//- °[▊×﹎..我的天空▼'*,;

``__ _也 許 是 我 自 私 ..**
lamyanz
暱稱: ``﹏孖恩**
性別: 女
國家: 香港
地區: 西貢區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
考完試了...
2009-01-10
2009-01-05
HAVE A BEAUTIFUL DAY...
HAVE A NICE DAY``
文章分類
全部 (86)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 86
留言總數: 117
今日人氣: 4
累積人氣: 2457
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2008 年 10 月 9 日  星期四   晴天


唉,,失敗... 傷心 分類: 未分類

今日早上上MUSIC堂,,

老師說得有道理,,

真係要好好反醒一下,,

過去的幼稚園,,小學,,中學,,有沒有認真學習過英文..

 

BIO堂..派統測,,成績不太理想,,比自己預期的成績買要差,,

 

唉,,CHI堂,,統測..有三篇文章,,

不夠時間做,,可能我寫字真係好慢好慢,,

唉,,失敗,,一定不合格了/-\",,

 

之後上PHY堂,,感覺良好,,也明白老師教的東西..

不過有好多題功課要做,,因為明天要統測..

 

LUNCH..吃沙拉+三文治,,好吃好吃=)

 

MATH堂,,MISS無返..代課牙SIR幾好人..

 

之後就落左去PERFECT就職禮綵排..

4點幾先放..返上去拎書包..之後閃人了..

 

明天測PHY..要加油><"

 

THE END

2008 年 10 月 7 日  星期二   陰天


豐富的午餐=] 滿足 分類: 未分類

昨日沒什麼特別..

只放學去了聖安娜買包吃

然後同瑩去了許留山飲涼茶..

我沒有飲涼茶,,只是飲了火麻仁..幾好飲=)

之後好陪我去123拎交電視單..

大家就回家了去..

 

今天早上九時起牀..

吃了沾上了藍莓醬+花生醬的兩塊麥包..

 

然後便跟公公去超市買東西..

買了牛奶,,豆漿,,餅.....共2百多..

都幾抵,,最少都有1X樣東西,,

回家就做功課,,

12時多,,侯跟姐姐+公公外出午膳,,

去了馬泰吃午飯..可能各位也不知道是那一間店,,

但全港得3間而已..哈"

一個SET LUNCH 都$5X仲有加一,,

但真係好好食,,好正,,

最後我們叫了一個XX海鮮麵+XX飯+烤薄餅X6+飲品X2=$153

可惜沒有拍照..但真係好好食的=)"

有機會試下..

食過午飯很便回家了,,

 

THE END