朝頭早~~嘩~~神早流流6點幾就出左去打波 我第一個到 之後十年兄弟都黎左 打到好累想訓教 番到去 聽mp3 點知比啊媽叫出去食飯 羅位羅左成個鍾 餓死我...之後去行街買左個cap 帽ok啦 又睇左隻好正既嬲 不過好難活動 由而不決中又無買到咩都無買到哭 之後 番到屋企3點幾 即洗頭 吹頭 試gel頭 唉都系gel唔到 諗住叫柯柯黎幫拖啦 點知=-= 我開左雙經呀 6點先完呀 咁我維有哦...咁囉=-=唉 之後自己整呀整呀 都唔知咩樣 出左去等豪豪同鴻鴻 黎到之後 話我今次gel飛左 不過中間凹左 好o咀 番到去即叫佢地幫我整番好 呀 終於ok d啦 咁又係到玩2142 啦 各人洗出最差勁 既駕駛技術 成日爆 不過都系殺到好多人 win 緊既 呵呵呵 咁呢之後我地就聽到波波打電話黎 喂喂 點呀 系咪陪我買鞋呀 咁我就話咁你黎左先啦 之後佢黎左都系打多陣機先 之後我地出左去(三聯)等柯柯之後順手睇埋鞋..到就6點 柯柯話我就出黎啦 咁我都系話不如我地去你地啦咁 (波波:我對鞋呢\)去到柯柯到 原來佢咩都未食 咁我就叫佢食個飽先 食左個飽見近 我同柯柯就令左鴻鴻 波波 豪豪既第一次啦(貼紙相) 嘩呀~~我又肥左呀!之後去寒燒 7點去到 d人見到我地第一句問 有冇訂位呀 我地話無 之後去登記啦 姓咩 張 電話909xxxxx嗯嗯等等呀唔該 咁我等緊果時好餓就唱起歌來 有得睇無得食 有得睇無得食 點知唱唱下唔知個店員系咪比我嚇親呢 7點3就有位食 我地係到羅野食 食食下食唔哂見到5安士1蚊呢句野 笑到肚痛..我頂唔順要行開唔聽唔笑..番到黎佢地問我做咩行開我講番出黎點知又笑=-=肚抽根 重有滑沙b事件太好笑啦 系wo講番之前影貼紙相果時問鴻哥借左2蚊雞夾到2蚊雞開心死 之後波波見到我一次中又夾 失敗食哂 之後柯柯又系 我好好彩呀!!哈哈哈 但系其實我本身都夾唔到ga 不過2蚊雞鍾意我就算趺番入去都要碌出黎比我^^好開心既一日之後9點3番左去朗屏我就番去羅波打啦打完完場 我重黎多個舍身走籃 爽死xd forever friends |