原本說can't go的敏敏,lastnight又說OK了...於是照原定計劃book咗2張票票~^^~
今早9點先起身...一切"善後"工作完了後,邊食breadfast邊睇VivaDisney...一直睇到"星球流浪記"完~
(郁,你怎麼...?!單人匹馬作戰,受傷機會是99.9%的!!!>3<
別再這般傻...其餘D人也別這樣說阿郁la!!郁都唔係你地想像般的!!!)
練完琴,才醒覺約了敏敏1:15pm...要趕快換衫了&匆忙的食Lunch~
好彩,趕得上12:45pm班車...*x*
到了火車站,waiting中,見到肥包...只say "Hi!"...不知佢去冰呢?!
取票票後,竟見到肥包在排隊買票票!!!不會碰巧是同場吧!!!
Then,同敏敏去買popcorn...中size la~^^~(很興奮!)
入場前...見10院前的poster明明是"四眼雞了"...但那職員大聲叫道:係嫁la~係嫁la~
到安定了,開場了,才發覺座非無虛席...有很多空椅...白幕又很細...[又一城的比較好點!!!]
開始了...安靜中...食popcorn中 ... ... ...
完場了...走時居然見到肥包正離我不遠...真是巧合.....?!
唉...想不到...結局是:兩兄弟在一起...拉斯這般慘死...上校重返江湖...安比咬死???...唉...
拉斯很可憐ar~竟被桂杜尼...殺死...>x<
睇完戲,同敏敏行街街...7時去食飯...
今晚做1hr!!!^^<期待>
|