〈 低能傻儀BB日記仔||*﹍ 
""→呵呵呵~唔好俾我知你住邊ar?”
     ◇◆*如果唔係﹏我就踩爆你屋企_
makiyo
暱稱: 傻豬儀BB
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
100問~~
飲茶
西九~
慢畫展~~
半日係屋企~半日出左去...
文章分類
全部 (86)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
尚無任何好友
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 86
留言總數: 6
今日人氣: 0
累積人氣: 4255
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2005 年 1 月 30 日  星期日 晴天
冇~~

冇野做~
係屋企~

刊登時間︰2005-02-01 07:25 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2005 年 1 月 27 日  星期四 晴天
陸運∼* 驚訝

一早ar6就打俾我∼咁我咪係mtr等埋佢law∼
去到mtr見倒taktak∼
之後去左黃大仙mtr等b儀同may姐∼再去彩虹∼
去到坐左係藍社∼以為佢會點名∼點知冇播∼
咁我同b儀+may姐咪坐左去綠社law∼但係悶到咩咁∼
咁我地咪去左黃社坐下law∼同ar大丁山玩下∼
咁好快就lunch law∼咁我同may姐食m記∼
之後∼又係睇比賽∼放學∼同b儀去左還漫畫∼
返屋企要主飯ar∼because ar媽要返工∼

刊登時間︰2005-02-01 07:23 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2005 年 1 月 26 日  星期三 晴天
支力白勺∼ 熱情

一早起身∼個人仲係勁暈∼可以仲未病好la∼
返到學校遲左2分鐘∼企左係到聽聽日陸運d野∼
白痴到爆∼叫d人唔好轉社播∼d人彩你都傻la∼
上到去我又要食藥播∼又唔記得buy水水播∼
咁我咪又落番去buy law∼行上行落勁暈∼
bk∼聽左小小∼訓左係張桌上訓著∼
maths∼傾專題d野∼
chi∼無奈到死∼一趴低清清就話人∼
小息去左buy野食∼好例排又係果d人∼
chen X2∼做實驗∼send野∼
lunch∼冇咩野做∼但係勁暈∼
eng∼想落sick room訓下ga∼但係full左∼
咁我咪係班房訓law∼勁好訓∼第一次係eng堂訓著∼
pe∼同小雲+ar wing傾計∼
放學冇去留堂∼叫左ar sir幫我去左請假∼
但係我冇返屋企先∼好曳曳ar∼去左黃大仙塭相公∼
上左去佢屋企訓左陣∼6點幾佢送左我返九龍塘∼
同我食左dd野∼我就返左屋企law∼∼

刊登時間︰2005-02-01 07:23 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2005 年 1 月 25 日  星期二 晴天
屌∼ 不安

today一出門口∼拎部mp3出黎聽∼*
點知......部死人野又stort左∼*
lie排咩都short∼個icq又short左播∼勁討厭∼*
但係好彩去到電梯見到fafa∼同fafa+b儀一齊∼*
返到去排隊果陣∼學校唔知係唔係屎忽行∼捉頭髮∼*
本身我冇俾人捉ga∼最衰林sir law∼捉人走∼*
好勁嘅係....捉到全班duck番11個人∼超好笑∼*
之後...俾miss wong小左陣就上番去la∼*
上到去個場面勁好笑∼勁小人∼*
本身要chi dict ga∼但係個個都話放學dict∼*
咁miss lie咪放學dict law∼
music∼冇野好做∼同ar6+眉豆傾計∼
小息去左buy野食∼咪又係果d野∼
geog∼好悶∼係咁講∼但係我明ar∼好開心∼
epa∼上上下堂走火警∼勁好玩∼係咁笑∼
lunch冇咩做∼落過下from2咁la∼
eng∼個人好暈∼又病左la我∼
maths∼冇野好做∼好乖咁溫中文∼
班主任堂∼dict中文同屌位∼
好唔鍾意我個死人位∼好撚仆街∼
之後∼返左黎同ar媽去eat野∼

刊登時間︰2005-02-01 07:21 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2005 年 1 月 24 日  星期一 晴天
no good∼∼ 鬱悶

today一早起左身∼但係有d唔係咁舒服∼
但係我都有返學學∼係mtr見倒fafa∼
叫佢教我做中文file because唔色做∼
同fafa+b儀去左搭schoolbus∼
返到去去左buy野食∼之後今日係day1 so要入hall∼
today係校長講早會∼悶到死∼
聽完上music∼去左mmlc∼係咁上網∼
物理都冇咩點∼小息同b儀+ar6+眉豆去左buy野食∼
之後∼有條8婆同我講話∼佢今日同taktak返∼
又話有人問佢野∼又話驚會人嘈我地∼
咁我咪同琪琪b講law∼之後∼琪b就去左嘈條8婆∼
搞到好大件事咁∼maths係咁同琪琪+b儀講lie件事∼
chi冇野做∼lunch∼都係咁∼但係打左俾老公豬∼
但係佢個細佬話佢出左去∼之後我係到buy緊野食果時佢又打番俾我播∼
咁我諗住上到去先打番俾佢∼點知...ar 佳sir係到∼
搞到我要去廁所打番俾佢∼
comp上duck一堂∼係咁係到食野∼
之後∼去左睇中英劇團最後一次嘅表演∼勁正∼
放學∼陪ar6係學校門口等人∼
見倒新彊同佢條女∼佢條女個樣都好q下∼但係就好....
之後∼同ar6+b儀+眉豆去左樂富∼
第一站∼去左圖書館∼b儀要還書∼
第二站∼去左buy野食∼
第三站∼去左夢幻∼玩左5蚊姐∼
第四站∼樂富mtr∼
返到長沙灣去左借漫畫∼同去左buy膠紙∼
buy完返左屋企lu......

刊登時間︰2005-02-01 07:20 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]