嗚嗚 今日黑到好似蕉左咁 英文差死 (無溫書系咪衰呢)雖然預左不過無諗到咁屎 之後見到lolo隻公仔好得意wo 咁就搶黎玩下啦 玩玩下咁啦 順手屈下佢比我 好努力trying 但系最後咪又系要比番佢 不過都要努力try下先 玩玩下比佢首先一個大絕秒左...之後比番佢啦 =.=系咁笑~~之後又搶左次 咁又玩玩玩玩啦 葉sir 走過來 up2句 我嚇死 lolo喊呀!!!!真系唔好講笑 即克比番佢 幾驚佢嬲我呀 以後邊個同我針呀 悶死我ga wo 無事啦之後 咁又發生左另一件事 喂 我隻校褸呢..,,今早唔系著住ga 咩 呀 放左係物理室wo 問miss 上去羅先 (就落堂 放學要留堂..)咁就上去啦點知話無 搞左好耐又去校務處又行番上去 最後都系無 登記埋 之後 無神神又係5x 到搵到件 (應該系我ga 啦)放學又去搵miss 答番咩牌子 咁就睇下聽日點啦 應該會比番我瓜..真系黑仔... 今日重約左人出去睇野ga~~完了吧 如無意外 從今應該好好戀愛..感情從來不會出事 你就似沒存在 哈哈哈 傷心得制唱起歌仔添 我的天空今天有點灰
我的心是個落葉的季節
我不知道如何度過今夜
所有的燈 早已經全都熄滅 lalalalala~~~又唱左第手歌添><""xd 算啦 雷暴過完今晚 希望明天會開始放睛呢 唔系我跳期雨舞都唔好比我再落雨呀 衰人!哈哈哈哈!總之天天都要快樂!foreverfriends∼! |