★">  .N⒠ⓦ*+f e e l in g(<:@*

  ◦ °◦ °不* .||再#^ ♦° ....<相信>*^

 

   

                

      

magichouse
暱稱: L u NA
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2007-02-25
2007-01-03
純粹睇戲
陪我看戲
2006-11-26
文章分類
全部 (244)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
尚無任何好友
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
♡╮Mⓨ fAn fan╭♡
*我ge pchome*
*我 ge xanga仔*
*我 ge 相簿仔*
*我 ge 相簿仔2*
貓貓怪(傻婆霞)
* 靄 琪*
*venus*
*超 超*
*Cherry*
*啊 魚*
*善 瑩*
*Jolly*
*牛 牛*
*啊 傳*
* Lam *
*啊 YO*
*小 龍*
*CMAN*
*保 標*
*Wynne*
*小 彬*
*大 峯*
*Jason* *驊 驊*
日誌統計
文章總數: 244
留言總數: 101
今日人氣: 0
累積人氣: 5815
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 2 月 23 日  星期四 晴天

  刊登時間2006-02-23 11:34 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

              high大咗 滿足         

今日有三堂free lessons.正爆!

我又睇小丸子.笑到傻咗.

啊傳同啊魚系度睇變態色情小說

唉∼家下D後生真系.......唉...

只有我最認真甘睇書同背書囖∼嗯嗯!好學生

 

 

呢排我地班嘎口頭蟬-----high大咗

平時斯文嘎豬豬呢排好好笑

朝早帶只焦返來食.場面極度好笑

最好笑就系.區食咗焦之後.充滿力量

好似high大咗甘.成日都好興奮.好開朗

有時仲中意用只焦指住人地個頭.叫人"咪郁"......=_=真系high大咗

 

呢排我都好爛玩啊

每到小息就立即鋤弟.成個賭徒甘∼>.<哈哈

又系玩上瘾啊!

 

 

呢排成日做埋D低B野.

傻傻地甘.有時都覺得好白痴

我一就唔玩.一玩就好癲

唉.快D搵人控制下我啦

 

 

 

              



2006 年 2 月 22 日  星期三 晴天

  刊登時間2006-02-22 11:11 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

             唔想講野          

唉..........

 

唉........唔知點甘囖

 

點呢

 

點好呢

 

 

點算呢

 

 

 

 

對不起.我不是生氣.也不是心情低落

只是

在我很辛苦.不舒服的時候.我不想說話.也不想擺出笑面

硬要說.硬要吵我的話.我會控制不住爆粗同發脾氣

嚇倒大家了吧.sor啊∼

沒辦法啊.沒有人寵

就只好自己把自己寵壞就好了.

 

 

              



2006 年 2 月 20 日  星期一 晴天

  刊登時間2006-02-20 12:48 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

              蠢!          

今天發現

 

男人都好蠢

 

被騙了都不知道

 

只看外表的怪物

 

 

同埋

 

要一齊......唔系甘易......

 

根本不了解的2個人

 

不可能有好的結果

 

 

一切都是你自取的

 

 

 

 

我的角色..........站在角落冷笑.

 

              



2006 年 2 月 19 日  星期日 晴天

  刊登時間2006-02-20 12:01 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

              成長的代價  驚訝         

成長的代價

 

是必須遇到某些人.

 

然後學懂某些事

 

在我角度.我是不相信世界上有壞人.至少在我的生活圈子是不可能出現

 

可是  遇到了

 

又能如何?

 

或者抱另外的態度去面對.是件好事吧

 

我決定了   不想多談了

 

那些人 那些事  就由它吧

 

我是抱好笑的態度去看待的

 

我就看你會怎樣.就看你們會怎樣.

 

一場很好的戲.好笑的閙劇一直在上演

 

我沒有在參與  卻莫名的被擺上台

所以   盡管你如何看待我

 

我是要退出了.我抽身了.就看這閙劇如何演繹

 

我得到了很好的教訓

成長中  必然要付出.才會得到

 

不再天真了.....世界始終是險惡的

 

 

 

              



2006 年 2 月 15 日  星期三 晴天

  刊登時間2006-02-15 11:03 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

            ∼跑跑跑∼ 鬱悶         

最近好忙啊好忙啊

drama嗰度就要演啦.

一放學就drama.

完咗就去補習

每日都跑跑跑.....好累啊

 

 

 

 

              



2006 年 2 月 12 日  星期日 晴天

  刊登時間2006-02-12 09:32 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

              朱古力   驚訝         

對不起.我知道自己很大脾氣.

也只有你才會忍讓我(雖然你也有錯)

可是我講了很過分的話.我叫你走.

你卻沒有走.默默地跟在我後面.

我以為你走了.過了15MINS我才發現你仍跟着我.我是很感動

好了.我們和好吧.我知道自己也有錯了.

好朋友.是一輩子的.我們都需要互相忍讓.

 

 

 

 

跟住去善瑩屋K睇班女仔整朱古力.

我是去看一班女仔為佢地honey努力嘎樣

嗯∼整朱古力真系痛苦.

我是對整朱古力完全沒興趣

所以做我男友是很辛苦的.哇哈哈

因為我一定不會做朱古力卑佢食.也不會織頸巾卑佢.

太麻煩嘎事最好唔好搞我.最好佢識煮野卑我食就差唔多!(發夢中....)

 

星期二就系情人節啦.

買一大包朱古力返去派街坊先!

 

 

 

              



  刊登時間2006-02-12 02:35 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

            最可以為朋友付出嘎星座 滿足         

今日睇到D野

最可以為朋友付出嘎星座

第三位:双子座

呢樣就唔知啦.但我知道.如果區地卑朋友出賣.一定系最傷心咖!

第二位:獅子座

唔了解.系我認識嘎獅子座大多都系D好鬼自大.自傲.自以為是.好要面.又霸道.

冇甘大吹甘大.完全唔理人感受嘎人.好鬼自私嘎一種人!

當然.一定有例外嘎.或者可能系我未清楚去了解獅子座呱

第一位:天秤座

身為天秤座嘎我.完全唔系太覺得自己可以為朋友付出甘多

但系我心目中.朋友一定比愛人更重要.(當然.家庭第一啦!)

而我自己都好蠢.思想都太天真.以為---人性本善.

所以我好容易接納想要跟我做朋友嘎人.很快就可以混熟

然後我就單方面地當人地系best fd.

再然後,吃亏了.被傷害了.被best fd在背後插了一刀

才懂得.那是壞人.我以前從不知道.朋友可以這樣

可能我一直都很夠運,遇到的都是好人.所以不懂得----人.原來可以那麼醜陋!

現在我懂了.學乖了.也教教大家.不要被新朋友的外表蒙蔽.

好好認識他/她,才好把他當作你朋友.

 

 

 

              



2006 年 2 月 10 日  星期五 晴天

  刊登時間2006-02-12 02:19 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

               好忙啊好忙啊好忙啊! 滿足         

好勁..真系好勁.我地6A系好勁

系我心目中6A系最勁咖!YEAH!

嗰個辯論.赢得7B好光彩.我地D point超正!

 

-------------------------

放學好忙啊

等我數下先.

DRAMA本身就要去啦.

辯論比賽就梗系要去支持6A啦.自己班嘛

又要落去買SU需要嘎波波

又要搵chan sir 傾議程嘎野

跟住仲要去補習(必需6點去到)

點算......

辯論比賽去咗先.

跟住去SU.同chan sir傾議程

捻住去買波.但好煩啊.行來行去.都系走嗰陣先買.星期一樣衰D拎返來算啦.

而補習嗰度都算啦.放低先啦

跟住上DRAMA度排戲

好唔開心.我都暫時放低SU嘎野.放低自己所有野.

想全身投入角色.齊人好D排戲

但系.好多重要角色都冇出現.好多都因私事而走咗.

後台道具又冇人整.得D低form去做

令人擔心嘎情况出現咗啦......24號就演出.真系OK?

唔知咩原因.可能自己事業心重(系事業心?定責任心重呢?唉呀.好亂)

公事(大單野,重要活動嗰D)一定放第一.私事我盡量放低.

我嘎角度系甘.我唔知人地系點

但我都好想其他人同我一樣.都可以一齊做好一件事.

唉.唔講呢D啦.

DRAMA完咗.我同傳去買波.然後返屋K

換衫.約咗區地去MK食飯

出到MK都9點啦

區地几只野掛住去買情人節禮物.掉低我地几件單身人事!激死人啦!

哼!!!!!於是我.傳.同JOJO去影相相

跟住差不多11點先去梨和園食韓燒.同JOJO影咗好多相啊.

7個人終於可以坐得埋一齊食野啦.....唉.....

真系麻煩.....做咩系都要 送野應節啫

 

梁靜茹<分手快樂>

情人節就要來了 剩自己一個


其實愛對了人 情人節每天都過

 

 

 

一齊食野嗰陣.影咗超多相啊.好多變態相.笑鬼死人......

玩到點几先走.想通宵.想唱K.但系冇$$啦∼算啦

回家去吧!

好耐都未笑得甘痛快啦∼正!

呢排.我做返以前傻傻地.乜都笑.開朗嘎自己啦!

太好啦!我發誓.就算發生咩事都好

呢個性格都一定要一直一直一直跟住我!哇哈哈哈.

 

 

 

 

 

              



2006 年 2 月 9 日  星期四 晴天

  刊登時間2006-02-09 08:15 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

              訓訓訓訓 驚訝         

第一堂.英文

超眼訓.忍住忍住

第二堂.P.M

好辛苦先挨到小息.小息想訓

但卑人拉咗落去食野.

第三堂.P.M

哇..差不多全班死曬.

我第一次甘期待PHY堂(因為PHY可以訓)

跟住一落堂,我.FISH.傳.就立即跑返課室---------返去訓

第四.五.六堂 PHY

我扒系度訓到好爽.臨落堂前10mins

我醒咗.啊FISH就話

"LOLA,你訓咗甘耐.到你接手抄筆記.家下輪到我訓啦."

哈哈∼∼∼∼∼正一白痴婆來咖

LUNCH

系甘抄返PHY LOOKS.同埋做埋ENG HW

 

 

下午上完英文就P.E堂啦

呢堂落去學校下面嘎球場打棒球∼哈哈∼好玩好玩∼

呢排哩........啊FISH唔知做咩.可能極度需要男人啊

全班大部分女仔都受到區嘎欺負.又嘴又摸又抱又抓

哇∼∼∼∼∼請各單位注意.小心啊FISH

 

              



2006 年 2 月 8 日  星期三 晴天

  刊登時間2006-02-08 10:47 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

              玩           

我份人比較重感情

朋友之間

喜歡你就是喜歡你.我會對你很好.隨時來個熊抱

不喜歡就是不喜歡.我會話都不想跟你談.

更不會虚偽盲目地奉承.所以我很討厭虚偽嘎人

而情人方面

我更不會去玩弄

喜歡就是喜歡.

不喜歡的話.我絕對不搭理他.

所以.也絕對不要為我冠上花心的名衘

更加不要只想跟我玩玩就算

本小姐玩不起.你大爺也不見得很會玩

玩人感情的人.最終只是自己玩死自己而已

女生要懂得自重跟自愛.而且要有矜持1

男生要懂得一心一意.如果要開始.請認真點.