| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2008 年 10 月 29 日 星期三  |
| 我冷漠了嗎..? |
分類: 未分類 |
這陣了,,別人發覺我變得COOL了..
是嗎,,???可能是吧,,
好像沒有以前中三時那麼快樂..
跟莉莉他們分班了,,
也沒有多談多句,,
只是吃飯就坐在一起..
然後便各散東西..
瑩妹跟瀛哥在一起,,可能令我更變得寂寞,,
更孤單,,但是他們一起是一件好事來的..
然而..跟了梓韻一起玩,,也並不覺得很快樂..
因為始終大家這兩個月才熟絡起來..
談的話題也不多..
班上也沒有好幾個知己..
有時候也很悶..
慢慢習慣了,,失去了朋友陪伴的感覺..
他也要上學,,我也要上學..
沒有有時間陪大家..
我放學也要補習,,練波..
比起中三忙得更多..
現在只能每星期見一次..
真的有點痛苦..
想見他的時候,,他也不在身旁``
但總見別的情侶在一起,,
想起自己也很寂寞...
算吧..還是學業成績最重要..
想太多,,對自己也沒有益處**
THE END
|
2008 年 10 月 27 日 星期一  |
| 自制雪條@V@ |
分類: 未分類 |
昨日去左APM睇HIGH SCHOOL MUSIICLA 3..
同了紫晴,,聰頭,,村松,,瀛哥同瑩姐一齊睇,,
買完飛,,去左食譚仔..大大碗好味&好飽=)``
之後聰頭黎左,,瀛哥同瑩姐陪佢食M記,,
跟住去左三聯睇書..
差吾多時間就去睇LU,,
好好睇!!!D聲音好正,,吾錯吾錯,,雖然無睇到1,2集
所以有D睇吾明,,HAHA"
睇完大家就各自各回家了***
今日,,早上食左琴日買係奇華買既蛋糕..
好味好味,,之後就返學,,
今日早上PERFECT要開會,,
跟住同D F.1練口語,,
然後再上班房,,
霍SIR無番,,MISS KUNG代堂,,上ENG"
跟住BIO,,之後CHI去左HALL上,,
教我地做綜合能力寫作..
之後PHY,,對左統測卷2份..
做實驗-----整雪條@V@"
但聽日先有得食..應該都吾好咪架啦,,,,,
LUNCH食齋-0-"無肉食,,
跟住買左燒賣吃,,飽飽的=3="
CHEM堂重測,,有D難..吾係好識,,
可能未溫熟..唉"
放學就回家了,,
好快就到下次統測-0-""
要努力溫書,,
聽日測A MATH><"
今日聽到個特別消息,,
星期六第一場排球比賽!!!!!
4:00 P.M. ,,個日無得同瑩姐SHOPPNG-0-
練波既次數好少,,點打比賽-0-....
唉"
THE END
|
« | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | ... | 43 | »
|