//- °[▊×﹎..我的天空▼'*,;

``__ _也 許 是 我 自 私 ..**
lamyanz
暱稱: ``﹏孖恩**
性別: 女
國家: 香港
地區: 西貢區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
考完試了...
2009-01-10
2009-01-05
HAVE A BEAUTIFUL DAY...
HAVE A NICE DAY``
文章分類
全部 (86)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 86
留言總數: 117
今日人氣: 1
累積人氣: 2461
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2008 年 9 月 27 日  星期六   晴天


曬死了/-\" 疲倦 分類: 未分類

今日終於去完2日1夜既CAMP啦..

兩個字講晒.."熱"&"曬"

有去CAMP既人就知架啦..

等我講下呢兩日大概做過D咩啦=)"

 

琴日早上,,同左莉,楊羊去大快活食早餐..

點知,,佢地遲到,,好彩岩岩返到學校..

之後9點幾開始搭車去西貢,,

萬宜水庫..好好好好好令@V@"

有機會大家去睇睇-V-"

 

早上+下午..玩左3隻GAME``

仲有步操..第一時間O了咀,,

係烈日當空下曬足1個半鐘,,

先有得食LUNCH..

夜晚去左夜行,,

好安靜,,又舒服,,

不過行到腳痛,,

途中見到2隻牛,,

其中1隻嚇親我-0-""

好似行山咁,,好似仲出得多汗過步操..

 

跟住講番昨日學左D咩..

見到塊面同頸都紅卜卜~~

仲有D痛.."我地條頸鏈真令"

 

沖涼個陣係最舒服..

完左1日都好累,,就睡LU,,

 

最不爽既,,就係1點被警鐘嘈醒..

要我地火警練習,,

上到操場吹風,,

牙SIR話我地係咁耐以來最慢出到黎既一班,,

要我地做掌上壓..20,,要佢數..

但佢又同我一齊做-0-"

做完之後,,男仔仲慘,,要40-0-

瀛哥係最慘既一個,,唉"

跟住繼續訓,,但訓訓下好凍,,

格一個鐘就醒一次,,好慘><"

 

第2日:做早操..累死人-0-"

之後食早餐..

又要步操,,又曬死..

今次好彩問人借左防曬,,無咁傷,,

但手,臉,頸都紅卜卜~~

頸係曬得最傷又係最痛-0-,,

跟住就玩野外定向..

但玩左一半都無,,就叫我地STOP,,

都好,,吾洗再曬..

食埋LUNCH之後就閃人LU,,

 

真係多謝個師姐教我地步操,,

佢係童軍黎既..熟D

 

呢個CAMP其實都學都幾多野既..

不過我吾想再曬-0-..

因為有排都吾會變白..仲有好痛,,

 

呢兩日嗌左好多次..

YES,SIR OR NO,SIR

不過走之前就講THANK YOU,SIR..

仲好記得..

 

真係好累好累好累"

 

有影到相架,,BUT吾POST了..

因為應該有人會POST的 XDD"

 

 

 

2008 年 9 月 25 日  星期四   時晴時雨


終於都打到BLOG-0-" 疲倦 分類: 未分類

終於都上到QOOZA``..

都吾知做咩事,,

搞到我無得打BLOG好多日-0-"

 

今日起身超累..

上MATH同A MATH幾乎訓得著-0-"

其實無咩野好打,,

放學要補課同埋同瑩姐幫MISS謝釘壁報,,

塊壁報超DIRTY囉..

10年都吾換一次咁,,吾怪得MISS叫我地換-0-"

5點幾閃人LU,,

 

聽日去訓練CAMP,,我FEEL到應該都會幾辛苦......

但吾洗返學,,呵呵呵XDDD"

我相信應該都會幾開心既..

聽日8點半出發-V-"有D緊張..HAHA"

 

THE END