首先........
辛辛苦苦買好曬野
點知買好曬竟然落狗屎!
大家都系巴士站彷徨中
最後都决定左去半月灣
好啦∼甘去啦.....點知D船又升價升得狼死."作"左我地一筆
因為安全問題
船家送左我地去荒島=_______=
果度本來都仲有人系度游水
後尾就剩返我地.......狗屎仲不停甘落
果度又露天..又要搭D野遮住個廬......超麻煩
我真系好不滿(不滿系個荒島度.咩都無)...天氣差....心情都差...
但系搭野果陣我好叻啊∼出左好多好有用嘎Idea啊∼(自滿中∼∼∼∼∼∼∼)
好啦∼差不多搭完果陣
我同啊霞去換衫(更衣室超遠)
去嘎途中我地仲系度傾
話---雖然流落荒島.雖然1號風球.雖然系甘落狗屎.雖然點點點
但系..無意中好似系度玩野外求生.都几刺激.學到野噶都!
好啦∼換完3啦!返去途中......
前面竟然有三只大野狗好快好快甘對住我地2個跑過來!!!系三只啊!
我同啊霞嚇到傻左.遇到野狗--我只知道唔好跑.企定定.好惡甘叫區地走
但系點惡得起啊!我地根本就驚到傻左.
果三只死野狗系甘圍住我地吠.....我地完全無退路.
D狗系我地腳邊系甘吠系甘吠(勁驚區地咬我地).....
我地不停尖叫不停尖叫(我真系從未試過甘驚)...我地驚到摟埋一匶.叫曬救命
我地捻住會有人來救我地...應該伶住D野一起跑過來嚇走D狗嘛!
我真系可能睇小丸子睇得多
小丸子卑惡狗圍.區姐姐奮不顧身伶住掃把救小丸子.最後都嚇走D惡狗
TV同現實系2回事.我終於明白啦
人.....系慌忙之中做噶决定系最真實噶.後來講噶什麼道理.什麼解釋都已經無用啦
好啦∼跟住我大聲叫D狗走!區地先走左...
真系...........嚇死左....
啊霞話果陣.我擋系區前面.區好感動
(我忘了啦.好似系區自己躲在我後面而已=___=)
所以啊霞話我係恩人啊~~~~~區以後就係我ge人
(唔系呱...我可以不要嗎?)
過左一個鐘.....個心仲系"卜卜"跳.....真系好驚

驚到唔識笑啦 我都要食返D野定驚啊
天越來越黑..雖然雨停了....但云层依然好厚
我地bang bang聲燒左1.2個鐘就走人.
我同啊霞仲系好驚.我地已經將只狗想象成會吃人嘎怪嘼
后來安全出返西貢先覺得大家過份緊張.但系.....我發誓以後都唔去半月灣果一帶燒野食!

喂!你望邊啊! ̄口 ̄||| 我都要及返你啊! ̄▽ ̄|||
出左西貢....大家下一節目系唱K....
lokky同鎮彦生日......happy birthday ar~
下半場都算几OK.......大家都唱得好happy
一開始我勁眼訓...又累...又悶...完全無心機唱
所以就出去醒神醒神(做體操啊)
跟住我就好精神(可能飲左咖啡)
後來∼
我一就唱歌....一就系度偷影KI嘎爛訓樣.一就系度玩自拍(用唔同嘎閃光燈扮鬼!)

開始反眼啦! 我絕對有潜質可以拍見鬼11啦!

扮未訓.其實訓左 快要升天啦
最後∼唱到差不多六點就返屋K訓
但又驚吵醒屋K人(我無帯key)啊.
所以就去左吃早餐......買左JUNON坐左成個鐘
返到去就訓死左lu∼