琴日嘩同偉大去左麻麻到訓左日 又同波仔玩左好耐(狗(懶尿王)) 之後又玩show hand pk 到死 又玩鉗大de 今日番到黎啦 好忙咁換衫 好眼訓 不過出左街好無聊=3=悶親你真系唔好意思 咁就番左黎打機 哈哈 唔識玩 我比偉大同豬豬壓到勝 咁就打日記 做功課 訓
經過左果件野 個人爽哂 希望今日會開始好天啦 一早比啊媽嘈醒 聽mp3 懶床懶到9點 之後起身開機 見到老豪 叫佢打機 打到就 3點真系好悶 有冇人陪我出去行下呀...打比波波叫佢打波 又神早流流起就無人聽 系咪去左媾女? 唔知呢..點系唔叫我出去玩咁衰..一個字悶 咁又係到洗頭 洗白白精神d 呼 今日會點過呢 唔好悶親我好wo msn 又無人on icq 又無人on 算開qq
哈哈 我個天好黑呀 我諗過埋今日應該會好番天啦瓜...星期6 打唔打波?做下運動 今日豪比我見到佢同啊怡去圖書館 好好學習...咁呢 我就番左去打機=3= 哈哈 星期5真系好正 算啦都唔想講咁多 就咁算啦我地 去打機啦 打完機訓教