linda528
暱稱: YUKI=]*
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2009-11-19
心裡有太多說話想講
MACAU 3天
自由
2009-10-08
文章分類
全部 (51)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
黑貓 ✖ シヤノア-ル (blackcatkan)
Eric.峰 (ken033276)
han(: (winnie021209)
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 51
留言總數: 8
今日人氣: 1
累積人氣: 549
站內搜尋
2009 年 2 月 15 日  星期日   晴天


今日係情人節啊 分類: 未分類

今日有咩特別? 214咩節?

係情人節

 男人咁問我...

女仔好鍾意咩禮物

我覺得.......買花+朱古力<~ 小小都ok "不過無左記念日

請女仔食野+小小禮物...唔會浪費啊 =]*

214號

我約英...mk出街



2009 年 2 月 9 日  星期一   晴天


今日係元宵節 愉快 分類: 未分類

元宵節來了
不如我送你5粒湯圓=]*
1粒:幸福永遠
2粒:愉快常在
3粒:平安順利
4粒:健康長壽
5粒:五福臨門
元宵開心啦!



2009 年 2 月 8 日  星期日   晴天


2009-02-08 分類: 未分類

11點幾起身啊 z.z

我陪媽咪去荷里...喝茶._.

入WC...發現....拎相機..影啊..幾唔錯~

睇唔到MA?

唔係我寫._.

諗返起之前...

佢親了我...

我的初吻...竟然...被佢給奪走了...

*腦筋...1片空白...*

唔知點解?

等緊媽咪FD<老同學>

去第一城中心SHOPPING....又等佢<老同學>

坐的士...去馬鞍山市中心<~太遠...我都未去過啦._.

新港城中心SHOPPING...又再等佢<老同學> = ="

真係好無奈...

!@#$%^&!@#$%

1齊食5蛇羮._. 都OK...麻麻地

老同學話下星期日去深水埗 ._."



2009 年 2 月 6 日  星期五   晴天


真係唔幸運 忿怒 分類: 未分類

返工啊._. 幫媽咪做野

師父黎搵我

我都唔明佢講咩呀???

我都唔理..繼續做野

佢摸我...頂))))

矛人發現......

睇佢想抱我....滾啊!

覺得佢係故意....

問緊我..好煩呀..

佢話同我一齊去食野.. 好ma?  "我都唔去呀..我唔餓啊"

佢食狗屎啦

我嬲緊...好想打佢呀....唔准摸我呀

收工啊



2009 年 2 月 2 日  星期一   晴天


澳門4天 疲倦 分類: 未分類

好矛耐打BLOG啊

見到你...話我

好無奈啊~我都唔打....又點?

諗住想打你啊

哼~哼~哼

 

 

 

 

上星期5..同屋企人x5一齊去澳門._.

點知老豆幫2人買左票*星期日pm*....嗚! 做咩唔幫我買\口/ 因為我好想快d返HK!

算LA...放鬆下姐

到左親戚屋..C唔到你...覺得好開心>v< 人D真係消失了XD

家姐咁問我做咩開心= =" .........矛野!

嬸嬸去搵我...話比我知你的事...諗住想叫佢唔駛比我知._.不過我唔係佢女友呀

做呆._. 望住人D講野...我唔知自己做咩

睇緊TV...嬸嬸又搵我._.問我玩唔玩電腦...好呀...不過好似要pw

now佢打比你...我話"唔駛...唔玩la* 佢話唔得._." 我真係無所謂....睇tv都ok

佢比我睇2張紙有關電腦上網...好無聊, 開緊電腦....c到要pw....嬸嬸同叔叔望住我啊 ._."

我想一想pw ...1次錯左wp...自己的名*linda*  先去睇"?" 我早知wp係咩...被左wp >v<HAPPY 咁正啊

打緊EMAIL比我fd._....我都希望佢*vtc同學*去買手提..sms佢得...浪費時間我

叔叔叫我黎玩打麻雀....黎黎..=.=""" 汗....i媽媽話我都識....頂--  等我做野先...閉電腦z.z

叔叔同我一齊打._. 悶死我啦.....估唔到咁多win左....唔知點解? 神呀 ...我都唔玩呀...陪家姐1齊訓z.z

 

 *星期6

嬸嬸帶緊我們去...賭錢 \口/跟住家姐...佢買左5百._. Hey...唔好玩呀 ..算la 隨便佢玩._.  嬸嬸叫我黎一齊玩...我都唔玩呀..叫我幫佢 要win--...我選4  點知win左....暈啊我

嬸嬸話比我知佢黎左-口-我心有JUMP....頂頂頂)))

媽媽同姐姐要去買手信..我又黎....點知嬸嬸阻止我-- 話唔係聽日我要走....陪佢都唔得? 氣死我啦

大媽...快D行...問緊嬸嬸去邊度...返屋企啊..OK 開門...C唔到你 ..快D去房間

嬸嬸又黎.....又話我知佢去左沖涼....下....OKOKOK*  我又唔係佢女友呀呀呀呀!!!!!

 

***************************************************************************************************************

     

c到嬸嬸開心...真係唔想你咁辛苦呀..我有小小心痛為左嬸嬸...唉

XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX 5關你的事*星期日*<~你真係壞人啦..我心痛..嗚嗚XD XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX

買左手信..唔要嬸嬸比錢呀~ 自己比錢呀

嬸嬸同我講野女人的事...唔要擔心我...我真係矛事呀...我都矛男友._. 都OK

佢多次講唔好唔開心...重要開心d....你都係呀

講野 ._.仔的事 @#$%^&* 佢用心讀書...一定要上大學^^" 睇佢自己有無信心._.

*星期一

嬸嬸叫我下次再黎._. OH...我真係唔知...要返工啊..到知 我會叫FD同我一齊去...我唔要同屋企人..因為....<~唔知點講   *無解*

坐船._. 再見澳門仔... 我愛死你啊XD

 睇風景真係美^0^ "澳門" 天氣很好>v<

 C到大媽嘔緊=口=" 老豆訓左...叫佢唔好訓...幫大媽呀

 HK)))))))))))))))))))))))))我回來啦 MISS YOU XD   

 

坐bus._.累死我啊....想訓教....好眼訓z.z

到左屋企...矛人...去我的床zzZ...媽咪同家姐黎左...佢們心情唔好...唉...敲錯大哥啊

 HEY))) 媽咪都唔理我- - 算LA