懷念初3a~!
mynamechuchu
暱稱: -________朱朱
性別: 女
國家: 澳門
地區: 花地瑪堂區
« January 2015 »
SMTWTFS
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
最新文章
2010-11-07
2010-10-22
2010-10-15
2010-10-13
2010-10-11
文章分類
全部 (309)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 309
留言總數: 3740
今日人氣: 1
累積人氣: 16157
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2010 年 8 月 2 日  星期一   晴天


2010-08-02 分類: 未分類

今日同秋怡出左大陸..

秋怡架第1次比左我啦~哈哈//

陪佢去剪頭髮..見到秋怡同哥條仔講明唔明架時候

笑死我..佢剪完架時候望住我..搞到我又笑死左..

之後我買左條褲..又陪秋怡買左d野..

原來大陸都有葡達買,,一個$2.5

超好食呀>333<

發表時間:2010-08-02 08:07 PM  [ 訪客留言(16) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  


2010 年 8 月 1 日  星期日   晴天


2010-08-01 分類: 未分類

種有一個月就返學啦>33<

唔想咁快返..

晏就同左琳琳出街...d地方去到悶...

尼尼去去都係去哥d地方...

發表時間:2010-08-01 08:44 PM  [ 訪客留言(8) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  


2010 年 7 月 31 日  星期六   晴天


2010-07-31 分類: 未分類

-33-今日朝早又晨咁早起身幫我丫ma拎貨去大陸...

6點半叫左我起身..去到關習..6:59..等佢開門-0-

之後7點几返到屋企..好熱..

訓唔返落去....

岩就成日係屋企..

依+出街都唔知去边好-3-

秋怡~快d返尼啦..好掛住你>0<

 

發表時間:2010-07-31 07:45 PM  [ 訪客留言(11) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  


2010 年 7 月 30 日  星期五   晴天


2010-07-30 分類: 未分類

岩就同左丫lee出大陸...買左d野..

之後去左abc到食..個丫依只腳比滚水燙親.

好慘..但係佢種尼開鋪..(佢話係屋企好悶wo~)

之後就返屋企啦....

依+係屋企都流曬汗-3-

出街種不得了...

發表時間:2010-07-30 10:30 PM  [ 訪客留言(13) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  


2010-07-30 分類: 未分類

朝早上完最後一堂拳擊...

d人係到狂影相~0~勁無奈...

岩岩比我揾到調班架名單

http://www.choinong.edu.mo/cnwdok/schoolact/students.htm

 

 

發表時間:2010-07-30 12:30 PM  [ 訪客留言(10) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  


2010 年 7 月 29 日  星期四   晴天


2010-07-29 分類: 未分類

朝早同莎莎返游水..

今堂係最後一堂啦~

無端端話測驗..

我同莎莎只係識游自由同背泳

其他細路仔同細路女識游蛙泳

我地因為唔識游..只可以坐係到睇-0-

本來覺得個教練好變態

但係依+睇下睇下覺得佢架樣都ok架

同埋佢架眼睫毛好長..好似女仔

搞到好想問佢拎msn>33<

岩就成日留係屋企....

發表時間:2010-07-29 09:36 PM  [ 訪客留言(9) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  


2010 年 7 月 28 日  星期三   晴天


2010-07-28 分類: 未分類

岩就去左學校買埋味買d書..

點知落到勁大雨...

條長褲濕曬..之後上左大陸..

之後好似7點几架時候點好似話有黑色暴雨

返到屋企岩岩好8點

哥陣時老豆又返左尼..比佢收左張身分證同回鄉證

唉~又係到發脾氣...8點又唔係好晏..

唉~跟住我丫ma又叫我尼2日唔好出街..

好悶呀"超黑人憎

 

發表時間:2010-07-28 10:32 PM  [ 訪客留言(10) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  


2010-07-28 分類: 未分類

今朝返完拳擊"好耐無返啦

但係我覺得今日吹水多過打拳^0^

之後就去左舊書到睇有無...點知全部都無

要返學校買曬d書-0-so sad!!!!!

岩岩一上msn婷婷就同我講話唔駛調班

姐係我讀返a班啦~但係比哥個咸濕佬教"

 

發表時間:2010-07-28 01:40 PM  [ 訪客留言(13) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  


2010 年 7 月 27 日  星期二   晴天


2010-07-27 分類: 未分類

唉~岩岩真係痛不欲生呀

朝早本來返游水架"'點知去到莎莎留下太晏..

所以又返返屋企...

返到屋企挽挽下電腦無端端肚痛,,

捻住只係痛一陣針ma~(10點開始痛)

所以12點架時候就拎飯比mama(痛緊架)

點知拎完返尼架時候個肚越尼越痛

返到屋企即刻訓左係張床到

痛到食唔到野...丫巴就係水到的左d藥酒落去...

叫我飲左佢,,種話飲左唔痛架啦-3-

訓左陣就覺得好d..就落左去睇e生

睇完上返尼又係到痛,,,

訓到岩岩個肚先唔痛(姐係4點几左右)

唉~本來捻住今日出大陸買野...點知>33333<

 

 

發表時間:2010-07-27 04:17 PM  [ 訪客留言(13) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  


2010-07-27 分類: 未分類

啊啊啊~好賤格呀>0<

本來捻住唔駛買書架ma~

因為我丫哥有..點知尋晚悶架時候就拎佢哥張書單睇下

睇到我丫哥要用返上年架書..(差唔多係全部)

得一本可以比我用.

提起哥本先火呀

真係懷疑佢用尼接過飛机

封面巢到丫ma都唔認得..d字又樣衰wo~

之前就係我次次都陪人買..

無捻到依+要到我買

唉~好慘呀>333333333333<

 

發表時間:2010-07-27 09:33 AM  [ 訪客留言(12) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  


2010 年 7 月 26 日  星期一   晴天


2010-07-26 分類: 未分類

朝早本來要返拳擊~但係起唔到-_-

所以就無返啦~~

岩就首先上左嘉裕屋企睇歌舞青春

之後睇到一半就上左去工青練舞..

後面哥d舞真係越尼越難啦>3333<

發表時間:2010-07-26 08:29 PM  [ 訪客留言(12) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  


2010 年 7 月 25 日  星期日   晴天


2010-07-25 分類: 未分類

尋晚好爽丫>333<

上完工青就成班去左水泉居到食野

係到狂挽~笑死我>0<

最重要架梗係有人請我地食野啦~

超good"

今日成日都留係屋企做宅女

感覺良好~好耐都味試過啦

 

發表時間:2010-07-25 07:02 PM  [ 訪客留言(14) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  


2010 年 7 月 24 日  星期六   晴天


2010-07-24 分類: 未分類

今日朝早同莎莎去左游水

佢係到狂話好正經好正經~(睇我個icon)

都唔京比人打~~

岩就去見秋怡~佢終於返來啦~

好掛住你丫>333<秋怡~~

之後就一齊上左工青~

一路挽一路練舞~

依+係工青到打緊blog~

一陣一齊去搞多次莎莎架生日/..

 

發表時間:2010-07-24 07:27 PM  [ 訪客留言(18) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  


2010 年 7 月 23 日  星期五   晴天


2010-07-23 分類: 未分類

今日成日留係屋企~

耐都味試過啦~好滿足丫""

發表時間:2010-07-23 10:24 PM  [ 訪客留言(9) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  


2010 年 7 月 22 日  星期四   晴天


2010-07-22 分類: 未分類

朝早因為3號風球所以取消左游水~...真開心//

岩就本來話去利民會到幫手

之後去到先話原來取消左

跟住就叫左丫lee去尼陪莎莎去買書..

買完去左食盈利架面...東京架珍珠奶茶

好耐無食過啦~

我地種見到大陳同細陳

我真係神口..見到大陳之後我就話會見到細陳

咁都比我講中左啦~我太勁啦>3<

 之後我地就上左工青陪莎莎交野

係工青到挽到7點几就返去啦~~

發表時間:2010-07-22 09:55 PM  [ 訪客留言(10) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  


2010 年 7 月 21 日  星期三   晴天


2010-07-21 分類: 未分類

今日好開心呀~

朝早同左丫lee丫倩同24返拳擊..都係悶悶地咁啦~~

岩就上左工青練舞..搞埋莎莎個生日..

真係好開心呀>33333<

發表時間:2010-07-21 08:54 PM  [ 訪客留言(23) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  


2010 年 7 月 20 日  星期二   晴天


2010-07-20 分類: 未分類

朝早6點几比丫ma叫左起身.,..

-__-又幫佢拎貨去大陸到..

之後返到尼就同左莎莎去游水..

但係去到得我同莎莎返-0-勁無奈

搞到覺得個教練種變態

岩就同左丫lee出大陸買野....

之後就去左琳琳到陪佢借書..

之後又話想去大眾到睇下有無舊書

去到好彩買到3本語文書(有2本剩得1本炸)..

但係英文一本都無-0-

聽日係莎莎架大日子..

莎莎..

生日快樂

 

 

 

發表時間:2010-07-20 09:22 PM  [ 訪客留言(12) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  


2010 年 7 月 19 日  星期一   晴天


2010-07-19 分類: 未分類

朝早去左拳擊..

比丫lee打左拳>333<

好慘...

岩就同左琳琳上大陸..

買左都ok多野>0<好滿足~

now妹終於剪左頭髮啦~~

我捻佢應該紥唔到佢架牛屎啦~

哈哈哈~~

發表時間:2010-07-19 09:33 PM  [ 訪客留言(13) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  


2010 年 7 月 18 日  星期日   晴天


2010-07-18 分類: 未分類

尋日朝早本來要去游水...但係見到落好大雨.

就話唔去啦~之後無几耐又無端端停雨>0<

但係最後都係無返到""

岩就去左工青練舞..練完就去左動漫節..

動漫節好細呀~無咩野挽..

但係哥度有遊戲幣挽..太多挽唔曬...

之後就去左盛記到食野...

下次去盛記唔駛叫野食啦~~

剩係食醬就得啦~~有花生醬甜醬辣醬芝麻~0~

之後返到屋企好攰....本來捻住係到等睇哈利玻特架.

但係隻眼大con大到紅曬,,,好攰

今朝岩岩起身訓唔著,,但係隻眼種紅緊

好想訓返落去..>0<

 

發表時間:2010-07-18 09:53 AM  [ 訪客留言(12) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  


2010 年 7 月 16 日  星期五   晴天


2010-07-16 分類: 未分類

朝早返完拳擊岩就去左工青練舞

無啦~~

發表時間:2010-07-16 09:03 PM  [ 訪客留言(10) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  


2010 年 7 月 15 日  星期四   晴天


2010-07-15 分類: 未分類

朝早同莎莎去左游水~好累...

尋日先去完水城之後又要游水..

而且個教練我懷疑佢唔係人尼架...好變態

之後就等到5點几同婷婷去小提琴..

今日終於返小提琴啦~~

哥個丫sir睇落去個樣好似好嚴咁..

但係佢講曬d爛gap出尼....好搞笑,,,

見到佢做d動作覺得佢岩拍戲多d

本來係6:30至7:30..但係佢教下教下教到8:15

-_-o曬...不過都覺得返小提琴几好....

發表時間:2010-07-15 10:22 PM  [ 訪客留言(14) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  


2010-07-15 分類: 未分類

尋日朝早又同左丫lee去boxing

成日都係開頭好悶...後面先ok好挽..

之後同左rj..丫菁..龍懷軒..淫峰去左水城~~好累.....

但係好好挽>33333<

好後悔無去挽7層樓高哥個直落,,見到d人挽到超爽..

淫峰..龍懷軒超京...尼樣唔敢挽哥樣唔敢挽

之後7點几就去左食野....10點几返到屋企..好累...

就沖完浪就訓左啦~~

發表時間:2010-07-15 11:38 AM  [ 訪客留言(13) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  


2010 年 7 月 13 日  星期二   晴天


2010-07-13 分類: 未分類

今日朝早終於去到游水啦~~

但係游得好辛苦...-_-

岩就無野做..同左琳琳去圖書館

之後上左佢屋企一直係到吹水...

我聽日去水城呀>333<終於有得去啦~~好開心呀

發表時間:2010-07-13 08:57 PM  [ 訪客留言(13) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  


2010 年 7 月 12 日  星期一   晴天


2010-07-12 分類: 未分類

今日朝早又好開心咁返拳擊啦~~

依+返拳擊真係覺得越尼越好挽>3<

岩就上左工青練舞..細婷教(真係好勁呀>0<)

之後夠中就係到吹水啦~~

吹完挽完同左now敏返屋企"

發表時間:2010-07-12 08:44 PM  [ 訪客留言(10) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  


2010 年 7 月 11 日  星期日   晴天


2010-07-11 分類: 未分類

依+日日都留係屋企....只係有時出去送飯借下書咁先會出去

但係唔知點解好中意咁樣..依+好中意留係屋企呀

因為悶架時候就挽電腦..無電腦挽架時候就睇書..

好中意咁樣>333333333333<

 

發表時間:2010-07-11 09:45 PM  [ 訪客留言(15) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  


2010 年 7 月 8 日  星期四   晴天


2010-07-08 分類: 未分類

今日朝早6點几起左身陪左我丫ma上大陸拎野

拎完返到尼都8點几-_-

岩就唔記得左要去塔車體育館到返小提琴....婷婷打尼我先記得

-_-之後換完3食完面就沖過去婷婷到搭車啦~~

最後都係遲左....但係去到哥度架人就話今日哥堂等左...

話上一堂有返架人知道今堂唔駛返~~

但係我同婷婷上一堂岩岩好哥日係結業禮-0-

所以白行...之後就行返去佑漢到啦~~

行到去差唔多8點几....坐係公園到好悶...又唔知去边好wo~~

唉~~~好彩今日唔係咁熱炸

但係好悶呀><"

發表時間:2010-07-08 10:01 PM  [ 訪客留言(14) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  


2010 年 7 月 6 日  星期二   晴天


2010-07-06 分類: 未分類

今日朝早本來話去游水架...但係因為.....所以無去到

岩就同左琳琳..嘉裕上左大陸........

買左枝好大支雪碧同琳琳一路行一路飲

好cool...但係今日都係好熱<333333<

 

發表時間:2010-07-06 09:49 PM  [ 訪客留言(17) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  


2010 年 7 月 5 日  星期一   晴天


2010-07-05 分類: 未分類

朝早去左boxing...上左2堂真係愈尼愈中意挽啦~~~

岩就同秋怡佢地去左漁人碼頭哥個唔知叫咩科技XX架野

去到拎左好多野....最唔想拎架係個電蚊拍...

好大狗..超麻煩....但係去到哥到好好挽>0<

之後去前門食野,,,好耐都無食過呀依d面....

好掛住呀>33333<

發表時間:2010-07-05 10:51 PM  [ 訪客留言(15) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  


2010 年 7 月 4 日  星期日   晴天


2010-07-04 分類: 未分類

今日成日係屋企""悶.....

但係岩就望到咁熱又唔想出街>00<

發表時間:2010-07-04 07:12 PM  [ 訪客留言(13) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  


2010 年 7 月 3 日  星期六   晴天


2010-07-03 分類: 未分類

今日岩就去左舊書哥边賣書同埋睇下有無書買

點知我本listening話改過...所以賣唔到

最衰都係怒帝受啦~~

跟住我地今年要買架書又話無曬....比人買曬

真係快到不得了-口-

跟住行左陣去左嘉裕屋企睇片

今日真係熱到不得了>0<

發表時間:2010-07-03 08:27 PM  [ 訪客留言(13) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]