linda528
暱稱: YUKI=]*
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2009-11-19
心裡有太多說話想講
MACAU 3天
自由
2009-10-08
文章分類
全部 (51)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
黑貓 ✖ シヤノア-ル (blackcatkan)
Eric.峰 (ken033276)
han(: (winnie021209)
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 51
留言總數: 8
今日人氣: 1
累積人氣: 543
站內搜尋
2009 年 4 月 25 日  星期六   清涼


2009-04-25 分類: 未分類

下午等緊大哥返接我去xxx申請

 

媽咪.........................................................................................................................................................為何?

突然咁問我想唔想學車

我真係做唔到...好驚呀

之前我都想學車...好難講,不過冇諗過學車..我唔知點講

 

琴日去左公司幫手,下午陪媽咪去食野+傾事
晚上媽咪叫而家我去醫院注射<衛苗>,真系估唔到我表哥做左醫生...正耶

 

上次jack突然想約我出街食野,佢話好耐冇同我一齊食野...傻了
thx佢請我食野,佢只想同我影貼相...問我可否抱我?No啦!佢係我朋友"冇什麼"
下次再約佢出街食野=]*
佢話俾我知有關athen的事,讓我有d點唔開心為左athena
我早知佢有左男友=628,覺得athena有點可憐
成日夜d佢們打緊sms有時有鬧!@#$%^&*
諗返之前我同jerry的事,jerry似682...唉
athena知佢家人反對佢同男友一齊...咁你會點...要繼續一齊? 唔理家人? 要聽682講野?
佢冇愛上682..做咩要同佢一齊...想繼續一齊真係冇意!佢真係傻呀...我都唔要佢扮緊笑-冇什麼
athena變左,之前唔似佢!我都唔清楚!?幾 日冇同athena出街,咁等佢有得閒約我出街

 

上星期日下午同媽咪去xxx...見到-3-...借俾我玩..幾ok了

媽咪問我係咪想買...呠呠...唔了

 



2009 年 4 月 14 日  星期二   晴天


今天下午返hk=]* 分類: 未分類

琴日的事      *幫ZOE打*

咁早起8點

我就拉ZOE入WC洗完白白了後...立刻穿鞋子

我如果帶佢去吃野...就好了

我真是帶佢去

又帶佢去吃雪糕食得佢吐了...回家後我去打機...佢又在打機

日日有食神得好飽

生活過得好無人

日誌完成*

      

   

‵‵‵‵‵‵‵‵‵‵‵‵‵‵‵‵‵‵‵‵‵‵‵`

我叫ZOE嬸嬸幫你洗白白...佢不要呀...要我幫?!

我是第2次幫ZOE洗白白--"

 ღ*.:•❤ .ღ*.:•❤   .ღ*.:•❤ .ღ*.:•❤   .ღ*.:•❤ .ღ*.:•❤   .ღ*.:•❤ .ღ*.:•❤   .ღ*.:•❤ .ღ*.:•❤   .ღ

 

TODAY***

咁早起身了...6點

細佬返學 揮手...你唔好哭...唔要讓我見到xD

去飲茶食野

返左屋企...唔知自己做什麼...悶死我啦

嬸嬸出去下面買野...返左..見到2盒芒果豆腐花俾我同ZOE妹妹食...多謝嬸嬸

見到細佬的桌面+房間好似垃圾wo

唉...嬸嬸叫我幫他收拾他的物品....我!? 我又叫zoe妹妹返幫手...一齊拾收他的物品

佢好懶pig...又不做家務...返屋企時..佢成日打機<~我都覺得佢不愛讀書...愛打機?!

嬸嬸告訴我知道細佬的事..之前和我一樣..好無奈 !?

下午5時15分開船返香港...好累架

細佬))))))))))))) 比心機讀書啊



2009 年 4 月 10 日  星期五   晴天


真係好累架 分類: 未分類

咁早起了

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx 你要小心d....想打你呀

拜山!@#$%^&*

表弟走左...唔知去左邊!?

 可能去溝女xD..唔洗理佢Ok

見到你=zoe妹妹

我都知你心裡想吃吃喝喝的時候

你總是快樂的

我不知你係咪第1次去澳門玩?

ZOE say Yes!

*

*

*

老豆....

我真係唔知點講...."你有幾多老婆<~之前咁耐"

點解

你想俾我同表哥....!@#$%^&*

我都覺得...冇諗過同佢一齊住......唉



2009 年 4 月 9 日  星期四   晴天


2009-04-09 愉快 分類: 未分類

你以為....我真的愛上你?

咁點會愛上你..不係掛

傻傻...我都不會愛上你

1秒...喜歡你 =]* 

矛解

*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*

今晚

一直等待你們回來了

回來回到我身邊吧



2009 年 4 月 7 日  星期二   晴天


2009-04-07 分類: 未分類

我好久矛打過blog;;
最近你點嗎??
我几好啦...^^

點知依家xg同埋blog好悶吖...