★">  .N⒠ⓦ*+f e e l in g(<:@*

  ◦ °◦ °不* .||再#^ ♦° ....<相信>*^

 

   

                

      

magichouse
暱稱: L u NA
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2007-02-25
2007-01-03
純粹睇戲
陪我看戲
2006-11-26
文章分類
全部 (244)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
尚無任何好友
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
♡╮Mⓨ fAn fan╭♡
*我ge pchome*
*我 ge xanga仔*
*我 ge 相簿仔*
*我 ge 相簿仔2*
貓貓怪(傻婆霞)
* 靄 琪*
*venus*
*超 超*
*Cherry*
*啊 魚*
*善 瑩*
*Jolly*
*牛 牛*
*啊 傳*
* Lam *
*啊 YO*
*小 龍*
*CMAN*
*保 標*
*Wynne*
*小 彬*
*大 峯*
*Jason* *驊 驊*
日誌統計
文章總數: 244
留言總數: 101
今日人氣: 0
累積人氣: 5804
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2005 年 10 月 13 日  星期四 晴天

  刊登時間2005-10-13 09:27 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

            我始終愛你          

很累很累

很痛很痛

很懶很懶

不想面對

面前很多事

我handle不了

面前很多人

我像是不認識

大家性情我還不清楚

我一直都在做自己

我不知道其他人是否這樣

大家都有不同的一面

表現出來時

我又該如何面對?

或者最好用平常心吧

人始終是人

每一面都是自己

每個性格都是自己性格

要做的是  承受.接納吧

懂得愛人總比恨人       好得多

 

 

如果有人是超可恨的

那就恨死他吧

中七那個死肥婆

你小心點

 

              



2005 年 10 月 12 日  星期三 晴天

  刊登時間2005-10-12 11:19 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

             ∼感動∼          

多謝你地啊

個surprise好大囖

竟然有2個蛋糕∼∼∼∼∼真系估都估唔到啊

其中一個仲要系我撞玻璃看嘎果個朱古力蛋糕........

你地系咪有心玩我咖?

不過真系好感動∼又哭了∼∼真眼淺

我額頭果個包包仲好痛!!!!!!!!

 

我今日心情本來好差

很多不如意,又肚痛.腰痛

真系有苦有樂

這個月的眼淚比以前所有的更多

唉.................

今日真系發生好多事

好多謝大家甘關心我啦

特別系啊YO同啊影

次次哭都系區地囤得返我∼∼∼THX你地啊∼

 

 

都好多謝啊影,小彬,啊YU,正宜.今日同我做了三個鐘輔導

放心....我無事....我壓力不大....我放得開

其他的我真系需要好好想想....我該怎樣做

 

眼淺了很多

似乎控制不了

很小事就哭

大家都怕了我吧

唉........

點解會系甘.........

 

 

              



  刊登時間2005-10-12 01:25 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

            ~THX超超哦~ 開心         

呢篇野送卑超超

THX曬哦

來~~~~姐姐嘴嘴~啵~~~~~~~

hehe

THX你果份新奇特別咖禮物啊

嘻嘻~好有心思囖

但系你要整返靚D啊~

果個野你都有份咖..........所以你有咩感想可以寫上去

閙我都得咖~~~~~我知你5會閙我噶~~~hehe

 

 

你要知道

我已經有三個diary啦~

你送我果個要整得特別靚先可以令我垂青咖....

呢排我勁愛美嘉......中島美嘉

所以呢期主題要系NANA~~~

 

              



2005 年 10 月 11 日  星期二 晴天

  刊登時間2005-10-12 01:13 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

            爆玻璃....好痛啊 不安         

今日超樣衰啊

我今日撞玻璃囖.........淤到爆啊!!!!

系商場度撞玻璃啊......我一世噶悪夢啊

個額頭腫起左個包包啊

話5痛擺明呃你啊

 

55555555555555555

啊魚好衰啊!一D道義都無噶!

我爆玻璃窗果一野......

(我由此証明區學"胸"手道果然有上足堂!仲考埋二段)

因為區一聽到我撞玻璃果一野巨響

一秒都5夠

立即向其他方向狂跑........掉低我......

話我好淤.....要扮唔識我!

我真系呆咗一下.......乜區唔系要安慰下我.....問我痛唔同咩?>.<

wu~~~~~~啊魚衰人來噶∼∼∼555555.......下次5卑你錫我啊!!!哼∼

 

 

家下仲好痛啊∼∼∼∼T.T

 

              



2005 年 10 月 10 日  星期一 晴天

  刊登時間2005-10-10 08:46 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

            呼.......鬆曬          

今日好早就返到學校

因為我好緊張

捻住系門口派野宣傳

但系......遇到好多問題.所以决定系認識會度派

我今日真系好好好緊張

首先就系有三個完全未排過嘎人加入啦

我好驚會亂.會怪.

我同5C系甘系canteen度搵助選團

我地都好驚咩人都搵唔到囖

lunch嗰陣去到hall度見到好多人∼好多助選團.好開心啊!

比想象中好好多啊!

可能因為有社幹出面叫人來,同埋家下我同果D低form嘎玩得囖.

但系仲好擔心.好惡死甘叫人再排.

我又好努力甘解釋返個程序.出場人次.啊....好辛苦

我從未認真做過一樣野.

呢次認識大會,我真系好卑心機去排.我5想卑人睇死

我認真到------好惡.

肯定嚇親好多人啦∼∼∼哈哈

 

最後果堂.落到去已經擺好曬D旗,勁好!勁開心

個認識大會有開始到最後都算成功

搞到氣氛,真系work.真系宣傳到

真系太好啦.........我真系鬆曬囖

呢2.3日我都未真系笑過啦

放學去M記吹水.笑到顚.壓力暫時放低

 

 

原來呢

區地可以玩得好放咖.玩得超open.區地去camp玩果D講出來

嚇呆我囖...........同埋.連啊傳都可以玩得甘放囖

睇來只有我同5C保守D咋.我地有少女矜持嘛!!

我真系5系好得.雖然我表面好玩得

内里相反囖............=_=真咖.....

你地唔好教壞我啊.

 

 

 

今日啊傳教識我一樣好實用嘎野

我地系自轉咖.

 

              



2005 年 10 月 9 日  星期日 晴天

  刊登時間2005-10-09 07:16 PM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

            很累很累了          

真的很累很累了

身心也不像是我的了

真的很累

很累

堅持下去?

真的不知以後怎樣

壓力很大

我發誓

目前為止

它是我做得最認真.最落力.最辛苦.也最痛苦的一件事

這些天想得東西

比以前全部想的還要多

可喜嗎?

是可恨吧.

我們都自找苦吃

也恨不得人.

 

 

 

對不起

我脾氣不好

我心急想完事

罵了人.也可能令人不舒服

我道歉

我心里也不好過

我也不想

SORRY

從今以後.

喜歡我的人也不喜歡我了>.<

 

 

我很奇怪

自己家papa那麼嚴重

我也從不哭.

可是竟然哭其他人的papa

我真有病!

 

              



2005 年 10 月 7 日  星期五 晴天

  刊登時間2005-10-07 12:23 AM    [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

            軟弱的一天          

今日我好失禮囖

有記憶以來都未層這樣哭過吧

一日哭三次.2件不同的事

真是哭上癮了

是我今天淚線特別發逹嗎?

第一件事.......嗯......

現在想起也覺得太傻.根本無必要.根本就是小事一桩!!!

只是被個啊婶死也要捉我.但明明合格.覺得不憤!(我最憎卑人針住囖!)

5C都系!!!!!!!!

然後啊YO就過來探我.難得地溫柔

搞到我忍不住了......>.<   啊YO好衰咖!

THX牛牛同fanny∼但我好5好意思.fanny放我走搞到區卑人閙(雖然我5識區)SOR啊

 

本來返到班房都OK咖.

MR.cheung又拉我出去講野.講左好多.教我好多

我又忍5住啦......系嘎.系灰色地帶系好危險.

家下嘎自己不再系個人嘎啦,好多人睇住我地.我唔可以有過錯.我明白.我了解.我會做返好

所以我小息就同我剛才發脾氣嘎人道歉.

區地做區地應份嘎,區地無錯.......

 

 

第二件

是我又明白到

不是玩得就可以交心,不是跟你好就可以信任

有些人真的是不可以讓你知得太多

或者不是你的錯

只是性格問題

我不怪你.只是以後讓你知道的事就要有心理準備

是的.對你有介心了.

今天真的受傷了.想不到跟我好的人竟然要這樣在背後說我

有些事情我不介意.想知就問我.

但我真的不想有人在背後討論我.放料

對不起.對這些我是很敏感.可能我想錯你了

但是你真的傷到了我.不然我也不可能控制不住哭了.

 

 

哭的感覺很陌生

從不是軟弱

卻是哭的一塌糊涂

我也是嚇倒了

淚無聲地流

卻全然不知道

這種感覺

不哭過是不可能知道的

總算是嚐過這種滋味了

 

 

今天又留系學校留到九點几

胃好唔舒服

吃左野都系痛.

咩事啊我!

 

 

 

 

              



2005 年 10 月 5 日  星期三 晴天

  刊登時間2005-10-05 10:55 PM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

            唔好收收埋埋 感動         

我唔鍾意你地甘啊

唔好再系甘啦

我真系唔知可以做D咩可以幫到你地囖

我唔鍾意估估下

我唔鍾意有人唔信任我

我唔鍾意有人唔開心

我唔鍾意你地明明有心事.又要話無事

我唔鍾意你地有野瞒著我啊!

我想個個都系開心囖

或者真系做唔到D咩

但系我想你地肯話我知囖

 

 

 

              



  刊登時間2005-10-05 10:38 PM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

            夜晚的學校好恐怖 不安         

aiya.........今日真系好過份囖

留到九點几先走.......搞到我胃痛啊又

頭先區地去伶banner,我地系班房傾星期五要做嘎野

甘5C要去toilet.但系又驚.我就自告奮勇甘話陪區去.

點知出左班房門口.勁恐怖啊出面...好黑啊..又系山來嘎!

我就梗系嗷底啦!拉埋啊傳陪我地出去囖∼

啊傳超好人呢∼∼∼∼∼不過後來返去果陣就講D野嚇我!哼!

大家返到去竟然系甘講鬼故.......好邪啊....夜mama..講呢D好唔得咖嘛

搞到我鬼甘興奮

又驚.................但又好好奇想聽

搞到我心跳200...

後來區地返來整埋banner就可以返歸lu∼

 

              



2005 年 10 月 1 日  星期六 晴天

  刊登時間2005-10-01 03:52 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

            今日報告          

今日一早就同區地去油塘早餐

跟住就一齊去彩虹嘎運動場

我地系MTR閘口等5C

(有我啦,wynne,+X,峰,katy.傳,小彬,保鏢......8個)

又系度系甘影相∼哈哈

沿路去都有講有笑嘎嘛!

點知啊傳同小彬好衰啊,特等叫住我同我講野.我就轉頭同區地傾啦

點知原來區地早就C到我前面有條柱.區地想睇我撞柱

我果然中計.撞埋去!區地笑到傻曬,我都呆左囖 !妖!好在條野唔高.到我大腿咋

啊傳同小彬你地好野啦 ∼陰我噶!!!!!!>.<

 

講真.我今日好辛苦甘為紅社帶班啦啦隊....系甘用大聲公系度嗌

叫到我喉long都沙曬lor.勁辛苦.

D啦啦隊又散.自己好似白痴甘大聲叫口號

但系呢D野......吃力不討好囖

畫貼紙啦.班啦啦隊吵Q住曬,系甘圍我,要我卑貼紙.

我坐系度,又要畫,又要大聲叫區地落去排練趕區地落去.

我企一企起身想伶cuter.我眼都花埋.頭暈到想嘔.

但我lunch咩都無食.胸口好悶.胃好5舒服囖.所以系甘飲水

我無出聲,呢D自己事.

完左我有D想喊.一來啊魚區地啦啦隊非常5錯啦.仲有奬

二來-----根本無人知.啦啦隊系曬下面跳.MISS又要我叫上面D人嗌

       邊有人肯嗌啊.........唉.對自己掌握唔到嘎事.我會發自己脾氣

三來,我發覺自己甘落力都唔知為咩.搞到自己甘痛苦.(雖然我的确真系好得閑)

         最慘就系曬到好黑啊我!!!!!唉....都唔知點算啦

 

 

 

算啦.我5介意啦.呢D野..過去左啦∼ 我發下勞慅嘖

今日傳傳超好啊∼知我熱氣,帶枝雞骨草嘎野卑我飲.好體貼啊∼果然系我噶好情夫!THX啊!

 

唉.好煩啊.陸運會完左又要開個學生會噶meeting

搞到啊魚區地沖完凉,我地先去沖.

所以出面D人等得一定好唔耐煩.SOR啊,我地真系需要系入面拾返D眼耳口鼻先敢出來見人啊!

跟出又好開心甘系更衣室外面影左相

可能影得太開心.所以顧慮唔到其他等嘎人噶心情

我了解了,我明白了.下次不會了.下次就直接出來嚇死人就算了=____=

 

 

跟住我地去到邊就影到邊.全部都是自戀狂∼哈哈

呢排我地興玩嘴嘴 .....所有相都要嘴嘴

 

 

跟住...

我,wynne,joey ,Cman,sandy,啊傳,小彬,善瑩,啊YO,牛牛

就去左下午茶啦∼真系好肚餓啊!!!!!!!!!!!!!!!!

之後啊YO呢個乖仔就返屋K.JOEY都要返去lu∼

然後八條友就去機舖玩.系啊.我地真系去玩咖

原來wynne打機都有一手啊

首先大家分開玩.跟住又集埋一齊玩一樣野.

我地去督督機度玩點不同,

八個人,我地玩爆機,超正!!!!!!!

後尾又玩左好多野,我通常睇人玩.都好開心

最好笑就系玩"劍"果個

區地輪流來砍人,超好笑

牛牛超得意lor.        high到系甘 fing頭.低住頭.系甘用劍亂砍

笑到我地傻曬,八條友系機舖度系甘尖叫系甘大笑.好玩到爆

 

 

 

再之後............我地去飲野

坐到10:30都唔想走......大家都有好話題......

想傾多D.了解多D

死白痴小彬做埋D低能野嚇我!卑SANDY影低∼

如果我個心有咩事,有証據啦∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼哈哈哈

後尾又系間手表舖前面影,哈哈∼真系一日影到黑啊

 

 

我地發現啊傳只手好好挽啊....

我同wynne全程都挽住啊傳只手.超舒服啊.

而小彬噶就差D啦.頂鬼住曬.硬嗙嗙.一D都唔似啊傳甘舒服

 

 

我呢排真系玩得太癲.好放

完全無曬形象啦

唉.............