| «‹ June 2014 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | | 29 | 30 | |
|
|
| 2006 年 4 月 15 日 星期六 |
 | |
| 無聊 |
定期打無聊日記..
|
|
現在和你牽著手的那個人,和你一起的概率近乎奇蹟,希望你們會到光明的世界時,也不要放開彼此的手。 (BY:野豬)


N飯永遠都會支援NEWS!!NEWS永遠都是8個人,缺一不可!!
刊登時間︰2006-04-15 08:11 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
打邊爐  |
原本今日去打邊爐應該係開開心心既...但係因為我..搞到場面咁僵...好對咀住!!
真係好多謝YOYO,周姐,Kai,+BO既安慰說話!!我吾知點樣去報答你地好..我正係知道,如果當時冇你地係身邊,我真係吾知點算!!
YOYO:我諗我而家E一該我可以答你XANGE個條問題喇!!答案係第1項,,雖然我吾知將來會吾會係...我正係知道而家E一該我既答案係正確既!!
+BO:好對吾住..因為我既關係,令到你勾起D傷心既回憶...希望你吾好介意....你既擁抱令到我受到無比既溫暖
周姐:好多謝你係房到不繼咁逗我開心..同+BO係到做戲..仲有你既阿婆講野方式
Kai:你當時既提醒...(戈句歌詞)令到我平復左吾少心情..原梨你一直都記住我講既每一句說話!!多謝你!!
小明:都係要多謝你既!!但係吾該你下次吾好重複又重複個幾句<<莫生氣>>既詩,,OK??(笑)仍都要多謝你俾我打,出氣都冇還手
|
|
現在和你牽著手的那個人,和你一起的概率近乎奇蹟,希望你們會到光明的世界時,也不要放開彼此的手。 (BY:野豬)


N飯永遠都會支援NEWS!!NEWS永遠都是8個人,缺一不可!!
刊登時間︰2006-03-26 01:57 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2006 年 3 月 23 日 星期四 |
 | |
| 落雨.. |
- 社教堂,,MISS又吾教書,,係到叫我地做作業,,作業個D野仲要係未教過既..仲要係到話咩''E一課你地自己返屋企溫習啦..好易嫁喳''咁鬼死易使鬼你教書!!請係返梨坐嫁!!真係超超超懶LOR!!
- 英文堂係到做聆聽..唉!!!最憎嫁喇!!係到抄人既!!因為完全吾想聽!!吾想做
- 數學堂D數明左D啦!!終於明E一課既數!!
- 中文堂,果然俾我估中..MISS林讚我地班係琴日HALL到係最投入、認真戈班!!仲俾好多MISS讚過!雖然冇WIN到...但係都加左我地成班操行分一分!!有份表演戈D就+2分....
- THEN,中史堂,以為要Quiz...點知MISS冇返,搞到我仲咁辛苦溫左少少..肥胡梨代堂,,派左一份WS俾我地做..
- ART落去2樓,,,坐左出去一陣聽MISS講野之後就返返坐位到,,,,一坐返埋去開始做野,我地班D男仔就好似玩馬戲團咁!!係咁周圍走、玩..最尾俾MISS鬧左幾句
- THEN放學就去左2E房等CHERRY同文英姐戈D做功課..之後D野冇心情講喇!!
P.S頌X2、豬肉丸、小明對吾住..向你地發脾氣...多謝成班极叉既人一齊團結對抗!!THZZZ |
|
現在和你牽著手的那個人,和你一起的概率近乎奇蹟,希望你們會到光明的世界時,也不要放開彼此的手。 (BY:野豬)


N飯永遠都會支援NEWS!!NEWS永遠都是8個人,缺一不可!!
刊登時間︰2006-03-23 10:54 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2006 年 3 月 22 日 星期三 |
 | |
| 講鬼故! |
- Music堂,,MISS潘係到教睇相,,kaa
- P.E堂係到跳吾知咩舞!!跟住要自己作一隻同音樂既舞梨考試,我地8個人作戈D好好笑!吾知考試戈日點死TIM!XDD
- 第6堂中文堂一開頭講鬼故,車理做旁白,,但係D人話好冇感情,SO之後由啤佬做返,點知發覺啤佬扮BB聲扮得好似!!SO旁白戈角色就俾左Wanda做!!Wanda做得好好!!把聲好恐怖!!仲好有講鬼故FEEL!
- 之後數學堂!!派統測卷,有10個5合格,我之前已經不繼諗一定有我份!!點知今次我合格/\/\D分仲有突TIM!!喇..豬肉丸,我都吾係D忘因負意既人!!都要多謝你既!!夜晚傾電話戈陣教我做數學功課
- 之後第7堂中文堂落HALL比賽講鬼故,A班戈個吾多似鬼故,同埋吾多明佢講乜!!E班講戈個好細聲,同埋行梨行去,睇到眼花..C班戈個好好笑!!係到打仔!!B班起初聽戈陣吾多有興趣!但係個一聲驚叫聲真係幾恐怖既..我地班我覺得已經做我好好!!只不過係俾B班戈一把驚叫聲WIN左!!我地D BB聲,啤佬都扮得好似嫁!!而且Wanda係全部講得最有感情既!!但係我地輸左..不過我地氣勢冇輸!!我地成班都好大聲支持2D!!係最尾戈陣,我地仲有嗌到每1個人既名..同埋2D!!見到MISS林笑得好開心!!
- 之後同YOYO等左一陣cherry放學,,之後就同冬菇,文英姐,YOYO,CHERR戈D去左极叉到............. |
|
現在和你牽著手的那個人,和你一起的概率近乎奇蹟,希望你們會到光明的世界時,也不要放開彼此的手。 (BY:野豬)


N飯永遠都會支援NEWS!!NEWS永遠都是8個人,缺一不可!!
刊登時間︰2006-03-22 09:16 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | ... | 27 | » | |