今日真系几開心啊..............hehe
今日我地班有個男仔走左返原校讀lu
即系家下得十女八男.....好少男啊......以後D粗重野就可以點區地做啦∼哈哈
家下全班得18人咋
Lunch果陣呢
竟然有15個人一齊去椰林閣度食啊(八男七女)
男班長好勁啊........D野區plan好曬.....未上堂就打電話去Book好曬位
我地一落堂.區就立即Call的士......
所以我地一出門口就飛的過去lunch.

||>>>>15個餐.餐包竟然就甘卑我地就算.. ̄口 ̄|||

||>>>>最前面的是啊YU.然後是牛牛.牛牛好細粒.都几靚女
啊YU仲勁.系柔道.跆拳道嘎黑帶哦!
之後又飛的返學校.
lunch間大家又有講有笑.搭的果陣.區地部車快D又系度同我地挥手.超好笑啊
啊YU(坐我隔離)同D男仔成日系度互串...擺明玩野果只呢..笑爆
D人又玩得wo..........全班感情都几好啊家下
跟住lunch之後PE堂啦.
啊YU又好鬼黑仔啊.....身兼多職.....多數卑人屈來做噶∼好搞笑.D人又系度煽動話要啊YU做
PE堂噶啊SIR同MISS都好好人.超NICE啊!!!!!!又玩得..
個啊SIR仲白痴啊...系度大動作+大表情....笑到D人傻曬
然後放學.......本來戲劇學會要開會.....我中途溜走左∼哈哈
甘我約左霞.OI KI.紅.小美區地去聚舊嘛...
霞同OI KI先到...我遲左半個鐘(4:45到).....SORRY啊∼
點知紅區地好遲先放學.....等到區地5:30先到...等死我啦∼>.<∼
好在後來區地到左..大文都有來
我地食完野.系度吹水.但紅.小美同大文系度做功課.好勤力啊
我睇到區地D書入面D英文又深.D題目又難....我就好興幸自己無升返原校
都好興幸可以讀到家下果間.....又多活動(學校方面出好多$支持).D教師又好人.又玩得.
同級同學又好易做朋友.完全FD晒啦
重要噶系中文中學...5使煩.
後尾我地坐到差不多7:00就返屋K啦∼呵呵∼