| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| 2004 年 11 月 26 日 星期五 |
 | |
| 搞到好唔開心∼ |
今朝早唔知醒∼死duck la∼
遲左出門口∼但係我都係最早到果個∼咩天理ar∼
但係最開心嘅係可以同我最心愛嘅相公係咁send sms∼但係佢又唔知醒la∼
第1二堂chi∼好死悶ar∼預習考查我好勁ar10/10播∼開心死我∼
豬後∼仲要背豬豬∼但係全班冇人色背∼笑死我∼其實我色ga∼仲要做聆聽播∼悶死∼
第3堂music∼小他的媽媽∼講咩叉叉梁山伯播∼真想死ar∼
小息lu...同may姐+ar6+臭b儀+眉豆去左買野食∼好味∼
第4堂geog∼miss倪講豬好悶ar∼又冇duck訓播∼
但係佢好寸嘴ar∼寸嵐嵐播∼話嵐嵐唔係令仔播∼呵呵∼寸寸ar∼
第5堂epa∼好眼仔訓∼但係冇duck訓∼但要小測播∼又係咁唔色∼
lunch lu∼∼冇錢錢∼好慘慘ar∼∼冇duck食野∼
但係我都去左買野飲∼都係拍tee∼好味味道∼正正死∼
呵呵∼叻叻的我仲要背豬豬∼好快背好lu∼∼勁勁∼
第6七堂eng∼佢媽媽∼勁好玩∼玩到低左bb∼好死正∼
第8堂maths∼悶死∼但係我好勤力咁聽豬豬∼叻叻死∼
今日miss唔知係唔係傻左∼好死準時咁放左學∼
放學即走人∼同臭b儀去左接相公放學∼再去左鑽石山∼
又去左冒險樂圓玩∼玩完去左行街街∼
最好笑嘅係相公俾臭b儀咬到好q勁∼低低b ga∼但一定好痛law∼我都好心痛ar∼
係mtr果陣俾人激嬲左我∼咁我咪同臭b儀一齊咬佢law∼一定好痛∼
豬後∼∼返去果陣仲喊過下∼搞到大家都好唔開心∼
sorry ar相公∼今日搞到大家咁唔開心ar∼ by:小儀
今日朝早老婆,send sms but 無打黎,第一堂pe 唔洗上,要聽講座,第二堂geog 溫書,ahmo 無返,無筆用,=.=,第三堂maths 溫書,第四堂econ 又溫書,lunch 返黎班房得阿丁and me ,同佢講想X佢,珊珊入黎話可以當佢無到,我唔會做對唔住老婆D 野既,中史同車太圓sit ,又溫書,第6堂空堂,同大家姐4 個女仔sit ,安琪問我D 野,唔識點答,佢BF 話唔想講野wor ,問我點算!唔知點答好,放學test ahmo 返黎 test,佢病左!放學見到老婆,講野大聲左,佢以為我話佢,去鑽石山,比臭B 咬,撞到曾民同班王仲銘係到,係MTR又聽到佢被人話係XX夫人 ><, 無心情,佢又嬲我..........送佢回家,又比人趕落車。頂,今日超無心情by:小寧
|
| 刊登時間︰2005-02-05 12:38 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |

| 拍拖日~ |
今日7點起左身..去左沖白白豬∼
換好33果時..相公就打左俾我問我出去未∼
點知.....我去到mkkkkk佢仲未到ar..慢慢豬
豬後∼∼同相公去左新世紀睇戲戲∼但係仲未開∼
咁咪去左大家樂食早餐∼好好味ar∼
食完又去左睇下開左未∼開左luu∼∼咁咪買飛飛睇law∼
買完飛就去左優之涼粉同零食物語買野食同野飲∼
咁就上左去睇ar孖有難∼但係唔係想像中咁好睇∼
睇完都十一點幾∼同相公去左冒險樂圓玩∼死law∼∼
一玩玩左130∼死la∼下星期相公慘死lu∼∼
玩完同相公去左食麵麵∼我請客∼呵呵∼豪左20蚊咁多多∼
食完同相公去左出卡上台∼同我一樣係橙台ga∼仲有ar∼
佢同我一樣係20號交錢∼最開心嘅係佢電話號碼頭4個同我一樣ga∼
出完卡同相公去左行朗豪坊∼好勁大ar∼仲要正在有無印良品播∼
買左筆筆同朱古力俾媽媽食∼呵呵∼好乖女但係唔係我俾錢ga∼
豬後∼同相公一路傾一路行∼好幸福ar∼去左奧海城∼
去到又玩冒險樂圓∼死la∼我地玩上癮la∼點好ar∼
玩完去左百佳買左楊枝金路飲∼好好味ar∼多謝相公∼
同佢係果到行到6:15就走左∼去左搭mtr∼
搭mtr果陣∼同相公玩∼好輕力咁星左佢一野∼∼
點知佢.....好大力下咁星番我∼
一向duck家人會星巴我嘅小公主∼d眼淚即出∼
快到咩咁∼有dd嬲佢∼但係佢要去補習咁咪算數law∼
豬後....自己坐車車返屋企luuuuuu....>>小儀<
今日一朝6點起身,8點打比老婆,佢出門la,8:35係MK 見,去新世紀食早餐,今日佢好聽話^^!10:05睇阿孖有難,睇到好累=.=!之後去冒險樂園play =.= ,今日係冒險樂園用左$245!之後老婆請食lunch,^^!係MK 行ar 行ar,行到澳運,=.=又再係冒險樂園la ^^,今日我覺佢係最好既一日,無發我脾氣,^^之後日日係咁就好la,今日我要補習,佢勸我早D去,我唔聽佢話>< sor ,唔小心係MTR 整喊佢,心痛,最後我遲到,無交test 卷=.=,回家比佢話>>小寧<<
|
| 刊登時間︰2005-02-05 12:33 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |

| 2004 年 11 月 25 日 星期四 |
 | |
| 掛住佢嘅一日 |
呢兩日老婆 send 左無字sms,無咩訓過,同老婆play 聊天室,第一堂中文差D sleep ,第二堂空堂諗落去買野食,唔比買,第三、四文學差D sleep 比miss 叫醒,lunch 之後,ahmo成日叫我還notes ,煩!跟住兩堂英文,listening ,有D 補習做過,send sms 老婆想見我,but 我又累,驚佢嬲我,點知佢無咩野,真係慢慢改緊,愈黎愈鐘意佢,無得唔對佢好!今日online 同雄打pes4,好順!>小寧<
今朝我又唔知醒∼好好訓∼但係搞到好趕∼
好慘去到ar ling走左∼臭b儀又唔番播∼
諗住要自己一個番la∼∼點知..見倒amy姐播∼咁咪一齊law∼
第一堂maths∼好悶∼但係都係聽下豬咁la∼
第2三堂bio∼有野玩∼勁好玩ar∼但係好麻煩ar∼
小息lu∼∼同ar6去左買野食∼好味味∼
第4五堂本身係eng∼但係借左去睇野∼好好笑∼但係好低bb∼∼
第6堂chi hist∼小佢媽媽∼係咁抄野∼
lunch lu∼∼同ar6去左買野食∼唔知點解好少人播∼
第7堂chi∼要測終合∼唔色做一定離曬題la我∼
生命教育堂∼好好玩ar∼教叮縷播∼好死好玩∼
豬後..去左老人院∼今次最後la∼好唔捨得tim∼
約左臭b儀去還漫畫+借漫畫∼因住返左屋企lu∼∼>小儀< |
| 刊登時間︰2005-02-05 12:40 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |

| 2004 年 11 月 24 日 星期三 |
 | |
| 開心ar∼∼ |
今日一早媽媽冇神神問我係唔係拍拖拖~唉∼都唔知點答好∼
7點幾出左去∼一路聽mp3一路同相公semd sms∼好開心∼
今日ling ling病鬼左∼duck番我同臭b∼
一早早讀播∼開心死∼我終於睇完本豬豬la∼好開心ar∼
第1堂bk∼睇野都好悶下∼同相公send sms∼
第2堂maths∼好乖豬咁聽豬豬∼俾人勁係到寸∼唉...冇心情∼
第3堂chi∼小測好容易姐∼但係d人做左好耐∼
小息冇左一半∼所以冇咩野做law∼
第4五堂chem∼冇野好玩∼個人好唔舒服∼個胃同個頭都好痛∼
lunch同ar6+琪琪+臭b儀去左買野食∼
第6堂eng∼俾人掉番去後面∼唉∼又要自閉.....
第7.8堂pe∼又係打排球∼打到隻手好痛∼d頭痛又黎料∼
坐左係到同小雲傾計計∼又知左好多野∼∼
放學臭b儀要測eng∼咁我又約左相公播∼咁我咪走先law∼sorry ar∼
同眉豆一齊去地鐵站∼死相公又係要我等∼唉...算數la∼
同相公去左行西九∼豬後我自己返左屋企∼個肚勁痛∼>>小儀<<
今日佢send 左個sms 黎,無野寫既,跟住一路send sms,傾左陣電話,今日曾民生日,send 左 2個唔同sms 比佢,第一堂CHH 做D 無聊野,第二堂eng 超悶,第三堂dict chi,尋日test pass 左,第四堂econ 同保保paly 左陣,第5堂maths ,唔識do ,第6堂,文學,唔算悶,放學去鋪頭一陣,去陪老婆,被肥榮話唔理曾民生日就走,心灰!>>>小寧<<<
|
| 刊登時間︰2005-02-05 12:38 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |

| 2004 年 11 月 23 日 星期二 |
 | |
| 搞到好唔開心∼ |
今朝早唔知醒∼死duck la∼
遲左出門口∼但係我都係最早到果個∼咩天理ar∼
但係最開心嘅係可以同我最心愛嘅相公係咁send sms∼但係佢又唔知醒la∼
第1二堂chi∼好死悶ar∼預習考查我好勁ar10/10播∼開心死我∼
豬後∼仲要背豬豬∼但係全班冇人色背∼笑死我∼其實我色ga∼仲要做聆聽播∼悶死∼
第3堂music∼小他的媽媽∼講咩叉叉梁山伯播∼真想死ar∼
小息lu...同may姐+ar6+臭b儀+眉豆去左買野食∼好味∼
第4堂geog∼miss倪講豬好悶ar∼又冇duck訓播∼
但係佢好寸嘴ar∼寸嵐嵐播∼話嵐嵐唔係令仔播∼呵呵∼寸寸ar∼
第5堂epa∼好眼仔訓∼但係冇duck訓∼但要小測播∼又係咁唔色∼
lunch lu∼∼冇錢錢∼好慘慘ar∼∼冇duck食野∼
但係我都去左買野飲∼都係拍tee∼好味味道∼正正死∼
呵呵∼叻叻的我仲要背豬豬∼好快背好lu∼∼勁勁∼
第6七堂eng∼佢媽媽∼勁好玩∼玩到低左bb∼好死正∼
第8堂maths∼悶死∼但係我好勤力咁聽豬豬∼叻叻死∼
今日miss唔知係唔係傻左∼好死準時咁放左學∼
放學即走人∼同臭b儀去左接相公放學∼再去左鑽石山∼
又去左冒險樂圓玩∼玩完去左行街街∼
最好笑嘅係相公俾臭b儀咬到好q勁∼低低b ga∼但一定好痛law∼我都好心痛ar∼
係mtr果陣俾人激嬲左我∼咁我咪同臭b儀一齊咬佢law∼一定好痛∼
豬後∼∼返去果陣仲喊過下∼搞到大家都好唔開心∼
sorry ar相公∼今日搞到大家咁唔開心ar∼ by:小儀
今日朝早老婆,send sms but 無打黎,第一堂pe 唔洗上,要聽講座,第二堂geog 溫書,ahmo 無返,無筆用,=.=,第三堂maths 溫書,第四堂econ 又溫書,lunch 返黎班房得阿丁and me ,同佢講想X佢,珊珊入黎話可以當佢無到,我唔會做對唔住老婆D 野既,中史同車太圓sit ,又溫書,第6堂空堂,同大家姐4 個女仔sit ,安琪問我D 野,唔識點答,佢BF 話唔想講野wor ,問我點算!唔知點答好,放學test ahmo 返黎 test,佢病左!放學見到老婆,講野大聲左,佢以為我話佢,去鑽石山,比臭B 咬,撞到曾民同班王仲銘係到,係MTR又聽到佢被人話係XX夫人 ><, 無心情,佢又嬲我..........送佢回家,又比人趕落車。頂,今日超無心情by:小寧 |
| 刊登時間︰2005-02-05 12:49 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | »
|