| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
開學的第2天..  |
分類: 未分類 |
開學的第2天..
今早公公買了麵包回來吃,,
吃完便乘地鐵回校..
約了瑩,,但我次次都遲到,,
真的不好意思呢..我知你不介意的=)""haha
之後集隊上禮堂聽訓導週會..
年年也是一模一樣的..
聽得很厭倦..
小息過後換坐-0-shit""
同一個新生男生坐..
前面是紫晴..後面是高堡戍..
兩個也不太熟,,本來我是坐在瑩後面的-0-"
唉..算吧,,反正我上堂也不多會說話..
無啦啦做左班長-0-"
4年了,,也是當班長..
今日要收4-5份回條,,要我點齊數..
好在叫左前後左右幫我,,
不是的話放學也還未數完..
放學..去左幫手汁體育室+貯物櫃..
汁汁下,,突然下大雨+行雷閃電..
嚇到我死-3-"
1時多才走,,
去左美食廣場食LUNCH..
跟住就回家..
待我姐姐回來跟我出去拎書包..
去左銀行CHECK數,,
跟住去左買明天的早餐..
再買左個史迪仔銀包XDDD"好開心..
跟住去左聰嫂吃糖水..
合挑露+湯丸=$20..
呵呵,,我姐姐請我吃,,
挻好吃的=),,不過我覺得芝麻糊好吃一點..
THE END
|
2008 年 8 月 31 日 星期日  |
明天便開學了..  |
分類: 未分類 |
今天返10-8..
公眾假期真多人=-=""
細佬特別多,,搞到好嘈..
D細佬仔無啦啦尖叫,,吾知想點囉,,
見到D客人嗌交,,我地都吾知點算,,
做到超累,,
12-2做到無停手..
本來6時放工,,
想早點走也不行..
不夠人手-0-..
好在,,剛剛8時半回家吃飯,,
我還沒想好我的返工時間,,
今天回到家,,爸爸跟媽媽叫我不到幹了..
遲些長大後再再一份更好的工作也未算遲..
我也在考慮當中..
有好多東西要兼顧,,我怕我會捱不下去,,
工作..愛情..學業..還有..排球..
始終要放棄一樣東西的,,
可能還要補習..
我不懂得怎樣編排我的時間...
明天便是開學日..
我還沒有把暑假作業完成呢=p"
the end
|
« | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | ... | 43 | »
|