★">  .N⒠ⓦ*+f e e l in g(<:@*

  ◦ °◦ °不* .||再#^ ♦° ....<相信>*^

 

   

                

      

magichouse
暱稱: L u NA
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2007-02-25
2007-01-03
純粹睇戲
陪我看戲
2006-11-26
文章分類
全部 (244)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
尚無任何好友
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
♡╮Mⓨ fAn fan╭♡
*我ge pchome*
*我 ge xanga仔*
*我 ge 相簿仔*
*我 ge 相簿仔2*
貓貓怪(傻婆霞)
* 靄 琪*
*venus*
*超 超*
*Cherry*
*啊 魚*
*善 瑩*
*Jolly*
*牛 牛*
*啊 傳*
* Lam *
*啊 YO*
*小 龍*
*CMAN*
*保 標*
*Wynne*
*小 彬*
*大 峯*
*Jason* *驊 驊*
日誌統計
文章總數: 244
留言總數: 101
今日人氣: 0
累積人氣: 5806
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 1 月 19 日  星期四 晴天

  刊登時間2006-01-19 09:48 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

                  〒﹏〒               

好辛苦啊呢個星期

我病得好嚴重啊.

之前發燒.家下又感冒

最大鑊就系喉嚨肿痛.痛到講唔到野.

吞口水都痛到喊啊>.<

所以只好初賽MC嗰度換左WYNNE.

WYNNE又要返工.度稿嘎重任就壓曬系啊玉度

辛苦曬啊玉.........對唔住啊

我成日都系甘.病得好唔0岩時候啊一"一

放心.我決賽嗰陣一定會同你並肩作戰咖!

你等我好返啦!

 

 

 

大家都對我好好∼超正

個個都卑喉糖我食∼so sweet∼∼thx〒﹏〒

又話卑枇杷膏我食.又話帶咸金吉卑我

好感動∼so touch∼小女子無以為報

只好以身相許

邊個用得着我嘎.就帯我返屋K養啦∼我好歡迎咖!

 

              



2006 年 1 月 15 日  星期日 晴天

  刊登時間2006-01-15 10:44 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

             發高燒發到懵下懵下          

當病到死死下嘎時候

先會發覺mama嘎好.一切照顧周到.當然.一定囖唆几句啦

都唔知咩事無啦啦病

肯定前排食得太多豬肉鬆(>.<)又打邊鑪.又食好多熱氣野

D內熱谷衡曬.一次過發作啦

同5C行完街.就覺得好唔對路啦已經.......

以後少出街為妙......

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

大智若愚

聪明嘎人永遠都識得點去扮傻

何必咩都攤開呢?

就裝作什麼都不知道最好

由呢一刻

我忘記以前

從新再來

搵返之前遺失的自己.

 

              



2006 年 1 月 12 日  星期四 晴天

  刊登時間2006-01-12 08:50 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

            自私的人 呆滯         

我真系好憎嗰D講野唔算數.一D責任感都無嘎人囖

今日人人都知要開會啦

依然系打唔通電話(系擺明唔聽電話囖!).去向無人知.又唔交代聲!

另一個又鬼死甘早走.

大概都估到啦

又系約埋左去街啊?定系點啊?

本來就人少啦

仲要2個走曬去.....點做野啊

你地本來就做好少野嘎啦.星期六日開會包遲到.一系就唔返.家下仲要甘

如果系要散嘎..就解散咗SU囖.冇眼屎干净盲啊

上次你地呃曬我地.又系甘走咗去行街.又特登唔聽電話件事

大家都算數啦.唔出聲唔代表我地唔知或者 唔緊要啊

系你地甘大個人.....做得出呢D野....大家又系fd.唔好意思出聲話你地咋

你地去玩.我地就留到七八點做野.公平咩?

問題仲要系呃我地囖.我最Q憎人呃我!

 

件事收埋好耐啦.本來唔想講出來

但系你地越來越過份.SU好似冇你地份甘.咩都唔理.會又唔來開

對呢D不滿我真系UP系個心度好耐.

我一直想等你地改下

原來唔得囖

你地跟本無醒覺自己錯囖.

 

 

 

 

家下我深刻體會到

有D朋友.....真系唔可以一齊做野

如果唔系.當發現區地呃你.又冇責任感.又自私呢D缺點

就真系連fd都做唔到

家下系好例子啦!

 

 

 

 

              



2006 年 1 月 8 日  星期日 晴天

  刊登時間2006-01-08 01:16 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

            靠自己          

即使講得最好聽.几多嘎承諾.都只是謊言

當真正需要你嘎時候

你並無如承諾般幫我

只有笨蛋如我的人先會信你

女人啊

不要信任何人

任何事都要靠自己

呢個世界無人幫到你咖

所以啊.......就算再苦.再困難.再不堪....都只可以自己知道

別人眼中.只把你看作是小丑而已.

 

              



2006 年 1 月 7 日  星期六 晴天

  刊登時間2006-01-07 12:33 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

            whole week          

呢個星期超唔想返學

返到去要面對上堂.面對HW(完全未做),面對歌唱比賽

開始想要逃避.但系無地方可以讓我躲

只可以心口掛個勇字返學校面對一切

星期二....正常上堂啦.一切都正常(除了趕英文HW趕到死死下)

星期三....我依然交唔出CA嘎HW.但長文就系中化堂抄答案抄完左

       最後嗰2堂pure math.啊sir病咗.有2堂空堂.開心死.

       於是全班pure math(6人)去圖書館坐.我睇小丸子.笑到死左∼

       啊傳同我系全班唯一2個冇交長文嘎人.但我頭先抄完.區見我睇得甘好笑.就睇埋一份

       直到家下.區都未交長文(拖左半個月啦)

星期四....哇哈哈哈∼啊sir可能病入膏*.依然唔返.又有2堂空堂.繼續睇小丸子

星期五....哇哇.....一大早聽啊ng sir講.mr cheung病左.今日唔返!

       正!CA HW我仲系未做.仲有2堂空堂!正爆!

       跟住P.M啊sir可能好返.但系要出去開會,所以今日嗰堂p.m都系去圖書館

       所以今日有3堂空左.CA去電腦室自己玩∼爽!

跟住今日放學.啊能birthday.放學幫區慶祝.嗯.感覺好怪(可能同區唔算熟啦)

食食下.啊fish返來(區今日請假冇返學).系甘強吻所有人.

啊傳深受其害.块面.....唉.....都唔想講.潰爛了.

我為咗救啊能.免收啊fish嘎生日獻吻.我胸前大受其害.>.<

啊fish好恐怖.男女都0岩,差D想食埋我JOEY∼不可以啊!!!!

 

計一計.4日内上咗9堂phy.....救命.....唔怪得成日都見到林志立啦.....

死啦∼呢排上堂成日訓.中化訓啦一定(癈嘎區講野).phy堂又訓(林志立系唱睡眠曲高手!)

呢個星期真系好∼有7堂空堂.系開學以來最多嘎!

 

              



2006 年 1 月 5 日  星期四 晴天

  刊登時間2006-01-05 11:08 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

              唔再呃自己 無奈         

我已經唔再掩飾自己啦

即使覺得有D過份

但我都系開始對你好差.當你透明.唔想再理你.唔想同你講野

D感覺由心底討厭起來

我唔可以呃自己    呃自己鐘意你

我做唔到扮鐘意你啊

 

 

 

 

              



2006 年 1 月 3 日  星期二 晴天

  刊登時間2006-01-03 10:54 PM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

            興到爆!!!!! 呆滯         

勁lun興囖家下

好火滚囖

2件事喇埋一匶煩倒我囖

屋K又系甘(呢樣算啦)

朋友又系甘.搞到我一身蟻.個底卑人整花曬.以後轉台都難囖.

又唔嗲唔吊甘.系嘎.就算要告都系告我.卑人追$都系追上我屋K.入black list嘎都只會系我個名

難怪只有我自己緊張

 

呢次當自己死蠢囖.又系甘遇到沒信用同埋沒責任感嘎人.自己喇屎上身

我只可以認自己囖來賤

就好似去借大耳窿$甘.借$嗰個梗系可以一走了之啦.

最慘就系做擔保人嗰個囖!拾你剩低嘎屎.

家下我就系擔保人啦.認真黑仔啦呢次.以後都唔好太易就信人

講真,我真系以後都好難信呢個人.好難卑到信心區,唉.

 

唔好怪我自私.系你自己無信用在先.錯系你度.

大家朋友.唔想迫到你出面囖.但家下甘搞到我成身屎.就來要卑人告囖.

真系興過火屎囖.

 

 

              



2006 年 1 月 1 日  星期日 晴天

  刊登時間2006-01-01 05:21 PM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

                節日    驚訝         

就這樣

也就一年了

沒病沒痛.沒過沒失.

或者可能也有病痛,過失

都已經過去了.至少我現在依然生存着.我.依然是我

昨晚跟好朋友&不太熟的朋友.大概十多人吧.出去倒數

很可笑地.我根本看不到倒數.我只是要去感受熱閙而已

那一刻我在想.即使再人多.即使再混亂.我依然想出去.

我喜歡熱閙.害怕孤單.害怕自己被冷落.也害怕朋友不再喜歡我.

更害怕自己也討厭自己

所以朋友約.我多數會奉陪到底

我是很在意別人對我的想法.很在意的.

所以.我也想朋友有什麼對我的意見.想法都告訴我.我喜歡坦白

 

 

 

我看朋友看得很重.

節日里.我比較想很多人很多人陪.不只是愛人

剛才有個人跟我說.

2月14就算求其都要找個人陪.

嗯...不甘寂寞的人

我就算悶死了  也不委屈自己去找個不喜歡的人一起過節

如果這樣做.我會恨死自己.

 

 

 

 

我也不知道到底自己在說什麼.

嗯....總的來說

昨晚雖然悶.可是節日里那麼多人陪着.也是最開心的了∼

同埋∼區地几個都真系好搞笑∼>.<嘻嘻

 

 

              



2005 年 12 月 30 日  星期五 晴天

  刊登時間2005-12-30 06:11 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

            happy training camp 開心         

3日2夜嘎歷奇訓練營就甘玩完啦

真系超好玩

其實最開心嘎就系甘大班人可以一齊癲,一齊笑,一齊訓,一齊去玩

呢次camp真系好正.D人喪癲.玩到好恐怖

笑到我出唔到聲.真系好好玩.

 

第一日最叫到勁衡

第二日開始聲沙.但照哎.

第三日早上起身就發覺自己出唔到聲.喉嚨頂唔順...哈哈.去camp後遺症

第二晚嗰個宵夜游超爽啊∼大家都出曬碼頭掃街邊小食.食甜品

本來捻住第二嗰晚開睡衣party.通宵咖.可惜個個都好累.訓到死曬.

今日返來全程都好累好辛苦.又好似感冒了.成個人傻下傻下返咗來.

 

 

 

 

 

 

頭先我行過.聽到几個細路系度吹水

A:喂.聽講耶蘇有格喇底毛ge wor~

B:超.......耶蘇嘎啊爺都有鬚啦!

 

=_=.我真系聼到O咀.....

 

 

              



2005 年 12 月 25 日  星期日 晴天

  刊登時間2005-12-25 03:31 AM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

            孤單聖誕節          

又一年聖誕過咗啦

依然如是

成晚出去.........純粹跟人去目及仔=_=

年年都去機舖.去睇人玩.好在識得自得其樂..

區地要去見魚文樂.....(嗯.有7成似啦)

跟住就返去啦

雖然我知X'MAS系甘悶嘎啦.但都唔想系呢D節日留系屋K

太孤單啦

至少出去有FD陪.......