linda528
暱稱: YUKI=]*
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2009-11-19
心裡有太多說話想講
MACAU 3天
自由
2009-10-08
文章分類
全部 (51)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
黑貓 ✖ シヤノア-ル (blackcatkan)
Eric.峰 (ken033276)
han(: (winnie021209)
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 51
留言總數: 8
今日人氣: 0
累積人氣: 541
站內搜尋
2008 年 12 月 26 日  星期五   晴天


2008-12-26 分類: 未分類

琴日的事..幾唔錯呀

係mary計劃<~慶祝

下午同athy去銅鑼出街..買野"禮物"

入mary屋企...見到幾女仔@.@ 咁正

交換禮物...我估唔到擇"2"....有一個女仔咁小氣...

有人話我一定有幸福呀 ._."汗..唔係掛? 唔知真?假..唔理!

傾傾..有敲笑^^

晚d男仔黎左--" 原來mary fd 岩岩收工 都ok

我想起有一個人叫我早d返屋企...不過佢唔係我戀人...唔會再聽佢講野..sor

12點幾走..同athy一齊去mtr...佢發現我放不了xxx...嗯..又點? 今日同我傾傾..我做咩講"x"..真係傻左..唔知點解中2講"x"

hey athy...我想忘記我同佢的事....咁辛苦呀.....希望佢唔要對我好好...冇解

athy話我好勁...好多發現同學+fd....我係眼神xD...傻左佢...我真的唔知呀

送左athy...又見到我fd= = 同佢傾傾...點知mtr要off..出去...同佢fd一齊去的士

1點幾到左屋企....人訓左ZZZ...我訓唔到1小時 ...想起一個人...衰人! 拎手提睇相片...我話你好笨蛋呀!

心情很好,,訓左Z.Z 2點



2008 年 12 月 24 日  星期三   寒冷


今天平安夜,你和誰共度? 分類: 未分類

聖誕時,平安夜,

你打算和誰一起度過?

和家人? 和朋友? 和戀人?

或者是孤單一個人?

不管你是跟誰一起渡過,

都祝你平安夜快樂!



2008 年 12 月 22 日  星期一   寒冷


2008-12-22 分類: 未分類

今天無返工...唔做呀

琴日的事

咁耐等緊佢on msn

有人叫我放棄佢呀

我都唔聽...不過佢係我好重要呀

傻左我做咩要繼續等佢...唔係放棄等佢ma?

我訓唔到...有喊

好擔心為左人

點解?

唔知呀

我問自己

"我有無中2過人?"

有...."係邊個"

Sor...看我做唔到點答

好難講...

"我們會唔會再一齊?"

結果...

有可能唔會一齊...

心裡有痛苦了

心裡真的唔想無左佢...失去佢

好想同佢1齊呀

好想喊呀

我記得佢話但又怕你嬲左我唔理我

我都唔答...我點會唔理你?

幾時唔理你?

自然....到知先

*******************************************************

我都希望佢同家人一齊快樂+幸福啦...關係好好

神啊....唔好讓佢們有痛苦



2008 年 12 月 17 日  星期三   晴天


2008-12-17 分類: 未分類

唔想再等緊....

我選擇"放手"

 

 

 " 我想努力找回對你的感覺,

我都想好好愛你,

我有諗過清楚自己的感覺...不能喜歡上你吧,之前你對我好好,

我...怎樣能夠欺騙你...

我對你的情已經完結了...

其實...

我喜歡你..."一種XX"...許時間能夠沖淡一切...

你要好好的保護你自己,不要讓自己受傷害了,答應我好ma?

現在的我...已經無法再回頭了...故意忽略了你的感受...

我不想再擁有那些痛心的感覺....

是時候做個了結...

 

最後叫多你一次....

拜拜了..老公...我愛你=]*"



2008 年 12 月 16 日  星期二   晴天


2008-12-16 傷心 分類: 未分類

失去自己的愛心東西....

東西內有xxxx

唔話你知

好嚴重呀....

點解 ? 點解? 點解?

唔知呀!

唔想出講啦

記得之前幾次失去我的物品

我真係唔幸運...好似冇用人

算啦

覺得自己冇反應...冇左開心

係為左我bf+東西

冇左食飯...唔餓

眼睛好累....要早d訓啦

聽日要反工呀