linda528
暱稱: YUKI=]*
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2009-11-19
心裡有太多說話想講
MACAU 3天
自由
2009-10-08
文章分類
全部 (51)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
黑貓 ✖ シヤノア-ル (blackcatkan)
Eric.峰 (ken033276)
han(: (winnie021209)
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 51
留言總數: 8
今日人氣: 2
累積人氣: 544
站內搜尋
2008 年 10 月 23 日  星期四   晴天


2008-10-23 分類: 未分類

教會是最靠近天堂的地方

而我 \ 你要找的

卻是離地獄最近的人



2008 年 10 月 18 日  星期六   晴天


2008-10-18 愉快 分類: 未分類

番好電腦呀...thz FD ><"  3D壞左<~die 諗住要唔要買new 3D.

幾耐無打BLOG..幾日有好多做野...真係好累啦...我讀緊VTC課 "313酉餅課程"

2日無得on電腦..點知電腦壞左...估電視機定3D有問題...不過主機都無問題呀

算啦..自己有做野...嗚嗚...好miss愛人啦..唔知愛人黠? 等緊我上msn? 嬲緊我好耐無上msn?

真係對唔住愛人...陪唔到佢玩...上課時我有d少少唔開心為左No1愛人+ No2 電腦

************************************************************************************************************************************

星期1~5 NG Sir成日講解!@#$%^&*!@#$%^&*  悶死我呀    每星期4早上做早操啦

負責做CAKE....女仔X4係cake組...幾星期會轉咩組

有唔同咩組 " Dessert / Cake / Bakery / Chocolate / Cookies "

*************************************************************************************************************************************

17/10

琴日媽媽打比我sms..今晚去深水外食...放學去緊屋企...家姐咁問我..想去邊度食咩? 呀..我唔係作主呀!

媽媽都未返..等緊佢..問佢係唔係去深水外食? 佢話你中2啦...好無奈...我又唔係作主呀! ...唉..決左定去深水外食

食左...去緊黃金睇電腦...買左NEW電視機 + 手寫機 ...有d擔心3D..想買..媽咪叫唔駛買..聽日早上哥老婆的FD會黎幫我檢查電腦

*************************************************************************************************************************************

記得面試前時...我好緊張..有D少驚...屋企人陪唔到我....不過佢們要返工...有愛人陪伴我...繼續支持我

面試後..放鬆一下...覺得自己一定係失敗呀....有諗住搵工...同愛人返屋企...打緊機+TALK...後天我換3..一陣去約會...

見到屋企人黎左"門口"話比我知...驚死我呀...我講"真係無可能呀...估唔到...VTC招左我

*************************************************************************************************************************************

  

好多唔同bread "七殼包 法包 意大利包條 牛油奶包 三葱飽 麥包...等等 

最愛牛油奶包 + 三葱飽 幾好味

同學話我知真係唔比帶走...如果老師見到..死死...小心d呀   我有時偷偷帶走比媽媽同家姐食._."

*************************************************************************************************************************************

 8 / F廚房

  

 

   

  

星期1~5 放學前成日清潔廚房

 +++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

7/F

   

 佢係我同學同班...佢成日食面包~

11點食飯 & 休息時 1小時去8 / F上課   為何我唔食午餐? 因為媽咪煮比我食早餐夠飽呀!

...............................................................

上課時..做野呀

  NG sir 整cake    咁多似小大便呀

 得1個大便 = =" 好無奈

似小雪糕   cake組x4  整左海綿 Spong cake 

 班戟漿-- Pancake   

 

  咁多唔同食>v<" 

有時偷偷食..真係好味wo...

  

 

  

同學x3 圖畫 唔同公仔...好無奈._.

好多學唔同咩cake...幾錯呀...我要加油啊



2008 年 9 月 27 日  星期六   時晴時雨


琴日的事 分類: 未分類

放學時...同fd傾傾"心事"

7點幾到屋企...媽媽同姐姐等緊我黎

SORRY..我真係遲d黎..唔駛換3ok

就出門了...問姐姐去邊度

去百佳超級呀...見到咁多紅酒wow

以為係表姐...再問佢"邊個喝"...係老豆

唔掛係...真係估唔到..唔知點解佢要紅酒...平時有時啤酒

等緊媽媽同姐姐真係唔知咩好紅酒...我叫佢們盲拎1支紅酒..買左

去MTR石x尾...唔記得咩名..食緊1幾碟...咁多..為媽媽生日

"真係好彩..因為我無食午餐...HITC隨拎bread FREE...食左5個嘻嘻"

真係好悶...有諗緊之前愛人係度陪我傾傾...佢唔在HK..MISS MY MOVE SO MANY

食左"做呆...見到老豆突然要走..叫大媽走...好奇怪呀

等緊人人...想走返屋企...妹妹去搵同我玩..好無奈

1齊走...散步去...有感覺有少痛...見到foot右出左流血..真係咁多血啦

見到血...都唔驚...叫媽媽..我有受傷..比屋企人同fd睇我

其他問緊我點解有受傷...呀....我都唔知點講...thz關心我

fd走左 bibi 下次見啦

姐姐扶我散步...好想快d返屋企

突然時我有點開始頭暈了...屋企人叫我唔好嚇佢們呀

我要堅強...無事啦...真係做唔到呀

媽媽叫我們去坐的士....呀

到左屋企...諗住on電腦...姐姐叫我訓教zzz多D休息

SORRY愛人...有等緊我on MSN...無得陪伴你啦



2008 年 9 月 24 日  星期三   陰晴不定


2008-09-24 傷心 分類: 未分類

 

早上6點51分起身後媽媽入左廚房做野

睇緊TV新聞3風球唔洗返學

話比媽媽知今天唔洗返學呀

姐姐黎睇BOBO我又黎

睇到BOBO好似有唔舒服

開始有D點擔心BOBO

下午一陣去睇DR

繼續訓教Z.Z

打比SCHOOL

一陣要返學1點30分要上課

11點幾出門返學"準備好"

放學去緊屋企

問緊家姐

*唔出講*

真係估唔到啦

BOBO要走了

心裡真係想嗚

今天下午有發生的事1點30分

 ......................................

死了以後,去了哪裡?

 ......................................

記得起來

小時候常常陪BOBO玩

唔會讓我做孤單

有佢一直陪伴我

同佢一齊咁多年

"BOBO I MISS YOU SO MANY"

都唔會忘記你BOBO

讓我掉眼淚

要做堅強的自己



2008 年 9 月 14 日  星期日   晴天


中秋節 愉快 分類: 未分類

 中秋節快樂啦!

❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

 

❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

我最愛食..."

藍莓芝士 No.1

草莓芝士 No.2

其他 No.3