第一次嘗到             +||*]]被遺棄的滋味)(*`;.

 

 

 

milk214
暱稱: 牙儀
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2007-03-06
卡卡
寂寞嗎?
加油唷
無聊的一天
文章分類
全部 (78)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 78
留言總數: 111
今日人氣: 0
累積人氣: 2241
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 8 月 13 日  星期日   晴天


第2次為男仔流淚

我覺得好心痛..原來我1D都唔了解佢..我對佢只不過係表面既了解..今日..牙哥同我講..康佢轉左佢AC個密碼..我真係好嬲..因為我之前已經同你講...你唔好轉密碼..但係你都係轉左..你知唔知你有好多做錯左既野..我都幫你去收保..有好多人都話你厄過佢...罵過佢..就黎搵我..罵我..但係呢D野係你唔知既..我好累..好辛苦...我唔想再係咁....雖然牙哥咁次冇怪到我..但係你就發我牌氣..可能..我忽略左你既辛苦!!我知道你返左大陸好累..但係你又知唔知道我係香港呢1日有幾多事發生左..我個FD罵我...又要幫你收保你既人際關係"我自己都好辛苦!!可能你真係冇諗到呢一點...頭先我係WC到..諗諗諗..終於都忍唔住流淚...D眼淚係咁流..流流流..你係我第2個為男仔流淚既人..第1個係森..第2個就係你..我覺得我好傻....可能你根本就係玩緊我..我就咁鍾意你..你放心啦..我以後都唔會再煩你..唔會再理你既野..因為我對你已經心淡!!

~~我對你既愛就由呢隻GAME既開始而去到結束啦~~

刊登時間︰2006-08-13 11:14 PM  [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 

 



2006 年 8 月 11 日  星期五   晴天


~~細甄返大陸~~

今日細甄返左大陸lu>.<好唔捨得佢呀"不過冇計啦T^T"不過我會等佢返黎既..琴晚我夢見自己自殺..果陣我真係好驚好唔想自殺..但係因為迫住..冇得唔咁做...跟住就死左啦..我醒左果陣仲流左D眼淚..一諗到要同家人分開..我真係好唔捨得..好想喊...但係好采呢個都係夢..我今日係到諗...我真係好怕死..我好驚痛..我問阿爸..你驚唔驚死..佢話..人總要一死..又何必驚呢??其實佢都講得岩..死真係唔需要驚..但係我最驚既就係要同家人分開..我會好唔開心..好失落..希望我呢一生呢一世都可以同家人一齊生活...過著D好好既日子^^呢個就係我既願望..我唔想要其他..整係想家人開開心心..身體健康喧 就已經足夠啦!!

刊登時間︰2006-08-11 10:36 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 

 



2006 年 8 月 8 日  星期二   晴天


~~整親隻手~~

今日同細甄去左m記到做功課..^^[[其實係抄既..呵呵!!]]之後我地做完之後就去左天台到坐啦....坐坐坐...係到影相相啦>3<"跟住就返左屋企啦!!唔知點解...我覺得吞食果2個ac都唔係我咁..因為我根本就冇得ON...成日都唔係我ON...就算我ON到..一唔小心OFF左就比人ON返...好冇自由咁...唉!!就連我家姐都係到罵我...佢話"根本個AC就唔係你既....名義上比左你..但係實際上就唔係你"其實我都覺架...但又可以點呢??如果我真係要講到咁白...咁大家都會唔開心...唉!!算啦...唔緊要啦...OR真係比家姐講中..個AC真係唔係我架啦..琴日罵完不死鳥....我唔明..康仲要話我罵得佢好惡..但係我罵佢都只不過係為左佢..如果我唔罵佢..佢一定會煩住我..令我更煩...唉..好煩呀>....<!!

刊登時間︰2006-08-08 09:35 PM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 

 



2006 年 8 月 5 日  星期六   晴天


~~唔知開心好定灰心好~~

哈...今日我又問返康果條問題...就係"我地究竟係咩關係??"佢就話"朋友掛"當時我看到...我的眼淚水好像快要流下來..當時心很痛...不知怎樣做才好!!突然他又說"但我想你做我的女朋友"我看到好像由地獄把我帶回天堂...但..當我問他...你以後會怎叫我??他說的答案是"儀lo"當時你又把我又天堂狠狠地放我落地獄!!是沒變過..就好像我們的關係也沒有變動過!!你要我怎樣做..你不僅得哄我..算吧!!我不介意了..只要你真的對我好便可以了..我便會開心了..請你不要欺騙我..我不想再次傷害!!

只要你還愛我..我便心滿意足>3<''

刊登時間︰2006-08-05 09:26 PM  [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 

 



2006 年 8 月 4 日  星期五   晴天


~~多謝你地~~

今日康佢同我講..佢話換左個ac比我^^就係咁..我就冇嬲到佢啦...仲有..細甄佢打比我..我覺得好突然..唔知點解佢會無啦啦打比我既^^..原來佢係問我有冇事..問我做咩事唔開心..要去介手..我果陣好突然而且都好感動..因為就連我之前識既FD都唔會咁樣關心我..好D想喊既感覺..我真係估唔到佢會打黎問我有冇事..我好開心..好開心可以識到你地..細甄..鍚芷..你地永遠都係我最好既朋友>3<"我地唔會分開既..呵呵!!

你地放心啦..我唔會有事既>3<因為有你地..呵呵我地係[[傻豬三人組]]呀MA>3<"

刊登時間︰2006-08-04 10:55 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]