第一次嘗到             +||*]]被遺棄的滋味)(*`;.

 

 

 

milk214
暱稱: 牙儀
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2007-03-06
卡卡
寂寞嗎?
加油唷
無聊的一天
文章分類
全部 (78)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 78
留言總數: 111
今日人氣: 0
累積人氣: 2243
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 9 月 19 日  星期二   晴天


~~病了~~

今日病了..回到學校的時候感到肚子很痛..也感到很凍很凍..原本想著了沒有什麼事的..但是不理他就是很痛很痛..朋友也在擔心我..到了上堂的時候..我終於也不能再忍了..所以便叫鍾泳怡陪著我打電話給媽媽早退..真的是很痛苦..經過我苦等後..媽媽終於來了..她來了後..我開著手提..看到俊昨天給我SMS..我便回給他..他很關心我喔..而洋洋也很關心我喔>3<謝謝你們啊..因為有你的關心我才能開始感到有溫暖..朋友..你們也很好喔..你們在我不適的時候默默的問候著我..我真的很感謝你們..現在..我已開始沒事了..但姐姐快要和我分離的消息..我真的感到很難受..她要去美國工作..我們要分離了..我怕我會哭..以後再沒人有跟我嘈交..玩耍..也再沒有人可以了解我的心情..嗚嗚..想到這裡..我的眼淚又想流下來..親情..友情..愛情都是很重要的..我很希望大家可以珍惜的3樣東西..因為當你失去的時候..你便會很難受了!!

~~多謝你們在我病的時候關心我~~

刊登時間︰2006-09-19 05:20 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 

 



2006 年 9 月 16 日  星期六   晴天


~~為朋友而哭~~

今天..我哭了..我知道明天一定會眼腫的..那時我和一位好朋友嘈交了..我傷心..因為我不知道自己錯什麼..還很生氣..康和甄也在安慰我呢..可惜我的眼淚已經不斷地流下來..好像不能收的一樣..真的很辛苦..幸好家人不在家..我也不想他們為我而擔心呢...康哄了我很久..但我也不能平伏心情..最終我向他說了''對不起''這3個字...真的是很難的啊..但是也是正常的..說了之後..我心情總算平伏點了..然後便去沖涼...沖完涼之後看到甄ADD了我..康也是..他們怕我會做傻事..但在我沖涼的時期..我已想得很清楚..我不應想做傻事..我為何要那麼傻去想這東西呢??哈..到了姐姐回來的時候..我告訴他我今天的事..他看了我所說的話..我再細心地看了一看..原來我打錯字=.=..我打錯了..就是這一句..[[不想去便不想去啦]]但是我想說的是[[不想去便算吧]]這個意思..又難怪他會生氣呢..幸好現在我們已經和好了..希望我們不會再發生這樣事啦!!

~~永遠是好朋友~~

刊登時間︰2006-09-16 10:34 PM  [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 

 



2006 年 9 月 8 日  星期五   晴天


~~傷心~~

今日放學既時候..有一位好朋友話左樣野比我知..其實我知道佢係為左我好...想幫我..我由今日開始先知道原來我係咁令人討厭既..原因就係因為我唔令...同埋我既性格..我真係好唔開心..如果我之前有咩係得罪左你地既..我好想好想你地可以原諒我..因為我會改..只要你地可以原諒我..我一定會改..我唔會再係咁..對唔住!!

請原諒我!!對唔住!!

刊登時間︰2006-09-08 05:25 PM  [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 

 



2006 年 9 月 3 日  星期日   晴天


期代11月24號

琴晚同老公約定左係我生日果日去唱k陪我過生日>3<"haha...真係好開心呀..同老公傾左好耐電話..講左好多關於佢以前既野..佢以前既事...好多好多野...haha!!跟住佢又講左佢之前條女D野比我知"UM..一開始聽既時候都冇乜野既..但係聽到佢話同佢條女去過夜就開始個心有D酸啦>.<"點解會咁??可能因2真係太愛佢啦..haha"不過老公話我生日果日會陪我去唱k...haha..真係好開心喔>3<..果日有細甄..杰..老公..可惜我唔知芷靖佢去唔去..佢話唔想見到其他GAME FD!!所以唔想去..唉...真係好失望呀..>.<唔制呀..不過我真係好想係生日果日可以同自己最好同埋最愛既人一齊過T^T....希望佢會應承啦...>.<!!

刊登時間︰2006-09-03 10:06 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 

 



2006 年 8 月 29 日  星期二   晴天


~~開心看感覺~~

同康傾電話..haha"跟住傾傾下仲打埋比賢傾..一齊傾..我發覺同康既話題又開始多左D啦..呵!!好開心呀...keke..我今日真係太開心啦..都唔知點解既...總知就好開心啦..haha..聽日仲要去街街..都係早D訓先啦..聽日再打過日記啦..haha...BYEBYE!!>3<

刊登時間︰2006-08-29 10:44 PM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]