★">  .N⒠ⓦ*+f e e l in g(<:@*

  ◦ °◦ °不* .||再#^ ♦° ....<相信>*^

 

   

                

      

magichouse
暱稱: L u NA
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2007-02-25
2007-01-03
純粹睇戲
陪我看戲
2006-11-26
文章分類
全部 (244)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
尚無任何好友
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
♡╮Mⓨ fAn fan╭♡
*我ge pchome*
*我 ge xanga仔*
*我 ge 相簿仔*
*我 ge 相簿仔2*
貓貓怪(傻婆霞)
* 靄 琪*
*venus*
*超 超*
*Cherry*
*啊 魚*
*善 瑩*
*Jolly*
*牛 牛*
*啊 傳*
* Lam *
*啊 YO*
*小 龍*
*CMAN*
*保 標*
*Wynne*
*小 彬*
*大 峯*
*Jason* *驊 驊*
日誌統計
文章總數: 244
留言總數: 101
今日人氣: 1
累積人氣: 5807
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2005 年 12 月 22 日  星期四 晴天

  刊登時間2005-12-22 08:53 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

              好辛苦啊!          

今日返去做咗成日野

都覺得時間唔夠用

好擔心啊

聽日努力啊..........唉

今晚唔訓!!!!!!!!!!!!!1

搞掂自己D野先!!!!1

 

 

              



2005 年 12 月 21 日  星期三 晴天

  刊登時間2005-12-22 08:50 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

                勁癲啊玩到 驚訝         

今日今日今日

 

超爆開心啊玩得

我地全班去咗龍鼓攤BBQ

超正啊.

嗰度超多野玩.而且大家都系自戀狂.影超多相

KATY仲影埋寫真集∼@0@

又訓曬系D石度擺曬pose甘影相

傻.癲.笑.叫.

玩到ng sir &mr.chueng都無我地辦法

唉∼可惜啊∼

去玩B要返學做野

如果唔系全部人直落.玩到盡仲正

不過我地S.U都系R2度打邊爐

 

 

 

 

 

呢排好辛苦啊

做野嘎只系得嗰几個人

真系好辛苦.勞心勞力啊

好驚衰咗啊...唉...

大家又唔夠合作

掛住去玩.唔自覺!!!!!!唉

 

              



2005 年 12 月 13 日  星期二 晴天

  刊登時間2005-12-13 05:51 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

                  欺騙 無奈         

唉.............

我真系好憎人地呃我

做唔到嘎野就唔好甘易應承囖

應承咗.承諾咗.但最後做唔到

呢D感覺到系卑人呃囖

唉.............

定系我自己太天真.

總以為其他人都講到做到?

 

              



2005 年 12 月 10 日  星期六 晴天

  刊登時間2005-12-10 12:21 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

              飽到訓唔著 驚訝         

今日勁正啊真系

一行14人去黃大仙嗰頭打邊爐

我.5C.焦焦.傳.KATY.玉.+x.保標.峰.牛牛.小龍.小龍女.啊LAM.啊魚

食超多野.飽到嘔

啊魚同啊傳勁恐怖.一有野就搶.全場都唔使停.@0@

食完.仲想上小龍屋K玩.打麻將

但系驚死無車搭返去.所以結果都系去唔成區度玩>.<

55555555.........

 

              



2005 年 12 月 7 日  星期三 晴天

  刊登時間2005-12-07 10:20 PM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

              超嬲啊!!!!!! 呆滯         

 

我真系好嬲好嬲好嬲X100000000000000

我真系嬲到想喊囖.

但又唔可以.只可以狠狠地咬住件衫......好無奈.好無助囖

D甘嘎事

我唔知點算.唔知點反攻.唔知同邊個講

唔知同邊個發脾氣.

只可以自己一0淡吞落肚.當無事就算.

但系又真系好嬲.成日捻住.只可以發自己脾氣.

啊..............激死我啦

條仆K.掉區老未.不得嚎死.啊.........真系好嬲啊!!!!!!!!!!!

好想咬人啊!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

----------------------------------------

慢慢發覺

我真得好討厭虚偽嘎人.我已經盡量叫自己不要介意.但好難

然後

就發覺啊魚有様好大嘎優點

就系........真

就算區好細路女.傻傻梗梗.做好多野都系錯都好

至少.區跟自己心意做野.對人都好真誠.

 

              



2005 年 12 月 5 日  星期一 晴天

  刊登時間2005-12-05 08:41 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

               6A之最    開心         

首先

眼最大,最易受傷的女人------------5C

 

最囤得掂小朋友,最受小朋友歡迎---------WYNNE

 

最白痴,低B.最識扮Q,唱歌落得最多感情.

捻嘎野,feel嘎野同我最似,同我最fd嘎第2位男性----啊傳

 

近來最想同區fd,最易激氣,最玩得.眼最靚

唱歌最好聽(條女唱得仲正!).細個嗰陣最得意----小龍

 

最有韓國feel,鐘意嘎野同我最似,最鐘意講"唔知啊"-------KATY

 

最冷靜,最理智,意見同我最一致,最有責任心,最cool-----啊玉

 

最有藝術細胞.最有氣質.思想好單純但分析力超強.打從心底愛住嘎女人---------丹丹

 

最需要迫住先做野.最易卑人ban.都OK好人---------啊峰

 

最打得.玩得.癲得.食得.訓得.乜都得.

最懂得付出,不求回報.最需要愛人-------------啊魚

 

全班最靚,最矮.最可愛.最想抱住區.講野最語氣十足------牛牛

 

住得最近我屋K,最鐘意叫我出去打機(但其實我根本唔識打機)-----啊LAM

 

最善良,最易卑人蝦.最易話為,最乖學生------------恩娜

 

個底最純潔,最傻,最好笑,屋K最無野玩,但又收埋好多四仔------+x

 

眼神最狠,笑容最搞笑.最COOL.又最鐘意耐唔耐爆句好笑野出來---------保標

 

最多意見,最鐘意同人嗷--------------------建華兄

 

最好人,最爛gag,最鐘意搏嘴,最勤力,最乖仔---------啊YO

 

 

 

16人.16種性格.我個個都喜歡

某位仁者講過.懂得欣賞別人,才會有好的修養

大家都睇到啦∼我只系數咗一小部分區地優點咋

証明我修養系非常之好!

我愛所有6A嘎人!

 

 

 

 

              



2005 年 12 月 3 日  星期六 晴天

  刊登時間2005-12-03 07:21 PM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

                 我      開心         

 

你 呢 個 人 ...

親 切 樂 天 (嗯.仲癲癲喪喪gum tim)
 
擁 有 敏 銳 的 審 美 能 力 (嗯.大概吧.我自己都不知道)
 
能 言 善 辯 , 再 世 女 版 包 青 天 (啊?唔系呱.我唔要做包 青 天,甘鬼黑)

堅 貞 不 二 (邊方面啊?)

性 情 大 喜 大 悲 (即系情緖化啦.嗯.呢樣我知.我嘎缺點)

喜 歡 研 究 和 創 造 (......成日都想做囖.但無做.懶囖)

衰 五 時 花 六 時 變(哈哈.即系立場不堅定啦.又系嘎∼我好易受影響)

 適 合 從 事 電 腦 程 式 員 一 類 化 簡 為 繁 行 業 (肯定錯啦!我系電 腦 白痴啊!)

聰 敏 伶 俐 (呢樣就勁0岩啦,人人都知噶啦!)

敢 愛 更 敢 恨 (呢樣有D保留)

常 給 人 不 很 友 善 的 感 覺 (系啊!好多人都同我講,話對我初初印象,覺得我好串,好惡死)

本 能 地 避 免 與 人 爭 吵 (我好憎同人吵)

 自 我 防 衛 意 識 很 強 (只系唔想被傷害,我承受不起)

 深 諳 從 了 解 成 為 深 交 之 道 (我好重視朋友)

 目 標 確 認 後 便 會 從 一 而 終 , 之 前 卻 常 會 貪 新 忘 舊 (哈哈∼系咖∼一就唔投入,一入咗就返唔到出來)

2 號 出 世 的 你 , 有 很 多 夢 想 , 但 很 少 能 夠 真 的 達 到 , 往 往 更 會 事 與 願 違 

(嗯.我想做噶野太多太多,好多夢 想理想啊甘.但總唔知要從何做起)

 經 常 與 愛 侶 吵 吵 鬧 鬧 (唔知呢,但我就知自己好硬頸,唔系我錯唔使旨意我道歉)

 

 

 

系辰辰度偷返來咖

http://fate.hongkong.com/zh_tw/divine/forecast_game/self_service.html

上去了解下自己啦

 

今日出去C到辰.嗲咗几句∼

區同我講,叫我影多D相PO上來,仲話區都有來及及我D野哦∼

THX哦∼kiss u

 

              



  刊登時間2005-12-03 12:23 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

               考完lu               

終於考完啦

一句講曬

死得好難睇!

本來考完可以去癲返日/晚

唉∼又要開會........開咗4hrs

期間都搞咗個小小生日會

跟住夜晚捻住可以出啦∼

我都已經洗完白白∼打曬粉底∼換曬衫嘎啦

點知都系出唔到

唉∼∼∼∼∼∼大家都要早返屋K.甘早返去∼玩都唔玩得好耐啦∼

索性唔出啦∼仲捻住可以去探Wynne tim

 

 

 

 

可能大家都睇唔出

 

啊玉系會主動去識靚仔噶人來咖∼

好勁啊∼∼∼∼∼∼佩服

 

 

 

 

              



2005 年 11 月 30 日  星期三 晴天

  刊登時間2005-11-30 03:43 PM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

              保重!!!!!          

好凍啊呢排

大家要保重啊

着多件衫.唔好亂出街吹風

你地凍親我會唔開心

因為你地會惹D感冒菌卑我>.<搞到我都病咖∼

所以啊∼∼∼∼∼∼∼take care ar

 

              



2005 年 11 月 28 日  星期一 晴天

  刊登時間2005-11-28 02:29 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

              擁有過也好            

babe

我終於明白你感受了

你的感覺是對的

以前我總覺得只是你太敏感.根本不重要都看得太重

世界上是沒有絕對這回事

但是 人人都去爭取絕對  絕對的擁有  絕對的失去

若有若無的感覺很難受

所以你選擇放手

或者那是最好的做法.我現在明白了

我倆的共同點可能就是執着,占有欲強

你仍堅持下去.

善變的我卻不能如此下去了

我的性格造就我不能永遠地占有

他的世界中.我不是唯一

而她的世界中,你也不是唯一

或者我俩都需要互相安慰了

 

 

 

是應該放手吧

大家就一起放手啦

始終

新不如舊