番好電腦呀...thz FD ><" 3D壞左<~die 諗住要唔要買new 3D.
幾耐無打BLOG..幾日有好多做野...真係好累啦...我讀緊VTC課 "313酉餅課程"
2日無得on電腦..點知電腦壞左...估電視機定3D有問題...不過主機都無問題呀
算啦..自己有做野...嗚嗚...好miss愛人啦..唔知愛人黠? 等緊我上msn? 嬲緊我好耐無上msn?
真係對唔住愛人...陪唔到佢玩...上課時我有d少少唔開心為左No1愛人+ No2 電腦
************************************************************************************************************************************
星期1~5 NG Sir成日講解!@#$%^&*!@#$%^&* 悶死我呀 每星期4早上做早操啦
負責做CAKE....女仔X4係cake組...幾星期會轉咩組
有唔同咩組 " Dessert / Cake / Bakery / Chocolate / Cookies "
*************************************************************************************************************************************
17/10
琴日媽媽打比我sms..今晚去深水外食...放學去緊屋企...家姐咁問我..想去邊度食咩? 呀..我唔係作主呀!
媽媽都未返..等緊佢..問佢係唔係去深水外食? 佢話你中2啦...好無奈...我又唔係作主呀! ...唉..決左定去深水外食
食左...去緊黃金睇電腦...買左NEW電視機 + 手寫機 ...有d擔心3D..想買..媽咪叫唔駛買..聽日早上哥老婆的FD會黎幫我檢查電腦
*************************************************************************************************************************************
記得面試前時...我好緊張..有D少驚...屋企人陪唔到我....不過佢們要返工...有愛人陪伴我...繼續支持我
面試後..放鬆一下...覺得自己一定係失敗呀....有諗住搵工...同愛人返屋企...打緊機+TALK...後天我換3..一陣去約會...
見到屋企人黎左"門口"話比我知...驚死我呀...我講"真係無可能呀...估唔到...VTC招左我
*************************************************************************************************************************************
好多唔同bread "七殼包 法包 意大利包條 牛油奶包 三葱飽 麥包...等等
最愛牛油奶包 + 三葱飽 幾好味
同學話我知真係唔比帶走...如果老師見到..死死...小心d呀 我有時偷偷帶走比媽媽同家姐食._."
*************************************************************************************************************************************
8 / F廚房



星期1~5 放學前成日清潔廚房
+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
7/F

佢係我同學同班...佢成日食面包~
11點食飯 & 休息時 1小時去8 / F上課 為何我唔食午餐? 因為媽咪煮比我食早餐夠飽呀!
...............................................................
上課時..做野呀
NG sir 整cake 咁多似小大便呀
得1個大便 = =" 好無奈
似小雪糕 cake組x4 整左海綿 Spong cake
班戟漿-- Pancake
咁多唔同食>v<"
有時偷偷食..真係好味wo...

同學x3 圖畫 唔同公仔...好無奈._.
好多學唔同咩cake...幾錯呀...我要加油啊 |