呢個星期超唔想返學
返到去要面對上堂.面對HW(完全未做),面對歌唱比賽
開始想要逃避.但系無地方可以讓我躲
只可以心口掛個勇字返學校面對一切
星期二....正常上堂啦.一切都正常(除了趕英文HW趕到死死下)
星期三....我依然交唔出CA嘎HW.但長文就系中化堂抄答案抄完左
最後嗰2堂pure math.啊sir病咗.有2堂空堂.開心死.
於是全班pure math(6人)去圖書館坐.我睇小丸子.笑到死左∼
啊傳同我系全班唯一2個冇交長文嘎人.但我頭先抄完.區見我睇得甘好笑.就睇埋一份
直到家下.區都未交長文(拖左半個月啦)
星期四....哇哈哈哈∼啊sir可能病入膏*.依然唔返.又有2堂空堂.繼續睇小丸子
星期五....哇哇.....一大早聽啊ng sir講.mr cheung病左.今日唔返!
正!CA HW我仲系未做.仲有2堂空堂!正爆!
跟住P.M啊sir可能好返.但系要出去開會,所以今日嗰堂p.m都系去圖書館
所以今日有3堂空左.CA去電腦室自己玩∼爽!
跟住今日放學.啊能birthday.放學幫區慶祝.嗯.感覺好怪(可能同區唔算熟啦)
食食下.啊fish返來(區今日請假冇返學).系甘強吻所有人.
啊傳深受其害.块面.....唉.....都唔想講.潰爛了.
我為咗救啊能.免收啊fish嘎生日獻吻.我胸前大受其害.>.<
啊fish好恐怖.男女都0岩,差D想食埋我JOEY∼不可以啊!!!!
計一計.4日内上咗9堂phy.....救命.....唔怪得成日都見到林志立啦.....
死啦∼呢排上堂成日訓.中化訓啦一定(癈嘎區講野).phy堂又訓(林志立系唱睡眠曲高手!)
呢個星期真系好∼有7堂空堂.系開學以來最多嘎!