昨晚漏咗個粉藍色ge新幹線袋仔系Sinying屋K.
(入面有the key of my home,M巾x2,三包tissue.)
啊魚佢昨晚系Sinying度訓嘛.
個死婆竟然話要將我個M巾袋 放系電視機上面貢奉=___=..頂!!!
我地.本來約11點去飮茶
結果全部爛訓豬訓到2點几
差不多3:30先來齊人
我.Jolly.Sinying.家興.魚--------5個人
叫咗勁多野食∼超正!超平!
17籠野...平均每人28咋!!!!!!!!!!!!!!!
我地約咗...考完英文SyB嗰一paper.每次都來嗰度飮茶..
5人...得Jolly冇報重考囖∼Jolly你要曠課出來同我地飮茶啊∼
(PS:啊魚補習完咗先來.佢來到.我地嚇親囖.佢着到好TB囖.
粉紅+白+紫.中年咸濕伯父先著ge衫.啊魚竟然話靚.....O曬∼
後來我地迫佢換返昨晚件衫囖.佢昨晚系Sinying度訓嘛)
飮完茶5:00 lu...跟住上Jolly屋K度hea.
佢地四個爛賭鬼又開枱 =___=
連補習都唔去.Sinying要補5:30,Jolly要補6:30
而我........獨自煲碟∼
我睇<生化危機>.啊魚同家興竟然停曬手.睇埋碟囖∼哈哈哈
跟住∼8:00就走人 lu
跟住.拉啊魚陪我出MK.因我要買返個機壳.
at MK station
啊魚莫名其妙地流鼻血.(莫非我今日件背心太deep?).上次啊傳又系甘.無啦啦就流
----2個好少流鼻血ge人.竟然系我面前流?
根據我ge偵探頭腦ge一番思索...得出一共同點
2事件發生現場都有同一個人系度------------就系我啦
好明顯...謎底就系-------我太性感啦..(WU∼大家唔好嫉妒地琔我鷄蛋啊∼)
雖然我唔系甘中意呢個詞(野性.有格.wild先系我type).
但系有2個人為咗我流鼻血.都算是種光榮....算啦∼哈哈哈∼
系啊魚流鼻血期間.我幫佢孭住嗰個几十斤重嘎買餸袋(有相為証咖.系spaces度)
真系辛苦曬本小姐啦∼呼∼魚豬豬.....你要記得我對你甘好啊∼
爆笑對話
魚:LOLA.幫我系袋度拎块鏡出來啊
我:(搵咗好耐先搵到. coz佢個袋D野七國甘亂.抄好耐)
ha?你流緊鼻血.要块鏡做咩啊?
魚:唔系啊.要块鏡來照下D鼻血几時停啊嘛
我:(O咀)你冇野啊嘛.鬼照得出咩!唔通照入鼻孔度,會睇到D血寫住"就快停"咩!
真系卑佢吹脹=_________=
又成日講癈話
魚:我嗰2個學生好得意咖,得意ge原因就系因為--佢地真系好得意囖.
激死我.成晚聽呢D癈話=__=
THEN
行咗好耐.問咗好多鋪.先達卑我同啊魚反轉再反轉.好少有得賣.
就算有,個壳都要380囖.我買多部機條氣會gur D囖!!唔鬼買
啊魚個3機,都搵唔到配原機ge hand free.
今晚同啊魚行街.我相信佢知道我D$使得甘快原因系邊
coz:我買嗰D野.我本身系有.但系我太花心.想要多D.試多D.
同埋.我一就唔買,一買就停唔到手,所以很快窮困.
所以我成日都困自己系屋K睇劇
但我都唔想.如果我出街.我會fing曬所有$.
而我....都知道區屋K甘多野嘎原因
coz:佢同我病症差不多.都系買D本来就有嘎野.但佢分三層嚴重
1層.佢買得最多系護膚品嗰D.
2層.不但買得多,用得少,仲要不斷入倉,之前買咗未用過嗰D,又再買!
3層.就系買甘多護膚品.竟然完全唔識護膚.
三級嚴重!!!!!!!
佢竟然仲想買DHC滋润型 lotion for 日間搽.=_=
姐仔.家下summer la.竟然唔買&唔搽防曬.走去搽油膩膩ge lotion?
我終於明白..why佢搽甘多野,用甘多護膚品.都冇咩成效啦.
真系天下間.咩怪物都有......=_=....(hehe.講笑咋哈哈)
啊魚本來餓.想掃街.我就同佢事先聲明.我陪佢掃街.但我唔會食囖
下午嗰餐野.已系我一日三餐嘎份量啦.(我要練神功.準備升天ge啦.)
見我蠟場好堅決.所以佢都冇mood掃街
哈哈哈......我好勁嘞..成功克制住啊魚狂食ge欲望..
但系.我原本要買壳.啊魚要買hand free同memory card.
我地都買唔到要買ge野
但系.....買咗好多其他唔關事ge野囖.死婆引我又買咗枝香水.
真系悲哀
2個冇理財觀念,買野唔識收手ge人去逛街.注定死無全屍囖!
下次真系要搵0岩人先好出街 =________=
SO..我家下已有三枝香水.(跟本用唔去)
anna sui dreams---只藍色好靚,外型超爽,又平,唔買就笨.但系太香
johan.b paris---淡淡ge香,我的最愛.
love passport---個盒ge公仔好得意.我第一眼就發現佢.有橘子味(其實系檸檬味)
只味清.夏天用fit曬.只味sweet.噴咗做sweet girl
(我又跳tone?sweet同野性襯唔到啵.我唔適合sweet啵∼=_=.)
我想講呢.......我之前...不嬲冇噴香水ge習慣.
入咗BHNKC後.每日必噴....
前2枝.根本系用咗未到八分之一......又買.我果然很花心 很無聊耶∼
最衰都系啊魚啦....引我買...仲要買大枝嘎..wuwu...
呢2日都差不多1點先返到屋K.曳曳咗
我要做返深閨的孩子.而不是要深歸!
嘻嘻∼超超一定好悶啦∼哈哈∼
我就系出面爽爆..超超就要對住電腦發呆..辛苦曬>.<