//- °[▊×﹎..我的天空▼'*,;

``__ _也 許 是 我 自 私 ..**
lamyanz
暱稱: ``﹏孖恩**
性別: 女
國家: 香港
地區: 西貢區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
考完試了...
2009-01-10
2009-01-05
HAVE A BEAUTIFUL DAY...
HAVE A NICE DAY``
文章分類
全部 (86)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 86
留言總數: 117
今日人氣: 5
累積人氣: 2452
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2008 年 9 月 2 日  星期二   雷雨


開學的第2天.. 滿足 分類: 未分類

開學的第2天..

今早公公買了麵包回來吃,,

吃完便乘地鐵回校..

 

約了瑩,,但我次次都遲到,,

真的不好意思呢..我知你不介意的=)""haha

 

之後集隊上禮堂聽訓導週會..

年年也是一模一樣的..

聽得很厭倦..

 

小息過後換坐-0-shit""

同一個新生男生坐..

前面是紫晴..後面是高堡戍..

兩個也不太熟,,本來我是坐在瑩後面的-0-"

唉..算吧,,反正我上堂也不多會說話..

 

無啦啦做左班長-0-"

4年了,,也是當班長..

 

今日要收4-5份回條,,要我點齊數..

好在叫左前後左右幫我,,

不是的話放學也還未數完..

 

放學..去左幫手汁體育室+貯物櫃..

汁汁下,,突然下大雨+行雷閃電..

嚇到我死-3-"

1時多才走,,

 

去左美食廣場食LUNCH..

跟住就回家..

待我姐姐回來跟我出去拎書包..

去左銀行CHECK數,,

跟住去左買明天的早餐..

再買左個史迪仔銀包XDDD"好開心..

跟住去左聰嫂吃糖水..

合挑露+湯丸=$20..

呵呵,,我姐姐請我吃,,

挻好吃的=),,不過我覺得芝麻糊好吃一點..

 

THE END

 

 

2008 年 8 月 31 日  星期日   晴天


明天便開學了.. 疲倦 分類: 未分類

今天返10-8..

公眾假期真多人=-=""

細佬特別多,,搞到好嘈..

D細佬仔無啦啦尖叫,,吾知想點囉,,

見到D客人嗌交,,我地都吾知點算,,

做到超累,,

12-2做到無停手..

本來6時放工,,

想早點走也不行..

不夠人手-0-..

好在,,剛剛8時半回家吃飯,,

 

我還沒想好我的返工時間,,

今天回到家,,爸爸跟媽媽叫我不到幹了..

遲些長大後再再一份更好的工作也未算遲..

我也在考慮當中..

有好多東西要兼顧,,我怕我會捱不下去,,

工作..愛情..學業..還有..排球..

始終要放棄一樣東西的,,

可能還要補習..

我不懂得怎樣編排我的時間...

 

明天便是開學日..

我還沒有把暑假作業完成呢=p"

 

the end