哈 停左一段時間既日記 今日又要開動了 點解無神神停左?心情唔好瓜 點解心情唔好就唔講啦xd 或者系我懶ja xd 總之一句 新年快樂 萬事如意 毫無保留咁去相信命運吧 令個天比多d運我xd 呢個世界兄弟是最重要的 話畢
今日好早就彈左起身 重未夠鍾 再訓 星期4啦加油 今日lunch 再次發現左 如果唔係3分鍾內諗好去邊食就會自己上左新北 食完飯 去左夾野 用左我7蚊 王天不負有心人係最後一個散銀比我夾到xd 一隻黑豬呢 話送比鴻哥做生日禮物 鴻哥話要貴d既 哈哈 到時唔知買咩比佢呢 之後今日又收到問丘加/華仔借既 一公升眼淚 嘩好感動 聽日最後一日啦加油 挨埋佢 tomorrow is a good day u can know
=3=今日番左日無聊既學 之後放左學同柯柯 去跑步 跑元朗公園 平時唔系好覺 不過沿住黎跑真系好長 跑左4個round 就7點 呢個時候柯柯已經第5個round了 (強)=3= 真系好想超過柯柯 最少跟番上柯柯d 體力 真系好勁!佩服!以後我會更加努力去跑 最少要支持到3個星期呀xd 之後好累番去食飯沖涼 重有2日就放假啦 努力!要加油!tomorrow neverknow u know i know?will be a good day I wish