linda528
暱稱: YUKI=]*
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2009-11-19
心裡有太多說話想講
MACAU 3天
自由
2009-10-08
文章分類
全部 (51)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
黑貓 ✖ シヤノア-ル (blackcatkan)
Eric.峰 (ken033276)
han(: (winnie021209)
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 51
留言總數: 8
今日人氣: 1
累積人氣: 542
站內搜尋
2009 年 5 月 25 日  星期一   微雨


去邊度買野呢 滿足 分類: 未分類

♥ 最後今天一田購物優惠日♥

開鑼啦!!! 低至2折

本月21王25號**

沙田新城市廣場

見特價先買咋

買咁多野 

 做咩買咁多既!?

想試食好咪好味...嘻嘻

食得多對身體咪好...一係咁啦....俾晒你算

我都唔驚肥..算喇...咁遲d去做運動喇

你想要我d零食多d

d人地咁鬼開心

有人話有了你開心d~~分分鐘雖要你~~咸魚白菜也好好味<~佢傻瓜架

 

 

*24號*

琴日媽咪同家姐問緊我想去邊度出街

我真係唔知...諗緊中

mk? 太子? 沙田?

咁耐矛去沙田出街

出發喇!!!



2009 年 5 月 19 日  星期二   晴天


累...累...累 愉快 分類: 未分類

約左jack MK出街

我諗緊....好似浪費時間?! 想買野...緊要佢幫我買咩好...唔該佢

家姐話佢系我男友!? 真的唔係呀  佢系我朋友

佢話俾我知之前有同athena玩影相...喔喔

同佢玩影相...咁正

                                                                                      

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

琴日下午Athena等我們返...Sor架..咁耐

去馬灣公園玩丫..幾唔錯

我真係想去挪亞方舟<~未去過?!

咁等朋友有得閒約我去挪亞方舟

 

  

 



2009 年 5 月 14 日  星期四   晴天


2009-05-14 分類: 未分類

你話如果我突然死了,你會吾會上天堂搵我?

我上得天堂搵你,即系我都死了



2009 年 5 月 13 日  星期三   晴天


好累.... 愉快 分類: 未分類

琴晚家姐黎左 咁耐...話俾我知

覺得自己好似冇什麼..冇傷心...有點唔開心 唔知點解?

2哥 老婆 zoe 吾好咁傷心

我諗過叫人黎玩單車..不過我唔想同jerry2人一齊..jack明天放假...好耶 同jack msn傾緊玩cam

*******************************************************************************************************************************

我訓時..有人打俾我係邊個牙! 係媽咪._....去緊叫家姐起身呀..我仲要訓z.z

家姐叫我起身..返工啊...我都唔去...約左人玩單車

火車站沙田等~* 岩岩好11點半..叫左jerry快d去搵食咩好  選左FRESHNESS BURGER<~系第1次食..幾OK了

請左jerry食野108蚊 系咪好貴!?  咁你食屎呀...等緊jack.762返先

得我一個女仔.....3個男仔 Orz 我都冇所謂

玩單車~~~全日50蚊 之前真系40蚊

咁我都想食波蘿冰4蚊"之前3蚊" jerry請我食 GD 我冇叫佢請我食

又想再食波蘿冰....jack想我食咩...我....你係咪請我食!? 真系請我食... 多謝你們

5個鐘玩左喇....累死我架  <本人好耐冇玩單車3年左右>

去沙田廣場搵食咩好...去美食...jerry走來走去..唔知你做咩-- 我 jack 762 去買食野先...最尾系jerry

咁下次再去玩單車 Goodtime=]*

     

 



2009 年 5 月 9 日  星期六   晴天


2009-05-09 分類: 未分類

琴日...咁早起身..6點幾...個屁好疼 SAD...之前都係

嬸嬸煮緊面俾我同細佬食

去緊細佬的房間...諗住想打佢屁XD...矛

!@#$%^&* 見到佢望住我._." 望我咩...好似佢嬲緊我..哼哼哼...佢仲訓0rz

唔洗理佢...嬸嬸問我佢仲未起身...say7點半先 佢話OK了

我諗緊...唔知為咩...唔出講

嬸嬸叫我夠鐘..去叫佢起身..我原來想講你自己去叫佢起身好d

!@#$%^&* 你真係懶豬

好無奈....FK我...--? 我都唔嬲...小佢!!! 我都唔明FK係咩意xD 你去死啦88

嬸嬸問我想去邊架      我...想...買...手...信

******************************************************************************************

中午茵茵要食飯一陣黎

問我..你想點呀!? 返細佬屋企訓定茵茵屋企訓

我覺得好似唔好返茵茵屋企訓...矛解

佢好想我返佢屋企訓z.z....我有d點怕..唔想麻煩

我想留細佬屋企訓....佢唔逼我...咁好

茵茵只想學手語...7號佢都要我教佢點做手語...佢媽咪又學手語..不過幾好笑

出左去食野"新馬路"

茵媽咪問我...點解唔返佢屋企訓? 我唔知點講

下次先....佢又問我幾時....放假先 茵茵又問我...有可能12月返..佢話咁耐呀 --

我問佢..你係咪唔想我走返hk..佢話係呀...我真係好想怏d走呀xD<~俾人欺負我 "邊個!? 唔話俾你知"

我諗緊咁耐呀..食緊野

我真係唔知點算!?  怕你....返你屋企訓

佢好開心....真係傻瓜架 /.\

6月佢會返HK返我屋企..唔係掛?暈啊我...咁多人黎PK   細佬會返HK.....又推時間-- 如果佢們一齊返HK..死<~點算??點算??點算??