琴晚家姐黎左 咁耐...話俾我知
覺得自己好似冇什麼..冇傷心...有點唔開心 唔知點解?
2哥 老婆 zoe 吾好咁傷心
我諗過叫人黎玩單車..不過我唔想同jerry2人一齊..jack明天放假...好耶 同jack msn傾緊玩cam
*******************************************************************************************************************************
我訓時..有人打俾我係邊個牙! 係媽咪._....去緊叫家姐起身呀..我仲要訓z.z
家姐叫我起身..返工啊...我都唔去...約左人玩單車
火車站沙田等~* 岩岩好11點半..叫左jerry快d去搵食咩好 選左FRESHNESS BURGER<~系第1次食..幾OK了
請左jerry食野108蚊 系咪好貴!? 咁你食屎呀...等緊jack.762返先
得我一個女仔.....3個男仔 Orz 我都冇所謂
玩單車~~~全日50蚊 之前真系40蚊
咁我都想食波蘿冰4蚊"之前3蚊" jerry請我食 GD 我冇叫佢請我食
又想再食波蘿冰....jack想我食咩...我....你係咪請我食!? 真系請我食... 多謝你們
5個鐘玩左喇....累死我架 <本人好耐冇玩單車3年左右>
去沙田廣場搵食咩好...去美食...jerry走來走去..唔知你做咩-- 我 jack 762 去買食野先...最尾系jerry
咁下次再去玩單車 Goodtime=]*
  
|