| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2008 年 10 月 22 日 星期三  |
好耐未試過一班人食野喇..  |
分類: 未分類 |
今日早上PHY堂..
但梁SIR無返,,又有兩堂空堂..
又吾知做咩好,,溫書定玩呢!?
最後諗諗下都係缺下中文補課工作紙..
中文堂.派左好多關於作文既工作報..
又派左D範文,,要我地仿作..
跟住英文堂,,對工作紙..同派文
第一次作文咁低分..我10分..
唉..吾通我D英文差左!?
LUNCH之後上CHEM堂..
教新野,,有得計數,,吾錯吾錯=)
又派卷..全班都要再測..
要加油!!!!
放學要中文補習..其實都吾係補習,,
要我地作文..
之後又派聆聽卷..成績一般,,
真係放學,,去左茵怡食M記
有LILIAN,紫晴,瑩妹,瀛哥,
聰頭,朗哥,李家人同志良哥同我..
我當然吾洗娥啦..志良哥請XDDD"
吹水吹左好耐,,亦都笑左好耐..
拎左志良哥黎開玩笑,,真係吾應該XDD"
不過真係好好笑,,笑到肚痛***
6點閃人,,回家了..
好耐無咁多一齊好開心咁食野..XDD"
THE END
|
2008 年 10 月 15 日 星期三  |
| 悶悶的.. |
分類: 未分類 |
都吾知有咩好打BLOG了..
因為呢排好少用電腦..
做左PRFECT之後好似忙左好多..
有D吾習慣..地下當值再行返上6樓好支力..
一日起碼行4次來回-0-"
今日LUNCH既牛肉飯好好味..
但見到身體閎朋友都食小威店的東西..
回想起..我好像很久沒有吃過小食店的東西了..
突然很懋回味,,
呢個星期都係測驗週``
要努力溫書..
聽日測A MATH同CHEM,,
同學..加油喔!!!!!
THE END |
« | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | ... | 43 | »
|