好矛耐打BLOG啊
見到你...話我
好無奈啊~我都唔打....又點?
諗住想打你啊
哼~哼~哼
上星期5..同屋企人x5一齊去澳門._. 
點知老豆幫2人買左票*星期日pm*....嗚! 做咩唔幫我買\口/ 因為我好想快d返HK!
算LA...放鬆下姐
到左親戚屋..C唔到你...覺得好開心>v< 人D真係消失了XD
家姐咁問我做咩開心= =" .........矛野!
嬸嬸去搵我...話比我知你的事...諗住想叫佢唔駛比我知._.不過我唔係佢女友呀
做呆._. 望住人D講野...我唔知自己做咩
睇緊TV...嬸嬸又搵我._.問我玩唔玩電腦...好呀...不過好似要pw
now佢打比你...我話"唔駛...唔玩la* 佢話唔得._." 我真係無所謂....睇tv都ok
佢比我睇2張紙有關電腦上網...好無聊, 開緊電腦....c到要pw....嬸嬸同叔叔望住我啊 ._."
我想一想pw ...1次錯左wp...自己的名*linda* 先去睇"?" 我早知wp係咩...被左wp >v<HAPPY 咁正啊
打緊EMAIL比我fd._....我都希望佢*vtc同學*去買手提..sms佢得...浪費時間我
叔叔叫我黎玩打麻雀....黎黎..=.=""" 汗....i媽媽話我都識....頂-- 等我做野先...閉電腦z.z
叔叔同我一齊打._. 悶死我啦.....估唔到咁多win左....唔知點解? 神呀 ...我都唔玩呀...陪家姐1齊訓z.z
*星期6
嬸嬸帶緊我們去...賭錢 \口/跟住家姐...佢買左5百._. Hey...唔好玩呀 ..算la 隨便佢玩._. 嬸嬸叫我黎一齊玩...我都唔玩呀..叫我幫佢 要win--...我選4 點知win左....暈啊我
嬸嬸話比我知佢黎左-口-我心有JUMP....頂頂頂)))
媽媽同姐姐要去買手信..我又黎....點知嬸嬸阻止我-- 話唔係聽日我要走....陪佢都唔得? 氣死我啦
大媽...快D行...問緊嬸嬸去邊度...返屋企啊..OK 開門...C唔到你 ..快D去房間
嬸嬸又黎.....又話我知佢去左沖涼....下....OKOKOK* 我又唔係佢女友呀呀呀呀!!!!!
***************************************************************************************************************
c到嬸嬸開心...真係唔想你咁辛苦呀..我有小小心痛為左嬸嬸...唉
XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX 5關你的事*星期日*<~你真係壞人啦..我心痛..嗚嗚XD XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX
買左手信..唔要嬸嬸比錢呀~ 自己比錢呀
嬸嬸同我講野女人的事...唔要擔心我...我真係矛事呀...我都矛男友._. 都OK
佢多次講唔好唔開心...重要開心d....你都係呀
講野 ._.仔的事 @#$%^&* 佢用心讀書...一定要上大學^^" 睇佢自己有無信心._.
*星期一
嬸嬸叫我下次再黎._. OH...我真係唔知...要返工啊..到知 我會叫FD同我一齊去...我唔要同屋企人..因為....<~唔知點講 *無解*

坐船._. 再見澳門仔... 我愛死你啊XD
睇風景真係美^0^ "澳門" 天氣很好>v<
C到大媽嘔緊=口=" 老豆訓左...叫佢唔好訓...幫大媽呀
HK)))))))))))))))))))))))))我回來啦 MISS YOU XD
坐bus._.累死我啊....想訓教....好眼訓z.z
到左屋企...矛人...去我的床zzZ...媽咪同家姐黎左...佢們心情唔好...唉...敲錯大哥啊
HEY))) 媽咪都唔理我- - 算LA |