〈 低能傻儀BB日記仔||*﹍ 
""→呵呵呵~唔好俾我知你住邊ar?”
     ◇◆*如果唔係﹏我就踩爆你屋企_
makiyo
暱稱: 傻豬儀BB
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
100問~~
飲茶
西九~
慢畫展~~
半日係屋企~半日出左去...
文章分類
全部 (86)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
尚無任何好友
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 86
留言總數: 6
今日人氣: 2
累積人氣: 4261
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2004 年 11 月 22 日  星期一 晴天
好眼訓∼∼

今日7點起左身∼7點4出左門口∼
今日係本小姐最早到∼呵呵..但係...懶豬相公唔知醒∼
一番到去就要早會∼妖∼都唔知條友講咩∼講野勁快∼仲好死科學∼算la∼唔明∼
第1堂music∼筆試播∼但係唔係咁色做∼好快做好lu∼∼
第2堂thy播∼同我心愛嘅相公send sms∼
小息lu∼同臭b儀去左買野食∼但係好多人∼咁咪叫弱智幫我買law∼
點知....佢話請我播∼多謝弱智/\/\
第三4堂maths∼好悶∼好小可咁係班房訓左∼仲要訓左好耐∼
第5堂chi∼聽聆聽∼好好笑∼隻碟勁食∼
lunch果時∼勁慘..排麵麵排左半粒鐘∼∼
第6.7堂comp∼佢好快咁教完lu..
豬後∼同大佬殷+ar營同大珊係到吹下水咁∼
第8堂eng∼冇野做∼同may姐係到玩∼∼
放學小測maths∼唔色做∼同ar6走左∼
豬後∼同臭b儀去左又一∼我仲去左m記買雪糕食∼好味味∼
行左好耐∼就去左太子等相公∼佢好快到左∼但係佢好攰ar∼
因住∼一行3人去左漫畫店∼又借左漫畫la∼
仲係一行3人去左冒險樂圓玩∼呵呵好死開心ga姐∼
豬後∼相公就送左我返屋企lu∼∼>>小儀<<
today唔會有小寧嘅日記because佢要小測∼so唔會打日記∼

刊登時間︰2005-02-05 12:35 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2004 年 11 月 21 日  星期日 晴天
出左街街播...

今日8點幾同媽媽去左俾信大姑∼仲同大姑去左石籬貝∼
去到等爸爸之前條女∼because大姑要佢同佢睇中醫∼
等左我勁撚耐∼但係我同相公係咁send sms∼勁開心∼
佢到左我就同媽媽去左做野∼大姑同佢就上左去佢屋企∼
媽媽掃完就打俾佢地∼同佢地去左飲茶∼仲有佢個女都有去∼但係我冇同佢講野∼
一路飲茶∼一路send sms俾相公∼勁開心ar∼但係佢唔係即復我∼
飲完茶∼大姑去睇中醫∼我同媽媽到打的的去左葵芳∼
媽媽有d野要搞∼好快搞完∼搞完就行街街∼仲去左冒險樂圓玩∼
豬後.......媽媽叫左舅父+佢條女出黎行街街∼
佢地一黎到去左食kfc∼好味味∼一坐低∼我又係咁同相公send sms∼
佢地傾計傾左好耐∼傾完去左行街街∼行左陣就番屋企lu..
番到屋企∼就打左俾相公傾電電lu∼∼∼>>小儀<<


今日一早起身,肥恭打黎,叫我出去wor,諗諗下就出去la!今朝不停同老婆send sms,到lunch 之後就...........今朝同肥恭,徐樹兄弟去曾民打機,一到沙田就同肥恭入馬會,佢要買馬,點知寫完飛佢手上既$60 唔見左,問我借$40,=.= 跟住上曾民home 打機,佢話戒賭波wor , 波神都戒賭!今日打we 8 ,有win 有 lose ,好彩we 8 出到而家對肥恭依然係不敗,今日佢落左樓次街買馬,老婆打黎仲以為我買馬><,同老婆傾電話,佢又話我唔理佢la,唉.......,今日行樓梯有問題la>>小寧<<

刊登時間︰2005-02-05 12:34 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2004 年 11 月 20 日  星期六 晴天
拍拖日∼

今日7點起左身..去左沖白白豬∼
換好33果時..相公就打左俾我問我出去未∼
點知.....我去到mkkkkk佢仲未到ar..慢慢豬
豬後∼∼同相公去左新世紀睇戲戲∼但係仲未開∼
咁咪去左大家樂食早餐∼好好味ar∼
食完又去左睇下開左未∼開左luu∼∼咁咪買飛飛睇law∼
買完飛就去左優之涼粉同零食物語買野食同野飲∼
咁就上左去睇ar孖有難∼但係唔係想像中咁好睇∼
睇完都十一點幾∼同相公去左冒險樂圓玩∼死law∼∼
一玩玩左130∼死la∼下星期相公慘死lu∼∼
玩完同相公去左食麵麵∼我請客∼呵呵∼豪左20蚊咁多多∼
食完同相公去左出卡上台∼同我一樣係橙台ga∼仲有ar∼
佢同我一樣係20號交錢∼最開心嘅係佢電話號碼頭4個同我一樣ga∼
出完卡同相公去左行朗豪坊∼好勁大ar∼仲要正在有無印良品播∼
買左筆筆同朱古力俾媽媽食∼呵呵∼好乖女但係唔係我俾錢ga∼
豬後∼同相公一路傾一路行∼好幸福ar∼去左奧海城∼
去到又玩冒險樂圓∼死la∼我地玩上癮la∼點好ar∼
玩完去左百佳買左楊枝金路飲∼好好味ar∼多謝相公∼
同佢係果到行到6:15就走左∼去左搭mtr∼
搭mtr果陣∼同相公玩∼好輕力咁星左佢一野∼∼
點知佢.....好大力下咁星番我∼
一向duck家人會星巴我嘅小公主∼d眼淚即出∼
快到咩咁∼有dd嬲佢∼但係佢要去補習咁咪算數law∼
豬後....自己坐車車返屋企luuuuuu....>>小儀<


今日一朝6點起身,8點打比老婆,佢出門la,8:35係MK 見,去新世紀食早餐,今日佢好聽話^^!10:05睇阿孖有難,睇到好累=.=!之後去冒險樂園play =.= ,今日係冒險樂園用左$245!之後老婆請食lunch,^^!係MK 行ar 行ar,行到澳運,=.=又再係冒險樂園la ^^,今日我覺佢係最好既一日,無發我脾氣,^^之後日日係咁就好la,今日我要補習,佢勸我早D去,我唔聽佢話>< sor ,唔小心係MTR 整喊佢,心痛,最後我遲到,無交test 卷=.=,回家比佢話>>小寧<<

刊登時間︰2005-02-05 12:47 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2004 年 11 月 19 日  星期五 晴天
好凍

今日好死凍∼7點醒左∼拎左套冬季黎著...
好眼訓...一番到去要早讀∼see我係圖書館借果本∼好正
第1堂hist∼好死悶∼悶到我開始頭痛∼
第2.三堂∼係sick room訓豬豬∼so咩都唔知..
小息..唔記得左自己做左d咩∼
第4.五堂chi∼好正∼miss lee講左好多d師兄師姐嘅野∼
佢地好多都係去左做洗頭妹/仔∼好似我咁好想學髮形..但係我媽媽一定唔俾∼
lunch lu..同ar6+臭b儀去左buy野食∼
食完去左圖書館∼我又借左書書la∼lie排係咁借書睇∼好正..
第6堂geog∼光仔走左la∼miss倪返左黎∼佢教書好鬼悶∼
第7堂maths∼小測∼呵.唔色∼咁咪算law∼同偉哥+豬邦係咁係到玩..
第8堂本身maths但係借左俾hist∼一日上左2次hist∼悶死人∼
放學去左老人院∼仲有1次炸∼好唔捨得個婆婆∼去完就返左龜龜lu>>小儀<<


今日老婆朝早老婆無send sms 又無打黎,有少少唔慣,不過我都明既,佢知我張卡無$,第一堂,中文,無野發生,第二堂Moral 超悶,無咩出聲,ahmo又話我la =.=,之後econ
溫maths,第4堂 eng 做 p.k .,lunch 曾民佢地又唔黎,我估佢地實係溝女,我地得3個人食jar,之後同安琪傾男女野,fion and 大家姐想知我地唔講,佢地嬲,第5堂chi hist 去la果邊sit
溫maths,最後果堂maths test ,滿分50 分, only 識 20分,ahmo 又自願比睇5分。放學陪一陣2奶,回家,今晚唔出夜街la!>>小寧<<

刊登時間︰2005-02-05 12:32 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2004 年 11 月 18 日  星期四 晴天
凍凍ar∼

今日一早7點鐘起左身∼就開電腦la∼
先去刷牙仔同洗面面∼俾人呃左∼又話send野俾我∼但係佢冇send到∼
豬後∼同ling ling+臭b儀打的的返學∼(死la∼日日打的∼好有錢咁tim)
第1堂maths∼妖好死悶∼唔記duck左要罰抄中文∼咁咪好努力咁抄law∼
第2三堂chi∼妖..要中dict唔撚色∼但係都有默∼但係唔色law...
咁要好悶咁see埋d唔知咩叉叉播∼呵呵...
小息lu..同ar6+臭b儀去左買野食∼打鐘都未食完∼
第4堂bio∼好死悶悶ar∼又唔可以同相公send sms播∼
第5堂bk∼要我扮利未人∼好鬼死好玩ga姐∼
第6堂epa∼好橙∼係到係咁抄係咁抄∼想抄死人咩∼仲要我做9條問答∼想我死咩..
lunch lu....但係bb軍要開會∼想死law∼係咁俾人話∼
話番我上次係咁話要走果d野咁∼咁人地約左相公ar ma∼
第7堂eng∼67唔知係唔係傻左勁撚大聲講野∼想我死咩∼
第8.9堂art∼痴撚線∼要人畫掃描∼色鬼畫∼
班主任課果陣..miss lee係咁話人∼d人仲要寸嘴播∼
好心你la∼做左咪認law∼而家一齊死係唔係開心d ar∼
人地走duck果陣∼我仲要去測thy∼又係唔色∼
咁咪早走law∼但係today要bb軍∼我都冇去到∼諗住同相公去街街∼
但係佢頭暈暈播∼咁但係我又好想見倒佢播∼佢我咪同佢嘈左陣交law∼
但係都係我贏左∼呵呵∼都係相公錫我∼呵呵呵∼∼
咁我同佢咪去左行西9龍law∼行左好耐∼行duck好開心∼
豬後∼咁我要番屋企主飯飯∼咁相公就送左我番屋企luuu...>>小儀<<


今日一早佢就send 2個SMS 黎,好感動 a,打比佢叫佢著暖D ,好快就收線>< sor ar ,等星期6 出卡就OK 既 la,就可以慢慢傾,頭幾堂都好掛住佢,頭兩堂中文,ahmo又唱歌=.=,之後econ and maths。lunch 打比老婆,無人聽。lunch 之後,geog and eng oral 身體唔點,無咩講野,ahmo 唱失戀歌,佢以為我同老婆嘈,點知放學回家真係同佢嘈,話我唔陪佢,sor ar,我聽佢把聲唔開心,即出黎,唔想佢唔開心,見面佢話如果我唔出黎可能分手><!行住同佢行左陣,佢D 家人又要佢整野食><!>>>小寧<<<

刊登時間︰2005-02-05 12:31 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]