懷念初3a~!
mynamechuchu
暱稱: -________朱朱
性別: 女
國家: 澳門
地區: 花地瑪堂區
« February 2015 »
SMTWTFS
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
最新文章
2010-11-07
2010-10-22
2010-10-15
2010-10-13
2010-10-11
文章分類
全部 (309)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 309
留言總數: 3740
今日人氣: 0
累積人氣: 16168
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2010 年 4 月 23 日  星期五   晴天


2010-04-23 分類: 未分類

今日真係不得了...

係我老婆架生日

我同now妹..莎莎買左份禮物真係不得了0.-

又集齊全班加埋其他班架簽名,,

真係勁到不得了>0<

汾汾老婆生日快樂

發表時間:2010-04-23 07:36 PM  [ 訪客留言(15) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  


2010 年 4 月 22 日  星期四   晴天


2010-04-22 分類: 未分類

今日真係笑死我啦~

肥祥同周xx吹水跟住佢又同我地講話小屁兒中意xxxx

之係小屁兒架反應真係笑死我啦>0<

之後肥祥架英文譯文超絶

many可以變mary架

佢種要講埋瑪莉出尼...

真係笑死我啦~0~

之後放學就去左集誦...集完去左前門食野

之後就返屋企啦~

發表時間:2010-04-22 07:43 PM  [ 訪客留言(14) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  


2010 年 4 月 21 日  星期三   晴天


2010-04-21 分類: 未分類

調左位架第2日-___-

真係悶到不得了....

-----------------完----------------

發表時間:2010-04-21 07:11 PM  [ 訪客留言(19) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  


2010 年 4 月 20 日  星期二   晴天


2010-04-20 分類: 未分類

今日調左位~悶左好多>_<

不過好似呀lee係我間離行...呀菁又係我後面~

但係都係好難k計>0<

今日數學好爽~100分..化學93分

而且肥鄭揾人出去做題加分架時候又抽中我

真係爽爆>_<

碩仔生日快樂

呀菁生日快樂

婷婷呀巴生日快樂

肥潑呀ma生日快樂

發表時間:2010-04-20 08:02 PM  [ 訪客留言(14) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  


2010 年 4 月 18 日  星期日   晴天


2010-04-18 分類: 未分類

今日岩就去左睇鬼片

但係借左返尼唔係好好睇

超悶超無聊-__-

之後就好悶咁返左屋企啦~

發表時間:2010-04-18 07:33 PM  [ 訪客留言(12) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  


2010 年 4 月 17 日  星期六   晴天


2010-04-17 分類: 未分類

尋日跑完今日隻腳超痛>0<

岩就去左睇校園之星

睇得好high>0<

但係覺得好似係做馬咁..

全場down曬-_-

之後就去左食野..跟住就返屋企lu~

發表時間:2010-04-17 07:34 PM  [ 訪客留言(17) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  


2010 年 4 月 16 日  星期五   晴天


2010-04-16 分類: 未分類

今日天氣好..心情又好..跑得又好>_<

朝早跑1500..拎左個第3(第1now妹..第2丫li)

最串架係頭3都係我地初3a

種要佢話要拎獎架時候..我地唔去住..

等佢係到叫初3a班xxxx初3a班xxxxx初3a班xxx初3a班xxx

超爽>0<

跟住岩就我地跑4x100..連呀sir都話我地3個係到唔駛挽架啦~

鬼叫真係咁爽我地3個1班咩

now妹拎左個3金>_<超串

發表時間:2010-04-16 05:41 PM  [ 訪客留言(16) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  


2010 年 4 月 15 日  星期四   晴天


2010-04-15 分類: 未分類

今日校運會

係到落雨..跟住又超凍wo~

我出到去準備跑200架時候一邊陣一邊講野=3=

原來我依+真係老啦~

跑慢左勁多>3<

本來我都知我係慢左架

但係放學之後..d人就同我講

"點解你跑慢左咁多架>0<"

聽完都几downdown地架

之後去返屋企架路真係慘呀..

3個人拎1把姐...成日背隻濕曬-_-得個頭無濕

聽日我有1500同4x100決~加油

發表時間:2010-04-15 06:38 PM  [ 訪客留言(9) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  


2010 年 4 月 14 日  星期三   晴天


2010-04-14 分類: 未分類

今日成日都係到挽同睇片

無教過書>_<

真係想日日都係咁就好啦

我又拎左校園之星架飛..好想睇呀

英文堂架時候係到k下k下挽下挽下

梗住怒帝受又係到發神經

係到講-_-梗住我交野比怒帝受架時候

就見到怒帝受即刻同c sir講岩岩我地挽d野

之後怒帝受又同呀sir講我點點點

又話咩人地影響我呀我影響人呀哥d野

我地堂堂都係咁k架啦~呀sir都無理啦

你噪默7呀>0<

 

發表時間:2010-04-14 07:04 PM  [ 訪客留言(14) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  


2010 年 4 月 13 日  星期二   晴天


2010-04-13 分類: 未分類

今日終於考完試啦~

但係我比較想好似初2咁考多日

>_<天日返一日學跟住就校運會

咁返尼TOP咩

發表時間:2010-04-13 03:30 PM  [ 訪客留言(19) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  


2010 年 4 月 12 日  星期一   晴天


2010-04-12 分類: 未分類

今日去左m記温數學

now妹大架佢呀ma架fd架b尼

佢超得意>_<

係m記又係到挽偷拍

http://photo.qooza.hk/fans_club

密碼係cns3a36

 

發表時間:2010-04-12 08:42 PM  [ 訪客留言(9) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  


2010 年 4 月 11 日  星期日   晴天


2010-04-11 分類: 未分類

今日我老豆好no9

無端端話咩我成日出街

跟住就係到發神經咁樣鬧我

鬧完種話唔比我出

弔佢啦~成日都咁樣

你發默7脾氣呀..食屎啦~

成日都係咁

我出街關你撚事

>_<好憎佢呀

發表時間:2010-04-11 09:34 PM  [ 訪客留言(14) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  


2010 年 4 月 10 日  星期六   晴天


2010-04-10 分類: 未分類

今日本來話去睇完鬼片之後打war game架

但係無人架屋企得..

打war game又無位...-___-

我+莎莎+now妹+rj+凍柑就係街到行尼行去

跟住我地去到俊青到行

點知見到班咩少年唔知咩架野

佢地勁on9...無端端係到做完掌上壓

跟住係到wow wow聲-_-

望到勁o咀

-----------------------------------------------------

請大家留意!!!!!!

我已經將龍懷軒架100張相上傳左去"龍懷軒fans_club"到啦~

以下網址為:

http://profile.qooza.hk/fans_club

超級無敵爆炸大道演:莎莎

超級無敵爆炸大制作:朱朱

超級無敵爆炸大測劃:rj

超級無敵爆炸狗仔隊:凍柑

超級無敵爆炸頭號fan:萍萍

超級無敵爆炸第2fan:now妹

 

發表時間:2010-04-10 07:41 PM  [ 訪客留言(13) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  


2010 年 4 月 9 日  星期五   晴天


2010-04-09 分類: 未分類

各位~各位~

好消息呀>_<

龍懷軒fans_club係聽日即將開幕

依+我地已經有左精選架100張啦~

---------------------------------------

道演:莎莎

大制作:朱朱(我)

fans:頭號fan--萍萍

二號fan---now妹

--------------------------------------------

敬請留意!!!!!!!!

發表時間:2010-04-09 08:16 PM  [ 訪客留言(18) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  


2010 年 4 月 8 日  星期四   晴天


2010-04-08 分類: 未分類

依+日日都出去温習

次次都食2個雪榚>0<

又次次都好開心咁返屋企

night次次都好辛苦咁温習-_________-

真係爽呀!!!!!!!

發表時間:2010-04-08 08:09 PM  [ 訪客留言(9) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  


2010 年 4 月 7 日  星期三   晴天


2010-04-07 分類: 未分類

今日力屎都係一半半= =

聽日測物理

一陣要出去温習lo~

發表時間:2010-04-07 01:55 PM  [ 訪客留言(13) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  


2010 年 4 月 6 日  星期二   晴天


2010-04-06 分類: 未分類

聽日測力屎...

唔想温呀>_<

發表時間:2010-04-06 04:04 PM  [ 訪客留言(10) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  


2010 年 4 月 5 日  星期一   晴天


2010-04-05 分類: 未分類

今日好開心呀..

本來話去佑m到温架..

我+莎莎+rj+凍柑+龍懷軒

跟住3點去到4點莎莎話想去影貼

跟住味去左影lo~

影之前食左個手拎雪糕(每人一個-_-)

影完就陪左rj去交收

交完又就陪左莎莎又食左個手拎雪糕啦~

但係莎莎哥個好慘>_<比龍懷軒整趺左.

之後我一直係到偷龍懷軒集

++埋埋已經有77張啦~

係時候要整一個"龍懷軒集"啦~

 

 

發表時間:2010-04-05 09:11 PM  [ 訪客留言(12) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  


2010 年 4 月 4 日  星期日   晴天


2010-04-04 分類: 未分類

今日去左做節日大使..

ok咁啦~不過我地4個人去..

又係我要自己同其他人一組..

上次都係咁-____________-真係黑仔

不過好彩都好快咁同佢地熟左啦~

之後做完返尼好眼訓-_-

 

發表時間:2010-04-04 08:48 PM  [ 訪客留言(14) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  


2010 年 4 月 3 日  星期六   晴天


2010-04-03 分類: 未分類

今日真係好now..

同左大胃..now囝..碩仔..肥潑北上

去到首先去左格仔到拎野..

無袋要手拎住條褲~now

跟住碩仔係到試3..就係到睇>_<搞到碩仔怕羞

賣3架哥個人又係到笑~now

之後又去再另一間店..到左肥潑要試3啦~

我地捻住睇架..但係點知有人保護佢(賣3哥個呀依)

之後就係到狂講笑..搞到個呀依好開心

買左一件3...都係因為我同大胃

所以先有得比炸~0~要感謝我地

睇完去左食野..本來去小熊貓架

但係一入到去無人係到..搞到又唔想去食

坐低人地比埋茶我地..我地又好now咁走左>_<

之後先去左次留香到食..

返到尼澳門又去王金買3

我買左件3..肥潑又買左件~

唉~依+d後生仔真係折惰~無$$種唔同情下平d比我地

----------------------岩岩唔記得左打..依加+返------------------------

我地送左大胃返屋企先..跟住又要佢地3個now囝送我返去..

途中..佢地真係好now

係到唱歌-_-比d人望住曬..好彩人少少曬

佢地種係唱到好大聲哥隻..真係好now呀>_<

發表時間:2010-04-03 08:51 PM  [ 訪客留言(19) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  


2010 年 4 月 2 日  星期五   晴天


2010-04-02 分類: 未分類

因為尋日..所以我老豆今日唔比我出街

佢又話打比我呀sir..點知佢吹水

超黑人憎>_<

搞到今日好悶..

咩都無得搞...

悶死人啦~

發表時間:2010-04-02 11:00 PM  [ 訪客留言(13) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  


2010 年 4 月 1 日  星期四   晴天


2010-04-01 分類: 未分類

愚人節快樂呀>_<

今日超開心..去咗黑沙燒烤

我地朝早去到首先就去挽水先..

跟住就燒烤..燒到差唔多又落咗去挽

肥祥同龍懷軒好核突

係到化妝擺pose

跟住係到狂擲泥...之後係海到揾到一d用過架down-_-

最尾就係到拾d寄居蟹...拾到超多

挽到整身都係...超難洗>_<

挽完又去咗燒野..

返尼澳門又去咗潮館到食..

食完就返home lo~

超好挽>_<不過返到尼就見到老豆黑口黑面

佢種話咁night返...(9點几)

因為之前我話呀sir都去..

跟住佢no9到話天日打比呀sir

边有人會咁樣就打比呀sir架

好撚no9 lo佢~弔佢食7屎啦

發表時間:2010-04-01 11:12 PM  [ 訪客留言(19) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  


2010 年 3 月 31 日  星期三   晴天


2010-03-31 分類: 未分類

聽日終於去燒烤啦~

好開心呀>_<

發表時間:2010-03-31 06:31 PM  [ 訪客留言(19) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  


2010 年 3 月 30 日  星期二   晴天


2010-03-30 分類: 未分類

今日好搞笑>0<我細佬中午架時候係到挽超人貼紙

跟住就貼係我只手到

貼到好似條鏈咁..超yo~

莎莎第一個見到笑死佢..

跟住呀菁又做薛+燕..又做墨子

笑死我>_<種有做耳環呀

之後又係到超人變身..超好挽>0<

怒帝受都on9架

係到話抄d題目..抄咗都唔識架啦~

抄尼top咩..

我地3a班去燒烤..我係又唔係成班一齊去..呀sir又唔去

又叫埋其他人..都唔係班活動尼架

跟住上年架2c班又搞..不過個個人d時間就唔到

-0-好期待呀

發表時間:2010-03-30 07:46 PM  [ 訪客留言(13) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  


2010 年 3 月 29 日  星期一   晴天


2010-03-29 分類: 未分類

岩就好在我唔駛跑~

超好>_<

不過比呀sir捉咗去證分

d人好煩...個個一跑完就走>_<

叫住佢地佢地又聽唔到

搞到好亂..咁搞法6點几先搞完

 

發表時間:2010-03-29 07:26 PM  [ 訪客留言(13) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  


2010 年 3 月 28 日  星期日   晴天


2010-03-28 分類: 未分類

岩就去咗哥個咩"xx大使"培訓

係為咗4月4哥陣時去做問卷調查

類似尼d野...(但係我去到超黑仔>0<)

2點几去到5點几

跟住去咗秋怡到睇恐怖片

期待4月1燒烤>_<

發表時間:2010-03-28 09:22 PM  [ 訪客留言(10) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  


2010 年 3 月 26 日  星期五   晴天


2010-03-26 分類: 未分類

今日督課好核突

唔講咁多..

去片你地就知啦~

 http://www.tzwan.com/mv/bencandy.php?fid-13-id-86

發表時間:2010-03-26 08:06 PM  [ 訪客留言(17) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  


2010 年 3 月 25 日  星期四   晴天


2010-03-25 分類: 未分類

今日物理都唔知得唔得

聽返D人講答案覺得自己無一題岩-_-

不過朝早好爽..

一堂大測..跟住數學(比我地做野)之後就體育啦~

岩就去咗睇中樂

搭車架時候張麗芳好9屎lo~

我同人係到k計..

跟住佢就同哥個人講話咩我上一段已經降咗操行啦

唔好累我wo..又話我地着住菜農架校服

都會係到評我地架操行wo~

但係好明顯係暗串梗我啦

開頭我都gap唔到架..但係捻下捻下又知道佢係咩意思

我寧願怒帝受尼都唔想佢尼呀

起碼怒帝受無佢咁樣lo~連k計都限住人架

 

發表時間:2010-03-25 09:09 PM  [ 訪客留言(11) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  


2010 年 3 月 24 日  星期三   晴天


2010-03-24 分類: 未分類

依+覺得我身边架人有好多都發生咗d唔好架事

個個好似都唔開心咁...

搞到我又比佢地影響

岩岩又知道件事...心情有小小down

好想快d到天日呀>_<咁就唔會咁down啦~

發表時間:2010-03-24 11:04 PM  [ 訪客留言(12) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  


2010-03-24 分類: 未分類

星星生日快樂

今日英文都几難-_-唔多識~

不過唔會唔合格.....

天日測物理..由7點温到8點..

,,温曬..

天日岩就又無拉拉睇咩音樂..

一定好悶>_<

發表時間:2010-03-24 09:44 PM  [ 訪客留言(9) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]