第一次嘗到             +||*]]被遺棄的滋味)(*`;.

 

 

 

milk214
暱稱: 牙儀
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2007-03-06
卡卡
寂寞嗎?
加油唷
無聊的一天
文章分類
全部 (78)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 78
留言總數: 111
今日人氣: 1
累積人氣: 2245
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 8 月 27 日  星期日   晴天


~~家姐~~

家姐..唔好再做埋D傻事..你話如果可以令到牙彬一生一世都只係愛你1個..咁就當然係好啦..但係你有冇諗過..你都要付出代價架..你唔好咁傻啦..好冇呀??我唔想冇左個家姐呀..我會好傷心架..如果你真係有D咩事..你叫我點算??我呢一世就只有你1個家姐..牙彬佢都唔係咁重要姐..可能對你黎講係好重要..但係你可唔可以當係為左我..就當係為左我啦..好冇呀??唔好去做呢單交易..我好擔心你有事..你唔好咁啦..你唔好嚇我呀T.T..我唔想冇左個家姐..嗚..如果你死左..我都會去殺死牙彬..就算我冇呢個能力..我都可以做得到..我希望你..唔好諗埋一邊..><!!

刊登時間︰2006-08-27 11:13 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 

 



2006 年 8 月 23 日  星期三   晴天


~~你還在乎我嗎??~~

[[*你還在乎我嗎??]]

其實就連我自己也搞不清你是否還在乎我..因為你就連為我做的事...都是因為3個字而放棄了..[[*忘記了]]就是這3個字..但為什麼不是[[*我愛你]]呢??我真的不知道!!對於一對情侶來說..[[*忘記了]]這3個字如果出現在他們的生活中..另一方會感到他不再愛他..而且也不再在乎他了..便很容易分手..今天你就是因為這3個字而令我失望...你沒做到..你所謂的原因就是[[*忘記了]]我問你"[[*為什麼會忘記啊??]]但我已感到你有點不耐煩地說"[[*不記得就是不記得...難道也不可以嗎??]]我便沒有再提這件事了..因為我怕你會因這樣而生氣..我知道你就了我很多..我的性格..是難以忍受的..但你也一一去忍!!多謝你..我很開心可以和你一起..我不知道你是真的愛我..還是只當我是玩具...但我也不再介意了..因為我想和你說一聲..[[*我愛你]]

 

刊登時間︰2006-08-23 11:01 PM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 

 



2006 年 8 月 21 日  星期一   晴天


~~傻佬~~

我發覺同傻佬開始好似冇咩野傾咁啦..點算呀/o\..我唔想咁呀!!唉..不過可能只係我自己諗得太多啦>.<唔會有咩事既..希望真係我咁諗啦..家姐今日去睇下有咩工可以去做..跟住佢就睇中左做護士@o@..大家聽到佢要做呢份工係咪覺得好出奇呢??不過對於佢黎講已經係冇得再揀架啦>3<..聽日佢就要去見工啦...希望佢見工成功啦..呵呵!!至於我呢...我就連功課都仲未做得晒=3=..阿爸阿媽就係咁罵我啦..唉..好煩呀..成日都係咁!!返學之前做得晒咪得囉..洗乜咁鬼急姐..係咪先..^^唉..佢地又吹我訓啦..今日就打住咁多先啦...聽日再見啦..呵呵...byebye>3<

刊登時間︰2006-08-21 11:45 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 

 



2006 年 8 月 18 日  星期五   晴天


再堅強也敵不過失去你

E..好耐都冇打過日記啦喎...呵呵>3<!!今日我個FD比左個心理測驗我玩..我發覺我所填既人都係康...而最關心我係就係牙賢...感謝你咁關心我喔..其實你已經幫左我好多架啦>V<..好多謝你喔...呵呵!!其實我冇乜野講..但係我琴日就整到條腰...依家仲好痛喔>.<!!

                           

刊登時間︰2006-08-18 06:11 PM  [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 

 



2006 年 8 月 14 日  星期一   晴天


~~對你只有心淡~~

原來愛一個人真係咁辛苦!!拍拖原來唔係咁簡單..話拍就拍架...一開始諗得好天真既我...依家我終於知道原來愛係咁得人驚..康佢話佢知錯啦...但係你係咪真係知錯??同埋你係咪真係仲鍾意我..呢點我仲都未可以搞得清..可能就連你自己都搞唔清楚!!頭先牙哥當住我同康問我可唔可以做佢條女..但係..康佢竟然一D反應都冇..整係講左一句..就係"你地傾啦..我唔傾啦..88"佢竟然可以咁講..佢想我點..佢究竟有冇當過我係佢條女架??我真係唔知..我好煩..好唔開心..我沖完涼之後..家姐同我講..佢罵左佢地2個...我真係好多謝家姐咁關心我...但係當我心情平靜既時候...牙哥又再同我講"其實你地可以一齊返架..我覺得佢好慘"咁唔通整係得佢一個慘呀??唔通我就唔慘??我為左佢而喊..佢又有冇為過我而喊呀??點解個天成日都要咁..我真係好辛苦..我唔想做人..我好想死呀/.\..

~~我對你只有失望而再沒有希望~~

刊登時間︰2006-08-14 09:53 PM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]