| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 10 月 16 日 星期一  |
| ~~朋友~~ |
朋友﹏請你們再次回到我身邊*
朋友是很重要的..我認為沒有朋友便會便得寂寞..雖然有家人和至愛的支持..但也是不夠的..因為朋友就是在你煩惱的時候為你分擔..當你開心的時候..為你高興..所以..我認為朋友是很重要的!!
今日..我因為冇帶到科學book而比miss留堂=3=...氣死我啦..仲諗住今日可以早朴3到屋企陪牙媽架ma..咁就唔得啦..唉..><留留留..留到5點鍾..跟住等埋珊珊先至走..SO..5點25分走..點知真係唔好采..出左學校門口..就見到杜志文返黎啦=.=..好無奈..跟住佢話珊珊做咩早左走..[[早左5分鐘]]大佬呀..你冇野呀=.=..5分鐘..你都要捉返珊珊走..頂你..冇病呀??仆街黎既\ . /..哼!!
返到屋企..牙媽今晚整左好多野比我食>3<..食海鮮..kaka..[[本人至愛]]呵呵..食食食..,勁好味..>3<..又肥死啦..不過算啦..難得一次..haha..到左夜晚..家姐話牙楓厄佢..game話整係得佢一個..點知原來仲有第2個既..你好仆街囉..我好撚唔倨你呀..你有錢..令仔又點呀??[[方且都唔知你講野係真定假]]你証明左比我睇先啦..哼..你再hurt家姐既話我就唔再放過你..\ . /哼哼
11月24 生日*
haha..好開心呀..今年有好多人黎同我玩呀..好想快D到我生日..就可以見到我最想見既人>3<..HAHA!!
 |
| 刊登時間︰2006-10-16 09:00 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |

2006 年 10 月 9 日 星期一  |
| ~~原來你對我是多麼重要~~ |
原來..你對我係幾咁重要既..之前我地既感情淡左..我真係好唔開心..我好想變返以前咁..我知道我以前成日都唔識去珍惜你..成日發你牌氣..但我依家唔會再係咁架啦..我知道..你係對我黎講好重要既..我諗我冇左你會好唔習慣..所以希望你唔好離開我..一直守護住我..>3<..由以前唔sd sms比我..到左而家..sd sms比我..打電話比我..我就知道我地既感情仲可以變返以前咁haha真係好開心ah!!希望我地以後都係咁..家姐話..叫我唔好學佢..當佢鍚我對我好既時候而唔珍惜..到左佢變左心..唔再理我既時候..點喊都冇用..因為只怪我之前做錯左..咁對你..我會改..我會就你>3<..因為我知道你好鍚我!!haha  |
| 刊登時間︰2006-10-09 09:36 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |

2006 年 9 月 29 日 星期五  |
| ~~再次心傷~~ |
原來..我實在是太天真了..也許我的性格真是很難令人接受..今天我才知道自己做錯左D咩..其實我冇變到..只係你地唔了解我既性格..我不嬲都係咁..個人風格呢樣野..我不嬲都冇..但係..我唔想你地去天台玩既原因係因為果到太多飛仔..我唔想你地會比人串..因為我當你地係朋友..我今次真係放左好多好多既感情係你地到..可惜..一次又一次地令到我心傷!!你地以為唔理我..忽略我..當我唔存在..係可以令我知道我錯D咩??你地咁諗就錯啦..如果你地真係想我知我錯咩既..點解唔直接D同我講清楚..要去玩暗示..我知道你地好難開口..怕我會HURT到..但係你地咁樣做我就會唔HURT架啦咩??我咪又係一樣咁HURT..我都好唔開心架..日日都家人講..有幾唔開心..你地對我既冷淡令到我好難受..我次次都好想喊..其他既朋友安慰我..叫我唔好唔開心..我都已經扮到好開心咁....因為我唔想你地以為我唔鍾意..可惜我真係好難忍..我忍唔到..直到..你地今日終於話左比我知..我知道我的錯..我反醒..但..這全都是我的性格..我很希望可以同你地做到FD..但係..就係因為你一句..''既然你講極都唔明..做咩又要浪費我地咁多既時間!!*]]看到這裡..我的眼淚又再次流下來..我知道..我知道細甄你係為左我好..但係..細芷你HURT得我太深啦..我唔係因為你講左而HURT我..而係因為我知道原來我係到只會浪費你地既時間..我唔應該阻住你地..抱歉..我唔會再阻住你地..但..我會把我們以前的美好回憶一直存在心中*
~~回憶還是最美好的!!~~

回憶總是最好的[[可惜..也不知道再有沒有機會可以跟你們拍多次了*]]  |
| 刊登時間︰2006-09-29 09:52 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |

2006 年 9 月 28 日 星期四  |
| ~~嬲嬲~~ |
唉..今日好慘囉..比條仆街miss so罵喎..仲要比佢留堂tim..勁賤格囉..我放左本CW係LOCKER到咋MA..咁就比佢話唔比我用LOCKER啦..真係好撚想屌9佢囉..算..呢樣野都仲可以算..但係佢竟然打比我牙媽囉..正仆街黎既..\ . /好在媽媽信任我姐^^..算啦..都係唔傾啦..BIBI^^
 |
| 刊登時間︰2006-09-28 07:23 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |

2006 年 9 月 23 日 星期六  |
| ~~一句說話..已令我痛心~~ |
我發現..我同你既感情再一次有距離..我真係好唔開心..因為你係我心目中已經有一定既位置..可惜你既說話令我心傷了..可能你唔會留意到我..可能你會以為呢小小既一句..係無咩問題..可能我真係得罪左你..可能我真係好賤格..令你覺得我好黑人憎..可能你已經唔再需要我啦..可能我既性格令到你感到漸漸反感....說到這裡..我已有想哭的感覺..可能你冇留意到我既日記..可能現在既你..有冇我都已經唔緊要啦..不過..我真係好需要你..我唔想冇左你..可能你唔知''你''係邊個..or可能你覺得我打呢篇日記好無為..但...我真係好希望我唔會失去你!!
~~如果能夠比我控制時間..我希望我可以回去以前的生活..因為以前的我們是很快樂的!!~~  |
| 刊登時間︰2006-09-23 10:58 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |

« | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | »
|