| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2008 年 10 月 9 日 星期四  |
唉,,失敗...  |
分類: 未分類 |
今日早上上MUSIC堂,,
老師說得有道理,,
真係要好好反醒一下,,
過去的幼稚園,,小學,,中學,,有沒有認真學習過英文..
BIO堂..派統測,,成績不太理想,,比自己預期的成績買要差,,
唉,,CHI堂,,統測..有三篇文章,,
不夠時間做,,可能我寫字真係好慢好慢,,
唉,,失敗,,一定不合格了/-\",,
之後上PHY堂,,感覺良好,,也明白老師教的東西..
不過有好多題功課要做,,因為明天要統測..
LUNCH..吃沙拉+三文治,,好吃好吃=)
MATH堂,,MISS無返..代課牙SIR幾好人..
之後就落左去PERFECT就職禮綵排..
4點幾先放..返上去拎書包..之後閃人了..
明天測PHY..要加油><"
THE END
|
2008 年 10 月 7 日 星期二  |
豐富的午餐=]  |
分類: 未分類 |
昨日沒什麼特別..
只放學去了聖安娜買包吃
然後同瑩去了許留山飲涼茶..
我沒有飲涼茶,,只是飲了火麻仁..幾好飲=)
之後好陪我去123拎交電視單..
大家就回家了去..
今天早上九時起牀..
吃了沾上了藍莓醬+花生醬的兩塊麥包..
然後便跟公公去超市買東西..
買了牛奶,,豆漿,,餅.....共2百多..
都幾抵,,最少都有1X樣東西,,
回家就做功課,,
12時多,,侯跟姐姐+公公外出午膳,,
去了馬泰吃午飯..可能各位也不知道是那一間店,,
但全港得3間而已..哈"
一個SET LUNCH 都$5X仲有加一,,
但真係好好食,,好正,,
最後我們叫了一個XX海鮮麵+XX飯+烤薄餅X6+飲品X2=$153
可惜沒有拍照..但真係好好食的=)"
有機會試下..
食過午飯很便回家了,,
THE END
|
« | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | ... | 43 | »
|