〈 低能傻儀BB日記仔||*﹍ 
""→呵呵呵~唔好俾我知你住邊ar?”
     ◇◆*如果唔係﹏我就踩爆你屋企_
makiyo
暱稱: 傻豬儀BB
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
100問~~
飲茶
西九~
慢畫展~~
半日係屋企~半日出左去...
文章分類
全部 (86)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
尚無任何好友
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 86
留言總數: 6
今日人氣: 0
累積人氣: 4263
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2004 年 11 月 12 日  星期五 晴天
開心心ar~

今日一早起左身lu~咁咪去左洗頭law~
豬後~早左出門口~咪試下唔打俾相公law~
點知....佢係我去到地鐵站果陣send 左個sms俾我~
開心死我~呵~佢仲打左俾我tim ar~好抵鍚>3<
豬後~返左school食早餐~~好味.....
第一堂maths~上堂好乖咁聽豬豬~同send左一兩個sms~
第2三堂bio~好唔開心~同佢係到嘈交~第一次同佢提出分手~
搞到個人好唔開心~但係有實驗玩都冇咩心機玩la~
小息果陣係咁打俾佢~但係佢冇聽~咁咪算law~
第4五堂eng~係咁發脾氣~仲唔開心到喊左出黎la~
第6堂中史~d心情仲係咁law~咁咪冇咩心機聽~
lunch lu~相公打左俾我~但係唔係咁想聽~
我都唔知點面對佢好~好煩~
咁咪同may姐+ar6+臭b儀去左buy野飲law~
上到相公又打俾我~一路食野一路係咁傾~
傾左一陣我又short左係咁發脾氣~sonson又上左黎玩播~
咁咪好嘈law~之後相公講錯野~俾我cut左線~
豬後佢係咁打黎我就係咁cut~仲叫左ling ling幫我聽~
咁過左一陣~相公鍚番我咁我咪冇咁唔開心law~
第7堂chi~預習考查我一定唔合格~冇睇過~
第8堂生命教育~去左學生活動中心教我地燙33~
好好玩ga~燙燙下咁~正正的~
豬後~我地又要去老人院lu~
死人大偉成係咁講~講到個ar婆坐到腰骨痛播~
因住~同ling ling+ar5+may姐+臭b儀+眉豆一齊去mtr站~
途中見倒賭神~咁ar ling咪諗住用水水淋佢law~
點知~淋左果個咩咩聲~ar6又係想諗賭神播~
好勁ar~ar6淋到賭神濕得好勁~~
賭神仲要報服播~但係都唔係好勁姐~但係佢星期一一定死la~
激嬲咁多人~仲要個個都話要用汽水幫佢沖涼播~笑死我~
豬後~約左相公係油麻地~咁咪同臭b儀一齊過去law~
但係相公行左好死耐都冇咩點出聲~咪我個人咪好忟law~
又開始發脾氣~但係原來相公佢頭暈ar~咁我咪冇咁嬲law~
咁咁咁~相公佢又送左我返屋企lu~~ by:小儀~~


今日起身send 左 2, 3 個 sms 比老婆,再打比佢同佢傾一陣,今次傾得最短,少過20mins,今日早放,D 堂既時間亂左,佢係我上堂打黎,ahmo想搶黎聽,唔小心整到佢隻手,跟住老婆又send sms 黎,默緊書唔覆得,又比人誤會,頂!放學打比佢,傾下傾下佢cut 線,又頂,打比佢不等cut 我線,心情超差,之後又聽返,果時無心情la,去同東東、桌林,仲有X去打馬仔game,跟住想去接佢時,仁仁到左黎打game,傾2句就走人,小光今日放工4:00,我走佢仲未到,頭痛今日好少講野,見到佢同佢個fd,因為lunch D野加頭痛,開頭唔理佢,好彩佢 fd 今日係到,30mins到見佢超唔開心,我又心痛wor,慢慢令佢開心返,因為佢係我鐘意既人ar ma,跟住佢返home ,再call 肥榮買野黎比我eat ,條友話OKOKOK,跟肥榮住同佢D fd play XYZ,聽到男女聲,唔知佢地play what!到九龍城D 人話肥榮唔黎,死PK 仔!無場play,去彩虹道見到班女係到踢,上星期班女又係到,無個樣靚,又超寸,走人!返九龍城,有場la,又落雨,今日黑到死>< by:小寧

刊登時間︰2005-02-05 12:22 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2004 年 11 月 11 日  星期四 晴天
悶死~

一早唔知醒∼搞到遲左出門口仔∼∼
豬後∼係樓下係咁打俾相公∼點知....冇開機∼
係咁打係咁打∼打到mtr站終於有人聽電話la∼擔心死人la∼
好彩塭倒你炸∼如果唔係我一定報警law∼哈哈哈∼
係咁同相公傾電電∼好開心心ga∼
豬後∼一番到去食左芝腿治∼好味道∼∼
第1二堂chi∼悶q到我死∼係到教滿江紅∼
哈哈哈∼好似我d成績ar∼滿江紅law∼kaakaa∼
第3堂music∼好撚鳩鳩煩∼我係唔吹ar∼你吹咩∼
0分咪0分law∼洗死咩∼
小息∼要做值日生!so冇出過去∼但唔係好悶姐都ok咁la∼
第四堂geog∼send左sms俾相公~但係咁話唔得播~咁咪算law∼
光仔教埋今堂要走la∼好唔捨得佢ar∼唉!!bibi la光仔∼
第五堂epa∼∼好悶下∼係咁係到吊魚魚∼差d吊到ga la∼哈哈哈∼
lunch  la∼好野∼同may姐+ar 6+臭b儀去左buy野飲∼
又係拍tee la∼好味∼豬後∼係咁打俾相公∼佢又唔聽我電話∼去死ar∼
咁咪好嬲嬲law∼仲要係lunch完左先話俾我知係有野做∼咁你不如唔好講∼
第6.七堂eng播∼又要老作又要閱讀理解∼鬼死咁煩∼
個人已經嬲ga la∼偉哥同大佬段仲要寸我播∼討厭ar∼∼
第8堂maths∼非常異常極之小可我係到聽豬播∼仲要我唔色景言會問播∼
豬後∼班主任堂+左15分鐘小測中史播∼唔色做∼咁咪算law∼
放duck果陣∼send左sms俾相公約佢踏8∼
豬後係school食左d野∼就同 ling ling +臭b儀慢慢行去mtr站~
咁咪係火車站等我個相公law∼
咁咁咁∼咪同相公去左西9龍行街街law∼
好野∼相公buy左拍tee同豬固力俾我ar∼thx相公≧3≦
死la∼我發覺自己係咁洗相公d錢錢∼好衰咁law∼
因住!!相公又送到我返屋企樓下la∼開心死我lu∼∼
返到屋企係咁俾人話∼話我發埋d死人脾氣∼勁忟∼
哼∼你係我老豆+老媽大曬ar∼超超∼ by:小儀


今朝無開手機,落樓梯開機娘子打黎,又同尋日咁傾,今日要排隊,悶,第1 堂 Geog 諗緊某女士,第二堂佢send 個 sms 係話悶 ,跟住同佢send 左 幾個sms ,今野又無帶野(碟)比bobby la ,之後2 堂無玩sms ,因住,lunch 老婆仔打黎,電話係學校無聽到,佢又嬲la,maths ahmo 話 埋牙點解,我話唔知,被人話扮野,跟住中史堂去阿la 果邊sit,約左聽日唱K 2男2女,再約東東佢地打機and high tea,聽日陪唔到老婆仔la ><,放學回家換衫再出黎見佢,見到佢個fd , 唔知邊位黎既,跟住行左陣街jar ><,送佢返家,唉...........跟住icq and 打日記       by:小寧


刊登時間︰2005-02-05 12:22 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2004 年 11 月 9 日  星期二 晴天
佢第1次送我番屋企ar∼ 滿足

今朝一早打俾相公∼佢知醒播∼好叻叻ar∼
豬後∼麻麻煩煩的地鐵又有事∼so cheap∼
但係都好開心∼係咁同相公傾電電∼開心死∼
返到去arm arm好冇遲到∼
早會∼今日係殷生講早會∼悶死左一半lu∼
第1堂music∼冇做野∼個miss鬼死咁煩∼煩死我la∼
第二堂thy∼miss係咁講番d答案∼我係咁抄同計下咁la∼
但好多人冇聽豬∼唔介意∼你唔好嘈到我咁就duck la∼
小息冇咩好做∼去左buy雞冀食∼好味∼
第3,四堂maths∼係咁同相公send sms∼
但係我都好乖咁聽下d maths點計∼算係乖ga la∼
第5堂chi∼默書書ar∼好彩合格姐∼
lunch lu∼打俾相公點知佢唔得閒∼佢話10分鐘後打番俾我∼
但係....過左10分鐘仲未打黎咁我咪又發脾氣law∼
佢打黎講左唔夠一分鐘又cut左線∼好唔開心∼連琪琪都fell到∼
第六,7堂電腦∼一開始唔係咁開心∼但係相公都鍚番我∼咁咪冇野law∼
仲傾得勁勁勁開心∼鍚曬相公≧3≦
第八堂eng∼好無聊ar∼係咁做閱讀理解∼唔色做咁咪算law∼
放學同湯毛用一般嘅速度去mtr站∼點係相公仲未到∼估到la∼
冇所胃la∼係咁同相公+臭b儀係mtr勁玩野∼呵呵∼
豬後∼同佢地一齊行潮特∼好開心ar∼
相公buy左個laosmddle嘅紫色令令銀包仔俾我ar∼thx相公>3<
因住∼同佢地去左旺中下面影貼紙相∼好開心ar∼
咁咁咁...行去新世紀果陣係咁俾人寸∼一個2個都係咁∼
哼∼個死人頭一去到大眾就唔見左人∼咁咪算law∼
唔開心ar∼唔理我就算∼開始係咁發脾氣∼
行去mtr站果陣係咁叔手唔俾相公拖∼但係咁我唔開心咪唔理你law∼
豬後∼係mtr相公又鍚番我lu∼(成日發脾氣搞到自己同相公都好唔開心∼sor ar∼)
好開心ar∼相公陪我番到屋企樓下ar∼開心死我∼
返到屋屋咪又係online同see  tv仔law∼ by:小儀


今日起身同娘子傾左一陣,大家傾下傾電話就黎無電就收線,頭兩堂chi and moral 堂好想sleep ,3 , 4 堂同娘子玩 sms ,被人話係到play 色慾 sms ,頂...........咁都被人話,lunch 同東東慶祝生日,老婆打黎,叫佢等等,佢話10 mins wor ,咪打比佢,又遲左幾分鐘,傾左2 mins 到,就到學校要收線,聽佢把聲都知有野..................慘,之後maths and 中史堂同娘子 sms ,放學即飛返home 換衫,好彩早左2 mins 到,無遲到,跟住行MK ,買包包比娘子 ,今星期又要再save $ la,之後影相相,之後.................去新世紀,唉.............被人唔理la...........
好彩係MTR 理返我jar ,送佢返home ,跟住icq and 打日記.... by:小寧

刊登時間︰2005-02-01 07:19 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2004 年 11 月 8 日  星期一 晴天
開心ar∼ 驚訝

今日心情時好時壞∼∼
一時俾你搞到好開心...一時俾你搞到好唔開心..
今朝一早唔係最遲果∼∼呵呵///好少可∼叻叻女∼
但係一早就塭唔倒相公∼原來佢懶豬豬唔知醒ar∼下次唔好咁la∼好擔心你ga∼
一番到去早讀讀ar∼睇番上幾次本豬豬∼愈睇愈好睇∼正正∼
第一堂hist∼小測播∼鬼色咩∼測左小小就去左做豬豬∼
第2,三堂eng~∼dict +小測∼偉哥同密瓜好好笑一路測一路講答案∼
好搞野∼仲要正在∼有d我唔想見嘅落左去彩排話劇∼開心的∼
小息la∼相公仲未send番msn俾我~有d唔係咁開心~
第4,五堂chi∼唉唉∼中作點會難倒我ar∼未打鐘已經作好la∼
但係miss  lee又係咁講播∼搞到遲左落堂仔播∼
lunch la∼死人相公仲未send番俾我~嬲嬲ar∼
豬後,第6堂geog∼d人死q咁耐都唔上黎∼搞到要我去hall叫佢地上黎∼麻麻煩煩..
小測又唔色∼唔色咪算law∼唔會好似d人咁出貓law∼cheap∼
好開心ar∼相公終於send番sms俾我la∼開心死我la∼
第7堂maths∼又係小測∼好煩ar∼今日all day小測∼唔鐘意ar...
但係第八堂都係maths∼但係去左hall睇話劇∼
人地e班d人練左個鐘都好過我地班∼冇辦法la∼
豬後..去左老人院∼又係同個100歲嘅婆婆寫自傳∼
個婆婆愈黎愈得意∼愈黎愈多野講∼好得意ar∼
去完就係咁打俾相公∼係咁打都冇人聽∼好死忟忟∼
唔好聽law∼嬲死你ar∼
咁咪同臭b儀去左長沙灣唔係應該係返左長沙灣還漫畫+借漫畫∼
個人已經好唔開心∼果個死相公唔聽人電電∼
咁我咪嬲嬲law∼∼仲要離普都我係屋企門口先打俾人∼
豬後∼咁我唔咪唔同佢傾law∼豬後∼相公又鍚番我lu∼好開心∼
係屋企咪又係傾電電∼同ic蕉 law∼   by:小儀

今日一朝早想起身但又好累wor,6點起過幾秒身,又訓過,一訓就訓到7:25分,起身先知原來小儀娘子7:15打過黎,見到佢send 左 2個sms 比我,咁咪send 返比佢,點知佢又收唔到,慘la,實又會嬲我唔覆佢!真係冤枉ar娘子!
跟住趕返學同去7-11 買卡,好彩無遲到,上第一/二堂中文作文,作書信勸人,我作勸人戒賭,咁即係勸緊60%上年D好友la (包括自己) ,now 自己戒緊,要儲$ la,跟住上econ and maths 就lunch,班際我地班lose ,Geog 覆返娘子既sms,原來大家都係Geog 堂,被ahmo 話同女send sms,我就呃佢話同東東 互send ,東東幫我呃, ahmo 唔信,跟住又唔理我一陣,又理返我,算……Oral 堂無覆娘子sms sor
原本約佢去Mk ,but 係5:00補習到6:30期間,佢打左9次比我,我想覆又唔得,補完叫雄雄走先,打比小儀,佢話唔黎la><,原來佢頭痛同嬲我唔覆佢,返到佢樓下 >< ,要錫返佢,不過唔緊要,遲下可以同佢見面,跟住同佢傾電話and icq ~ by:小寧


由今日開始小寧相公都係lie個日記仔寫la∼好野∼好開心ar∼

刊登時間︰2005-02-01 07:18 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2004 年 11 月 7 日  星期日 晴天
入左大姨姨到 疑惑

之前d日記唔想再講番......
第1∼我唔記得左做過d咩....
第2∼唔開心嘅野!!唔記好過記la..

應乘你由今日開始打番日記仔la.....
今日9點幾醒左∼大姨姨∼菲菲表姊同臭bB出黎播~
咁咪起身law∼豬後去到mtr站∼大姨姨未到∼
咁我又好眼訓播∼咪去左餐廳等佢地law∼
豬後∼咪食野law∼
我係咁同臭bb影相相∼佢好鬼死q ar∼
因住∼行左一陣街街...就去左明愛賣物會la∼
2蚊雞入場費∼冇所胃la∼唔係我俾∼
係咁行∼但係duck臭bb買左野...
又買鞋仔...又買3仔...又買玩具仔∼好多野ar∼
豬後∼我地去左行西9∼
行左一陣臭bb個婆婆黎左∼
咁我地去左食哈特思∼好正∼但係我病左so唔係食左好多野∼
豬後..媽媽話同大姨姨一齊返天水圍∼
咁我咪去law∼bb訓左播∼好q ar∼
豬後∼同大姨姨去買餸餸∼
臭bb一醒左就喊喊la∼但係佢喊果個樣好好笑ar∼
豬後∼又返龜龜lu∼一路同小寧相公傾电電∼好開心ar∼
豬後∼返到龜龜咪整番d臭bb相相law∼
仲send左俾相公睇ar∼連相公都話佢qq ar∼
之後咪又係icq同 see tv∼∼

刊登時間︰2005-02-01 07:15 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]