今日又番學啦 好啦支持每一日直到新年假 我地班際雖然得第2=3=好無面既事 但系miss 梁都話請我地食皮殺 好得今日食左2件哈哈 飽死...之後又話全班名次 得第4 =3=好唔開心 (最緊要比bigham 過左我)唔制呀 下學期再努力d!今日又話打3人籃球 豪好似勁想打 咁我就無所謂啦 不過唔想帶衫=3=系都就咁出 啊女真系好鍾意小豬 雞雞又系好鍾意飛輪海 台灣d節目真系巧巧睇哈哈哈 今日再睇先 等等去搵下花樣 鴻哥 快d 番呀 14歲的媽媽呀 好想睇 e+睇下太陽之歌先 bibi forever friends |