★">  .N⒠ⓦ*+f e e l in g(<:@*

  ◦ °◦ °不* .||再#^ ♦° ....<相信>*^

 

   

                

      

magichouse
暱稱: L u NA
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2007-02-25
2007-01-03
純粹睇戲
陪我看戲
2006-11-26
文章分類
全部 (244)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
尚無任何好友
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
♡╮Mⓨ fAn fan╭♡
*我ge pchome*
*我 ge xanga仔*
*我 ge 相簿仔*
*我 ge 相簿仔2*
貓貓怪(傻婆霞)
* 靄 琪*
*venus*
*超 超*
*Cherry*
*啊 魚*
*善 瑩*
*Jolly*
*牛 牛*
*啊 傳*
* Lam *
*啊 YO*
*小 龍*
*CMAN*
*保 標*
*Wynne*
*小 彬*
*大 峯*
*Jason* *驊 驊*
日誌統計
文章總數: 244
留言總數: 101
今日人氣: 0
累積人氣: 5813
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 4 月 23 日  星期日 晴天

  刊登時間2006-04-23 11:36 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

              聽 talk   滿足         

昨晚.5點几去又一城會合Katy.小玉dinner

跟住去POLY聽talk.2個講者講得好搞笑

我地班好多人去啊∼

有峰.小龍.玉.Katy.啊魚.5C.Lam.牛牛.丹.欣娜.我

仲有見到以前嘎同學仔.小紅同2蚊

聼完talk都10點几

跟住食野.

跟住散水

剩我.Lam.啊魚.小龍系hong hum打機.後來啊Ming放工來join埋我地

玩到2點几...關門先走人∼

跟住返屋K啦捻住...後來又啊魚佢住督波.我OK咖通宵.但系啊Ming聽日返早

搞到我打咗返去話唔返.叫啊妹lock門.跟住又打去叫返佢唔好lock.我返∼

卑我啊妹閙爆∼哈哈

 

搭車返到Po Lam

系LYCMC門口落車..要行返屋K....啊∼∼∼好遠啊∼

行咗成個鐘..死人啊魚呃鬼我地.又話去到tseung kwan o MTR停

哼∼跟住啊LAM同啊MING講埋D恐怖野.我又犯賤

又要聽又要幻想

講到恐怖嗰度.啊魚突然打來.嚇到我成個人跳起咗.哇...真系成個心都跳埋出來

返到屋K都3:40

好累啦.洗完白打卑啊魚.佢仲要強迫我聽佢講ANDY嘎野.

頂.........

(PS:啊魚嗰個"美女尋夫".全世界都知啦......哈哈哈

 

              



2006 年 4 月 21 日  星期五 晴天

  刊登時間2006-04-22 12:26 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

               忙死人啦    不安         

今日...百感交雜..

全方位學習日---去中環

帶我地去了解歷史.穿梭古今文明.好似好感動∼本來好興奮.

但系我暈車...大家都知道...我呢排身子弱...好痛苦...

落車面青唇白.嚇得死人.

但系..行中環其間又好開心.因為影咗好多好得意嘎景物.

coz真系好少去中環.去極都只系會去TST同CB.MK多啊嘛.

就算去到中環.一定唔會想影相囖∼所以呢次可以拎正牌去影.真系爽啊

當然我系狂影囖!我地班入面....我一定系行最尾二嗰個.我影相啊嘛...

而最尾尾嗰個系mr cheung.哈哈∼因為佢要睇實我.防止我走失∼哈哈∼辛苦曬啊∼

 

啊魚竟然系文武廟度求姻緣籤..仲要系"下籤"..笑鬼死

籤文大致講.叫佢姻緣呢D野唔好強求.勉強冇幸福.

其中.籤文個主要topic -------- 姜女尋夫

啊魚:(好開心甘講)lola lola 你睇.佢呢度話"美女尋夫"啊(指住籤文).佢即系話我系靚女啊

我:吓?呢個唔系""字咩?點會系"美女"啊."美"字下面系個"大"啊

啊魚:吓?"姜"字咩?點會啊.(唔肯接受現實)

mr cheung答嗲:呢個擺明系"姜"字來ge wor.系"姜女尋夫"啊

ng sir加把口:系"姜女尋夫".即系叫你唔好強求.唔好做D冇可能&冇結果嘎野.浪費氣力.

啊魚知自己七咗.立即收嗲..哈哈哈.全部人都取笑佢囖.真系好鬼死淤

本來啊魚仲想駁嘴.話姜女都系美女.不過.七咗就..算啦.哈哈哈

 

行完曬.買咗好多口垃圾返去食∼

跟住.....又系返學校集合路程中.好down.又要坐車啦.又要暈啦.真系好辛苦啊

我真系受唔到巴士.旅游巴.的士.小巴.船.總之又焗又有冷氣嗰D味.聞到已想死.

剩系MTR嗰D系OK咋.真系痛苦.去遠D都麻煩.

返到學校.話系分享.都系交代几句啫.唉...真難為我挨ge嗰段路程.

 

 

放學都1:30.有人唱K.有人打機.有人去lunch.有人打波.

我...返屋K洗白白.洗頭.gel 頭.化妝先出.約好咗3:00去尖嘴行街街.

但系...就系3:00嗰個位.好在我仲未出門.

屋K發生咗大事.我相信.如果我唔系度.後果一定好嚴重.

我真系好興幸我剛好未出門.如果唔系.我真系唔知會有咩恐怖野發生.真系捻唔落去.

件事去咗就算.唔想提.但...

我系度奉勸大家一句.好好地愛你家人.好好了解你家人.好好地溝通.

唔好等出事先補救.先後悔...真系咖.信我.世界上冇人比屋K人更親.更愛你.好好珍惜佢地

 

 

 

3點几.魚打來.但我嗰陣.事件發生中.我拔走匶電.

啊魚後來話,佢好驚,搵唔到我好彷徨,驚我有咩事.

因為我一直都好有交帶.唔會甘.所以大家都嚇親.sor啊各位∼我嘴返∼>3<

 

當我處理好件事.已6:00.呢3hrs入面.真系...經歷太多野.

腳軟.手震.淚止唔到.喊咗2hrs.講唔到野.

真系..好彷徨......事後.我唔系太想出.哭到對眼腫曬.妝都甩埋.心情都冇

但系.....約咗人.大家又甘擔心我.....嗯..出啦.

去到TST.真系好頭暈.件事仲困住我.捻起都低落.

打起精神.shopping

Jolly剪咗個新髮型..好正...

嗰個女仔又几靚.幫佢剪咗2hrs.好卑心機去剪.竟然系$88.真系..超正

跟住去利時逛.一直逛.好累.好暈.

去咗mandy(之前英皇同yumiko出道唔紅嗰另外2個)間鋪去及mandy囖

哇∼∼∼∼真系超索啊!!!!!對腳好靚.初睇以為鬼妹∼勁model勁索

跟住同JOEY無意間傾咗D野.人心.很恐怖.真系要唔好甘易同人甘快熟.唔好甘易信人.

如果唔系.自己一定死梗.

 

今日好辛苦...受咗好多苦...好頭暈

由7:00AM--8:30PM ...都只系食咗1苹果.

一D都唔肚餓.但好怕胃出血.可是.又唔想食.點算.....唉.

只好是但買個tart食就算.

後來.佢地去茶餐.我同Jolly都唔想食野.

食完就走人啦∼

今日都冲咗三次凉

返學前一次.放學一次.去街返來又洗...

平時最多都2次之嘛.好忙啊今日真系

好亂.好頭痛.但我要入相入電腦.....

唉∼∼∼∼∼∼∼∼聽日...飮茶.去LAM度同粒粒玩.再去POLY

好忙啊好忙啊

 

 

              



2006 年 4 月 20 日  星期四 晴天

  刊登時間2006-04-20 10:57 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

               愛上網球&粒粒            

哈哈∼我diary有忠實fans----牛牛∼

所以我要keep住打D得意野出來∼

英文堂

蔡太講同輩ge壓力有D咩.我話金$

coz有$講名牌.冇$就冇話題

小彬答嗲:我講股票咖!

我:吓?呢D股啊?(指住啊魚個pat)

小彬:系啊.

我:甘邊D系票啊?

小彬:M巾囖.我地講下票ge流量.几時需要入貨.

   照我睇.(指住啊魚個pat)呢只股一定有升冇跌(只size).

我--------笑死咗.

 

 

啊魚PHY堂個身擒出去

我:喂,大佬.你個胸隊落我樽水度.唔使飮啦

魚:吓?咩啊.我幫你吱奶之嘛

我:哇..我唔需要囖∼555乜你甘dirty咖D思想

  Dirty girl

傳:咦.....Dirty girl!!

魚:哼,你dirty  guy(話啊傳)

傳:你dirty kai  tim 啦.

kai都出埋來...擺明玩字啫

 

 

lunch.要出去打網球.所以要去麗港城度have lunch 啦

大家决定食大快活

我傻咗...問其他人一唔一齊去大快活食

竟然問欣娜:"欣娜∼你大唔大啊?"

欣娜一面迷惘....我先知自己UP錯野..=____=

我:"啊∼我唔系問你前面大唔大.我系想話去唔去大快活咋."

哈哈∼

你地唔好誤會...唔系問你地去唔去開大啊...

跟住啊傳就話:你問佢地去唔去快活好過啦.

吓???去快活?風流?

 

 

1:45 我地去到打網球∼好好玩

大家都知道.我呢D懶人....運動唔好搞我.見到都怕怕

但系.真系玩過之後...我中意咗.....我竟然中意咗打網球

死啦.....大家快D來date我去打啦∼唔系date我出街啊∼

 

MISS:網球起源於法國.貴族運動

我:甘.有個網球世界冠軍ge女仔叫 咩咩 啊?(我問啊YO)佢系咪法國咖甘?

跟住唔知邊個,答我: con  ni  chi  wa

另一白痴:ka  wai  i  ne~

仲有某白痴:芝娃娃

(PS下先.啊LAM只芝娃娃叫粒粒..可愛到爆燈..全班都卑粒粒俘虏咗..)

 

 

4:00 放學

大家...走咗去LT食冷麺...跟住十几人坐平台hea囖∼

哈哈∼大家都曳曳.唔想返屋K∼

成班八婆.加埋+X同傳.講好多女人野∼哈哈

成班女圍埋系度講bra同cup.好搞笑∼

 

聽日唔知有咩節目呢?

全方位學習日....12:45就放....

班會活動....唉.算啦....預咗搞唔到

自己搵節目算啦

 

 

 

              



2006 年 4 月 18 日  星期二 晴天

  刊登時間2006-04-18 10:34 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

              飽飽...滿足     驚訝         

555

原定今日去焗桑拿咖.

但系.....好多女仔都唔太方便

所以cancel咗...唔開心啊∼

 

但系呢∼頭先

同SANDY. SINYING. FISH  .4女去食泰國野∼

超好味∼

系我食過最0岩我食嘎一間野∼

情調超好.

好過坐cafe.

 

真系超正啊D菜....食到我家下個肚好飽∼

 

嘻∼我地傾咗好多野∼好多女仔野∼

 

下次再去食過∼

 

              



2006 年 4 月 17 日  星期一 晴天

  刊登時間2006-04-17 05:29 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

            我 告 訴 過 你 了 嗎          

 

 

 

 

很倦          很倦了

 

 

 

厭倦了

 

 

 

 

 

 

我需要休息

 

 

 

 

plz          leave         me              alone

 

              



2006 年 4 月 15 日  星期六 晴天

  刊登時間2006-04-15 01:19 AM    [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

                  狗狗                

今日

霞同OI KI又有機會見到我啦∼

真系辛苦曬....要你地忍受思念的煎熬∼

今日.......3點先開始真系做野

今日又見BB

靚咗啊∼但系瘦咗囖∼肯定系你衰鬼mami虐待你.唔卑野你食啫∼

55∼心痛死我∼

今日BB好乖.....下次我要拎好多apple去食

佢望住我食apple個樣好得意.好期待

都唔明KI點可以明知BB中意食apple伈.仲系BB面前特登掉落垃圾筒

真系惡毒∼哼∼又打BB.衰婆∼

下次BB你要咬佢屎忽∼

 

 

 

啊∼忘了

呢三日都見到朋友仔嘎BB

前日系啊LAM嘎粒粒.超超超得意∼好可愛ge芝娃娃啊∼靚仔粒粒∼愛你哦∼

昨日去Jolly度.肥仔好壯啊.竟然跳出來.嚇到我大哎.太大只啦∼甘大只我唔敢碰啊∼

          肥仔對唔住啊.如果你瘦身.可能我會愛埋你

今日去霞度.見到BB豬.同BB感情最耐.梗系BB最好啦∼嘻∼

 

              



2006 年 4 月 14 日  星期五 晴天

  刊登時間2006-04-14 03:22 AM    [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

                破財擋魚!              

昨晚漏咗個粉藍色ge新幹線袋仔系Sinying屋K.

(入面有the key of my home,M巾x2,三包tissue.)

啊魚佢昨晚系Sinying度訓嘛.

個死婆竟然話要將我個M巾袋 放系電視機上面貢奉=___=..頂!!!

 

我地.本來約11點去飮茶

結果全部爛訓豬訓到2點几

差不多3:30先來齊人

我.Jolly.Sinying.家興.魚--------5個人

叫咗勁多野食∼超正!超平!

17籠野...平均每人28咋!!!!!!!!!!!!!!!

我地約咗...考完英文SyB嗰一paper.每次都來嗰度飮茶..

5人...得Jolly冇報重考囖∼Jolly你要曠課出來同我地飮茶啊∼

(PS:啊魚補習完咗先來.佢來到.我地嚇親囖.佢着到好TB囖.

粉紅+白+紫.中年咸濕伯父先著ge衫.啊魚竟然話靚.....O曬∼

後來我地迫佢換返昨晚件衫囖.佢昨晚系Sinying度訓嘛)

 

飮完茶5:00  lu...跟住上Jolly屋K度hea.

佢地四個爛賭鬼又開枱  =___=

連補習都唔去.Sinying要補5:30,Jolly要補6:30

而我........獨自煲碟∼

我睇<生化危機>.啊魚同家興竟然停曬手.睇埋碟囖∼哈哈哈

跟住∼8:00就走人 lu

 

跟住.拉啊魚陪我出MK.因我要買返個機壳.

at MK station

啊魚莫名其妙地流鼻血.(莫非我今日件背心太deep?).上次啊傳又系甘.無啦啦就流

----2個好少流鼻血ge人.竟然系我面前流?

根據我ge偵探頭腦ge一番思索...得出一共同點

2事件發生現場都有同一個人系度------------就系我啦

好明顯...謎底就系-------我太性感啦..(WU∼大家唔好嫉妒地琔我鷄蛋啊∼)

雖然我唔系甘中意呢個詞(野性.有格.wild先系我type).

但系有2個人為咗我流鼻血.都算是種光榮....算啦∼哈哈哈∼

系啊魚流鼻血期間.我幫佢孭住嗰個几十斤重嘎買餸袋(有相為証咖.系spaces度)

真系辛苦曬本小姐啦∼呼∼魚豬豬.....你要記得我對你甘好啊∼

爆笑對話

魚:LOLA.幫我系袋度拎块鏡出來啊

我:(搵咗好耐先搵到. coz佢個袋D野七國甘亂.抄好耐)

  ha?你流緊鼻血.要块鏡做咩啊?

魚:唔系啊.要块鏡來照下D鼻血几時停啊嘛

我:(O咀)你冇野啊嘛.鬼照得出咩!唔通照入鼻孔度,會睇到D血寫住"就快停"咩!

真系卑佢吹脹=_________=

又成日講癈話

魚:我嗰2個學生好得意咖,得意ge原因就系因為--佢地真系好得意囖.

激死我.成晚聽呢D癈話=__=

 

 

 

THEN

行咗好耐.問咗好多鋪.先達卑我同啊魚反轉再反轉.好少有得賣.

就算有,個壳都要380囖.我買多部機條氣會gur D囖!!唔鬼買

啊魚個3機,都搵唔到配原機ge hand free

今晚同啊魚行街.我相信佢知道我D$使得甘快原因系邊

coz:我買嗰D野.我本身系有.但系我太花心.想要多D.試多D.

   同埋.我一就唔買,一買就停唔到手,所以很快窮困.

   所以我成日都困自己系屋K睇劇

   但我都唔想.如果我出街.我會fing曬所有$.

而我....都知道區屋K甘多野嘎原因

coz:佢同我病症差不多.都系買D本来就有嘎野.但佢分三層嚴重

   1層.佢買得最多系護膚品嗰D.

   2層.不但買得多,用得少,仲要不斷入倉,之前買咗未用過嗰D,又再買!

   3層.就系買甘多護膚品.竟然完全唔識護膚.

   三級嚴重!!!!!!!

   佢竟然仲想買DHC滋润型 lotion for 日間搽.=_=

   姐仔.家下summer la.竟然唔買&唔搽防曬.走去搽油膩膩ge lotion?

   我終於明白..why佢搽甘多野,用甘多護膚品.都冇咩成效啦.

   真系天下間.咩怪物都有......=_=....(hehe.講笑咋哈哈)

 

 

啊魚本來餓.想掃街.我就同佢事先聲明.我陪佢掃街.但我唔會食囖

下午嗰餐野.已系我一日三餐嘎份量啦.(我要練神功.準備升天ge啦.)

見我蠟場好堅決.所以佢都冇mood掃街

哈哈哈......我好勁嘞..成功克制住啊魚狂食ge欲望..

 

但系.我原本要買壳.啊魚要買hand free同memory card.

我地都買唔到要買ge野

但系.....買咗好多其他唔關事ge野囖.死婆引我又買咗枝香水.

真系悲哀

2個冇理財觀念,買野唔識收手ge人去逛街.注定死無全屍囖!

下次真系要搵0岩人先好出街 =________=

 

SO..我家下已有三枝香水.(跟本用唔去)

anna sui dreams---只藍色好靚,外型超爽,又平,唔買就笨.但系太香

johan.b paris---淡淡ge香,我的最愛.

love passport---個盒ge公仔好得意.我第一眼就發現佢.有橘子味(其實系檸檬味)

          只味清.夏天用fit曬.只味sweet.噴咗做sweet girl 

         (我又跳tone?sweet同野性襯唔到啵.我唔適合sweet啵∼=_=.)

我想講呢.......我之前...不嬲冇噴香水ge習慣.

入咗BHNKC後.每日必噴....

前2枝.根本系用咗未到八分之一......又買.我果然很花心  很無聊耶∼

最衰都系啊魚啦....引我買...仲要買大枝嘎..wuwu...

 

 

呢2日都差不多1點先返到屋K.曳曳咗

我要做返深閨的孩子.而不是要深歸!

嘻嘻∼超超一定好悶啦∼哈哈∼

我就系出面爽爆..超超就要對住電腦發呆..辛苦曬>.<

 

 

 

              



2006 年 4 月 13 日  星期四 晴天

  刊登時間2006-04-13 01:50 AM    [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

                 今日系好日啊!     驚訝         

好開心啊∼放假啦∼(雖然得7日>.<)

HAPPY EASTER 啊各位

今日預期好開心

點知有D野打亂曬行程.好唔開心.最後又意外地好開心∼

即系......over all 系好開心嘎∼yeah∼

嗯∼今日2點去subie度補習

4:00去到sinying度,捻住去蒸身.

上到去.第一眼已見到Jolly著住bikini....哇∼火辣辣的身材∼

引發我原始ge本能-----影相.....好正啊.Jolly索爆!

嗯.....跟住班爛賭鬼系度打牌......最後好似系著到好似師奶嘎啊魚赢咗好多$$.

5:00 我地一行7條女(本來CMAN都蒸咖∼但系佢游完水好累)去會所

我地要去蒸身∼

但系.....通常最期待嘎野都會被破壞

D職員竟然話D房都full曬囖!!!

(PS我地捻住要房去蒸身咖嘛.我地班女一定we wa鬼叫咖嘛.要間房最好)

最Q狗就系話要提前book 房囖

但系.昨天sinying一放學就去book放.而當時嗰個職員話唔使book.到時直接來就得囖

頂..我地全部換曬泳衣,帶曬野...話冇得蒸..我真系同你死過囖

甘跟住.我.5C.sinying.啊魚.Jolly同佢地嘈囖!!!!

勁PK囖.嗰個話事人竟然話我地可能誤會咗D野.話自己D職員全部知事前系要book房

即系老屈話我地無賴啫!頂∼

好唔gur.因為我地plan好曬.我地5點焗到7點

而其他人買野食.又已book咗爐(6:00∼9:00)系平台度燒野食嘛!

家下打亂曬囖.仲要冇得蒸身囖家下!.

唔理.D職員做錯野,一定要有交代卑到我地.仲要唔使$!!!!!!

個話事人後來話---只可以卑到public嘎澡堂我地囖.仲要系分派入

冇曬mood!public嘎澡堂甘鬼多師奶.又唔可以發癲..

我唔要同師奶一齊蒸.而且分派蒸冇甘好玩..仲要等多1個鐘先可以入去囖!!!

無法...都著曬泳衣.帶曬野.唔蒸對唔住自己.只可以屈服

跟住到6點几.個話事人打來.話之前book咗房嗰D人早走咗.所以可以卑到房我地.

但就只可以6:30-7:15囖.

唉.是但啦.有房玩.有得蒸.殺啦∼

入面真系超靚囖∼我地玩到癲咗.房度有曬SPA.廁所.桑拿房.蒸滊房.休息室同沐浴間x2

真系正到爆!!!!!!!比public嗰D公共澡堂好超多囖真系..80/2hrs

(哈哈∼想睇相?去我msn spaces啦∼)

 

跟住玩曬甘多野.就上返平台燒野食.

好正啊∼19人來燒...好熱閙啊∼

而Holding都為咗啊魚來埋∼

今日Holding講咗句爆笑野,搞到大家笑到停唔到

我:我呢排成日夜晚都睇恐怖片啊∼

H:吓?甘夜睇恐怖片?我上次睇完<咒冤>之後.以後都唔敢睇咸碟啦

大家呆咗一呆.跟住爆笑囖.....<咒冤>同咸碟原來有D甘嘎關系....

真系見識少啦我地..哈哈∼莫非Holding睇嗰個<咒冤>系特别板咸碟?

定系Holding睇咸碟睇得太多?

 

我地燒野食....雖然唔系玩到好癲

但系將軍澳中心上面嗰D樓好應聲...所以卑好多住客投訴

噢.....真系唔好意思啊...最唔好意思就系搞到sinying

coz佢系住嗰度.我地嘈.可能會搞到sinying冇面....555

但系.....好難唔嘈咖嘛.十几人.每日細細聲都系好嘈ge la.

同埋19個後生仔女.如果好安靜甘聚埋坐系度食野.而又唔嘈..都好恐怖囖∼

所以.........盡量細聲嘎啦都∼∼∼∼SOR啊∼

 

跟住.食完野.我地19人冲上sinying屋K拎野∼

之後食宵夜(糖水---楊枝甘露真系食極都甘好味!).散咗D人.剩十個

再去公園坐到12點几(傾計.10個人一定好嘈.又甘夜.都冇地方容納我地∼又唔想出MK玩)

啊LAM同fd出來放狗...好得意啊只芝娃娃.好靚仔啊∼好可愛啊∼

hea到12:15我就返屋K啦

今日好精彩啊∼∼

值得紀念的日子!!!!

 

              



2006 年 4 月 12 日  星期三 晴天

  刊登時間2006-04-12 11:16 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

                 屁話               

 

昨天上中化...真系超火滚

我真系好憎D人歧視.包括歧視同性戀.歧視身體或者智商ge殘障人士.

ng生竟然口出狂言......大大聲話同性戀者ge性行為系罪.(系基督教角度)

語氣上極度鄙視同性戀者.我,傳,同魚同佢拗囖!

最後都five up啦.呢D人冇得救!

我本來唔想同區嘈.唔想拗.

因為之前都為佢對呢方面嘎歧視而拗..鄙视唔理咩角度啦

冇用!!!!!!!!同佢講都廢咖!佢本身就系個超古舊ge人.唔肯肯定同性ge愛

真系對呢D人好憎.

我真系唔覺得有問題囖.當然.我唔系lesbian.但我絕唔會歧視斷背山式ge愛囖

 

無可否認

AIDS一開始系有男同性戀透過性行為傳播開去ge

但系.無論男同女.女同女.男同男.甚至nP...都系有濫交ge人

一切都系濫交ge人累事.

唔可以將個責任全部扔卑同性戀囖!!!!

我就唔信男女搞野就唔會感染AIDS囖!

 

當然.我絕對唔中意D人濫交.仲要周圍話人知佢有几條仔/女.

冇病啊?呢D唔系值得光榮ge事囖.唔該.人地只會覺得你賤過做雞/鴨囖.

 

 

2個同性戀ge人入面.性格都有分男女ga  ma.

所以我覺得佢地同普通情侣冇分别

愛...系身心ge交合

如果异性可以因愛而做系神圣ge.點解同性為愛而做就系罪啊?咩道理啊!

我系極之欣賞嗰D同性戀者排除萬難.系呢個甘唔公平ge世界入面爭取結婚.

呢D斷背系比异性ge愛更令人感動.

 

 

哈...ng生.你話自己出過好多書.又話自己好開通

save啦你.一早就對你嘎教書方法失望透頂

叫下直頭連人格都冇囖.

愛唔系包容?真系愛你ge人唔會包容你?

甘你老婆又包容你ge狂妄自大?包容你ge肥胖?包容你ge尊容?!!!!真系難頂囖!

一大堆癈話.仲要爛系有學問甘大放屁話!

自己文科就來問我地好難嘎中史

我地講科學上嘎理論就叫我地唔好講

真系受夠啦∼!!!!!!!!!!!11

 

 

 

              



2006 年 4 月 8 日  星期六 晴天

  刊登時間2006-04-08 09:09 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

                 忘記所有               

          在我四周