| «‹ February 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
|
2010 年 4 月 23 日 星期五  |
| 2010-04-23 | 分類: 未分類 | 今日真係不得了...
係我老婆架生日
我同now妹..莎莎買左份禮物真係不得了0.-
又集齊全班加埋其他班架簽名,,
真係勁到不得了>0<
汾汾老婆生日快樂
| | 發表時間:2010-04-23 07:36 PM [ 訪客留言(15) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2010 年 4 月 22 日 星期四  |
| 2010-04-22 | 分類: 未分類 | 今日真係笑死我啦~
肥祥同周xx吹水跟住佢又同我地講話小屁兒中意xxxx
之係小屁兒架反應真係笑死我啦>0<
之後肥祥架英文譯文超絶
many可以變mary架
佢種要講埋瑪莉出尼...
真係笑死我啦~0~
之後放學就去左集誦...集完去左前門食野
之後就返屋企啦~ | | 發表時間:2010-04-22 07:43 PM [ 訪客留言(14) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2010 年 4 月 21 日 星期三  |
| 2010-04-21 | 分類: 未分類 | 調左位架第2日-___-
真係悶到不得了....
-----------------完---------------- | | 發表時間:2010-04-21 07:11 PM [ 訪客留言(19) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2010 年 4 月 20 日 星期二  |
| 2010-04-20 | 分類: 未分類 | 今日調左位~悶左好多>_<
不過好似呀lee係我間離行...呀菁又係我後面~
但係都係好難k計>0<
今日數學好爽~100分..化學93分
而且肥鄭揾人出去做題加分架時候又抽中我
真係爽爆>_<
碩仔生日快樂
呀菁生日快樂
婷婷呀巴生日快樂
肥潑呀ma生日快樂 | | 發表時間:2010-04-20 08:02 PM [ 訪客留言(14) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2010 年 4 月 18 日 星期日  |
2010 年 4 月 17 日 星期六  |
| 2010-04-17 | 分類: 未分類 | 尋日跑完今日隻腳超痛>0<
岩就去左睇校園之星
睇得好high>0<
但係覺得好似係做馬咁..
全場down曬-_-
之後就去左食野..跟住就返屋企lu~ | | 發表時間:2010-04-17 07:34 PM [ 訪客留言(17) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2010 年 4 月 16 日 星期五  |
| 2010-04-16 | 分類: 未分類 | 今日天氣好..心情又好..跑得又好>_<
朝早跑1500..拎左個第3(第1now妹..第2丫li)
最串架係頭3都係我地初3a
種要佢話要拎獎架時候..我地唔去住..
等佢係到叫初3a班xxxx初3a班xxxxx初3a班xxx初3a班xxx
超爽>0<
跟住岩就我地跑4x100..連呀sir都話我地3個係到唔駛挽架啦~
鬼叫真係咁爽我地3個1班咩
now妹拎左個3金>_<超串 | | 發表時間:2010-04-16 05:41 PM [ 訪客留言(16) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2010 年 4 月 15 日 星期四  |
| 2010-04-15 | 分類: 未分類 | 今日校運會
係到落雨..跟住又超凍wo~
我出到去準備跑200架時候一邊陣一邊講野=3=
原來我依+真係老啦~
跑慢左勁多>3<
本來我都知我係慢左架
但係放學之後..d人就同我講
"點解你跑慢左咁多架>0<"
聽完都几downdown地架
之後去返屋企架路真係慘呀..
3個人拎1把姐...成日背隻濕曬-_-得個頭無濕
聽日我有1500同4x100決~加油 | | 發表時間:2010-04-15 06:38 PM [ 訪客留言(9) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2010 年 4 月 14 日 星期三  |
| 2010-04-14 | 分類: 未分類 | 今日成日都係到挽同睇片
無教過書>_<
真係想日日都係咁就好啦
我又拎左校園之星架飛..好想睇呀
英文堂架時候係到k下k下挽下挽下
梗住怒帝受又係到發神經
係到講-_-梗住我交野比怒帝受架時候
就見到怒帝受即刻同c sir講岩岩我地挽d野
之後怒帝受又同呀sir講我點點點
又話咩人地影響我呀我影響人呀哥d野
我地堂堂都係咁k架啦~呀sir都無理啦
你噪默7呀>0<
| | 發表時間:2010-04-14 07:04 PM [ 訪客留言(14) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2010 年 4 月 13 日 星期二  |
2010 年 4 月 12 日 星期一  |
2010 年 4 月 11 日 星期日  |
| 2010-04-11 | 分類: 未分類 | 今日我老豆好no9
無端端話咩我成日出街
跟住就係到發神經咁樣鬧我
鬧完種話唔比我出
弔佢啦~成日都咁樣
你發默7脾氣呀..食屎啦~
成日都係咁
我出街關你撚事
>_<好憎佢呀 | | 發表時間:2010-04-11 09:34 PM [ 訪客留言(14) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2010 年 4 月 10 日 星期六  |
| 2010-04-10 | 分類: 未分類 | 今日本來話去睇完鬼片之後打war game架
但係無人架屋企得..
打war game又無位...-___-
我+莎莎+now妹+rj+凍柑就係街到行尼行去
跟住我地去到俊青到行
點知見到班咩少年唔知咩架野
佢地勁on9...無端端係到做完掌上壓
跟住係到wow wow聲-_-
望到勁o咀
-----------------------------------------------------
請大家留意!!!!!!
我已經將龍懷軒架100張相上傳左去"龍懷軒fans_club"到啦~
以下網址為:
http://profile.qooza.hk/fans_club
超級無敵爆炸大道演:莎莎
超級無敵爆炸大制作:朱朱
超級無敵爆炸大測劃:rj
超級無敵爆炸狗仔隊:凍柑
超級無敵爆炸頭號fan:萍萍
超級無敵爆炸第2fan:now妹
| | 發表時間:2010-04-10 07:41 PM [ 訪客留言(13) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2010 年 4 月 9 日 星期五  |
| 2010-04-09 | 分類: 未分類 | 各位~各位~
好消息呀>_<
龍懷軒fans_club係聽日即將開幕
依+我地已經有左精選架100張啦~
---------------------------------------
道演:莎莎
大制作:朱朱(我)
fans:頭號fan--萍萍
二號fan---now妹
--------------------------------------------
敬請留意!!!!!!!! | | 發表時間:2010-04-09 08:16 PM [ 訪客留言(18) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2010 年 4 月 8 日 星期四  |
| 2010-04-08 | 分類: 未分類 | 依+日日都出去温習
次次都食2個雪榚>0<
又次次都好開心咁返屋企
night次次都好辛苦咁温習-_________-
真係爽呀!!!!!!! | | 發表時間:2010-04-08 08:09 PM [ 訪客留言(9) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2010 年 4 月 7 日 星期三  |
2010 年 4 月 6 日 星期二  |
2010 年 4 月 5 日 星期一  |
| 2010-04-05 | 分類: 未分類 | 今日好開心呀..
本來話去佑m到温架..
我+莎莎+rj+凍柑+龍懷軒
跟住3點去到4點莎莎話想去影貼
跟住味去左影lo~
影之前食左個手拎雪糕(每人一個-_-)
影完就陪左rj去交收
交完又就陪左莎莎又食左個手拎雪糕啦~
但係莎莎哥個好慘>_<比龍懷軒整趺左.
之後我一直係到偷龍懷軒集
++埋埋已經有77張啦~
係時候要整一個"龍懷軒集"啦~
| | 發表時間:2010-04-05 09:11 PM [ 訪客留言(12) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2010 年 4 月 4 日 星期日  |
| 2010-04-04 | 分類: 未分類 | 今日去左做節日大使..
ok咁啦~不過我地4個人去..
又係我要自己同其他人一組..
上次都係咁-____________-真係黑仔
不過好彩都好快咁同佢地熟左啦~
之後做完返尼好眼訓-_-
| | 發表時間:2010-04-04 08:48 PM [ 訪客留言(14) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2010 年 4 月 3 日 星期六  |
| 2010-04-03 | 分類: 未分類 | 今日真係好now..
同左大胃..now囝..碩仔..肥潑北上
去到首先去左格仔到拎野..
無袋要手拎住條褲~now
跟住碩仔係到試3..就係到睇>_<搞到碩仔怕羞
賣3架哥個人又係到笑~now
之後又去再另一間店..到左肥潑要試3啦~
我地捻住睇架..但係點知有人保護佢(賣3哥個呀依)
之後就係到狂講笑..搞到個呀依好開心
買左一件3...都係因為我同大胃
所以先有得比炸~0~要感謝我地
睇完去左食野..本來去小熊貓架
但係一入到去無人係到..搞到又唔想去食
坐低人地比埋茶我地..我地又好now咁走左>_<
之後先去左次留香到食..
返到尼澳門又去王金買3
我買左件3..肥潑又買左件~
唉~依+d後生仔真係折惰~無$$種唔同情下平d比我地
----------------------岩岩唔記得左打..依加+返------------------------
我地送左大胃返屋企先..跟住又要佢地3個now囝送我返去..
途中..佢地真係好now
係到唱歌-_-比d人望住曬..好彩人少少曬
佢地種係唱到好大聲哥隻..真係好now呀>_< | | 發表時間:2010-04-03 08:51 PM [ 訪客留言(19) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2010 年 4 月 2 日 星期五  |
| 2010-04-02 | 分類: 未分類 | 因為尋日..所以我老豆今日唔比我出街
佢又話打比我呀sir..點知佢吹水
超黑人憎>_<
搞到今日好悶..
咩都無得搞...
悶死人啦~ | | 發表時間:2010-04-02 11:00 PM [ 訪客留言(13) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2010 年 4 月 1 日 星期四  |
| 2010-04-01 | 分類: 未分類 | 愚人節快樂呀>_<
今日超開心..去咗黑沙燒烤
我地朝早去到首先就去挽水先..
跟住就燒烤..燒到差唔多又落咗去挽
肥祥同龍懷軒好核突
係到化妝擺pose
跟住係到狂擲泥...之後係海到揾到一d用過架down-_-
最尾就係到拾d寄居蟹...拾到超多
挽到整身都係...超難洗>_<
挽完又去咗燒野..
返尼澳門又去咗潮館到食..
食完就返home lo~
超好挽>_<不過返到尼就見到老豆黑口黑面
佢種話咁night返...(9點几)
因為之前我話呀sir都去..
跟住佢no9到話天日打比呀sir
边有人會咁樣就打比呀sir架
好撚no9 lo佢~弔佢食7屎啦 | | 發表時間:2010-04-01 11:12 PM [ 訪客留言(19) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2010 年 3 月 31 日 星期三  |
2010 年 3 月 30 日 星期二  |
| 2010-03-30 | 分類: 未分類 | 今日好搞笑>0<我細佬中午架時候係到挽超人貼紙
跟住就貼係我只手到
貼到好似條鏈咁..超yo~
莎莎第一個見到笑死佢..
跟住呀菁又做薛+燕..又做墨子
笑死我>_<種有做耳環呀
之後又係到超人變身..超好挽>0<
怒帝受都on9架
係到話抄d題目..抄咗都唔識架啦~
抄尼top咩..
我地3a班去燒烤..我係又唔係成班一齊去..呀sir又唔去
又叫埋其他人..都唔係班活動尼架
跟住上年架2c班又搞..不過個個人d時間就唔到
-0-好期待呀 | | 發表時間:2010-03-30 07:46 PM [ 訪客留言(13) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2010 年 3 月 29 日 星期一  |
| 2010-03-29 | 分類: 未分類 | 岩就好在我唔駛跑~
超好>_<
不過比呀sir捉咗去證分
d人好煩...個個一跑完就走>_<
叫住佢地佢地又聽唔到
搞到好亂..咁搞法6點几先搞完
| | 發表時間:2010-03-29 07:26 PM [ 訪客留言(13) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2010 年 3 月 28 日 星期日  |
| 2010-03-28 | 分類: 未分類 | 岩就去咗哥個咩"xx大使"培訓
係為咗4月4哥陣時去做問卷調查
類似尼d野...(但係我去到超黑仔>0<)
2點几去到5點几
跟住去咗秋怡到睇恐怖片
期待4月1燒烤>_< | | 發表時間:2010-03-28 09:22 PM [ 訪客留言(10) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2010 年 3 月 26 日 星期五  |
2010 年 3 月 25 日 星期四  |
| 2010-03-25 | 分類: 未分類 | 今日物理都唔知得唔得
聽返D人講答案覺得自己無一題岩-_-
不過朝早好爽..
一堂大測..跟住數學(比我地做野)之後就體育啦~
岩就去咗睇中樂
搭車架時候張麗芳好9屎lo~
我同人係到k計..
跟住佢就同哥個人講話咩我上一段已經降咗操行啦
唔好累我wo..又話我地着住菜農架校服
都會係到評我地架操行wo~
但係好明顯係暗串梗我啦
開頭我都gap唔到架..但係捻下捻下又知道佢係咩意思
我寧願怒帝受尼都唔想佢尼呀
起碼怒帝受無佢咁樣lo~連k計都限住人架
| | 發表時間:2010-03-25 09:09 PM [ 訪客留言(11) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2010 年 3 月 24 日 星期三  |
| 2010-03-24 | 分類: 未分類 | 依+覺得我身边架人有好多都發生咗d唔好架事
個個好似都唔開心咁...
搞到我又比佢地影響
岩岩又知道件事...心情有小小down
好想快d到天日呀>_<咁就唔會咁down啦~ | | 發表時間:2010-03-24 11:04 PM [ 訪客留言(12) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2010-03-24 | 分類: 未分類 | 星星生日快樂
今日英文都几難-_-唔多識~
不過唔會唔合格.....
天日測物理..由7點温到8點..
,,温曬..
天日岩就又無拉拉睇咩音樂..
一定好悶>_< | | 發表時間:2010-03-24 09:44 PM [ 訪客留言(9) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | »
|