★">  .N⒠ⓦ*+f e e l in g(<:@*

  ◦ °◦ °不* .||再#^ ♦° ....<相信>*^

 

   

                

      

magichouse
暱稱: L u NA
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2007-02-25
2007-01-03
純粹睇戲
陪我看戲
2006-11-26
文章分類
全部 (244)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
尚無任何好友
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
♡╮Mⓨ fAn fan╭♡
*我ge pchome*
*我 ge xanga仔*
*我 ge 相簿仔*
*我 ge 相簿仔2*
貓貓怪(傻婆霞)
* 靄 琪*
*venus*
*超 超*
*Cherry*
*啊 魚*
*善 瑩*
*Jolly*
*牛 牛*
*啊 傳*
* Lam *
*啊 YO*
*小 龍*
*CMAN*
*保 標*
*Wynne*
*小 彬*
*大 峯*
*Jason* *驊 驊*
日誌統計
文章總數: 244
留言總數: 101
今日人氣: 1
累積人氣: 5814
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2005 年 9 月 12 日  星期一 晴天

  刊登時間2005-09-12 07:37 PM    [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

            ∼甘就一日啦∼ 愉快         

 

 

 

LUNCH前.大家都會留系課室

所以..張外賣紙傳晒甘多人.點晒要咩食

然後派個人去厕所..扮大便...CALL外賣

超好玩啊∼

 

放學後

我地戲劇組系度排戲.......小彬做男主角.....區超搞笑

我地表演出來全部人都笑死左∼∼

星期三我地就系HALL度表演啦∼嘻嘻∼

 

 

學生會方面

我地班剩返六個人玩咋......其他全部都要搞自己社噶野∼

好啦∼我地要努力搞好學生會

但系∼∼∼5知點搞啊∼∼∼大家有咩意見卑我啊?

 

 

返屋K果陣.同男班長.WYNNE一齊走

男班長好勁啊∼有好多做part time噶好路數

我要請教區啊∼>.<

 

然後∼我就去kwun tong想買冷衫......

點知搵5到間店(又無帶電話)...5知點算好

最後冷衫買5到......反而去左APM度買左2件衫.....我真系豪無自制能力啊

而且又買左卑YUYU噶生日禮物.....

 

去到MTR竟然傻傻地搭左油麻地條line...(我系度捻野嘛)

仲要系搭到choi hung(搭多三個站)先知自己入錯車

就覺得自己超白痴.....我就系度捻

究竟我捻咩捻到搭錯車?  仲要搭多三個站先知呢?

直到架車去到tui king ling  都未捻到我究竟果陣捻咩

真系無聊.........呆左半個鐘...我相信呢段時間我一定呆得好勁

 

              



2005 年 9 月 8 日  星期四 晴天

  刊登時間2005-09-08 08:33 PM    [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

            HaPPy dAy          

今日真系几開心啊..............hehe

今日我地班有個男仔走左返原校讀lu

即系家下得十女八男.....好少男啊......以後D粗重野就可以點區地做啦∼哈哈

家下全班得18人咋

Lunch果陣呢

竟然有15個人一齊去椰林閣度食啊(八男七女)

男班長好勁啊........D野區plan好曬.....未上堂就打電話去Book好曬位

我地一落堂.區就立即Call的士......

所以我地一出門口就飛的過去lunch.

                                                        ||>>>>15個餐.餐包竟然就甘卑我地就算.. ̄口 ̄|||

||>>>>最前面的是啊YU.然後是牛牛.牛牛好細粒.都几靚女

                                                           啊YU仲勁.系柔道.跆拳道嘎黑帶哦!

之後又飛的返學校.

lunch間大家又有講有笑.搭的果陣.區地部車快D又系度同我地挥手.超好笑啊

啊YU(坐我隔離)同D男仔成日系度互串...擺明玩野果只呢..笑爆

D人又玩得wo..........全班感情都几好啊家下

 

 

 

 

跟住lunch之後PE堂啦.

啊YU又好鬼黑仔啊.....身兼多職.....多數卑人屈來做噶∼好搞笑.D人又系度煽動話要啊YU做

PE堂噶啊SIR同MISS都好好人.超NICE啊!!!!!!又玩得..

個啊SIR仲白痴啊...系度大動作+大表情....笑到D人傻曬

 

 

 

 

然後放學.......本來戲劇學會要開會.....我中途溜走左∼哈哈

甘我約左霞.OI KI.紅.小美區地去聚舊嘛...

霞同OI KI先到...我遲左半個鐘(4:45到).....SORRY啊∼

點知紅區地好遲先放學.....等到區地5:30先到...等死我啦∼>.<∼

 

好在後來區地到左..大文都有來

我地食完野.系度吹水.但紅.小美同大文系度做功課.好勤力啊

我睇到區地D書入面D英文又深.D題目又難....我就好興幸自己無升返原校

都好興幸可以讀到家下果間.....又多活動(學校方面出好多$支持).D教師又好人.又玩得.

同級同學又好易做朋友.完全FD晒啦

重要噶系中文中學...5使煩.

 

後尾我地坐到差不多7:00就返屋K啦∼呵呵∼

 

              



2005 年 9 月 7 日  星期三 晴天

  刊登時間2005-09-07 01:57 PM    [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

            ||►  珍惜 :: ))* 鬱悶         

          

 

 

               生命--------是很脆弱的

 

昨晚-----我學校有位啊sir跳樓死0左(因為感情問題)....

          然後她前妻子也想不開...在凌晨也跟他去了

呢位啊sir.........我完全不認識.....可是也很震撼

       今天學校也凝漫着沉重的氣气

 

 

MR.張放學前同我地講.....呢個年齡嘎學生...開心嘎野3秒..唔開心就3日

感情嘎傷害很大....所以最好在哩個階段唔好拍拖住

               我聽0左覺得有D誇張

如果怕被傷害.....就最好一輩子都不要戀愛....做任何事情都有存在傷害性啊

 

人可以做到一輩子都不要戀愛嗎?            我想是不可能的吧

 

 

 身邊嘎人好可能隨時都會離開你          

 

所以要懂得珍惜身邊的人           要珍惜你所擁有的 

 

 

在十年二十年三十年之後        我都希望我所認識嘎人都健在

       所以........如果你地有人捻唔通一D野

 

 

可以找我商量咖∼∼∼∼∼∼∼哈哈(我去做社工啦甘)

 

 

              



2005 年 9 月 6 日  星期二 晴天

  刊登時間2005-09-06 08:46 PM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

            YAH... 驚訝         

 

            開張啦呢度