★">  .N⒠ⓦ*+f e e l in g(<:@*

  ◦ °◦ °不* .||再#^ ♦° ....<相信>*^

 

   

                

      

magichouse
暱稱: L u NA
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2007-02-25
2007-01-03
純粹睇戲
陪我看戲
2006-11-26
文章分類
全部 (244)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
尚無任何好友
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
♡╮Mⓨ fAn fan╭♡
*我ge pchome*
*我 ge xanga仔*
*我 ge 相簿仔*
*我 ge 相簿仔2*
貓貓怪(傻婆霞)
* 靄 琪*
*venus*
*超 超*
*Cherry*
*啊 魚*
*善 瑩*
*Jolly*
*牛 牛*
*啊 傳*
* Lam *
*啊 YO*
*小 龍*
*CMAN*
*保 標*
*Wynne*
*小 彬*
*大 峯*
*Jason* *驊 驊*
日誌統計
文章總數: 244
留言總數: 101
今日人氣: 1
累積人氣: 5816
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2005 年 11 月 27 日  星期日 晴天

  刊登時間2005-11-27 03:30 PM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

               夢徊          

昨晚發了個夢

内容很短

卻像夢了很久.感覺上整晚都在這夢中徘徊.逃不出去

内容大概是說我得了絕症.似乎快要死了.

夢中的我一點都不惊訝.欣然地接受了那個事實

身邊的人盡是在哀傷.反倒是我在安慰他們.

那時候.我很記得        面對死亡

我心里其實是很高興的.....我想不知道為什麼高興.感覺像解脱

現在想起來.我是很恐怖的.我有那麼想要死嗎?不是吧∼

我忘了後來我到底死了沒有

我只記得那一刻我的心情很輕鬆

 

 

 

這個夢到底在預言D咩呢?

定系暗示我D咩呢?

 

 

 

              



2005 年 11 月 26 日  星期六 晴天

  刊登時間2005-11-26 08:20 PM  

            [ 此日誌受密碼保護 ]          


請輸入瀏覽密碼:  
 

              



  刊登時間2005-11-26 12:32 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

              happ y da y 開心         

今日好搞笑

我Oral竟然面紅&手震.真系我自己都嚇親...超好笑....一定超低分囖!

頭先同OI KI嗰班同學仔去石澳B

都OK好玩∼雖然16人入面我只認識2個.有D唔太好意思囖∼嘻

但後來玩truth or dare就玩到几好玩∼

>.<今晚我付出咗好多第一次

第一次同女仔嘴對嘴錫.(卑咗啊霞)

可惜玩得唔夠放,我都想自己可以玩得放D.我捻我得噶∼

系囖∼嘻嘻∼

 

同埋∼oi  ki 生日快樂哦∼祝你一年比一年靚啦

 

 

 

--------------------------------------------

 

我終於知道你點解HI我啦

你跟她又吵了吧

所以才找我.我到底是你什麼人啊.

我真是那麼隨便被你呼唤的嗎?

你錯了

我已經不再是以前那麼喜歡你的我了

我自己知道

我比她好

但你卻選了她.一開始你就錯了.不能再回頭了

 

              



2005 年 11 月 24 日  星期四 晴天

  刊登時間2005-11-24 06:24 PM    [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

            i am lost          

一點都不好

 

很差很差

 

 

差距很大

 

 

 

 

承受力不夠

 

 

我怎樣才可以做到你的標凖

 

 

我不能變得太好了

 

 

 

那個不是我

 

 

 

我不懂掩飾不安

 

 

 

 

卻在茫然.........我不知道我可以做什麼.

 

更不知道我在做什麼

 

 

迷路了

 

              



2005 年 11 月 22 日  星期二 晴天

  刊登時間2005-11-22 09:35 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

              ∼+X∼          

今日放學

傳,我,小龍殺上+X屋K玩

本來捻住區地打機.我褒碟或者睇雜志

點知+X屋K好荒蕪,都無野玩∼

我地一入到去就自己玩自己.咩都玩

發曬癲囖...系張牀度系甘跳住來玩∼試彈性嘛

激到+X死死下∼區好後悔帶我地返屋K∼哈哈哈

跟住就鋤D........原來+X彈琴都有一手咖∼真系睇唔出

+X嘎白痴性格家下已經表露無遺啦

區除咗成日毫不怕羞甘自夸外.仲要無啦啦企起身跳埋D白痴舞

耐唔耐就以高音形式唱白痴歌.仲想跳埋脱衣舞.......O曬咀......=_=

不過好好玩∼

我地四件友系區屋K癲囖∼又影埋相

差D唔舍得走

但系區啊MA要返∼所以六點就走咗lu

跟住就陪啊傳去吉野家度hea到八點几........

 

 

              



2005 年 11 月 21 日  星期一 晴天

  刊登時間2005-11-22 12:06 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

              愛人          

愛一個人總比恨一個人來得舒服

所以我只會想去愛其他人

或者.......不是每個人都值得去愛

但至少也不該有恨

對吧

我對愛的定義很模糊

並不是真的愛得很深的愛

最低层次--------也是愛.至少我是喜歡你的

我愛身邊嘎人.身邊嘎你.你.你.她.他.跟它.所有人

即使我有時脾氣差,情緖化,不想笑而被覺得黑面,缺點多多

即使我可能某件事,某時候不滿意你,不同意你的做法也好.

我卻真的是很愛身邊嘎你地

的确,我戒心很低,很易信人,可以跟蠢掛勾

而我也很enjoy這樣的自己,沒人比我更愛我自己.

做朋友也好,愛人也好.至少有個人是願意付出真心的吧

經過無數次傷害後

我依然會做願意付出真心的那一個.

但我有時又很被動,人家對我好,我才會對人好,真是矛盾呢.所以我也不太懂自己.

我系度講緊咩呢?總之就系........我愛你地!

 

 

              



  刊登時間2005-11-21 11:28 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

               .... 不安         

尋晚訓得少

掛住褒粥

所以今日狂訓,今日超凍,我帶咗頸巾同外套返去着.包到自己好恐怖.

哈哈∼今日頭嗰2堂中化又系度講廢話

我理鬼區,趴低就訓

小龍見我訓,區又訓埋囖

訓到第一小息完先醒曬.........去上P.M

啊FISH又無啦啦病起來...我又好似唔太舒服

個頭成日都we wung wung we wung wung甘.個樣超病囖

唉........唔想返學啊∼

到了冬天

我最愛嘎依然系我嘎牀.

 

              



2005 年 11 月 19 日  星期六 晴天

  刊登時間2005-11-19 08:21 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

               噢            

搞咗2個星期.先系搞D校外野

我為x'mas party擔心

咩都未傾

考完試就要即刻賣票.搞party啦.超擔心啊

唉......

為咗SU,我真系獻出我嘎所有.連甘着數又好玩嘎交流團都去唔到

我真系好失望啊∼

 

 

 

今日同霞出街

我又變窮啦(但我都好似從未富有過)

我依然不在乎天長地久,只在乎曾經擁有

好了∼∼∼∼∼∼∼∼我曾經擁有過--------1日

我真系有几多使几多嘎人....天跌落來當被kum

可悲的人∼>.<

家下我依然欠人$啊∼我被WYNNE包起咗啦∼>.<

 

 

              



2005 年 11 月 16 日  星期三 晴天

  刊登時間2005-11-16 09:11 PM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

            ..卑人激死咗.. 滿足         

今日真系卑啊傳激鬼死

我放學返學校做野

竟然人人都知我"小紅來了"所以唔返

啊傳呢個大喇叭啊!

 

 

丹丹報料話我知

一有人問啊傳我做咩唔返

區條茂里就大大聲講人知 話我"M到".真系慌死人地唔知甘!

家下我全班都知.隔離班玩開嗰D都知曬啦>.<  真系唔知好嬲定好笑

講到好似區姨媽到甘=_=

雖然我平時系落落大方,大方得體.玩得癲得傻得食得訓得乜都得

但系呢D野

我自己都唔會大聲話人知啦..........真系卑區激鬼死

以後啊

我點面對大家啊

我嘎淑女形象放系邊啊!

我仲點溝仔啊!

天啊∼∼∼∼∼∼∼∼可憐得我啊∼

 

 

 

              



  刊登時間2005-11-16 03:32 PM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

                .     無奈         

本來都無咩事

只系好懶.唔想返學

所以就唔返啦

 

 

好想過以前清閑的日子

放了學到處逛.

好似無咩精神支柱甘啦家下

所以唔想講野.唔想白痴(雖然都仲系白痴)

做D野又唔滿意.自己ban自己.傻咗

系囖

都唔知自己想點.盡力搞埋D野先啦.唉......