| «‹ January 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | 1 | 2 | 3 | | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
|
2010 年 8 月 2 日 星期一  |
| 2010-08-02 | 分類: 未分類 | 今日同秋怡出左大陸..
秋怡架第1次比左我啦~哈哈//
陪佢去剪頭髮..見到秋怡同哥條仔講明唔明架時候
笑死我..佢剪完架時候望住我..搞到我又笑死左..
之後我買左條褲..又陪秋怡買左d野..
原來大陸都有葡達買,,一個$2.5
超好食呀>333<
| | 發表時間:2010-08-02 08:07 PM [ 訪客留言(16) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2010 年 8 月 1 日 星期日  |
| 2010-08-01 | 分類: 未分類 | 種有一個月就返學啦>33<
唔想咁快返..
晏就同左琳琳出街...d地方去到悶...
尼尼去去都係去哥d地方... | | 發表時間:2010-08-01 08:44 PM [ 訪客留言(8) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2010 年 7 月 31 日 星期六  |
| 2010-07-31 | 分類: 未分類 | -33-今日朝早又晨咁早起身幫我丫ma拎貨去大陸...
6點半叫左我起身..去到關習..6:59..等佢開門-0-
之後7點几返到屋企..好熱..
訓唔返落去....
岩就成日係屋企..
依+出街都唔知去边好-3-
秋怡~快d返尼啦..好掛住你>0<
| | 發表時間:2010-07-31 07:45 PM [ 訪客留言(11) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2010 年 7 月 30 日 星期五  |
| 2010-07-30 | 分類: 未分類 | 岩就同左丫lee出大陸...買左d野..
之後去左abc到食..個丫依只腳比滚水燙親.
好慘..但係佢種尼開鋪..(佢話係屋企好悶wo~)
之後就返屋企啦....
依+係屋企都流曬汗-3-
出街種不得了... | | 發表時間:2010-07-30 10:30 PM [ 訪客留言(13) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2010-07-30 | 分類: 未分類 | 朝早上完最後一堂拳擊...
d人係到狂影相~0~勁無奈...
岩岩比我揾到調班架名單
http://www.choinong.edu.mo/cnwdok/schoolact/students.htm
| | 發表時間:2010-07-30 12:30 PM [ 訪客留言(10) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2010 年 7 月 29 日 星期四  |
| 2010-07-29 | 分類: 未分類 | 朝早同莎莎返游水..
今堂係最後一堂啦~
無端端話測驗..
我同莎莎只係識游自由同背泳
其他細路仔同細路女識游蛙泳
我地因為唔識游..只可以坐係到睇-0-
本來覺得個教練好變態
但係依+睇下睇下覺得佢架樣都ok架
同埋佢架眼睫毛好長..好似女仔
搞到好想問佢拎msn>33<
岩就成日留係屋企.... | | 發表時間:2010-07-29 09:36 PM [ 訪客留言(9) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2010 年 7 月 28 日 星期三  |
| 2010-07-28 | 分類: 未分類 | 岩就去左學校買埋味買d書..
點知落到勁大雨...
條長褲濕曬..之後上左大陸..
之後好似7點几架時候點好似話有黑色暴雨
返到屋企岩岩好8點
哥陣時老豆又返左尼..比佢收左張身分證同回鄉證
唉~又係到發脾氣...8點又唔係好晏..
唉~跟住我丫ma又叫我尼2日唔好出街..
好悶呀"超黑人憎
| | 發表時間:2010-07-28 10:32 PM [ 訪客留言(10) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2010-07-28 | 分類: 未分類 | 今朝返完拳擊"好耐無返啦
但係我覺得今日吹水多過打拳^0^
之後就去左舊書到睇有無...點知全部都無
要返學校買曬d書-0-so sad!!!!!
岩岩一上msn婷婷就同我講話唔駛調班
姐係我讀返a班啦~但係比哥個咸濕佬教"
| | 發表時間:2010-07-28 01:40 PM [ 訪客留言(13) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2010 年 7 月 27 日 星期二  |
| 2010-07-27 | 分類: 未分類 | 唉~岩岩真係痛不欲生呀
朝早本來返游水架"'點知去到莎莎留下太晏..
所以又返返屋企...
返到屋企挽挽下電腦無端端肚痛,,
捻住只係痛一陣針ma~(10點開始痛)
所以12點架時候就拎飯比mama(痛緊架)
點知拎完返尼架時候個肚越尼越痛
返到屋企即刻訓左係張床到
痛到食唔到野...丫巴就係水到的左d藥酒落去...
叫我飲左佢,,種話飲左唔痛架啦-3-
訓左陣就覺得好d..就落左去睇e生
睇完上返尼又係到痛,,,
訓到岩岩個肚先唔痛(姐係4點几左右)
唉~本來捻住今日出大陸買野...點知>33333<
| | 發表時間:2010-07-27 04:17 PM [ 訪客留言(13) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2010-07-27 | 分類: 未分類 | 啊啊啊~好賤格呀>0<
本來捻住唔駛買書架ma~
因為我丫哥有..點知尋晚悶架時候就拎佢哥張書單睇下
睇到我丫哥要用返上年架書..(差唔多係全部)
得一本可以比我用.
提起哥本先火呀
真係懷疑佢用尼接過飛机
封面巢到丫ma都唔認得..d字又樣衰wo~
之前就係我次次都陪人買..
無捻到依+要到我買
唉~好慘呀>333333333333<
| | 發表時間:2010-07-27 09:33 AM [ 訪客留言(12) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2010 年 7 月 26 日 星期一  |
| 2010-07-26 | 分類: 未分類 | 朝早本來要返拳擊~但係起唔到-_-
所以就無返啦~~
岩就首先上左嘉裕屋企睇歌舞青春
之後睇到一半就上左去工青練舞..
後面哥d舞真係越尼越難啦>3333< | | 發表時間:2010-07-26 08:29 PM [ 訪客留言(12) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2010 年 7 月 25 日 星期日  |
| 2010-07-25 | 分類: 未分類 | 尋晚好爽丫>333<
上完工青就成班去左水泉居到食野
係到狂挽~笑死我>0<
最重要架梗係有人請我地食野啦~
超good"
今日成日都留係屋企做宅女
感覺良好~好耐都味試過啦
| | 發表時間:2010-07-25 07:02 PM [ 訪客留言(14) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2010 年 7 月 24 日 星期六  |
| 2010-07-24 | 分類: 未分類 | 今日朝早同莎莎去左游水
佢係到狂話好正經好正經~(睇我個icon)
都唔京比人打~~
岩就去見秋怡~佢終於返來啦~
好掛住你丫>333<秋怡~~
之後就一齊上左工青~
一路挽一路練舞~
依+係工青到打緊blog~
一陣一齊去搞多次莎莎架生日/..
| | 發表時間:2010-07-24 07:27 PM [ 訪客留言(18) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2010 年 7 月 23 日 星期五  |
2010 年 7 月 22 日 星期四  |
| 2010-07-22 | 分類: 未分類 | 朝早因為3號風球所以取消左游水~...真開心//
岩就本來話去利民會到幫手
之後去到先話原來取消左
跟住就叫左丫lee去尼陪莎莎去買書..
買完去左食盈利架面...東京架珍珠奶茶
好耐無食過啦~
我地種見到大陳同細陳
我真係神口..見到大陳之後我就話會見到細陳
咁都比我講中左啦~我太勁啦>3<
之後我地就上左工青陪莎莎交野
係工青到挽到7點几就返去啦~~ | | 發表時間:2010-07-22 09:55 PM [ 訪客留言(10) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2010 年 7 月 21 日 星期三  |
| 2010-07-21 | 分類: 未分類 | 今日好開心呀~
朝早同左丫lee丫倩同24返拳擊..都係悶悶地咁啦~~
岩就上左工青練舞..搞埋莎莎個生日..
真係好開心呀>33333<
 | | 發表時間:2010-07-21 08:54 PM [ 訪客留言(23) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2010 年 7 月 20 日 星期二  |
| 2010-07-20 | 分類: 未分類 | 朝早6點几比丫ma叫左起身.,..
-__-又幫佢拎貨去大陸到..
之後返到尼就同左莎莎去游水..
但係去到得我同莎莎返-0-勁無奈
搞到覺得個教練種變態
岩就同左丫lee出大陸買野....
之後就去左琳琳到陪佢借書..
之後又話想去大眾到睇下有無舊書
去到好彩買到3本語文書(有2本剩得1本炸)..
但係英文一本都無-0-
聽日係莎莎架大日子..
莎莎..
生日快樂
| | 發表時間:2010-07-20 09:22 PM [ 訪客留言(12) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2010 年 7 月 19 日 星期一  |
| 2010-07-19 | 分類: 未分類 | 朝早去左拳擊..
比丫lee打左拳>333<
好慘...
岩就同左琳琳上大陸..
買左都ok多野>0<好滿足~
now妹終於剪左頭髮啦~~
我捻佢應該紥唔到佢架牛屎啦~
哈哈哈~~ | | 發表時間:2010-07-19 09:33 PM [ 訪客留言(13) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2010 年 7 月 18 日 星期日  |
| 2010-07-18 | 分類: 未分類 | 尋日朝早本來要去游水...但係見到落好大雨.
就話唔去啦~之後無几耐又無端端停雨>0<
但係最後都係無返到""
岩就去左工青練舞..練完就去左動漫節..
動漫節好細呀~無咩野挽..
但係哥度有遊戲幣挽..太多挽唔曬...
之後就去左盛記到食野...
下次去盛記唔駛叫野食啦~~
剩係食醬就得啦~~有花生醬甜醬辣醬芝麻~0~
之後返到屋企好攰....本來捻住係到等睇哈利玻特架.
但係隻眼大con大到紅曬,,,好攰
今朝岩岩起身訓唔著,,但係隻眼種紅緊
好想訓返落去..>0<
| | 發表時間:2010-07-18 09:53 AM [ 訪客留言(12) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2010 年 7 月 16 日 星期五  |
2010 年 7 月 15 日 星期四  |
| 2010-07-15 | 分類: 未分類 | 朝早同莎莎去左游水~好累...
尋日先去完水城之後又要游水..
而且個教練我懷疑佢唔係人尼架...好變態
之後就等到5點几同婷婷去小提琴..
今日終於返小提琴啦~~
哥個丫sir睇落去個樣好似好嚴咁..
但係佢講曬d爛gap出尼....好搞笑,,,
見到佢做d動作覺得佢岩拍戲多d
本來係6:30至7:30..但係佢教下教下教到8:15
-_-o曬...不過都覺得返小提琴几好.... | | 發表時間:2010-07-15 10:22 PM [ 訪客留言(14) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2010-07-15 | 分類: 未分類 | 尋日朝早又同左丫lee去boxing
成日都係開頭好悶...後面先ok好挽..
之後同左rj..丫菁..龍懷軒..淫峰去左水城~~好累.....
但係好好挽>33333<
好後悔無去挽7層樓高哥個直落,,見到d人挽到超爽..
淫峰..龍懷軒超京...尼樣唔敢挽哥樣唔敢挽
之後7點几就去左食野....10點几返到屋企..好累...
就沖完浪就訓左啦~~ | | 發表時間:2010-07-15 11:38 AM [ 訪客留言(13) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2010 年 7 月 13 日 星期二  |
| 2010-07-13 | 分類: 未分類 | 今日朝早終於去到游水啦~~
但係游得好辛苦...-_-
岩就無野做..同左琳琳去圖書館
之後上左佢屋企一直係到吹水...
我聽日去水城呀>333<終於有得去啦~~好開心呀 | | 發表時間:2010-07-13 08:57 PM [ 訪客留言(13) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2010 年 7 月 12 日 星期一  |
| 2010-07-12 | 分類: 未分類 | 今日朝早又好開心咁返拳擊啦~~
依+返拳擊真係覺得越尼越好挽>3<
岩就上左工青練舞..細婷教(真係好勁呀>0<)
之後夠中就係到吹水啦~~
吹完挽完同左now敏返屋企" | | 發表時間:2010-07-12 08:44 PM [ 訪客留言(10) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2010 年 7 月 11 日 星期日  |
| 2010-07-11 | 分類: 未分類 | 依+日日都留係屋企....只係有時出去送飯借下書咁先會出去
但係唔知點解好中意咁樣..依+好中意留係屋企呀
因為悶架時候就挽電腦..無電腦挽架時候就睇書..
好中意咁樣>333333333333<
| | 發表時間:2010-07-11 09:45 PM [ 訪客留言(15) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2010 年 7 月 8 日 星期四  |
| 2010-07-08 | 分類: 未分類 | 今日朝早6點几起左身陪左我丫ma上大陸拎野
拎完返到尼都8點几-_-
岩就唔記得左要去塔車體育館到返小提琴....婷婷打尼我先記得
-_-之後換完3食完面就沖過去婷婷到搭車啦~~
最後都係遲左....但係去到哥度架人就話今日哥堂等左...
話上一堂有返架人知道今堂唔駛返~~
但係我同婷婷上一堂岩岩好哥日係結業禮-0-
所以白行...之後就行返去佑漢到啦~~
行到去差唔多8點几....坐係公園到好悶...又唔知去边好wo~~
唉~~~好彩今日唔係咁熱炸
但係好悶呀><" | | 發表時間:2010-07-08 10:01 PM [ 訪客留言(14) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2010 年 7 月 6 日 星期二  |
| 2010-07-06 | 分類: 未分類 | 今日朝早本來話去游水架...但係因為.....所以無去到
岩就同左琳琳..嘉裕上左大陸........
買左枝好大支雪碧同琳琳一路行一路飲
好cool...但係今日都係好熱<333333<
| | 發表時間:2010-07-06 09:49 PM [ 訪客留言(17) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2010 年 7 月 5 日 星期一  |
| 2010-07-05 | 分類: 未分類 | 朝早去左boxing...上左2堂真係愈尼愈中意挽啦~~~
岩就同秋怡佢地去左漁人碼頭哥個唔知叫咩科技XX架野
去到拎左好多野....最唔想拎架係個電蚊拍...
好大狗..超麻煩....但係去到哥到好好挽>0<
之後去前門食野,,,好耐都無食過呀依d面....
好掛住呀>33333< | | 發表時間:2010-07-05 10:51 PM [ 訪客留言(15) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2010 年 7 月 4 日 星期日  |
2010 年 7 月 3 日 星期六  |
| 2010-07-03 | 分類: 未分類 | 今日岩就去左舊書哥边賣書同埋睇下有無書買
點知我本listening話改過...所以賣唔到
最衰都係怒帝受啦~~
跟住我地今年要買架書又話無曬....比人買曬
真係快到不得了-口-
跟住行左陣去左嘉裕屋企睇片
今日真係熱到不得了>0< | | 發表時間:2010-07-03 08:27 PM [ 訪客留言(13) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | ... | 11 | »
|