〈 低能傻儀BB日記仔||*﹍ 
""→呵呵呵~唔好俾我知你住邊ar?”
     ◇◆*如果唔係﹏我就踩爆你屋企_
makiyo
暱稱: 傻豬儀BB
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
100問~~
飲茶
西九~
慢畫展~~
半日係屋企~半日出左去...
文章分類
全部 (86)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
尚無任何好友
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 86
留言總數: 6
今日人氣: 0
累積人氣: 4256
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2004 年 11 月 30 日  星期二 晴天
  好唔開心ar*

今日一早同媽媽一齊行落去∼媽媽買左野俾我食∼好味ar∼
一早以經好忟忟la∼個仆街的士師機係咁亂行∼正仆街..
仲要搭左我成30蚊的士播∼妖佢媽媽ar∼俾我同ar ling係咁話佢∼
第1堂maths∼好悶ar∼同豬邦+愛滋係到傾計∼笑死左我∼
第2三堂chi∼一堂上左mmlc睇野∼一堂係班房考口試+作文∼
小息果陣∼去左塭豬澤還書∼好笑佢90度菊公咁還俾我∼好有禮貌ar∼
第4堂bio∼係咁做作業∼但都唔係好悶姐∼
第5堂bk∼講考試d野∼好多野ar∼煩死人la∼
第6堂epa∼係咁抄作業d答案∼
lunch∼同may姐+ar6+臭b去左食野∼
第7堂eng∼小佢媽媽∼要考o老播∼
第8.9堂art∼好眼訓∼唔知佢仲咩∼
放學我同臭b去左樂富∼佢同我去係為左佢要問相公借計數機∼
拎完去左西九∼∼佢送我返果陣時∼我又開始發癲∼
相公又搞到好唔開心la∼唉...SORRY AR∼by:小儀



今日又係佢send sms 比我sin,全日好似無咩堂上咁,輕鬆到死,放學超累,老婆打黎,拎計數機比佢,陪佢返home !累

刊登時間︰2005-02-05 12:45 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2004 年 11 月 29 日  星期一 晴天
開心死人a~~

一早同相公send下sms咁~豬後..返到學校食左野∼
第一堂chi hist∼妖佢∼做埋d低b野∼
第2堂chem∼小測...冇溫過∼好快做完訓左一陣..
第3堂chi∼我都唔知佢做緊because我好眼訓...
小息同臭b去左買野食....
第4.5堂eng∼悶到咩咁∼好似做過下list同send sms俾相公∼
lunch lu∼∼好好笑∼我ar6係到玩∼玩玩下...
整爛左ar6張20蚊紙∼∼係咁問miss有冇膠紙∼
好彩miss lee有姐∼∼因住同ar ling+臭b去左食野∼
第6堂hist∼好眼仔訓∼真係訓左∼但係俾人叫全朵∼唔起身都唔得la∼
第7.8堂thy∼好悶∼但係臭b上左黎坐∼俾石姐姐話∼但係冇人理佢∼
放學要from test eng播∼唔夠時間ar∼
test完上左15分鐘嘅hist∼都唔係好悶∼
要清locker d書好死重ar∼但係我仲要去m記食雪糕∼好味∼
豬後...去左太子等相公∼去左長沙灣食野∼同返屋企∼ by:小儀∼

今日test geog ,無咩溫過,放學去補習,好想sleep ,放左之後陪小儀,幫佢拎書,同佢一齊食野,返home 溫書!

刊登時間︰2005-02-05 12:44 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2004 年 11 月 28 日  星期日 晴天
冇咩心機∼∼

今日一早同媽媽去左食早餐∼仲去左惠康買野∼
返左屋企∼媽媽去左打麻雀我同相公傾電電
我lie個眼淺精∼傾傾下又開始喊∼喊到收唔倒聲∼
喊完去左訓∼訓完睇電視∼睇到訓∼  by:小儀∼


今日同老婆send 一陣sms,下午諗住去補習,老婆之後話想我上去,諗諗就想上之後佢又話no wor!自己行街law

刊登時間︰2005-02-05 12:43 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2004 年 11 月 27 日  星期六 晴天
對唔住ar~~

今日一早D 家人出曬去,8:30去接老婆上黎,先去食大家樂,一齊睇甜絲絲,無咩睇過,去鑽石山玩馬仔game,佢好似好悶,唔play la,走人,去奧運食野,等臭妹妹,跟住行去MK,開頭幾好既,點知因為貪玩整嬲臭妹妹,佢自己走左,老婆同我100%後悔,打比佢無人聽,搞到老婆之後無出過聲,大家都唔開心><by:小寧


今日一早醒左∼去左相公到∼係7仔買左本新monday∼
仲要俾本咁嘅新monday介傷左隻手指仔∼∼但係係咁流血∼
豬後∼同相公去左食大家樂∼食完上左相公屋企睇甜思思∼∼
但係玩多過睇∼因住...同相公去左鑽石山玩馬仔game∼
佢就覺得好好玩∼∼但係我就....悶死左lu∼∼
但係相公知我悶悶∼玩左一陣就閃左人lu∼∼
去左奧運食野∼同等臭b儀∼仲去左無印良品買野∼∼
開頭都冇咩野ga∼但係係旺中果陣∼
我同相公貪玩整嬲左臭b儀∼sorry ar∼
搞到好唔開心∼叫左相公唔好補習陪我∼
好唔開心冇咩點出聲∼豬後..相公同我去左還漫畫同番屋企∼by:小儀

刊登時間︰2005-02-05 12:42 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2004 年 11 月 26 日  星期五 晴天
放假播∼

今日好正正∼唔洗返學學播∼訓到8點幾9點先醒
醒左就係到see漫畫and玩電腦...
玩玩下肚仔餓去左主野食∼∼好正正∼
食完野臭b打黎傾左一陣∼我就出左去la..
出左去同媽媽食野∼好味∼食野果陣媽媽又同我傾拍拖d野∼∼
原來媽媽一早知∼唉...好無奈ar∼∼
食完同媽媽去左行街∼好快就返左屋企∼
好好好悶∼訓左係床床到∼訓訓下真係訓著左∼
4點半果陣∼相公打俾我∼但係我仲訓緊∼答左佢2句又訓過∼
一訓訓到6點幾∼好懶懶豬∼係咁訓∼訓醒打俾相公∼
佢仲未返屋企∼一定係去左陪2奶奶la∼冇野好講∼∼
同佢係咁傾∼傾到佢冇曬電電∼好抵死∼
佢番到屋企我地又傾過∼7點幾果陣佢媽媽要用電話∼咁咪cut左 law∼
豬後∼爸爸b返左黎∼我野∼佢同我一齊玩煮飯仔∼∼正正∼∼小儀

今日一早起身又訓la,無遲到,上堂無咩發生,又係send sms ,放學test 中史,出貓,無所謂la,放學打比老婆,佢話sleep wor ,唔煩佢,陪2奶算,6點幾佢打黎,佢知我陪2奶,無所謂la,返去同佢傾電話,之後ICQ ^^ 小寧

刊登時間︰2005-02-05 12:41 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]