★">  .N⒠ⓦ*+f e e l in g(<:@*

  ◦ °◦ °不* .||再#^ ♦° ....<相信>*^

 

   

                

      

magichouse
暱稱: L u NA
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2007-02-25
2007-01-03
純粹睇戲
陪我看戲
2006-11-26
文章分類
全部 (244)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
尚無任何好友
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
♡╮Mⓨ fAn fan╭♡
*我ge pchome*
*我 ge xanga仔*
*我 ge 相簿仔*
*我 ge 相簿仔2*
貓貓怪(傻婆霞)
* 靄 琪*
*venus*
*超 超*
*Cherry*
*啊 魚*
*善 瑩*
*Jolly*
*牛 牛*
*啊 傳*
* Lam *
*啊 YO*
*小 龍*
*CMAN*
*保 標*
*Wynne*
*小 彬*
*大 峯*
*Jason* *驊 驊*
日誌統計
文章總數: 244
留言總數: 101
今日人氣: 4
累積人氣: 5803
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2005 年 9 月 28 日  星期三 晴天

  刊登時間2005-09-28 11:13 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

            很累耶 鬱悶         

呢排都好風平浪靜

只系學生會嘎野搞到我好煩.好嬲.

做咩都卑人ban........真系好氣屢啊

厚望太大....就很大壓力....做唔好噶...點收科呢?

什麼都要顧慮真的好煩啊

斗志已被磨泄了

 

今日同wynne..katy去kwun tong 搵人整banner

行左勁耐先搵到啊....超累呢`∼∼

跟住我地去A.P.M食吉野家啊.

哈哈∼傾左勁多野

講人壞話啦(不是自己班的)

讃自己班的人很好啦∼(賣口乖啊我)

講好多好多∼∼我同KATY好多相似噶地方啊

好多野想做.但又做唔到

又要好多相同中意嘎野∼∼∼GOOD!!!

 

 

 

              



2005 年 9 月 24 日  星期六 晴天

  刊登時間2005-09-24 10:28 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

            今日大人物---小彬! 滿足         

今日我都返學校搞board嘎野.

本來5系好想返咖

因為好5舒服..有D感冒

但系都返左去......11:35先返到去

好在有返去咋∼∼都几好玩∼

一路玩一路做野囖

 

我一返到去...

區地就畫到張座位表花曬

用晒箭嘴...例如啊周小蟲同FISH....影同學同WYNNE果D呢∼

WYNNE同傳傳系度玩∼男女朋友游戲..所以WYNNE家下就系傳傳女友啦∼哈哈

但系.......

區地叫我滙豐股啊∼

因為昨晚我地系貼紙相舖入面影牀上戲果一part   卑區地發現左我大PP啊

所以就甘叫我......C人小彬!!!!

甘呢∼∼WYNNE又話5C系區老婆....又叫我嫁卑區

0野∼∼∼∼∼∼∼唔制啊!!!!!!!我唔要花心老公啊∼

 

 

 

啊傳傳超得意啊∼話自己系月野兔...要變身啦

(我是露娜嘛∼∼果只黑貓啊∼)

好感動∼區系第二個人甘樣知道我個名系同果只黑貓一樣呢∼∼GOOD BOY

 

lunch之後呢...我地返返學校...

其實系返去玩∼

我系度聽w-inds.咖moon clock....唔小心哼左出來

WYNNE坐系旁邊聽到就問我系咪moon clock

哇!!!!!!!!!!!我勁開心!!!系度尖叫!

一聽就知系moon clock..而且區同我都系最中意果几首偏門又唔熱門嘎歌..

而且又系最中意第二張大碟

証明區都系w-inds.迷啦!好開心啊∼∼搵到知音人啦!!!!!

WYNNE.....我地聽日立即去注冊吧!!!>.<

 

 

今日三號風球啊....落微微雨

我地三女二男系球場度打排球...哈哈....跟本唔識打∼亂來!

真系別有一番風味

 

 

我地三點几就走..差不多落到MTR我先發現我只手表漏左系學校

好驚啊.......就立即返去伶

但爬樓梯勁辛苦..

小彬超好人啊.......幫我返學校伶返

雖然你返來果陣唔系直接卑我.系扔系垃圾袋上面

不過我都好感激你噶∼∼∼∼THX啦∼

下次送個大fly吻卑你!!!!!

 

-------------------------------

我發覺自己over左.....嗯

系玩嘎方面over左.....之前我肯定唔會甘

至少系男嘎面前一定唔做D低能野....(女仔面前就經常做啦..哈哈)

 

家下......我完全無儀態..無形象可言啦

家下成日笑(而且成日大叫)....無野又搵野來笑...有D討厭呢....

雖然一直都系玩得之人....但系太over就唔系几好

嗯嗯嗯嗯.....今晚我要反省下

我有捻過點解

可能區地全部都系好玩得......而且玩得好放

所以我跟住都瘋癲埋.

 

              



  刊登時間2005-09-24 12:30 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

            白痴同樂日 驚訝         

今日呢........嗯.........

首先返學校傾學生會嘎野啦∼大家都超認真呢!

連續開會開3hours.後再加1hour

原來啊玉同影同學以前同一級咖!竟然話未見過面!!!恐怖!

跟住.....啊KATY以前系靚次伯咖!隔離學校咋

大家都好有緣啊∼

跟住呢∼原來KATY同我一樣都好中意睇人玩LOLITA同PUNK咖∼

哈哈∼我搵到好多知己呢!

 

跟住我同5C.Wynne.啊魚.小彬.傳傳去左MK唱K

真系玩到勁癲啊!!!!!個個都玩到傻曬..

然後再去影貼相!

勁痴綫啊!

去其他部機度玩背景.......傳傳同小彬做埋曬D  ugly嘎pose.....傻咖真系!

笑到我.......聲都無.....

 

(請大家入我YAHOO嘎相簿度睇相啦.問我要址)

 

              



2005 年 9 月 22 日  星期四 晴天

  刊登時間2005-09-24 12:19 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

            陸運會first day 開心         

今日陸運會

超熱啊!真系低能咖!做咩要甘早搞陸運會啊!

成身臭汗......唉......

本來超悶....個個都系社幹..有野做

後來我做埋helper先無甘悶

成個早上都好難受!

 

 

好在lunch果陣出去食之余仲玩得勁開心∼都吃得很滿足....

    

我地差不多20人去pizzahut度食.又系果度系甘影相∼場面都好混亂下哦

可惜我地得1hour放lunch咋!我地怕遲到.....食得好趕.....

搭的士FLY奔返去....超搞笑∼又好玩

 

 

跟住下午又系要挨.....好在下午有班際耐力賽..

      

我落埋去幫區地打氣...再順便影好多相∼

跟住好辛苦甘等到四點几∼放得人啦終於

我地又一大班人去飲野...吹水吹到勁耐∼

區地話我似系果D玩sweet lolita嘎女仔啊∼

哈哈∼勁開心啊∼我都好中意sweet lolita咖∼但我無玩∼

之後啊SANDY又睇衫.

影埋貼相∼∼∼哈哈∼∼∼超HAPPY啊

啊魚超好啊∼夾公仔夾左個米妮送卑我啊∼啊魚我愛你啊∼

 

後尾好夜先返到屋K....卑啊MA話我一放學就去街∼555∼

 

              



2005 年 9 月 20 日  星期二 晴天

  刊登時間2005-09-21 11:21 PM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

            5555 不安         

呢几日都好唔舒服啊.....

喉嚨好痛.....頭又暈暈地甘

可能果晚淋左小小雨....跟住又通宵唱K

可能熱氣...希望唔好爆瘡啦

 

 

今日總算安定曬D學生會成員

真系衰啊∼社幹就唔搞得學生會

邊得甘咖!!!甘我地仲有人搞學生會咩!!!!

 

唉∼∼∼個個都走曬

我對呢個會嘎信心都無咩啦∼不過我都盡力啦

 

 

呢排lunch.......FISH區地系班房玩埋D白痴野

笑到我傻.....把聲都啞埋

 

              



2005 年 9 月 17 日  星期六 晴天

  刊登時間2005-09-18 07:42 PM    [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

            絕對難忘中秋節!!! 滿足         

首先........

辛辛苦苦買好曬野

點知買好曬竟然落狗屎!

大家都系巴士站彷徨中

最後都决定左去半月灣

 

好啦∼甘去啦.....點知D船又升價升得狼死."作"左我地一筆

因為安全問題

船家送左我地去荒島=_______=

果度本來都仲有人系度游水

後尾就剩返我地.......狗屎仲不停甘落

果度又露天..又要搭D野遮住個廬......超麻煩

我真系好不滿(不滿系個荒島度.咩都無)...天氣差....心情都差...

但系搭野果陣我好叻啊∼出左好多好有用嘎Idea啊∼(自滿中∼∼∼∼∼∼∼)

 

好啦∼差不多搭完果陣

我同啊霞去換衫(更衣室超遠)

去嘎途中我地仲系度傾

話---雖然流落荒島.雖然1號風球.雖然系甘落狗屎.雖然點點點

    但系..無意中好似系度玩野外求生.都几刺激.學到野噶都!

好啦∼換完3啦!返去途中......

前面竟然有三只大野狗好快好快甘對住我地2個跑過來!!!系三只啊!

我同啊霞嚇到傻左.遇到野狗--我只知道唔好跑.企定定.好惡甘叫區地走

但系點惡得起啊!我地根本就驚到傻左.

果三只死野狗系甘圍住我地吠.....我地完全無退路.

D狗系我地腳邊系甘吠系甘吠(勁驚區地咬我地).....

我地不停尖叫不停尖叫(我真系從未試過甘驚)...我地驚到摟埋一匶.叫曬救命

我地捻住會有人來救我地...應該伶住D野一起跑過來嚇走D狗嘛!

我真系可能睇小丸子睇得多

小丸子卑惡狗圍.區姐姐奮不顧身伶住掃把救小丸子.最後都嚇走D惡狗

TV同現實系2回事.我終於明白啦

人.....系慌忙之中做噶决定系最真實噶.後來講噶什麼道理.什麼解釋都已經無用啦

 

 

 

好啦∼跟住我大聲叫D狗走!區地先走左...

真系...........嚇死左....

啊霞話果陣.我擋系區前面.區好感動

(我忘了啦.好似系區自己躲在我後面而已=___=)

所以啊霞話我係恩人啊~~~~~區以後就係我ge人

(唔系呱...我可以不要嗎?)

過左一個鐘.....個心仲系"卜卜"跳.....真系好驚

    

驚到唔識笑啦              我都要食返D野定驚啊

 

天越來越黑..雖然雨停了....但云层依然好厚

我地bang bang聲燒左1.2個鐘就走人.

我同啊霞仲系好驚.我地已經將只狗想象成會吃人嘎怪嘼

后來安全出返西貢先覺得大家過份緊張.但系.....我發誓以後都唔去半月灣果一帶燒野食!

    

喂!你望邊啊! ̄口 ̄|||           我都要及返你啊! ̄▽ ̄|||

 

出左西貢....大家下一節目系唱K....

lokky同鎮彦生日......happy birthday ar~

下半場都算几OK.......大家都唱得好happy

一開始我勁眼訓...又累...又悶...完全無心機唱

所以就出去醒神醒神(做體操啊)

跟住我就好精神(可能飲左咖啡)

後來∼

我一就唱歌....一就系度偷影KI嘎爛訓樣.一就系度玩自拍(用唔同嘎閃光燈扮鬼!)

    

開始反眼啦!                我絕對有潜質可以拍見鬼11啦!

 

    

扮未訓.其實訓左                快要升天啦

 

最後∼唱到差不多六點就返屋K訓

但又驚吵醒屋K人(我無帯key)啊.

所以就去左吃早餐......買左JUNON坐左成個鐘

返到去就訓死左lu∼

 

              



2005 年 9 月 16 日  星期五 晴天

  刊登時間2005-09-18 06:24 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

            十居屋K玩 驚訝         

今日放學就約左OI KI同霞去十居屋K玩~

等齊人都5.6點啦∼

其間我同KI去買野∼哈哈∼

呢次去十居度都麻麻地好玩咋!

因為都無玩大富翁...死人十居收埋唔卑我地玩啊∼超衰!

我地系度褒碟.(只系睇左龍0甘威2)

跟住帶左D鬼片返屋K睇啦∼

一直玩到11點几先返屋K∼期間就系甘系十居度自拍

因為我睇左龍0甘威.區地系度睇∼我好悶嘛∼

影左超多白痴相∼哈哈∼仲有超多系霞部機度

  

 

    

 

   

本來捻住去十居度傾BBQ噶野

點知最後咩都無傾就返左屋K lu∼

 

              



2005 年 9 月 15 日  星期四 晴天

  刊登時間2005-09-15 07:40 PM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

            整月餅\(≧▽≦)/ 愉快         

今日小息啊影同學同wynne噶故仔卑我地作得超好笑

又話夢中Online.夢中叫影同學買朱奶......真系勁∼

之後PE堂...Wynne唔記得帶衫∼啊影同學又卑自己果套Wynne著

哇哇∼∼∼∼∼影同學真系超好人啦∼哈哈

 

PE堂要跑八百啊.....勁辛苦......

我呢D懶人.....PE堂外絶對唔做運動咖嘛

所以我跑得超辛苦.啊YO同其他人又系旁邊搞笑.都唔可以専心=_=

今日放學整月餅啊∼

D妹妹仔好純啊∼搞到我好有大姐姐嘎風範〒﹏〒

超好玩∼果然無入錯會啊!

     

呢2個系我整咖!!!!焗得好靚哩

 

              



2005 年 9 月 14 日  星期三 晴天

  刊登時間2005-09-14 06:52 PM    [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

            KATY~happy birthday 驚訝         

下面果篇叫<小息玩套系列(絶對兒童不宜啊)>想睇就問我要PW∼(只限自己友)

 

今日KATY生日啊∼

我地全班都幫區慶祝啊∼

所以就叫左三個大PIZZA返來食.(16人食,雖然少野食.但超飽)

超正啊∼∼KATY∼∼∼happy birthday啊!

今日好忙啊∼∼

應該話呢排都好忙啊

今日lunch又要擺counter卑D 中一仔去報名.鬼死甘早要落去

我lunch都要伶埋落去食啊...

好正啊∼∼聽日    我地烹餁學會聽日整月餠啊∼好期待啊∼哈哈

PS:今日我地戲劇學會嘎演出好成功!萬歲!!!!!!!!

我地班房.超大!系lab來噶!超方便!

中間系主角啊!             中文啊SIR.几好玩嘎一個啊SIR

 大家留意下D字同D香啊!啊YO傻咖   啊YO成日走來搶鏡!真系啊!

 

 

 

 

 

              



  刊登時間2005-09-14 06:25 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

            小息玩套系列(絶對兒童不宜啊) 熱情         

 

小息果陣先......啊副主席(啊FISH)同主席系度玩套啊

啊主席隨身帶住几個......啊wynne就話呢只牌子5好用!

勁好笑....又系度装水!!!!

睇來我地班D人都太玩得啦.......

有相為証咖!(但主席話5出鏡wor∼)

  

01:呢只系荔枝味.真系超大陣荔枝味咖! 02:   主席系度装水!

我行甘開都聞到.

     

  

03:主席竟然系度"咋"區!我都睇到呆曬    04:你睇下!竟然系度玩!

      

05:哈哈∼超好笑啊呢個.好似做實驗果D瓶啊