| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| 2005 年 11 月 27 日 星期日 |
 | |
|
刊登時間︰2005-11-27 03:30 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
夢徊 |
昨晚發了個夢
内容很短
卻像夢了很久.感覺上整晚都在這夢中徘徊.逃不出去
内容大概是說我得了絕症.似乎快要死了.
夢中的我一點都不惊訝.欣然地接受了那個事實
身邊的人盡是在哀傷.反倒是我在安慰他們.
那時候.我很記得 面對死亡
我心里其實是很高興的.....我想不知道為什麼高興.感覺像解脱
現在想起來.我是很恐怖的.我有那麼想要死嗎?不是吧∼
我忘了後來我到底死了沒有
我只記得那一刻我的心情很輕鬆
這個夢到底在預言D咩呢?
定系暗示我D咩呢?
|
| |

 
| 2005 年 11 月 26 日 星期六 |
 | |
|
刊登時間︰2005-11-26 08:20 PM
[ 此日誌受密碼保護 ] |
|
| |

 
|
刊登時間︰2005-11-26 12:32 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
happ y da y |
今日好搞笑
我Oral竟然面紅&手震.真系我自己都嚇親...超好笑....一定超低分囖!
頭先同OI KI嗰班同學仔去石澳B
都OK好玩∼雖然16人入面我只認識2個.有D唔太好意思囖∼嘻
但後來玩truth or dare就玩到几好玩∼
>.<今晚我付出咗好多第一次
第一次同女仔嘴對嘴錫.(卑咗啊霞)
可惜玩得唔夠放,我都想自己可以玩得放D.我捻我得噶∼
系囖∼嘻嘻∼
同埋∼oi ki 生日快樂哦∼祝你一年比一年靚啦
--------------------------------------------
我終於知道你點解HI我啦
你跟她又吵了吧
所以才找我.我到底是你什麼人啊.
我真是那麼隨便被你呼唤的嗎?
你錯了
我已經不再是以前那麼喜歡你的我了
我自己知道
我比她好
但你卻選了她.一開始你就錯了.不能再回頭了 |
| |

 
| 2005 年 11 月 24 日 星期四 |
 | |
|
刊登時間︰2005-11-24 06:24 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
i am lost |
一點都不好
很差很差
差距很大
承受力不夠
我怎樣才可以做到你的標凖
我不能變得太好了
那個不是我
我不懂掩飾不安
卻在茫然.........我不知道我可以做什麼.
更不知道我在做什麼
迷路了 |
| |

 
| 2005 年 11 月 22 日 星期二 |
 | |
|
刊登時間︰2005-11-22 09:35 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
∼+X∼ |
今日放學
傳,我,小龍殺上+X屋K玩
本來捻住區地打機.我褒碟或者睇雜志
點知+X屋K好荒蕪,都無野玩∼
我地一入到去就自己玩自己.咩都玩
發曬癲囖...系張牀度系甘跳住來玩∼試彈性嘛
激到+X死死下∼區好後悔帶我地返屋K∼哈哈哈
跟住就鋤D........原來+X彈琴都有一手咖∼真系睇唔出
+X嘎白痴性格家下已經表露無遺啦
區除咗成日毫不怕羞甘自夸外.仲要無啦啦企起身跳埋D白痴舞
耐唔耐就以高音形式唱白痴歌.仲想跳埋脱衣舞.......O曬咀......=_=
不過好好玩∼
我地四件友系區屋K癲囖∼又影埋相
差D唔舍得走
但系區啊MA要返∼所以六點就走咗lu
跟住就陪啊傳去吉野家度hea到八點几........
|
| |

 
| 2005 年 11 月 21 日 星期一 |
 | |
|
刊登時間︰2005-11-22 12:06 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
愛人 |
愛一個人總比恨一個人來得舒服
所以我只會想去愛其他人
或者.......不是每個人都值得去愛
但至少也不該有恨
對吧
我對愛的定義很模糊
並不是真的愛得很深的愛
最低层次--------也是愛.至少我是喜歡你的
我愛身邊嘎人.身邊嘎你.你.你.她.他.跟它.所有人
即使我有時脾氣差,情緖化,不想笑而被覺得黑面,缺點多多
即使我可能某件事,某時候不滿意你,不同意你的做法也好.
我卻真的是很愛身邊嘎你地
的确,我戒心很低,很易信人,可以跟蠢掛勾
而我也很enjoy這樣的自己,沒人比我更愛我自己.
做朋友也好,愛人也好.至少有個人是願意付出真心的吧
經過無數次傷害後
我依然會做願意付出真心的那一個.
但我有時又很被動,人家對我好,我才會對人好,真是矛盾呢.所以我也不太懂自己.
我系度講緊咩呢?總之就系........我愛你地!
|
| |

 
|
刊登時間︰2005-11-21 11:28 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
.... |
尋晚訓得少
掛住褒粥
所以今日狂訓,今日超凍,我帶咗頸巾同外套返去着.包到自己好恐怖.
哈哈∼今日頭嗰2堂中化又系度講廢話
我理鬼區,趴低就訓
小龍見我訓,區又訓埋囖
訓到第一小息完先醒曬.........去上P.M
啊FISH又無啦啦病起來...我又好似唔太舒服
個頭成日都we wung wung we wung wung甘.個樣超病囖
唉........唔想返學啊∼
到了冬天
我最愛嘎依然系我嘎牀. |
| |

 
| 2005 年 11 月 19 日 星期六 |
 | |
|
刊登時間︰2005-11-19 08:21 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
噢 |
唉
搞咗2個星期.先系搞D校外野
我為x'mas party擔心
咩都未傾
考完試就要即刻賣票.搞party啦.超擔心啊
唉......
為咗SU,我真系獻出我嘎所有.連甘着數又好玩嘎交流團都去唔到
我真系好失望啊∼
今日同霞出街
我又變窮啦(但我都好似從未富有過)
我依然不在乎天長地久,只在乎曾經擁有
好了∼∼∼∼∼∼∼∼我曾經擁有過--------1日
我真系有几多使几多嘎人....天跌落來當被kum
可悲的人∼>.<
家下我依然欠人$啊∼我被WYNNE包起咗啦∼>.<
|
| |

 
| 2005 年 11 月 16 日 星期三 |
 | |
|
刊登時間︰2005-11-16 09:11 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
..卑人激死咗.. |
今日真系卑啊傳激鬼死
我放學返學校做野
竟然人人都知我"小紅來了"所以唔返
啊傳呢個大喇叭啊!
丹丹報料話我知
一有人問啊傳我做咩唔返
區條茂里就大大聲講人知 話我"M到".真系慌死人地唔知甘!
家下我全班都知.隔離班玩開嗰D都知曬啦>.< 真系唔知好嬲定好笑
講到好似區姨媽到甘=_=
雖然我平時系落落大方,大方得體.玩得癲得傻得食得訓得乜都得
但系呢D野
我自己都唔會大聲話人知啦..........真系卑區激鬼死
以後啊
我點面對大家啊
我嘎淑女形象放系邊啊!
我仲點溝仔啊!
天啊∼∼∼∼∼∼∼∼可憐得我啊∼
|
| |

 
|
刊登時間︰2005-11-16 03:32 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
. |
本來都無咩事
只系好懶.唔想返學
所以就唔返啦
好想過以前清閑的日子
放了學到處逛.
好似無咩精神支柱甘啦家下
所以唔想講野.唔想白痴(雖然都仲系白痴)
做D野又唔滿意.自己ban自己.傻咗
系囖
都唔知自己想點.盡力搞埋D野先啦.唉...... |
| |

 
« | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | »
|