今日又影班相又要上pe 又系星期5 愛恨交雜既日子 一早 5點幾起身 係次所去左60分鍾左右(便祕加肚柯)唉之後碘下碘下番去訓 7點好得眼訓 發緊夢 發現個肚重有d 野 又去左次所 平時10分鍾今日p佢個k 用左25分鍾 柯死 用左7分鍾換哂衫 洗好面 做下呢樣做下果樣 真系累 之後番遲左..不過無遲到 到校門口我特登行去新雨天 再番上樓 之後見到豬朗就叫佢羅報紙啦 落到去見到波仔 p佢個k 叫佢幫手佢行2步唔黎 之後搞到我同豬豬好辛苦咁羅上去 掛住自己得啦 分你就照加 野又唔做 過左好多無聊既野 番到home 同豬豬玩 1on1 果心對道雪 死得好慘 最大原因系果心改廢左 搞到我輸左 嗚 打輸左之後 豪叫我隻抽 我又有d肚餓又唔想比機會佢開心去左食野哈哈 番到黎玩電腦就睇番琴日s佢果段野 好開心 e+睇太陽之歌先 bibi |