| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 11 月 26 日 星期日  |
| 同老公正式開始 |
老公..我愛爆你呀>3<...
今日11月26日..我同老公正式開始拍拖..好SWEET呢 唔知你係唔係呢~~
呵~!好愛你..你所做既一切我都會記在心中呢*
不知道你是否真的愛我~
不知道你會否離開我~
但現在你心中還有我便可*
愛上你- " 便不顧一切
o0不怕你傷害我心﹏只怕你會離開我~!
 |
| 刊登時間︰2006-11-28 08:28 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |

2006 年 11 月 25 日 星期六  |
| 開心過生日 |
呵呵..好開心呀今日..今日老公同埋牙姜..珊珊..家姐..表姐同埋彤彤黎左陪我..一開始我地好似陌生人咁= =..我覺得我自己好衰呀果陣..唔理佢地..不過我怕羞=3=..so先會咁架咋T^T..之後我地去左NEWAY拎房唱K..點知我唔記得左帶身份証= =..真係笨..所以我又要返屋企拎返先啦...好在有珊珊陪我..LOVE U>3<呵呵..開心爆*
之後我返到去K房果陣見到彤彤係到攬住家姐= =..我一黎到佢就攬住我..笑死KAKA..唔知我地算唔算拍拖呢@@?
 |
| 刊登時間︰2006-11-26 12:08 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |

2006 年 11 月 11 日 星期六  |
| 其實等待也是一種幸福 |
哈..已經好耐冇打過日記lu..依家再打返先..之前冇乜心情打..所以就廢事打lu..haha..好啦..講返今日先
今日笨哥佢好唔開心..佢好愛個女仔..但係個女仔就唔愛佢..對佢已經淡左..但笨哥就話會等...笨哥為左呢個女仔放棄左好多既機會..笨哥我認為你唔應該再咁等落去..但其實等待都係一種幸福..因為等待就是期待=]..我也會支持你的呀..笨哥..無論結果是怎樣..也不用灰心..因為你們也有過開心的日子=]  |
| 刊登時間︰2006-11-11 11:27 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |

2006 年 10 月 30 日 星期一  |
| 分手對我們也好 |
分手...真的分手了...也許是因為我們性格不合..我不喜歡沉悶的人..其實我知道你對我很好..但..也許我們不了解對方吧..也許是太了解對方所以沒有話題?我知道你很努力跟我一起..但我認為我們在一起不開心..不快樂..那不如早點解決吧..姐姐說..我不愛你..分手便分手吧..但..其實我有愛你的..但在很早時已對你心淡..也許我們一早便不應在一起..我們還是做朋友比較好..我不知道我們能否做朋友..但我也希望可以..算啦..心情不好..打到這裡吧..

 |
| 刊登時間︰2006-10-30 10:57 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |

2006 年 10 月 25 日 星期三  |
| ~~心很煩~~ |
心很煩...真的很煩..為什麼我會期代著你..為什麼我會掛念你..今天..康打來...不知道為什麼我會有點開心有點煩惱..跟他傾了幾句..發覺你風趣了..也話題多了..也許幾天沒傾..會有很多的話題..也許..我們不能時常在一起...有人說..你對我不是真心..我有很多朋友也說..你可能也是跟別的少女說同一番話..但我不想相信...因為我對你還有信心..一些無比的信心..但..你是否真的做到..感情淡了便淡了..難以改變..以下便要看我們的變化了..你可能看完這日記會感到不開心..但..我不想收埋..我想把我的心意給你看...
「愛情總是令人煩惱的﹏可惜人人也需要愛情`  |
| 刊登時間︰2006-10-25 09:31 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |

« | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | »
|