| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2008 年 8 月 27 日 星期三  |
倒數5日返學..  |
分類: 未分類 |
不用返工的日子@@"
昨日早上練波..
由9時到12時正-0-"
真慘!!!!!又熱又曬..
曬到面紅紅-0-,,
之後回家沖涼,,
然後跟姐姐一起出街吃飯,,
要買皮鞋&書包..
行了很久,,還沒有心頭好..
有點想買OUTDOOR,,但很貴,,4百多呢-0-"
之後去了新都城才吃飯..
到了美食廣場,,"2送飯"
練完波吃特清淡D好,,,
去左m記買雪糕食@@"
之後繼續行..
M記打黎問我得閒番工嘛,,
難得有1天休息當然吾番啦-V-"
都係吾岩心水..都係買鞋先,,
買鞋都揀左幾耐@v@"
因為無我size..我隻腳大xddd"
個老闆幾好人,,,幫我整番好對鞋,,
又平比我@@"HAHA"
之後再去睇番袋,,
算啦,,回去吧,,
去左坑口的BGW睇..
D款都OK,,諗住用幾年,,
算啦,,貴貴地買番個"
可惜無新,,我訂左,,
7日內有得拎..好期代@@..
真係要開始做下暑期作業,,
得番5日就番學LU,,
仲未包書TIM-0-..
死啦,,好多野都未READY好..
瑩,,你問我既野仲未考慮好,,
給我多一點點時間..
THE END
|
9號風球@@"  |
分類: 未分類 |
昨日好大風,,9號風號..
吹正香港@v@""
昨日返12-11-0-"
足足11小時有多..
根本沒有停手..
個個客人都叫幾個餐..
仲有加埋D優惠卷..
汁野都汁死-0-"
太多人..廚房又無野出..
好彩1時多比我食野,,
自己出左去買味皇食..
第1次出去買野食番去食@@"
好在夜晚無咩人..
我變左去加野,,
茄汁,,糖..鹽..之類
番到屋企超累...
______________________________________________________________________________________
今日放假XDDD"
約左俊出街睇戲,,
去左PUZZIA HUT食LUNCH..
嘩..超正=)..
之後去左睇"地心探險記"
我覺得用3D睇會好好多,,
BUT都OK既=)..
之後陪他買錶,,
但最後都無買到,,
他想送我回家,,我拒絕了,,
因為都好夜,,可況仲未食飯呢..
開始要買D番學野,,
文具,,皮鞋,,書包..吾少得既..
仲有,,要做暑期作業@@"
哈哈,,未郁過..
THE END
|
« | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | ... | 43 | »
|