琴日的事..幾唔錯呀
係mary計劃<~慶祝
下午同athy去銅鑼出街..買野"禮物"
入mary屋企...見到幾女仔@.@ 咁正
交換禮物...我估唔到擇"2"....有一個女仔咁小氣...
有人話我一定有幸福呀 ._."汗..唔係掛? 唔知真?假..唔理!
傾傾..有敲笑^^
晚d男仔黎左--" 原來mary fd 岩岩收工 都ok
我想起有一個人叫我早d返屋企...不過佢唔係我戀人...唔會再聽佢講野..sor
12點幾走..同athy一齊去mtr...佢發現我放不了xxx...嗯..又點? 今日同我傾傾..我做咩講"x"..真係傻左..唔知點解中2講"x"
hey athy...我想忘記我同佢的事....咁辛苦呀.....希望佢唔要對我好好...冇解
athy話我好勁...好多發現同學+fd....我係眼神xD...傻左佢...我真的唔知呀
送左athy...又見到我fd= = 同佢傾傾...點知mtr要off..出去...同佢fd一齊去的士
1點幾到左屋企....人訓左ZZZ...我訓唔到1小時 ...想起一個人...衰人! 拎手提睇相片...我話你好笨蛋呀!
心情很好,,訓左Z.Z 2點
|