| «‹ January 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | 1 | 2 | 3 | | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
|
2010 年 5 月 30 日 星期日  |
| 2010-05-30 | 分類: 未分類 | 今日莎莎好慘~講唔到野
全部都係用d氣尼講野>0<
今日睇哥個普通話比賽
見到陳淑敏同陳曉婷
陳淑敏好可惜,,,,,但係陳曉婷拎左第2
有得去香港>3<
我種見到細陳同伍堅生.....種有冰山美人..
佢地件3好鬼閃
本來以為有得睇彭永琛,,,點知反而係倪力尼
天日同後日就去温習.....
| | 發表時間:2010-05-30 09:45 PM [ 訪客留言(12) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2010 年 5 月 29 日 星期六  |
| 2010-05-29 | 分類: 未分類 | 今日好開心,....朝早去左台m食完就去左街總啦~
d表演好好睇呀~好有型,,,,今次反而覺得d話劇種好睇過對ban
之後岩就同左琳琳出大陸...買左都ok多野
但係返尼架時候落大雨...搞到我着對鞋着到好累,好痛
好彩早走炸...
之後我架銀包留左係琳琳哥度
-__-天日去睇彭永琛.....
岩岩睇完d人架blog,,,個個都咁感性..
但係我今日都無尋日咁咁唔開心.........
你地都開心d啦~ | | 發表時間:2010-05-29 07:45 PM [ 訪客留言(15) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2010 年 5 月 28 日 星期五  |
| 2010-05-28 | 分類: 未分類 | 岩岩睇左好多人架blog....
莎莎,,now妹..大明..秋怡,,呀ling..,呀lee,,凍柑,,歐佬..肥潑..呀芝..肥祥..恩姐
睇到佢地架blog,,愈睇愈想喊>0<
真係好唔捨得佢地呀..特別係睇完莎莎架blog之後
我就捻返起佢地架每一個人...
本來我都唔想再打架..但係真係忍唔住
一開頭我地做完壁報之後..莎莎同now妹就話好快要折..好想喊
哥陣時我都覺得無咩野....但係依+捻返
真係愈捻愈想喊...................
真係好唔想折左佢..真係好唔想離開初3a..真係好唔想d人走曬..真係好唔想分班..真係好唔想同d人分開,,真係好唔想見唔到佢地..真係好唔想見唔到c sir,,,
雖然話我對c sir一般般..但係如來都唔係架...我都好中意c sir尼個班主任架
我都係好唔捨得佢地呀...我真係唔想離開初3a呀~
死啦死啦~我依+愈打真係愈尼愈想喊呀.....
真係好唔捨得呀...............................................好想喊呀 | | 發表時間:2010-05-28 11:03 PM [ 訪客留言(21) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2010-05-28 | 分類: 未分類 | 今日好唔捨得呀~
今日係最後一日....捻返好多野~放學之後本來話要一齊影相...但係之後都係無..
跟住上左初3e見到大明...好多人都係佢件3同書包到寫左好多野
搞到佢唔敢見人>0<見到佢...就捻起今年有好多人都走
冬瓜..王少鵬..山山..種有其他班哥d人都要走..真係好唔捨得呀~
放左學同now妹一边行一边就捻返我地初3a架回憶....真係會捻到好多野架
捻返我第1次係同朱佩思坐..前面歐佬..隔離行係汾汾
記得有一次美術堂..歐佬係到學朱佩思笑...我同汾汾係到狂笑.
成班就係望住我地笑,..之後佢地種話我係到撞牆
之後我就調左同汾汾坐..前面係碩仔..碩仔間離係細b....哥陣時日日都有得笑..真係好開心
再之後就係肥祥坐我前面..龍懷軒坐我後面,,呀菁同車神坐我隔離行..呀萍坐我隔離
哥陣時比肥祥同龍懷軒搞到我堂堂都有得笑.挽得超開心...雖然比老c投訴..但係我都唔care
之後最後就坐係依+架位到啦~車神係前面..呀菁係後面..呀lee係隔離行
同埋我哥張枱同椅...都係成班最與眾不同架..張椅有只豬同龍懷軒架名
張枱有個包青天同結果了...真係好唔捨得d野..望住個位...變到超感性
唉~今日係我打blog最長架一日..雖然種有班活動可以見./.
但係以後我地架初3a都無得一齊吹水..一齊上堂...一齊串miss呀sir..一齊挽啦~
莎莎同now妹今日種係到喊.....跟住我就捻....
如果分班..莎莎,,now妹,,rj,,呀lee,,呀菁,,婷婷,,汾汾..山山..肥祥,,龍懷軒..冬瓜..歐佬..王志達..碩仔..細b..小屁兒..等等
如果我地全部都唔同班架話咁點算..就算有d人會走,,但係都唔想分班..
好想有一日再一齊係初3a班到呀
真係好唔捨得呀>0<
| | 發表時間:2010-05-28 07:17 PM [ 訪客留言(21) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2010 年 5 月 25 日 星期二  |
| 2010-05-25 | 分類: 未分類 | 今日力屎問答好彩得d表炸~
種搞到我温d問答温到死死下>0<
今日now妹生日...放學我地就一齊送禮物比佢
我地送得好齊...有頭,眼,鼻,心口,手,下面架色品..好想要佢大住全部野呀>0<
笑死我地啦~但係之後化學佬無端端上尼...比佢收曬d野~
so bad,,,之後放學就同左莎莎拎賽普通話d飛~
彭永琛係入面做嘉賓呀>0<我一定會睇架
之後就返屋企做完d功課沖埋浪就去報薯期活動
莎莎揾佢呀妹細佬d野揾得好辛苦呀
之後好彩岩岩好種有5分中就到9點~
就即刻入左去報啦~
我報左游水同權擊
之後同莎莎吹左陣水就同左冬瓜去影印..之後就返尼狂温語文同化學啦~
哈哈哈~笑死我啦~
| | 發表時間:2010-05-25 12:37 AM [ 訪客留言(17) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2010 年 5 月 22 日 星期六  |
| 2010-05-22 | 分類: 未分類 | 今日好悶好熱呀>0<
今曰整日都無出過街....
好似呀哥呀妹出曬去
無人同我搶電腦>0<
悶死人啦~! | | 發表時間:2010-05-22 06:29 PM [ 訪客留言(15) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2010 年 5 月 21 日 星期五  |
| 2010-05-21 | 分類: 未分類 | 今日好開心呀~
朝早同左香腸牛丸出大陸
去左大陸食完野就開始行街拉~
我地超型...3個着曬人字拖..香腸牛丸大帽..
我同呀lee着短褲..香腸牛丸着黑3-0-
行完就返去澳門美好到行
跟住就去左佑m幫人温習啦~
今日好似買左好多野..好滿足^0^
好善霧牛丸架高度../,,,/
返到尼就狂比老豆弔啦~[-0-]
| | 發表時間:2010-05-21 10:56 PM [ 訪客留言(16) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2010 年 5 月 20 日 星期四  |
| 2010-05-20 | 分類: 未分類 | 今日架數學小測一般一般咁啦~
但係後日就測啦~
之後英文又話全部測grammar...搞到冬瓜好似好京咁
係咁話一定要幫佢温>0<
今日體育我味測....不過好多人都拎左e-0-
之後岩就now妹唔知係唔係痴得肥祥太多
搞到身上架味好重>0<
我今日終於拎到同倪力一齊影架相啦~
如果有同彭永琛一齊影就好啦>0<
 | | 發表時間:2010-05-20 08:54 PM [ 訪客留言(15) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2010 年 5 月 19 日 星期三  |
| 2010-05-19 | 分類: 未分類 | 尋日開心到搞到都唔知發生左咩野
岩就一放學就即刻返屋企沖浪之後就衝左去綜藝館
見到彭永琛>0<佢種同我地一齊影相呀
因為我地係坐係第1排...
我好想同佢單獨影一張相呀~
莎莎就好,,,有得同佢影
不過都同左佢一齊影左張大合照
但係佢好快就走左啦~
不過之後又見到倪力
睇完佢之後就聽d好無聊架人唱歌
所以我地就走人啦~
之後我地出次所又岩岩好見到倪力係到
就話要一齊影張相,,,但係我手机得几張
有好多都係婷婷到呀
婷婷呀~記得要比相我呀>0<
倪力呀>0<
好令仔呀>0<

莎莎好樣衰!!!!!!!!!!!!!!!!!
| | 發表時間:2010-05-19 01:32 PM [ 訪客留言(18) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2010 年 5 月 17 日 星期一  |
| 2010-05-17 | 分類: 未分類 | 唉~今日係我今年第1次遲到
次次我..莎莎,,now妹一齊返學架就一定會遲到
只係多左6秒>0<
我架全勤獎咁就無左啦~>_<
但係好想日日都係sd信息唔駛$$就好啦~
今日我收到爆曬啦~ | | 發表時間:2010-05-17 11:24 PM [ 訪客留言(9) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2010 年 5 月 16 日 星期日  |
| 2010-05-16 | 分類: 未分類 | 今日朝早出左大陸買泳衣~
同呀lee行左好耐~
終於簡到件價錢合理d架啦~
之後就去左鴨涌河排音樂劇~
超開心>3<之後就去左前門一边食面一边吹水~
k左好耐~又超開心wo~ | | 發表時間:2010-05-16 08:31 PM [ 訪客留言(16) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2010 年 5 月 15 日 星期六  |
| 2010-05-15 | 分類: 未分類 | 今日係比集誦架大日子啦~
去到就要夾頭髮
點知我就夾左個牛屎頭啦>3<
去到都無咩野...只係有小小緊張
比完就上左呀lee屋企作劇本
上到去-_-now妹無椅坐...佢就出左客廳到睇電視
你地都知now妹几多手啦~
佢就拎左本野尼畫~點知本野係呀lee呀妹架~
佢呀妹就即刻話唔好呀~
比佢呀妹鬧左..笑死我同rj啦~
之後返到屋企就等呀lee尼我到cut歌~
10點4左右就走左啦~
天日朝早同呀lee出大陸~happy | | 發表時間:2010-05-15 10:38 PM [ 訪客留言(11) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2010 年 5 月 14 日 星期五  |
| 2010-05-14 | 分類: 未分類 | 今日now妹腦殘~岩就狂落去睇仔
莎莎都好爛腦...成日話好得意好得意~
岩岩睇返尋日我架blog比個個人話腦殘~
搞到我都唔記得曬今日發生過d咩啦~
只係記得今日同莎莎k左好計~
>3< | | 發表時間:2010-05-14 08:54 PM [ 訪客留言(14) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2010 年 5 月 13 日 星期四  |
| 2010-05-13 | 分類: 未分類 | 今日好悶~
---------------------崈(cool唔cool~)--------------------- | | 發表時間:2010-05-13 09:53 PM [ 訪客留言(15) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2010 年 5 月 12 日 星期三  |
| 2010-05-12 | 分類: 未分類 | 今日派左好多測驗-_-
無科好架...>3<
跟住岩就放學去左集誦..今日超快~5點2就走得啦~
之後就去左食面~
今日係最快返到屋企架一日~6:30
now妹今日超搞gap呀
今日架唔知朝早定係岩就...見到姑姑
咁now妹就要抱佢啦~
點知係就尼抱到姑姑架過程中
吳智偉無啦啦又行埋尼~所以呢就變左now妹抱吳智偉啦~
你地自己捻下哥情況~地點係初3d門口
搞到笑死我啦~>333333<
now妹你係得架 | | 發表時間:2010-05-12 08:21 PM [ 訪客留言(11) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2010 年 5 月 11 日 星期二  |
| 2010-05-11 | 分類: 未分類 | 今日好開心呀>_<
呀lee今日超gap~跌左2次..第一次種要係一跌要車我我頭髮同姣婆架3
之後放學我地又係到畫呀lee呀索架樣
索爆鏡呀>0<
佢地又係到狂搞我頭髮~
雖然我知我頭髮令得劑~但係都唔駛咁架ma>3<
搞到我好cool~
而且今日終於做完壁報啦~好開心呀>3<
但係又好唔捨得..因為今年有好多人都要走呀

| | 發表時間:2010-05-11 08:16 PM [ 訪客留言(13) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2010 年 5 月 10 日 星期一  |
| 2010-05-10 | 分類: 未分類 | 尋日係母親節--所以呢我就去左做mum i love you
超開心~係到幫人影相>_<
之後影完都2點几就去左幫我對波鞋
99好貴~之後就陪左碩仔去買佢mama架花
不過好熱~所以就返屋企啦~
今日覺得好悶---督課堂去左集誦
之後放學就係到整壁報...
次次都整到6點半比人趕>0<
| | 發表時間:2010-05-10 08:24 PM [ 訪客留言(16) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2010 年 5 月 7 日 星期五  |
| 2010-05-07 | 分類: 未分類 | 今日只係記得狂温力屎~
温完之後就測驗
我捻最多只會拎到70几
之後放學要去讀誦讀完之後就係到做壁報...
做到6點半毛伯係到趕人
咁就走左啦~! | | 發表時間:2010-05-07 07:46 PM [ 訪客留言(14) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2010 年 5 月 6 日 星期四  |
| 2010-05-06 | 分類: 未分類 | 尋日又出左去温習
依加搞到日日都出去温
但係我呀巴同呀ma超唔中意
成日都話今次係最後一次啦~無下次啦~
超煩lo~
今日好黑仔....上語文堂作完文之後同冬瓜係到挽
挽下挽下miss就行過尼打左個星
話咩有星架人作文會扣10~20分...
超衰lo~跟住又話咩本來挽都無野..但係話挽足成堂
又話咩聽到笑聲(但係我笑都無出過聲)先忍唔住..
話咩搞到做梗其他功課架人都係因為挽d人累架
搞到做功課同挽架人都有粒星-_-
咁又搞到我好似累左佢地咁-_-sorry呀>0<
"莎莎好樣衰呀~" | | 發表時間:2010-05-06 08:38 PM [ 訪客留言(13) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2010 年 5 月 4 日 星期二  |
| 2010-05-04 | 分類: 未分類 | 今日成日都好倦>3<
尋晚2點几先訓.....今日就係到狂到温英文同地理
之後放學又要去蓮鋒
一陣又要出去温習..
好倦呀~ | | 發表時間:2010-05-04 08:25 PM [ 訪客留言(10) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2010 年 5 月 3 日 星期一  |
| 2010-05-03 | 分類: 未分類 | 尋日部机死左
話咩係燒左wo...跟住就拎左去整順便洗机..
用左500几...佢地都nownow地架..咁貴不如再買過咪種抵
搞到成日都無得挽
本來要同琳琳買3架..不過之後又同左now妹去做力屎
去到係到等rj(架相机)..因為佢地係到游梗水
我地係圖書館到由2點等到5點几-_-
之後影完返屋企...night就去左佑m到温習啦~
今日呢就係到狂做力屎哥份報告..跟住又要教人化學
搞到好似好busy咁.....
點知化學測左唔係好掂咁-_-
今日覺得有好多功課...聽日又有地理同英文測
又要畫地理架圖~好busy>0< | | 發表時間:2010-05-03 07:51 PM [ 訪客留言(11) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2010 年 5 月 1 日 星期六  |
| 2010-05-01 | 分類: 未分類 | 今日好開心...朝早同左琳琳佢地去做歷史報告
但係5月1好多鋪都放假-_-做唔到
之後我地就去左工人做工作人員啦~
去到見到好耐都無見架陳喻思
佢種記得我lo~
超開心呀>0<跟住又同左佢影几張相
之後中午食完野就開工啦~
做到都几辛苦下.......
不過有個女仔見左佢有几十次都尼挽我地架攤位
問佢原來佢都係菜農...6年d班wo~
之後又見到呀菁..rj佢地..種見到我堂妹tim呀
之後就去左慶工啦~
好開心呀>0< | | 發表時間:2010-05-01 11:42 PM [ 訪客留言(16) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2010 年 4 月 30 日 星期五  |
| 2010-04-30 | 分類: 未分類 | 今日有哥個咩學能xxx比賽
我覺得係唔温習都識小小咁啦~
所以我地200分贏左..
我..now冰..呀lee..羅旭x拎左1個2G架手指
跟住見到呀sir好似超開心咁
呀菁又同我講6月份考完試之後架另一日就去水城
因為哥日係星期4(女仔半價)超開心
語文大測唔多識-_-
之後放學去左集誦...
miss話要星期1要挾頭比佢睇-_-
之後我地又成班一齊去左來記到食野啦~
一路食一路水...結果愈吹愈大-_-
返屋企架途中...琳琳超搞gap>_<
佢今個月搞左好多次..笑死我地^0^
之後就好平咁返到屋企啦~ | | 發表時間:2010-04-30 08:37 PM [ 訪客留言(19) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2010 年 4 月 29 日 星期四  |
| 2010-04-29 | 分類: 未分類 | 今日我真係好cool呀~
體育堂架時候落大雨....之後就係到挽打手
打到內出血>0<
岩就睇返見到係紅變紫
真係超cool~真係味試過可以打下打到爆血管架
個個睇到都覺得超核突
跟住岩就now妹超衰lo>-<(佢xx我xx呀)
跟住今日無端端又話唔駛集誦~爽>0<
跟住本來話放學要試中架(哥個咩學能xxx)
但係我唔想...無去到^0^
之後5個人用一把姐~cool呀
去左來記到食完野就返歸啦..
| | 發表時間:2010-04-29 10:21 PM [ 訪客留言(17) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2010 年 4 月 28 日 星期三  |
| 2010-04-28 | 分類: 未分類 | 今日好悶....
化學堂架時候好爽
同呀lee傳紫仔..係同呀菁同冬瓜傳>_<
之係督課堂又聽呀菁同我講話考完試就去水城挽
佢講到超好挽>_<
搞到我依加真係超想去lo~
之後放學就去左工青拎野
拎完又去返前門同now妹..rj食面
之後就返屋企啦~
| | 發表時間:2010-04-28 08:25 PM [ 訪客留言(12) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2010 年 4 月 27 日 星期二  |
| 2010-04-27 | 分類: 未分類 | 今日好魚皮>0<
好彩小明好人炸~感謝你>_<
之後今日放學又要集誦
集到6:30先走-0-
不過好彩話聽日唔駛集wo~
happy~ | | 發表時間:2010-04-27 07:43 PM [ 訪客留言(21) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2010 年 4 月 26 日 星期一  |
2010 年 4 月 25 日 星期日  |
| 2010-04-25 | 分類: 未分類 | 今日超好挽>0<
朝早去左哥個唔知咩架野飲茶.(係紅街市哥頭)
哥間野黑店尼架..一個人10蚊茶位費
..我地叫左1個燒賣同鳳找---28蚊
咁就一共68蚊啦~
但係之後唔知佢係唔係剩計左2個人架茶位費..變左48蚊
跟住飲完去左燒烤..見到有d好耐味見過架人
甘甘同大灰熊>_<
一去到呀sir就叫我地挽左2個game..好好挽>_<
去到我地食曬野..好彩無剩野炸
之後得我同傻詩2個女仔落左水挽
人妖..傻fun..呀郭..mango..墨子落左水
本來老細都有..但係之後唔知係唔係話好凍
咁佢就淆低走左啦-_-
今日架浪好大..不過都超好挽
好樣衰呀佢地>_<
右边第2個就係我尼架啦~
| | 發表時間:2010-04-25 10:12 PM [ 訪客留言(21) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2010 年 4 月 24 日 星期六  |
| 2010-04-24 | 分類: 未分類 | 派左成績表..本來以為係第5第6
點知竟然比我拎左個第2~0~
岩就本來去睇鬼片..但係3點几去到之係山山又打比我..
咁我又走左出去同山山買聽日燒烤d野
買完得我地2個拎好重>0<
之後呀le佢地去完大陸買野返尼之後又話填唔到筆數
~0~依加真係唔知點呀
搞到我都煩埋.... | | 發表時間:2010-04-24 08:18 PM [ 訪客留言(21) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | »
|