//- °[▊×﹎..我的天空▼'*,;

``__ _也 許 是 我 自 私 ..**
lamyanz
暱稱: ``﹏孖恩**
性別: 女
國家: 香港
地區: 西貢區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
考完試了...
2009-01-10
2009-01-05
HAVE A BEAUTIFUL DAY...
HAVE A NICE DAY``
文章分類
全部 (86)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 86
留言總數: 117
今日人氣: 2
累積人氣: 2455
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2008 年 10 月 22 日  星期三   晴天


好耐未試過一班人食野喇.. 開心 分類: 未分類

今日早上PHY堂..

但梁SIR無返,,又有兩堂空堂..

又吾知做咩好,,溫書定玩呢!?

最後諗諗下都係缺下中文補課工作紙..

中文堂.派左好多關於作文既工作報..

又派左D範文,,要我地仿作..

跟住英文堂,,對工作紙..同派文

第一次作文咁低分..我10分..

唉..吾通我D英文差左!?

LUNCH之後上CHEM堂..

教新野,,有得計數,,吾錯吾錯=)

又派卷..全班都要再測..

要加油!!!!

放學要中文補習..其實都吾係補習,,

要我地作文..

之後又派聆聽卷..成績一般,,

真係放學,,去左茵怡食M記

有LILIAN,紫晴,瑩妹,瀛哥,

聰頭,朗哥,李家人同志良哥同我..

我當然吾洗娥啦..志良哥請XDDD"

吹水吹左好耐,,亦都笑左好耐..

拎左志良哥黎開玩笑,,真係吾應該XDD"

不過真係好好笑,,笑到肚痛***

6點閃人,,回家了..

好耐無咁多一齊好開心咁食野..XDD"

 

THE END

 

2008 年 10 月 15 日  星期三   晴天


悶悶的.. 分類: 未分類

都吾知有咩好打BLOG了..

因為呢排好少用電腦..

 

做左PRFECT之後好似忙左好多..

有D吾習慣..地下當值再行返上6樓好支力..

一日起碼行4次來回-0-"

 

今日LUNCH既牛肉飯好好味..

但見到身體閎朋友都食小威店的東西..

回想起..我好像很久沒有吃過小食店的東西了..

突然很懋回味,,

 

呢個星期都係測驗週``

要努力溫書..

聽日測A MATH同CHEM,,

同學..加油喔!!!!!

 

THE END