第一次嘗到             +||*]]被遺棄的滋味)(*`;.

 

 

 

milk214
暱稱: 牙儀
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2007-03-06
卡卡
寂寞嗎?
加油唷
無聊的一天
文章分類
全部 (78)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 78
留言總數: 111
今日人氣: 2
累積人氣: 2246
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 11 月 26 日  星期日   晴天


同老公正式開始

                                   老公..我愛爆你呀>3<...

今日11月26日..我同老公正式開始拍拖..好SWEET呢         唔知你係唔係呢~~

                            呵~!好愛你..你所做既一切我都會記在心中呢*

     不知道你是否真的愛我~   

                                      不知道你會否離開我~

                                                                      但現在你心中還有我便可*

                               愛上你- "   便不顧一切

                                                              o0不怕你傷害我心﹏只怕你會離開我~!

刊登時間︰2006-11-28 08:28 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 

 



2006 年 11 月 25 日  星期六   晴天


開心過生日

呵呵..好開心呀今日..今日老公同埋牙姜..珊珊..家姐..表姐同埋彤彤黎左陪我..一開始我地好似陌生人咁= =..我覺得我自己好衰呀果陣..唔理佢地..不過我怕羞=3=..so先會咁架咋T^T..之後我地去左NEWAY拎房唱K..點知我唔記得左帶身份証= =..真係笨..所以我又要返屋企拎返先啦...好在有珊珊陪我..LOVE U>3<呵呵..開心爆*

之後我返到去K房果陣見到彤彤係到攬住家姐= =..我一黎到佢就攬住我..笑死KAKA..唔知我地算唔算拍拖呢@@?

 

刊登時間︰2006-11-26 12:08 AM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 

 



2006 年 11 月 11 日  星期六   晴天


其實等待也是一種幸福

哈..已經好耐冇打過日記lu..依家再打返先..之前冇乜心情打..所以就廢事打lu..haha..好啦..講返今日先

今日笨哥佢好唔開心..佢好愛個女仔..但係個女仔就唔愛佢..對佢已經淡左..但笨哥就話會等...笨哥為左呢個女仔放棄左好多既機會..笨哥我認為你唔應該再咁等落去..但其實等待都係一種幸福..因為等待就是期待=]..我也會支持你的呀..笨哥..無論結果是怎樣..也不用灰心..因為你們也有過開心的日子=]

刊登時間︰2006-11-11 11:27 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 

 



2006 年 10 月 30 日  星期一   晴天


分手對我們也好

分手...真的分手了...也許是因為我們性格不合..我不喜歡沉悶的人..其實我知道你對我很好..但..也許我們不了解對方吧..也許是太了解對方所以沒有話題?我知道你很努力跟我一起..但我認為我們在一起不開心..不快樂..那不如早點解決吧..姐姐說..我不愛你..分手便分手吧..但..其實我有愛你的..但在很早時已對你心淡..也許我們一早便不應在一起..我們還是做朋友比較好..我不知道我們能否做朋友..但我也希望可以..算啦..心情不好..打到這裡吧..

刊登時間︰2006-10-30 10:57 PM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 

 



2006 年 10 月 25 日  星期三   晴天


~~心很煩~~

心很煩...真的很煩..為什麼我會期代著你..為什麼我會掛念你..今天..康打來...不知道為什麼我會有點開心有點煩惱..跟他傾了幾句..發覺你風趣了..也話題多了..也許幾天沒傾..會有很多的話題..也許..我們不能時常在一起...有人說..你對我不是真心..我有很多朋友也說..你可能也是跟別的少女說同一番話..但我不想相信...因為我對你還有信心..一些無比的信心..但..你是否真的做到..感情淡了便淡了..難以改變..以下便要看我們的變化了..你可能看完這日記會感到不開心..但..我不想收埋..我想把我的心意給你看...

「愛情總是令人煩惱的﹏可惜人人也需要愛情`

刊登時間︰2006-10-25 09:31 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]