琴日*
咁早起床6點幾..做咩諗返琴晚有人話俾我知..真係估唔到佢
對自己講做咩為左有一個女仔...對佢好失望...同我真無關係
返公司做野..我...好似無心情...唉唉唉!
下午收工88...自己返屋企收拾物品"1個鐘就走"
去城市大學...唔識去康樂樓8樓-城軒海鮮酒家..見到fd黎左
跟住佢走...到左酒家--" 見到咁少人"義工d人"我有份呀
有d點餓...無食午餐/~\有人拉我去練習跳舞(手語詩歌) 有d驚...唔記得 sor架
一齊練習跳舞/~\ @#$%^&*
fd好餓...叫d人幫我買食...隨便呀~ 見到佢買咁多....佢話送你們食...唔洗俾我錢wow" thz u*
今晚咁多人返酒家..差唔多要開始
等緊家人返...好擔心佢好似唔識去~"~ 打緊sms俾家姐+媽咪....佢們搭緊MTR...咁遲
家人黎左...就放心~"~ 唔講住 @#$%^&*
33光明路,聾協再起步!
每個成年的香港聾人,一生之中或少均與聾協沾上關係。無論您是喜歡它、討厭它... 聾協的根已深深植入香港大多數聾人生命中的歷史當中,不能劃掉。
寒霜電擊,對33歲正步入盛年的聾協來說,是一次好的磨練。每一次經歷考驗,令聾協較以前更加強壯;每一次爭吵過後,令聾協更為練達包容。
根深是聾協的福氣;困阻是聾協的試練。
聾協承諾繼續伴隨香港聾協人成長,服務聾人。
就讓大家一起踏上光明路,攜手再起步,為聾人福祉和團結而努力!
 

|