| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| 2004 年 10 月 18 日 星期一 |
 | |
心情唔好~~  |
今日d心晴唔多好~~晨早流流要早會∼仲要係佳佳講播∼∼好悶ar∼∼之後chi X2∼∼做左個唔知咩叉叉小測∼∼好勁的我係全吹∼∼music∼∼好悶悶的∼∼冇野好做∼係到聽mp3∼聽左成堂∼正∼∼小息冇野好做ar∼∼想悶死我咁∼∼geog堂∼kai子冇帶豬∼我好好人咁同佢一齊睇and玩下law∼∼笑屎∼∼仲叫ar6用左張新嘅20蚊黎接花心∼好令ar∼接完ar死賭神搶左咁我咪同佢打law∼∼哈哈哈∼∼我用指甲整傷曬佢∼∼好悶心∼xdddddddd∼咁就俾光仔話la∼∼呵呵好玩∼之後epa堂∼冇野好做好悶ar∼∼又唔可以聽mp3播∼悶悶悶悶∼∼lunch∼做值日生∼so冇咩點出去∼淨係出左去拎點名簿∼豬後∼eng X2∼我d火開始黎la∼∼一上堂就dict∼我鬼識ar∼咁我咪默d又唔默d law∼鬼叫我唔色咩∼∼豬後做ge∼好悶的∼佢又唔同我玩播∼但係佢病左咁算la∼∼做做下大珊要去sick room∼咁我咪要同佢去law∼∼行左3次∼好支力ar∼∼番到去佢help我做緊果本唔知咩叉叉播∼∼咪由佢做law∼∼做做下個人好忟ar∼∼開始發脾氣唔幫67拎野番班房∼maths一開始就發癲∼死嵐嵐做本野打q我∼咁我咪同佢嘈law∼∼個8婆林淑儀又係到扮曬野咁播∼∼你唔好已為自已係大+姐之duck ga∼∼你收皮吧la∼∼勁忟∼但係過左一陣我又發神經係到介手∼xddddddd∼∼冇咩feel tim∼∼之後放學留低默中文la∼∼默完同湯毛去左行又1∼見到弱智+新彊∼行行下又見倒黃寶玲+大珊+倫倫∼呵呵∼行又1可以見倒咁多人播∼∼呵∼之後就返左屋企luuu∼∼
|
| 刊登時間︰2005-02-01 06:57 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 |
|