嘩~~起身囉 一起身10點幾去同波仔玩下之後就走左 (果時11點既)豪爽約 鴻哥跟住放飛機 咁我就同波波柯柯轉左2次車趕去睇太陽之歌 乎重早左5分鍾 真系好好睇啊yui 太可愛啦 波波話佢一見到啊yui就愛上佢 之後睇到好多好感動既場面 我好想喊ga 不過咁多人廢事啦 啊薰個男友其實好犀利我覺得 啊薰有病 惡化 最傷心果個系佢 佢好想喊不過成日都好似好開朗咁鼓勵啊薰 令啊薰開心之後2個鍾睇完左 呢套戲除左個尾急收左 都幾好 出到去波波隻眼紅紅紅紅紅 好似喊過咁問下 真系喊左=3= 之後我令我部mp3比佢聽oh good bye days 佢覺得好好聽 yui 既fans 又多一個啦 (我都系)又去左食雞排 又去左柯柯舊居 原來後面座山就系琴日生果既地方 好黑耶 之後番到屋企好累 沖左個涼打機 唔知有冇功課呢 竟然有d 掛住某某 真系失敗呢 狂飲野就打日記啦 |