| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| 2004 年 10 月 28 日 星期四 |
 | |
想死∼  |
今日心情唔好咩都唔想俾人知∼
我今日只會喊∼今日未開心過∼
|
| 刊登時間︰2005-02-01 07:13 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2004 年 10 月 27 日 星期三 |
 | |
病左∼  |
羹逸一棗筒湯毛+ling ling蕃學學∼
一蕃到去就棗讀la∼禾仲係睇緊我本豬豬∼
豬後∼第1堂就hist∼咁禾冇野好做∼咪係樹發白日夢law∼
第2.3堂eng∼好悶...同佢講左好似唔夠5句野∼
唔知點解唔係好想同佢講野∼係唔係我已經諗通左la∼
小息lu∼∼個人有d唔舒服∼勁好好人嘅湯毛陪左我去sick room度體溫∼
好好人ar你∼thx屎你∼如果唔係你我可能暈左lu∼∼
第4.5堂chi∼because我唔係咁舒服開始發泠∼
同miss lee講左佢叫我掉位播∼坐左係臭嵐後面∼
係咁俾miss話∼係咁ga la∼鬼叫本小姐悶悶咩∼
lunch luuuu∼好野∼落到去勁多人播∼咁我見同大大播∼
咁我咪叫佢幫我buy野食∼呵呵∼佢好快ar∼
豬後12點十上左mmlc入左果dBB軍嘅人∼哈哈∼好快得Laaa∼
咁咁咁∼第6堂geog∼好勁搞笑∼光仔跳舞播∼笑死我la∼∼∼
第7.8堂maths∼同隻豬掉左位∼呵呵∼
但係聽唔倒豬∼細佬果d好嘈ar∼嘈嘈嘈嘈死人lA~
我唔聽豬∼你地唔嘈∼低QQQQQQQQ能Ga∼妖.......
豬後∼仲要俾唔勁欣小∼你冇野ar∼你唔嘈咪唔洗俾人fuck law∼小我仲咩姐∼
咁我放學同ling ling+湯毛+ar6一齊落地鐵站∼
落到去見倒賭神同kai子∼一齊搭∼玩野俾死賭神淋水∼超好叻咩∼你聽日就知死∼
去到太子打俾ar ma∼佢又係太子播∼咁我咪係長沙灣mtr見倒佢law...
豬後∼同ar ma去左買餸餸同一齊返龜龜luuuuuuuu∼∼ |
| 刊登時間︰2005-02-01 07:11 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |

| 2004 年 10 月 26 日 星期二 |
 | |
| 係咁諗野∼ |
今日一早唔知醒∼好似7點半先出門口≧△≦
7點9死到去9龍瑭la∼∼同ling ling+湯毛+一個我唔色嘅女仔∼
豬後∼返到去arm arm好∼∼哇卡卡∼冇遲到播∼
早會果陣好大風風ar∼∼ar佳sir勁好笑∼∼係到梳頭播∼傻傻的∼
第1堂maths∼傻左∼好乖咁聽豬∼好奇境ga∼∼
第二.3堂chi播∼妖=3=背書∼唔知點解∼
每次捉人背一定有我份∼但我又要色背播...呵∼*
小息luuuuu∼∼同湯毛去左買野食∼正正≧◇≦
第四堂bio∼小測播∼賭神同ar女人俾人掉走左∼成組得我同細佬∼
哈哈哈∼我lie排叻左ar∼我色做份小測播∼
第5堂bk∼好悶ar∼開始有d眼仔訓lu∼係咁訓∼訓到落堂∼好正∼**
第六堂epa∼死得la冇得訓∼咁咪係咁發夢law∼好快落堂lu∼
lunch la∼同湯毛去左買野食∼唔∼
豬後∼係班房做功課∼好努力咁做∼
第7堂eng∼有聽豬ga∼但我唔明佢講咩播∼好煩煩ar∼∼
第八堂art∼金毛ling去左聽講座∼豬西黎代堂∼
個個係到亂咁坐同嘈到拆天∼唔知佢地係唔係低b ga la∼
第9堂又係art ar∼呵呵∼lie堂靜到ar∼
梗係la∼鄭big營代堂播∼靜到ar∼但係lie兩堂有一個公通點∼
就係.....做功課做到~好低bbbb ar∼∼
豬後!!放學la∼∼同湯
毛去左行又一∼
豬後∼∼**返龜luuuu∼∼
◆◇◆◇◆◇◆◇◆◇◆◇◆◇◆◇◆◇◆◇◆◇◆◇◆◇◆◇◆
我知開心係可以扮∼咁唔開心la∼唔開心可以點∼愈黎愈唔鐘意lie間學校∼唔鐘意d人∼
我愈黎愈唔鐘意佢地∼咁我唔開心∼可以做咩∼
我淨係可能日日咁計續扮開心∼但我諗我好快可以唔洗再見倒你地∼ |
| 刊登時間︰2005-02-01 07:10 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |

| 2004 年 10 月 25 日 星期一 |
 | |
乖左??  |
今朝同ling ling+湯毛+迪迪+琳琳一齊打的的返學學∼
返到去同嘉儀+婷婷吹下水水咁la∼點知...一望入男廁就見到細佬∼∼
豬後集會∼∼曰曰都係咁好悶姐∼俾d新意好唔好ar∼∼
第一堂中屎∼好qq悶∼咁我咪抄番我d西屎law∼中屎堂抄西屎∼哈∼*
第2堂chem∼好用心咁聽豬∼未試過咁乖豬la∼∼
第3堂中文∼點豬豬∼好彩合格姐>>>60分播<<<<好野∼∼
小息lu∼∼同ar6+湯毛去左買簿簿做hw∼
第4.5堂ENG∼同細佬仔傾下計計又做下d wh咁law∼
但係死duck la∼我開始唔明d eng la∼點算好ar∼∼
lunch lu∼∼同ar6+湯毛去左買野食∼
豬後又要上堂lu∼∼好悶悶ar∼∼
第6堂la∼∼hist播∼好悶ar∼悶到我訓左播∼好彩好快就落堂仔luu∼∼
第7.8堂thy播∼∼冇野做∼好q嘈訓唔倒∼
但係早左10分鐘落班房because要去老人院≧∼≦
一上車同湯毛+臭丙丁坐∼係咁俾佢寸∼超超∼
之後去到老人院∼聽左少少野∼俾人掉左上3摟∼
好笑笑ga∼個ar婆好q9唔搭8ga∼
但係...佢好長命ar∼100歲播∼我ar婆有咁長命就好la∼∼
之後又返番落hall∼聽魚旦講野∼好撚柒ar∼
豬後∼同ling ling+ar6+湯毛一齊行去mtr站≧▽≦
買野飲∼豬後見倒ar仔∼同ar仔+湯毛一齊搭mtr∼
去到太子ar仔仔話暈暈播∼咁我咪陪佢坐左陣就返龜龜lu∼
返到屋企冇野好做∼only做hw∼∼今日好乖tim∼呵呵呵∼∼ |
| 刊登時間︰2005-02-01 07:07 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2004 年 10 月 24 日 星期日 |
 | |
入左大姨姨到  |
今朝早3點3先去訓∼∼訓到11點幾俾ar ma嘈醒左∼
話去大姨姨到∼咁我咁起身刷牙仔law∼
之後同媽媽去左食麵麵∼再搭地鐵+西鐵入左天水圍∼
去到大姨姨屋企∼同個好肥嘅bb玩∼
玩左一陣同菲菲表姐出左屯門行街街∼豬後又返左天水圍買下午tee俾媽媽果d食∼
豬後5點幾返左屋企冇野好做∼
係到聽下歌仔+傾下icq仔+打日記仔咁law∼ | |
| 刊登時間︰2005-02-01 07:06 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | »
|