今日睇到D野
最可以為朋友付出嘎星座
第三位:双子座
呢樣就唔知啦.但我知道.如果區地卑朋友出賣.一定系最傷心咖!
第二位:獅子座
唔了解.系我認識嘎獅子座大多都系D好鬼自大.自傲.自以為是.好要面.又霸道.
冇甘大吹甘大.完全唔理人感受嘎人.好鬼自私嘎一種人!
當然.一定有例外嘎.或者可能系我未清楚去了解獅子座呱
第一位:天秤座
身為天秤座嘎我.完全唔系太覺得自己可以為朋友付出甘多
但系我心目中.朋友一定比愛人更重要.(當然.家庭第一啦!)
而我自己都好蠢.思想都太天真.以為---人性本善.
所以我好容易接納想要跟我做朋友嘎人.很快就可以混熟
然後我就單方面地當人地系best fd.
再然後,吃亏了.被傷害了.被best fd在背後插了一刀
才懂得.那是壞人.我以前從不知道.朋友可以這樣
可能我一直都很夠運,遇到的都是好人.所以不懂得----人.原來可以那麼醜陋!
現在我懂了.學乖了.也教教大家.不要被新朋友的外表蒙蔽.
好好認識他/她,才好把他當作你朋友.