| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2008 年 9 月 27 日 星期六  |
曬死了/-\"  |
分類: 未分類 |
今日終於去完2日1夜既CAMP啦..
兩個字講晒.."熱"&"曬"
有去CAMP既人就知架啦..
等我講下呢兩日大概做過D咩啦=)"
琴日早上,,同左莉,楊羊去大快活食早餐..
點知,,佢地遲到,,好彩岩岩返到學校..
之後9點幾開始搭車去西貢,,
萬宜水庫..好好好好好令@V@"
有機會大家去睇睇-V-"
早上+下午..玩左3隻GAME``
仲有步操..第一時間O了咀,,
係烈日當空下曬足1個半鐘,,
先有得食LUNCH..
夜晚去左夜行,,
好安靜,,又舒服,,
不過行到腳痛,,
途中見到2隻牛,,
其中1隻嚇親我-0-""
好似行山咁,,好似仲出得多汗過步操..
跟住講番昨日學左D咩..
見到塊面同頸都紅卜卜~~
仲有D痛.."我地條頸鏈真令"
沖涼個陣係最舒服..
完左1日都好累,,就睡LU,,
最不爽既,,就係1點被警鐘嘈醒..
要我地火警練習,,
上到操場吹風,,
牙SIR話我地係咁耐以來最慢出到黎既一班,,
要我地做掌上壓..20,,要佢數..
但佢又同我一齊做-0-"
做完之後,,男仔仲慘,,要40-0-
瀛哥係最慘既一個,,唉"
跟住繼續訓,,但訓訓下好凍,,
格一個鐘就醒一次,,好慘><"
第2日:做早操..累死人-0-"
之後食早餐..
又要步操,,又曬死..
今次好彩問人借左防曬,,無咁傷,,
但手,臉,頸都紅卜卜~~
頸係曬得最傷又係最痛-0-,,
跟住就玩野外定向..
但玩左一半都無,,就叫我地STOP,,
都好,,吾洗再曬..
食埋LUNCH之後就閃人LU,,
真係多謝個師姐教我地步操,,
佢係童軍黎既..熟D
呢個CAMP其實都學都幾多野既..
不過我吾想再曬-0-..
因為有排都吾會變白..仲有好痛,,
呢兩日嗌左好多次..
YES,SIR OR NO,SIR
不過走之前就講THANK YOU,SIR..
仲好記得..
真係好累好累好累"
有影到相架,,BUT吾POST了..
因為應該有人會POST的 XDD"
|

終於都打到BLOG-0-"  |
分類: 未分類 |
終於都上到QOOZA``..
都吾知做咩事,,
搞到我無得打BLOG好多日-0-"
今日起身超累..
上MATH同A MATH幾乎訓得著-0-"
其實無咩野好打,,
放學要補課同埋同瑩姐幫MISS謝釘壁報,,
塊壁報超DIRTY囉..
10年都吾換一次咁,,吾怪得MISS叫我地換-0-"
5點幾閃人LU,,
聽日去訓練CAMP,,我FEEL到應該都會幾辛苦......
但吾洗返學,,呵呵呵XDDD"
我相信應該都會幾開心既..
聽日8點半出發-V-"有D緊張..HAHA"
THE END |
« | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | ... | 43 | »
|