今日全日我都好興奮啊∼都唔知做咩∼哈哈
小息嗰陣又成班人擁落去下面.食野嘎食野.吹水嘎吹水.八婆嘎八婆∼
女仔男仔嘻嘻哈哈∼好熱閙
最尾嗰2堂最好笑.笑到我傻
本來又急.蔡太又唔會卑人去toilet.所以我忍!
但系2堂課都系甘同小彬系度講笑.耍白痴.啊魚又癲.跟住又拉埋牛牛玩.超爆笑
笑爆嘴1:
我坐啊魚後面啊嘛.發覺啊魚嘎背影(膊頭以上)睇落好似索女.跟住就同啊魚講.捻住讃下區
點知啊魚唔讃得嘎!區系甘話自己正.小彬又串區話區睇埋前面嚇死人..
跟住我又捻到一首網上流傳好耐嘎詩"我校女生一回頭,嚇死河邊一頭牛"
小彬聽咗笑到傻.區拉埋啊牛落水.叫啊牛企啊魚後面.要啊魚嚇死啊牛...
超白痴∼∼哈哈.忍尿忍得我好辛苦
笑爆嘴2:
唔知做咩無拉拉講起腳毛.啊魚就話ANDY好少腳毛嘎.
甘小彬就好好奇甘問:"ANDY系咩來咖"
跟住我就答:"ANDY系匶飯團"
小彬:"啊?好少腳毛嘎飯團?"
我地又爆笑.跟住我就畫匶飯團出來啦.然後就系匶飯團上面加工.畫到好嘔
我:"三角型飯團,上面好少腳毛.系哦!ANDY學空手道ge wor.手上面有肌肉"
小彬:"飯團有手.就梗系有腳啦.跟住要有格瘌底毛"
跟住我就系飯團格瘌底畫几條毛
小彬:"ANDY好少毛咖!使乜畫甘多啊!一條夠啦(畫咗條好長嘎毛).要飄下飄下嘎!"
附件: 
畫出來真系笑鬼死我地...啊魚忍唔住,擰轉身同我地爭辯,叫我地唔好"冇肉"區個ANDY.
蔡太見啊魚擰轉身講野.我同小彬又笑到出唔到聲.就閙啊魚上堂唔好講野.
仲叫我同小彬如果啊魚上堂如果撩我地講野..就拍區個頭.唔好卑區講
哈哈哈...啊魚啞曬.我同小彬笑到出唔到聲(我忍尿忍得好苦啊)
笑爆嘴3:
落堂啦
我:"走啦飯團"(我叫埋啊魚做飯團.因為區ANDY都系飯團)
啊魚:"唉呀.你地唔好叫我嘎飯團啦"(區意思系叫我地唔好叫ANDY做飯團)
O曬咀.跟住同小彬爆笑......正一傻豬來咖啊魚
放學.drama club要排戲.排到6點几
唉呀∼我真系超鍾e我honey啊,每日每日見到對方都一定熊抱一番.
區離遠見到我就放低D書.走過來同我熊抱∼honey雖然瘦.但真系好好抱.又白又滑!正!
區又離遠同我揮手,大叫我honey.嘻∼
跟住區去到toilet卑我地班嘎女仔圍.話做咩要叫我honey,話我系區地嘎∼
哇∼估唔到我地班D女仔甘愛我咖!真系幸福到暈!哇哈哈哈哈
honey嘎笑聲好好聽啊∼區成日都笑.又得意.又可愛.又靚女∼唉呀
JOEY我愛死你啦∼>.<
PS:尋日啊傳買左2只金撈返來做drama club 呢次表演嘎道具
超好玩......哈哈