//- °[▊×﹎..我的天空▼'*,;

``__ _也 許 是 我 自 私 ..**
lamyanz
暱稱: ``﹏孖恩**
性別: 女
國家: 香港
地區: 西貢區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
考完試了...
2009-01-10
2009-01-05
HAVE A BEAUTIFUL DAY...
HAVE A NICE DAY``
文章分類
全部 (86)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 86
留言總數: 117
今日人氣: 0
累積人氣: 2458
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2008 年 10 月 29 日  星期三   晴天


我冷漠了嗎..? 分類: 未分類

這陣了,,別人發覺我變得COOL了..

是嗎,,???可能是吧,,

好像沒有以前中三時那麼快樂..

跟莉莉他們分班了,,

也沒有多談多句,,

只是吃飯就坐在一起..

然後便各散東西..

瑩妹跟瀛哥在一起,,可能令我更變得寂寞,,

更孤單,,但是他們一起是一件好事來的..

然而..跟了梓韻一起玩,,也並不覺得很快樂..

因為始終大家這兩個月才熟絡起來..

談的話題也不多..

 

班上也沒有好幾個知己..

有時候也很悶..

慢慢習慣了,,失去了朋友陪伴的感覺..

 

他也要上學,,我也要上學..

沒有有時間陪大家..

我放學也要補習,,練波..

比起中三忙得更多..

現在只能每星期見一次..

真的有點痛苦..

想見他的時候,,他也不在身旁``

但總見別的情侶在一起,,

想起自己也很寂寞...

 

算吧..還是學業成績最重要..

想太多,,對自己也沒有益處**

 

 

THE END

 

 

 

 

2008 年 10 月 27 日  星期一   晴天


自制雪條@V@ 分類: 未分類

昨日去左APM睇HIGH SCHOOL MUSIICLA 3..

同了紫晴,,聰頭,,村松,,瀛哥同瑩姐一齊睇,,

買完飛,,去左食譚仔..大大碗好味&好飽=)``

之後聰頭黎左,,瀛哥同瑩姐陪佢食M記,,

跟住去左三聯睇書..

差吾多時間就去睇LU,,

好好睇!!!D聲音好正,,吾錯吾錯,,雖然無睇到1,2集

所以有D睇吾明,,HAHA"

睇完大家就各自各回家了***

 

今日,,早上食左琴日買係奇華買既蛋糕..

好味好味,,之後就返學,,

今日早上PERFECT要開會,,

跟住同D F.1練口語,,

然後再上班房,,

霍SIR無番,,MISS KUNG代堂,,上ENG"

跟住BIO,,之後CHI去左HALL上,,

教我地做綜合能力寫作..

之後PHY,,對左統測卷2份..

做實驗-----整雪條@V@"

但聽日先有得食..應該都吾好咪架啦,,,,,

LUNCH食齋-0-"無肉食,,

跟住買左燒賣吃,,飽飽的=3="

CHEM堂重測,,有D難..吾係好識,,

可能未溫熟..唉"

放學就回家了,,

 

好快就到下次統測-0-""

要努力溫書,,

聽日測A MATH><"

 

今日聽到個特別消息,,

星期六第一場排球比賽!!!!!

4:00 P.M. ,,個日無得同瑩姐SHOPPNG-0-

練波既次數好少,,點打比賽-0-....

唉"

 

THE END