★">  .N⒠ⓦ*+f e e l in g(<:@*

  ◦ °◦ °不* .||再#^ ♦° ....<相信>*^

 

   

                

      

magichouse
暱稱: L u NA
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2007-02-25
2007-01-03
純粹睇戲
陪我看戲
2006-11-26
文章分類
全部 (244)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
尚無任何好友
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
♡╮Mⓨ fAn fan╭♡
*我ge pchome*
*我 ge xanga仔*
*我 ge 相簿仔*
*我 ge 相簿仔2*
貓貓怪(傻婆霞)
* 靄 琪*
*venus*
*超 超*
*Cherry*
*啊 魚*
*善 瑩*
*Jolly*
*牛 牛*
*啊 傳*
* Lam *
*啊 YO*
*小 龍*
*CMAN*
*保 標*
*Wynne*
*小 彬*
*大 峯*
*Jason* *驊 驊*
日誌統計
文章總數: 244
留言總數: 101
今日人氣: 3
累積人氣: 5802
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2005 年 11 月 1 日  星期二 晴天

  刊登時間2005-11-01 10:40 PM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

            我需要.冬眠 鬱悶         

ar...........好累啊

好眼訓啊

就算我訓夠八個鐘

上堂都照訓

莫非冬天來了

我要冬眠?

真的很想一直訓落去啊

連MAMI都睇得出我好累了∼

我很需要睡眠啊

可是我每天都睡得很好啊

點解會甘累了

做野都覺得力不從心

好似無斗志.無曬動力甘

每日返學都系用理智拖着自己返到學校

做每件事前都要下很大决心才可以完成

為什麼呢?

因為冬天了嗎?

 

 

 

如果必須要死去的話

我希望我可以在冬天死去

在暖暖的被窝中......抱着愛人.....安詳地死去....是件幸福的事

上天你聽到我心願了嗎?

 

              



2005 年 10 月 31 日  星期一 晴天

  刊登時間2005-10-31 08:29 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

            擁抱冬天 開心         

快要冬天了

我一直都愛那種被厚厚的冬衣包裹着的感覺

感覺上被抱着.很有安全感

所以一到冬天我就很想抱着別人.也很想被抱着

所以啊

各位姐妹

看到我....不妨走來抱抱我吧∼我會愛死你的∼哈哈

 

 

 

今日啊傳投訴話

大家嘎diary都好少出現區個名wor∼

甘∼我系度都要提下啊傳先∼

啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳啊傳

 

 

哈哈∼夠多未啊?

 

              



2005 年 10 月 30 日  星期日 晴天

  刊登時間2005-10-30 09:14 PM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

            大家都系勁人! 滿足         

尋晚同超超玩cam

由8:00玩到3:00

好勁啊.....玩到完全忘了時間

凉都未沖....如果唔系啊MA入來趕我去訓.好有可能玩到5點囖

點解會玩到甘耐咖?

全程都系度吹水囖

之前都同超超一玩就玩几粒鐘.呢次特別勁.連續玩7粒鐘

呢次我地主要話題圍繞我地噶BB

由八個月大講到三年前

三年前講返八個月前雷雨交加嘎夜晚........&%$&^

之後有左個仔.

跟住好快甘生左個仔 又有個女.

我地要個天平座女女(同MAMI一樣.又靚又叻.人品又好).

同埋獅子座仔仔(同DADY一樣.要高大靚仔=_=)

then.....做埋好多低能野啦.....哈哈.....講好多低B野

總之全程就系笑到死

好耐都未有甘開心過啦∼哈哈

笑爆嘴

THX超超∼有你陪我真好呢∼有咩5開心都會唔記得lu

一鞠躬......再鞠躬........三鞠躬.......以表謝意∼

夠誠意啦呱

 

 

              



2005 年 10 月 29 日  星期六 晴天

  刊登時間2005-10-29 07:29 PM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

            行街..但無$買.超可悲 感動         

今日去........聽講座....

個個都系度釣魚...只有我無訓

但我勁聽MP3囖系度∼呵呵

同區地LUNCH之後就同WYNNE出尖嘴放左個LV袋

家下WYNNE系我地呢班人入面嘎富婆啦......唉

我家下都系使緊區$

區已經包起我啦....>.<

 

 

 

今日啊∼JOEY又同我講話見到我嘎第一印象系......好串囖

=________=

真咖?

話我唔同人傾計..剩系同5C講野囖

好似系自己個世界度生活甘....完全5理其他人wor.......

5系呱.......我只系比較被動

想人地來識我咋∼哈哈∼人家怕羞嘛

已經5知第几個人話我個樣串囖

但WYNNE就讃我好有型格....好潮甘囖(=_=.只有個頭有D似咋呱)

嘻嘻∼呢排卑勁多人讃∼ 超開心啊

啊小龍又讚我個樣好型.(可能輪廓問題.我块面闊)

又話我似系玩LOLITA.又話我似玩PUNK(我都想.但玩5起囖).

最開心話我有NANA feel啊∼yeah∼

最愛NANA

 

              



2005 年 10 月 28 日  星期五 晴天

  刊登時間2005-10-29 01:15 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

                        

錯在其實過份期待快樂滿足

 

 

 

 

 

如果可以的話

我仍會希望是好朋友

不過就算怎努力

那份感覺     沒有了

是另一层次的朋友了

 

              



2005 年 10 月 26 日  星期三 晴天

  刊登時間2005-10-26 11:03 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

            好玩好玩∼ 開心         

哇∼今日玩得好癲啊真系

今日留校玩校外定向啦...打邊爐啦∼(大概50人)

系屋邨度大唱happy birthday同講新年快樂

系街邊演戲啦

戴住恐怖面具去M記伶水啦∼哈哈∼笑爆囖真系

系甘跑去check point

系甘甩褲啊我又∼跟住又要去街市買打邊爐嘎野

真系刺激好玩啊∼∼∼哈哈

食野啦.玩游戲啦.開concert啦.跳舞啦.打波啦.錄左好多段白痴drama影片

真系笑到傻咗.差不多全部都系F6噶.

勁叫wor∼(今日星座話我5好尖叫.會叫破聲.好準啊!大家不妨去YAHOO睇下星相.真系好凖咖)

哈哈∼家下把聲沙咗.聽日點唱K呢?

總之今日就超好玩啦∼哈哈∼

 

              



2005 年 10 月 25 日  星期二 晴天

  刊登時間2005-10-26 12:25 AM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

            發現勁人!          

今日小龍條女生日(生日快樂啊)

區晨早返來伶住好多支紙花返來

好勁啊.....真系睇漏眼

表面上小龍絕對唔系專一嘎人

但區對條女超好囖

肯花甘多時間去折....而且系最复雜果只玫瑰花

每支最少都要花20∼25mins.生手要折45mins/支

真系O嘴

勁到無野講!

佩服到5體投地!

 

 

 

最近大家都有好多心事

好煩

要解决的事情好多

有D野真系5系自己範圍

我已經不管那些事

有些人一直付出也無回報

我不愿意我一直付出

所以我不再做付出的一方........已經很累了

當付出到一定限度....都沒回報

就要停止

何必要自己不開心呢

我最討厭不懂得愛自己的人

 

              



2005 年 10 月 24 日  星期一 晴天

  刊登時間2005-10-24 09:59 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

            生日快樂∼(呢個月真系多人生日)          

今日小彬生日囖

系囖

生日快樂囖

不過我同啊傳仲快樂啊

哈哈

好似系我地2個生日甘  系甘玩.系甘影相.....超白痴....嘻嘻

玩得好顚

唉呀

今晚唔記得幫啊傳做cream面膜啊!!!!!!!!!!!好!下次補返!

啊傳今日只眼好返D啦

好彩

如果5系ocean park halloween一定搵區扮鬼!

對眼爆血管...超恐怖

至於點解爆血管

嗯...........内情............

不便透露啦∼哈哈∼

 

超超...昨晚THX你啊∼

好在有你陪我咋∼

5系我C左好耐啦∼∼∼55∼∼∼抱抱

 

 

              



2005 年 10 月 23 日  星期日 晴天

  刊登時間2005-10-23 11:39 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

              頭  髮            

我很怕洗頭

因為每次都甩好多頭髮

可是每天都要洗

每洗一次我都害怕一次

每洗一次我都失去了我的部分頭髮

每次都很心痛

很心痛你知道嗎?

望着在地上的長髮

我是百般無耐

你是真要離開我的

就算我再勉強也挽留不了你

就算我用東西把你駁回去

那也跟原本的意義不同了

所以我放你走了

頭髮啊頭髮

你是真的狠心抛低我嗎?

那你一開始就不要離開我啊

我是那樣的不舍得

你離开的每一天

我也為自己默哀

失去的是我

不是你

你不用悲傷

 

 

如果再這樣下去

我的頭髪會脱光

我會失去所有

我一直在害怕那樣的一天

 

 

              



  刊登時間2005-10-23 07:33 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

               食叉燒啊! 開心         

哈哈哈哈..........今日笑鬼死我啦

顚咖......哈哈哈.....超白痴啊

 

今日同SANDY區地出MK玩囖∼

跟住去睇戲囖

迫於無耐地

要去睇<高凶三萬尺>

我地去百佳買野食

甘5C.C仔.背心男.WYNNE四件野系甘去掃薯片果D

但系啊傳5食得熱氣野.我都唔想食野.我買左楊枝甘露

區個白痴竟然話想食豬手!

我O嘴囖

啊???????睇戲食豬手?

我唔卑區買...跟住區又話要食叉燒....

傻噶咩..........不过既然你都無所謂囖

甘我都是但啦.......話曬睇戲食叉燒...呢樣野我都未試過...哈哈

區真系買左十蚊叉燒入去食囖!!!!!!好鬼興奮.....哈哈

入到去區地坐後面

我地2條友仔坐到好前.....附近都無咩人

梗系啦∼要食叉燒啊嘛!

笑鬼死.....我一路食一路笑

真系超白痴..如果嗰陣卑人捉到真系羞家啦!

好在無......哈哈

睇完就返歸啦.....我地都好識做

唔阻住區地嘎!

唉....大家都窮到死.我下個月都5知點算lu

我唔要再出街啦!..你地唔好約我啊!(講笑......我爬都爬出去!)

區地就繼續去拍拖拖............呱.......唔知呢∼嘻嘻