★">  .N⒠ⓦ*+f e e l in g(<:@*

  ◦ °◦ °不* .||再#^ ♦° ....<相信>*^

 

   

                

      

magichouse
暱稱: L u NA
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2007-02-25
2007-01-03
純粹睇戲
陪我看戲
2006-11-26
文章分類
全部 (244)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
尚無任何好友
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
♡╮Mⓨ fAn fan╭♡
*我ge pchome*
*我 ge xanga仔*
*我 ge 相簿仔*
*我 ge 相簿仔2*
貓貓怪(傻婆霞)
* 靄 琪*
*venus*
*超 超*
*Cherry*
*啊 魚*
*善 瑩*
*Jolly*
*牛 牛*
*啊 傳*
* Lam *
*啊 YO*
*小 龍*
*CMAN*
*保 標*
*Wynne*
*小 彬*
*大 峯*
*Jason* *驊 驊*
日誌統計
文章總數: 244
留言總數: 101
今日人氣: 1
累積人氣: 5805
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 2 月 8 日  星期三 晴天

  刊登時間2006-02-08 10:25 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

              吹水大過天 開心         

今日幫人補完之後

同啊傳去坑口捻住買P.M書.點知都冇得賣咖!><

跟住就梗系同啊傳行JUSCO啦∼我地都超鍾意行呢Dwor

跟住買野啦.食野啦∼吹水啦∼

哈哈哈∼∼∼∼∼仲講埋D八婆野

星期一夜晚都系甘∼

2個正一八公八婆來嘎∼ 哈哈

 

              



2006 年 2 月 7 日  星期二 晴天

  刊登時間2006-02-07 09:43 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

               興奮過度   愉快         

今日全日我都好興奮啊∼都唔知做咩∼哈哈

小息嗰陣又成班人擁落去下面.食野嘎食野.吹水嘎吹水.八婆嘎八婆∼

女仔男仔嘻嘻哈哈∼好熱閙

 

最尾嗰2堂最好笑.笑到我傻

本來又急.蔡太又唔會卑人去toilet.所以我忍!

但系2堂課都系甘同小彬系度講笑.耍白痴.啊魚又癲.跟住又拉埋牛牛玩.超爆笑

笑爆嘴1:

我坐啊魚後面啊嘛.發覺啊魚嘎背影(膊頭以上)睇落好似索女.跟住就同啊魚講.捻住讃下區

點知啊魚唔讃得嘎!區系甘話自己正.小彬又串區話區睇埋前面嚇死人..

跟住我又捻到一首網上流傳好耐嘎詩"我校女生一回頭,嚇死河邊一頭牛"

小彬聽咗笑到傻.區拉埋啊牛落水.叫啊牛企啊魚後面.要啊魚嚇死啊牛...

超白痴∼∼哈哈.忍尿忍得我好辛苦

笑爆嘴2:

唔知做咩無拉拉講起腳毛.啊魚就話ANDY好少腳毛嘎.

甘小彬就好好奇甘問:"ANDY系咩來咖"

跟住我就答:"ANDY系匶飯團"

小彬:"啊?好少腳毛嘎飯團?"

我地又爆笑.跟住我就畫匶飯團出來啦.然後就系匶飯團上面加工.畫到好嘔

我:"三角型飯團,上面好少腳毛.系哦!ANDY學空手道ge wor.手上面有肌肉"

小彬:"飯團有手.就梗系有腳啦.跟住要有格瘌底毛"

跟住我就系飯團格瘌底畫几條毛

小彬:"ANDY好少毛咖!使乜畫甘多啊!一條夠啦(畫咗條好長嘎毛).要飄下飄下嘎!"

附件:       

畫出來真系笑鬼死我地...啊魚忍唔住,擰轉身同我地爭辯,叫我地唔好"冇肉"區個ANDY.

蔡太見啊魚擰轉身講野.我同小彬又笑到出唔到聲.就閙啊魚上堂唔好講野.

仲叫我同小彬如果啊魚上堂如果撩我地講野..就拍區個頭.唔好卑區講

哈哈哈...啊魚啞曬.我同小彬笑到出唔到聲(我忍尿忍得好苦啊)

笑爆嘴3:

落堂啦

我:"走啦飯團"(我叫埋啊魚做飯團.因為區ANDY都系飯團)

啊魚:"唉呀.你地唔好叫我嘎飯團啦"(區意思系叫我地唔好叫ANDY做飯團)

O曬咀.跟住同小彬爆笑......正一傻豬來咖啊魚

 

 

 

 

放學.drama club要排戲.排到6點几

唉呀∼我真系超鍾e我honey啊,每日每日見到對方都一定熊抱一番.

區離遠見到我就放低D書.走過來同我熊抱∼honey雖然瘦.但真系好好抱.又白又滑!正!

區又離遠同我揮手,大叫我honey.嘻∼

跟住區去到toilet卑我地班嘎女仔圍.話做咩要叫我honey,話我系區地嘎∼

哇∼估唔到我地班D女仔甘愛我咖!真系幸福到暈!哇哈哈哈哈

honey嘎笑聲好好聽啊∼區成日都笑.又得意.又可愛.又靚女∼唉呀

JOEY我愛死你啦∼>.<

 

 

PS:尋日啊傳買左2只金撈返來做drama club 呢次表演嘎道具

超好玩......哈哈

 

 

              



2006 年 2 月 5 日  星期日 晴天

  刊登時間2006-02-05 01:29 AM    [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

               人種的測驗   驚訝         

http://www.mathsking.net/test/question.htm

copy from 紅嘎xanga

You have 26 points. 你是第二種. 你是個很有趣, 友善和出眾的人.  你是個真正的會開解別人的人.

 你經常會走去市中心與朋友分享你的時間, 之後你會帶一些你媽媽教你的東西回家.

 當你快樂過之後才會覺得婚姻與孩子對你重要.  不要讓令你快樂的人使你迷失.

 

 

 

嗯∼好0岩啊

我好鍾意我like嘎野.都想我嘎fd都like

所以我好鍾意分享我D野卑人

 

 

會開解別人的人???

大概吧.我只系鍾意聽故事

然後講返自己感受出來啫

有需要我開解嘎都不妨來搵我啦.我OK咖都

 

 

 

 

 

PS:

4:   露娜

[4號最鍾意做乜?]   望靚仔

[4號最鍾意乜色?]   男色

八婆.....我知你了解我

但系你甘樣爆我D野出來.我點溝仔啊=_=

你系咪存心害我先.......我地系情敵來咖>.<

 

 

              



  刊登時間2006-02-05 01:14 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

              新年流流整件大野 鬱悶         

年初四

夜晚出街食飯.過馬路.快要轉燈.我掛住send SMS

所以卑架白色私家車撞親.好在區立即剎車我先無事

唔系重傷.我只系撞到區車門.但成個身都仆曬落地下.親吻大地

皮外傷.損手爛腳.淤咗甘啫.無咩事.但系好痛

成條街D人望住曬.好大聲"哇-----------"

大家可以想象到我几瘀........几醜怪

我心靈受到好大創傷

我以後唔敢自己過馬路啦

請大家扶我呢個老人家過馬路啦.唉.........

 

 

呢件事我都唔敢話卑屋K人知

我驚嚇親區地,搞到唔卑我出街就大件事啦

嘘...........請保守秘密.同埋.....陪我過馬路

 

 

              



2006 年 1 月 31 日  星期二 晴天

  刊登時間2006-01-31 04:43 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

              一年比一年無聊! 感動         

唉∼

新 年樓樓

去網吧都要等好耐∼家下寂寞嘎人太多啦∼所以要上網

等我捻捻呢排發生咩事先

首先

27/1

一返到去。。。。。就立即打電話卑fd約人出來

我:“喂。八婆。我返來啦。出街囖”

佢:“八婆返啦?哈哈。2:45老地方等。”

哈哈∼好親切啊。。。。。老地方等。。。。

呢句野。。。。系老朋友先有資格講。

 

 

---------------------------

 

28/1

呢日有咩事發生呢

好似無咩啊

啊!!有啦∼同我啊妹出街∼講咗好多野。都發現佢曳咗好多

我要睇實佢啦。。。。

同埋∼影左好多相∼∼∼哈哈

 

---------------------------

29/1

下午約WAWA。熊貓。同啊欣去飮野。

鋤弟。影相。系必然嘎啦

 

 

但我估唔到見佢。。。。。。我唔知做咩好驚囖

雖然唔凍。但派牌嗰陣。我對手系度震囖

佢一來到坐低我就知系佢

因為佢嘎動作,壞習慣都一直冇變。所以一睇就知系佢

我完全唔敢正眼望佢。我相信佢都見到我系度。超唔知點甘。唉

過咗甘耐。話忘記系好難。話唔在意都好難。

佢來甘耐。我對手就一直震甘耐。

我都唔知點解。

佢走咗我先鬆曬

看來我仲要等多排正視到啦

 

 

 

 

跟住就同甜甜食飯

唉∼好衰啊D人。放飛機嘎!

呢几日都系甜陪我咋∼

唉∼∼∼∼∼∼∼∼睇來下次要搵定曬D 人

plan好曬D節目先返!!!!!!激死人啦

個個都系甘嘎!

 

 

---------------------------

跟住就

冇啦!!!!!!!!悶死人囖

都冇人陪我玩嘎!

wu~∼∼∼∼∼∼

 

              



2006 年 1 月 26 日  星期四 晴天

  刊登時間2006-01-26 03:43 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

               累死人了 無奈         

家下系3:00 a.m

今日成日都好忙

首先下午

3:00 採排.講截需知

4:15 跑去tseung kwan o幫人補習.補咗1 hour

     往返學校需時1 hour(用跑的)

6:15 同啊玉度稿

7:45 啊丁話要訂野食.因為送外賣好慢.D野又凍曬.又拾漏野.

     所以我.玉.katy 用15mins跑落老麥幫21個人買外賣

     12個餐.9個包.共18杯汽水.三個女仔就甘搬上學校.好辛苦!

8:20 終於送曬D野上school.再度稿.

10:00 整powerpoint

11:00 整完powerpoint.再度稿

11:40 同啊sir對稿.

2:30  終於對完稿.好餓啊!

3:00 返到屋K

跟住落來未發生.但plan好曬

3:00-5:00 冩稿落look card

5:00-5:30 洗白白

5:30-6:30 執返個殘樣

7:00 要返到學校!

好勁啊我

今日唔使訓囖∼只系今日跑咗好多次.跑得好辛苦.......>.<

 

 

              



2006 年 1 月 24 日  星期二 晴天

  刊登時間2006-01-24 11:02 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

            蠢女人!          

唔知你系真傻定假傻囖

4/5個月就欠咗千七蚊電話費

2間電話公司寄曬warning letter來我屋K

仲要我叫你去交叫到差不多反面.你先去交

累到我卑電話公司black list咗.

累到我卑啊ma閙到仆街

你今日仲好意思叫我幫你打電話去開返個no.?

你當我傻嘎定死咖?我唔系白痴囖

卑你甘搞法仲幫你開.

你冇病啊嘛!

我好老實甘同你講.你甘樣5個月就使咗千七電話費

買卡用仲好囖!至少唔使累人累物囖!

家下大家都有眼見我卑你累到几慘啦

大家都見到你嘎信用系几甘差啦

你估仲會有人好似我甘傻.用自己地址.   ID NO.去幫你開卡啊?

你唔好當人地系白痴先得咖!

 

 

 

 

今日同5C口中得知.

你真系冇得救嘎女人囖

條仔要以前條女.唔要你囖

你明知條仔甘樣.仲要去做人地第三者

自己走上人地屋K卑人搞.心甘情愿卑人玩.冇病啊!

送上門.做女人做到甘.有冇再cheap D啊!

唉.我聽到都好掹囖!真系影衰曬D女仔啊!

何必要搞到自己甘cheap呢

做雞仲有几百蚊收啊.家下你系免費送上人地門口卑人玩完啊.

唉.好鬼激氣

我最Q憎D女仔犯賤嘎啦

5C都話啦

閙你系想你好.系fd先閙你.但你自己都唔愛惜自己

仲要送上門卑人搞.仲有邊個幫到你啊!

所以家下5C聽完你講同區D野就算.癈Q事再勸你啦

你已經蠢到冇人救到你囖!

 

 

 

              



2006 年 1 月 23 日  星期一 晴天

  刊登時間2006-01-23 11:27 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

               返學好苦啊   感動         

慢慢發覺

最近上嘎堂都好癈

跟本學唔到D咩,真系想狠心D唔返學

 

2堂中化堂都系度發呆

YUYUsend咗個"未死住"卑我

話區不停甘睇返我地影嘎相.都忍唔住笑.話同我一齊最free最開心

哈哈∼我開心咗一陣.大家甘話啦

跟住三堂P.M

好煩.開學以來.我每堂P.M同PHY都系度發夢.呆想.完全冇聽書.又完全冇HW做

跟住又2堂CA

最近呢.發覺CA堂都系度自己上網.好悶

次次都睇人地space.diary.睇到冇野睇就睇星座.真系好悶∼!!!

最後2堂系oral

3R嘎堂仲癈.今日又胡混過去.

3R話要系2月14嗰日系hall度唔知要搞咩.啊chris話要同我一齊負責派糖

跟住我同啊志峰唔知系度講咩.chris就搭嗲

3R睇到 就好搞笑甘問啊chris:"chris...do u like lola?"

=_=||  跟住全班系度笑.......miss.....你冇野啊嘛....

跟住啊chris又好搞笑甘答:"yes.i like her . but i dont love her."

跟住全班又爆笑.我系受害者囖.好無耐囖..O曬

 

 

今日我用朱古力呃左啊魚返學(冇遲到早退嗰只)....點知又忘了帶朱古力返來...哈哈∼

啊魚好無耐

CA堂啊魚同小龍又系度斗嘴

呢次話題系空手道嘎出處.2個人系度吵吵吵

mr cheung又好抵死甘觀戰咗一陣先嗌停區地

啊魚又好唔憤氣,系度話:

"都唔知有冇搞錯.我二段都同我嗌.都唔知你咩派嘎!"

跟住小龍又答:"好多我都學過啦.咩派都有.詠春.空手道我都學過啦"

然後.....坐系我隔離嘎啊傳好抵死甘講:

"我apple pie......."

哇哈哈哈.....我估唔到區甘答.笑鬼死我!!!

啊傳講甘多野.最好笑就系呢個啦∼咔咔∼

 

 

跟住放學做S.U嘎野做到八點先走

去坑口搵YUYU食dinner.

食完就去逛咗一陣.買咗對灰色cons

(呢排我真系好欠打.忍唔住手.買咗好多衫.使勁多$.家下死梗啦.欠人超多)

跟住就返家啦......

死啦.我户口無啦啦唔見咗220啊.去咗邊呢.

尋日check過D$仲系度咖!而且差不多系整數.

頭先放學去提$出來交學費先發覺入面少咗220囖∼不翼而飛?

 

              



2006 年 1 月 22 日  星期日 晴天

  刊登時間2006-01-22 10:58 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

                 親愛的    驚訝         

好朋友

 

 

只要跟你在一起

 

 

什麼時候

 

什麼地方

 

 

總是會快樂的

 

 

 

 

還好世上有你

 

              



2006 年 1 月 21 日  星期六 晴天

  刊登時間2006-01-21 09:37 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

                 好累啊∼          

有時真系好唔知點

大家都對區地有意見

但又唔好意思講出來

點解D人就系冇D自覺性呢?

 

 

好累

為咗S。U搞到自己好累

但又有D人好得閑囖

仲好意思話MC冇野做

度稿嗰野都死啦

唉。。。。。。。。真系無奈囖!