第一次嘗到             +||*]]被遺棄的滋味)(*`;.

 

 

 

milk214
暱稱: 牙儀
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2007-03-06
卡卡
寂寞嗎?
加油唷
無聊的一天
文章分類
全部 (78)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 78
留言總數: 111
今日人氣: 3
累積人氣: 2247
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 7 月 24 日  星期一   晴天


~~去唔到打羽毛球~~

今日去唔到打羽毛球..阿爸唔比...佢話30幾到..驚我會中暑..所以就同唔到細甄去啦..>3<..SOR呀..細甄...>O<..我都唔想架..嗚嗚!!之後就係屋企同康玩吞食啦...XDD"今日比康個FD罵...佢當左我係康=3="巧無奈喔>.<"不過算啦..XD"..之後康話要用我愛﹏儀果個AC黎同牙儀AC結婚...XD"跟住我就去左睇啦...唔知呢次係第幾次同康結婚呢...但係之前我地的玉婚就係因為比人爆左AC而冇左..真係好失望喔....嗚嗚!!不過算啦..我知道我同康唔會再咁易分開..XD"康....你又唔比你張相相我睇喎...雖然我唔係介意你個樣係點..但係我都好想知..XD''你快D比禾睇啦..知嗎??玩玩下..細甄打左黎...佢問我下個星期陪唔陪佢去見GAME FD...我都估唔到我會答應左@3@..我咁既樣出到坎咪影響市容>﹏<''點算好呢...不過算啦...答應左你啦!!>O<..

PS,,康....我覺得你變左好多..變得好左好多XD''我好開心呀>3<''

希望我地既感情可以到永遠!!就算整係做FD都唔緊要^O^我知道我地係可以做得到既>3<XD''

 

刊登時間︰2006-07-24 09:44 PM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 

 



2006 年 7 月 23 日  星期日   晴天


~~今日傻佬同我講左D野!!~~

今日起左身之後...就睇家姐玩吞食...xD''佢話雖然依家屎塔係好過之前果個老公..但係..都冇陳生之前對佢咁好...但係...陳生做出D咁既事..我唔明點解你仲要咁愛佢..我覺得好唔值得..雖然...愛1個人係應該付出...但係你對佢既付出仲唔夠咩??唔通你認為仲要更多咩??不過算啦...愛係會令人盲目!!

今日吞食有得打水戰>w<....好開心....XD"同傑佬..康...同埋傻佬一齊去玩..不過傻佬玩左陣就冇玩LU''可惜!!算啦...不過傑佬真係好搞野..XD"傻佬佢開左個AC叫""★我愛﹏儀~☆..呵呵..睇到真係好開心..THX你..雖然我唔知你係咪真係..但係聽到你咁講..我已經好開心架啦..XD"

細甄仲話聽日先一齊去街街..XD....我一定會去到..我唔剪頭髮都陪左你先呀..係咪好好呢...WE ARE THE BEST FD!!呵呵....

PS,,家姐..我希望你可以忘記陳生..我知道你已經好好...因為你肯去忘記佢..我知道你要既係時間..你要加油呀..唔好放棄!!我點都會支持你架...^O^

 

刊登時間︰2006-07-23 10:41 PM  [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 

 



2006 年 7 月 22 日  星期六   晴天


~~同傻佬玩吞食~~ 愉快

今日起左身之後就睇電視...跟住就食lunch...食完lunch之後就做左陣功課^o^....之後就去左訓覺覺豬ah"..訓醒左之後呢..就玩吞食..果陣已經係6點幾lu...康同我講左好多好多令我開心ah野..^^"佢又開左個新ac...不過唔講名啦..^^鴨王真係衰ah'恰我既?>O<...好在有姐夫幫禾....xD!!玩玩下細甄打黎...約我星期1去街街..xD..^^"

 

呢個係我新開既日記黎架...^o^...多d黎留言啦!!

刊登時間︰2006-07-22 10:31 PM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]