★">  .N⒠ⓦ*+f e e l in g(<:@*

  ◦ °◦ °不* .||再#^ ♦° ....<相信>*^

 

   

                

      

magichouse
暱稱: L u NA
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2007-02-25
2007-01-03
純粹睇戲
陪我看戲
2006-11-26
文章分類
全部 (244)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
尚無任何好友
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
♡╮Mⓨ fAn fan╭♡
*我ge pchome*
*我 ge xanga仔*
*我 ge 相簿仔*
*我 ge 相簿仔2*
貓貓怪(傻婆霞)
* 靄 琪*
*venus*
*超 超*
*Cherry*
*啊 魚*
*善 瑩*
*Jolly*
*牛 牛*
*啊 傳*
* Lam *
*啊 YO*
*小 龍*
*CMAN*
*保 標*
*Wynne*
*小 彬*
*大 峯*
*Jason* *驊 驊*
日誌統計
文章總數: 244
留言總數: 101
今日人氣: 2
累積人氣: 5801
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2005 年 11 月 13 日  星期日 晴天

  刊登時間2005-11-13 10:53 PM    [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

              美麗誤會          

今日先真正發覺

她嘎魅力真系............勁

中意區嘎人真系多不勝數

去食野嘎sales,行過嘎路人,區嘎客人,區嘎朋友

都會忍唔住偷望區

區好似好普通,好平凡甘,唔算好靚,但就系有種野可以吸引到異性.

但區偏偏中意嘎.都對區不太好.

追區嘎男仔甘心付出,隨傳隨到,乜都得.

哈.....偏偏她又好識得hurt人地嘎心囖

正一女魔頭來嘎∼好衰啊∼>.<

 

 

不過,區唔識得避忌

明知人地追區,但區又唔中意人,又仍然成日同人玩.制造誤會.曖昧

呢個系區優點都系缺點.

學區話斋.........人系好自私嘎.只想自己開心.

可能講得0岩.

但我依然覺得.如果真系無可能嘎.

就唔好再卑誤會人啦.人地真系好傷咖.

放開自己,都放開人地啦.

 

              



  刊登時間2005-11-13 10:33 PM    [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

             家下D後生啊!          

唉∼家下D後生仔女真系瘋狂

當我地呢D老人家死嘎.

公然做埋呢D野出來

大家來估下呢個人系邊個

經手人系乜水

是但估中一樣有大奬!!!!!!!!1

 

              



  刊登時間2005-11-13 12:23 AM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

            a lovely day          

今日行程滿滿呢(可惜晚上無行程)

首先就去同人補習啦

跟住三點約好耐無見咖YUYU啦

區個八婆.....依然甘好笑∼哈哈∼笑鬼死我

跟住本來4.5點度就想返屋K啦

入左MTR啊傳先打來.話區卑人仇視.要我去救區

好啦∼我呢個大好人.超級女俠梗系義不容辞

(啊傳.你睇我對你几好!以後整多D好野卑我食啊要!)

啊傳來到.果然如我所料呢∼同人地條女玩得太埋.系鬼都憎你啦∼

唉∼啊傳真系慘啊

身邊太多靚女系個罪過啊

 

 

 

then∼嗰一對男女就走咗啦.(我來到.人家男友先識笑咋!之前面都黑曬啊)

跟住我就陪咗傳去買羽毛球啦.唉

例牌行吉之島.........一路行一路玩啦

跟住六點去吉野家度食野.講咗好多好多好多野.真系加深了解啊!

系甘hea咗個半鐘先舍得走

跟住又去買衫......双子座同天平座性格都拿不定主意

區問我件衫好唔好.我都唔知點答.我只知道自己最憎邊D.但就唔知自己最中意邊D啊

2個傻傻地企咗好耐.選左好耐先OK到一件

唉.........跟住仲無聊

果度有個特賣場.主題系"韓國美食節"

哇∼∼∼∼入面D野超正啊∼好多健康飲品啊∼我至愛啊∼

超正啊真系.........我地系甘兜系甘兜左好多圈囖

系甘試飲又嫌貴唔買果D呢(我好想買咖∼我真系有心買咖..可惜呢排好窮嘛>.<)版            

見到好多得意水果呢.又大家同一動作---------索下咩味先.

跟住又相視而笑.對大家嘎動作都感到可笑.超白痴.....哈哈

又行到九點先舍得走囖.又忍唔知買野啦我>.<好無自制力啊

今日真系玩得超開心∼

today is a lovely day!!!

 

 

              



2005 年 11 月 11 日  星期五 晴天

  刊登時間2005-11-11 08:44 PM    [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

               責任心 無奈         

呢個世界D人就系缺少責任感

也可以一聲不響就消失八九日

只是貪好玩    去了玩

去風流快活.玩得超happy啦∼

唉............真系難為其他人以為區有咩意外死咗囖

仲捻住逢初一,十五都插三枝香喂下區

唉.原來都系自己白擔心一場.下次真系唔使甘做啦.無謂!

 

 

 

真噶.....我好憎D人無責任心

應承咗做....就要做到底.

做做下走咗去.或者根本左唔到...算系點呢..留低個爛攤子卑人

如果我某一天忽然好憎你或者唔再信你

肯定系因為你無責任心

 

 

              



2005 年 11 月 8 日  星期二 晴天

  刊登時間2005-11-08 09:50 PM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

              第六天了.你在哪里?          

今日啊~

又差D唔見野啦∼銀包啊

嚇鬼死我

好彩嗰個F5女仔好人(算系識嘎)拾到  交去校務處囖

 

 

放學之後去學生會度hea左好耐

六點先走

跟住同啊傳去坑口陪區買野

啊傳同我都勁中意行超市囖.

我地行完惠康又行吉之島.買材料整聽日嘎lunch

(原來啊傳煮野几好食咖∼聽日我ge  lunch都要靠區啦∼>.<)

行左成2個几鐘.......哈哈哈....

超好玩

 

 

 

 

 

              



2005 年 11 月 7 日  星期一 晴天

  刊登時間2005-11-07 08:41 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

               消失 鬱悶         

第5天

 

 

 

 

 

 

 

你依然不在

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

              



2005 年 11 月 6 日  星期日 晴天

  刊登時間2005-11-06 10:54 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

            期望你快D返 鬱悶         

唉呀

你究竟去左邊啊

之前又無交代聲

就甘無拉拉消失咗四日啦你!

咩事啊究竟

系咪有咩意外啊?

快D返啦.無你唔得咖我

好擔心囖

之前你行開1.2日都同我講低咖嘛

家下一走就走咗4日啦.系4日啊!

希望你完完整整.安安全全甘返來啦.........唉

你唔系度......真系.....好悶

快D返快D返

快D返快D返

快D返快D返

快D返快D返

快D返快D返

快D返快D返

快D返快D返

快D返快D返

快D返快D返

快D返快D返

 

              



2005 年 11 月 5 日  星期六 晴天

  刊登時間2005-11-06 01:22 AM    [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

            心痛死了! 感動         

今日本來玩得好開心

同wynne去澳海城睇NANA

(好感人啊∼NANA系火車送蓮.好慘情.我感動喊囖.但又怕個妝溶.又要死忍.但都系忍5住囖.

NANA好正啊∼奈奈都好可愛,2個人物都好中意啊!)

跟住去坑口join返區地2條女

跟住就一行5女去啊傳屋K打邊爐

勁好玩囖.又睇恐怖片.大家有講有笑.講勁多野.好多真人睇5出嘎野

又抓胸啊.(5C好衰咖,勁大力,搞到我紅曬>.<)

又研究bra bra啊又盛啊甘,完全當啊傳透明

玩得好開心

可惜衰收尾

我跌左成千蚊.家下依然系痴呆狀態囖

唉...........

粉紅色mickey衫

系寒風凛冽嘎時候,我一定想念你.你是最好的!!!!

MP3

系我寂寞,唔開心,訓唔着,被抛棄,搭MTR嘎時候

我依然會掛住你,呢段時間多謝你嘎陪伴,只有你對我不離不棄.

家下你要走啦.我叫我以後嘎日子點過呢!

直到我找到下一個新歡為止.我都會想念你的!我最愛你了!

 

 

唉.........

系我欠人周身債,見到靚衫死忍,零用$又少(月頭就使曬啦),無人養.無做野嘎情况下

我身邊最愛嘎野都要離開我,好心痛.

真系人又無,$又無,老公又走佬(=_=走左N年啦!)

何其痛苦呢∼

所以

請大家伸出援手

助助貧困兒童啦∼

好心有好報啊

 

              



2005 年 11 月 2 日  星期三 晴天

  刊登時間2005-11-02 10:57 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

            我是社工          

我從沒有介定朋友和普通人的定義

只要你有心跟我一起的.就是我朋友(也有人一開始並不打算跟我做朋友吧)

在我心目中只有朋友跟好朋友的分別,沒有敵人

好朋友是.....

除了日常每天都瘋癲外,我可以說很多.

我可以咩都講得噶.而我性格都容易信人,即使被呃好多次都照樣信人.

因為你系我朋友,我就信你.有人覺得我過分坦白.太表露自己的内里結構.

我知道.但我願意,因為我想你們都了解我.明白我.

對好朋友,我不但做到自己坦白,我更希望對方也坦白.那才公平

(這次可能自己太一厢情願地當人家是好朋友,而別人未必可以當我是好朋友了

那不打緊啊.做朋友也一樣.可能一切從普通朋友做起吧)

朋友是.......

可以玩得嘎普通朋友,打打閙閙,說說笑笑

卻不會跟你訴說心事.因為你都不關心我.所以做不成好朋友了>.<

 

 

 

現在.朋友已經被定義社工了

哈.....很有趣呢

那我什麼朋友也不需要了

我每天去找社工吃飯,叫社工陪我回家

叫社工陪我聊天.ICQ.MSN...........

哈....社工呢

我是別人的社工還是別人是我的社工?

(我不是閙其他人D咩.我只系好唔開心呢排發生噶野.嗯.算了.不但是那一件事.是近日很多事很多事.

事件關系着很多人.很累很累了.可以休息嗎?我不想再理了.也不想再知道了.

大家可以停止討論了嗎?家下受到傷害的不單是一個人.是每個人都很受傷害.包括我也是.

彻底地害怕某件事.某些人.我不想令自己受到傷害.沒有人保護我.我只可以靠自己保護)

 

 

 

 

              



  刊登時間2005-11-02 09:13 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

            ....sorry.... 不安         

可能天氣變了

我最近脾氣好差

或許得罪了人也不知道

對不起

我系無心嘎

我都唔知呢排自己做咩

對咩都無興趣...對咩都懶懶閑甘

同埋對人嘎態度都好差

有時連笑都唔想笑

對5住.......5C同WYNNE.我呢排块面好臭.又黑面

 

 

 


最近發覺

我地三個嘎友情事件好多人知

莫非有人多口唱出去?連局外人都知.

外面有太多誤解.必須要說出自己想法才可以

可能我性格太可怕

我也很貪心.....想跟所有人做好朋友.嗯.我知道過分

如果我是不開心的.我也不想說話

但當身邊朋友知道我不開心

問我時

我會話返人地知.....

我想自己靜下,我會叫區地自己玩.唔使理我.我遲D一定會話返件事人地知

但如果你明明有事.又要話無事.系何其令人擔心

而我地都無迫任何人講出來

但都關心下...問咗几次發生咩事

問几次之後.人地唔講.自己都煩啦

不再問了.由得他靜一靜

反而被看作不關心他,孤立他.很無辜囖.

可能我地性格太豪放.比較同人快熟.就好似通心粉(快熟)

有咩都直接講出來,所以不太了解跟慢熱嘎人相處..需要時間同心機(家下知道啦)

或者系甘嘎原因.造成家下嘎局面

正确甘講.....系性格唔夾

友情是雙方面付出.你付出了嗎?你做夠了嗎?

對不起.我是天平座.我追求一切都要公平

我地口講就話系放棄.但始終舍不得不理你啊

你或者也不知道.我地最後决定是任由你喜歡

你喜歡的.就找我地.

如果你不找我地噶.我地都唔想去煩撓你

我地家下唔系唔同你做朋友

只系改變咗相處方式.一切都要慢慢來

希望可以令你接受.

 

我希望呢件事可以結束,唔好再被其他人談論

我唔想再系其他人嘎dairy度睇到有關嘎事

呢件事系我地三個人嘎相處問題

希望將呢件事卑返我地自己處理

enough la