懷念初3a~!
mynamechuchu
暱稱: -________朱朱
性別: 女
國家: 澳門
地區: 花地瑪堂區
« January 2015 »
SMTWTFS
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
最新文章
2010-11-07
2010-10-22
2010-10-15
2010-10-13
2010-10-11
文章分類
全部 (309)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 309
留言總數: 3740
今日人氣: 1
累積人氣: 16160
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2010 年 5 月 30 日  星期日   晴天


2010-05-30 分類: 未分類

今日莎莎好慘~講唔到野

全部都係用d氣尼講野>0<

今日睇哥個普通話比賽

見到陳淑敏同陳曉婷

陳淑敏好可惜,,,,,但係陳曉婷拎左第2

有得去香港>3<

我種見到細陳同伍堅生.....種有冰山美人..

佢地件3好鬼閃

本來以為有得睇彭永琛,,,點知反而係倪力尼

天日同後日就去温習.....

發表時間:2010-05-30 09:45 PM  [ 訪客留言(12) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  


2010 年 5 月 29 日  星期六   晴天


2010-05-29 分類: 未分類

今日好開心,....朝早去左台m食完就去左街總啦~

d表演好好睇呀~好有型,,,,今次反而覺得d話劇種好睇過對ban

之後岩就同左琳琳出大陸...買左都ok多野

但係返尼架時候落大雨...搞到我着對鞋着到好累,好痛

好彩早走炸...

之後我架銀包留左係琳琳哥度

-__-天日去睇彭永琛.....

岩岩睇完d人架blog,,,個個都咁感性..

但係我今日都無尋日咁咁唔開心.........

你地都開心d啦~

發表時間:2010-05-29 07:45 PM  [ 訪客留言(15) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  


2010 年 5 月 28 日  星期五   晴天


2010-05-28 分類: 未分類

岩岩睇左好多人架blog....

莎莎,,now妹..大明..秋怡,,呀ling..,呀lee,,凍柑,,歐佬..肥潑..呀芝..肥祥..恩姐

睇到佢地架blog,,愈睇愈想喊>0<

真係好唔捨得佢地呀..特別係睇完莎莎架blog之後

我就捻返起佢地架每一個人...

本來我都唔想再打架..但係真係忍唔住

一開頭我地做完壁報之後..莎莎同now妹就話好快要折..好想喊

哥陣時我都覺得無咩野....但係依+捻返

真係愈捻愈想喊...................

真係好唔想折左佢..真係好唔想離開初3a..真係好唔想d人走曬..真係好唔想分班..真係好唔想同d人分開,,真係好唔想見唔到佢地..真係好唔想見唔到c sir,,,

雖然話我對c sir一般般..但係如來都唔係架...我都好中意c sir尼個班主任架

我都係好唔捨得佢地呀...我真係唔想離開初3a呀~

死啦死啦~我依+愈打真係愈尼愈想喊呀.....

真係好唔捨得呀...............................................好想喊呀

發表時間:2010-05-28 11:03 PM  [ 訪客留言(21) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  


2010-05-28 分類: 未分類

今日好唔捨得呀~

今日係最後一日....捻返好多野~放學之後本來話要一齊影相...但係之後都係無..

跟住上左初3e見到大明...好多人都係佢件3同書包到寫左好多野

搞到佢唔敢見人>0<見到佢...就捻起今年有好多人都走

冬瓜..王少鵬..山山..種有其他班哥d人都要走..真係好唔捨得呀~

放左學同now妹一边行一边就捻返我地初3a架回憶....真係會捻到好多野架

捻返我第1次係同朱佩思坐..前面歐佬..隔離行係汾汾

記得有一次美術堂..歐佬係到學朱佩思笑...我同汾汾係到狂笑.

成班就係望住我地笑,..之後佢地種話我係到撞牆

之後我就調左同汾汾坐..前面係碩仔..碩仔間離係細b....哥陣時日日都有得笑..真係好開心

再之後就係肥祥坐我前面..龍懷軒坐我後面,,呀菁同車神坐我隔離行..呀萍坐我隔離

哥陣時比肥祥同龍懷軒搞到我堂堂都有得笑.挽得超開心...雖然比老c投訴..但係我都唔care

之後最後就坐係依+架位到啦~車神係前面..呀菁係後面..呀lee係隔離行

同埋我哥張枱同椅...都係成班最與眾不同架..張椅有只豬同龍懷軒架名

張枱有個包青天同結果了...真係好唔捨得d野..望住個位...變到超感性

唉~今日係我打blog最長架一日..雖然種有班活動可以見./.

但係以後我地架初3a都無得一齊吹水..一齊上堂...一齊串miss呀sir..一齊挽啦~

莎莎同now妹今日種係到喊.....跟住我就捻....

如果分班..莎莎,,now妹,,rj,,呀lee,,呀菁,,婷婷,,汾汾..山山..肥祥,,龍懷軒..冬瓜..歐佬..王志達..碩仔..細b..小屁兒..等等

如果我地全部都唔同班架話咁點算..就算有d人會走,,但係都唔想分班..

好想有一日再一齊係初3a班到呀

真係好唔捨得呀>0<

 

發表時間:2010-05-28 07:17 PM  [ 訪客留言(21) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  


2010 年 5 月 25 日  星期二   晴天


2010-05-25 分類: 未分類

今日力屎問答好彩得d表炸~

種搞到我温d問答温到死死下>0<

今日now妹生日...放學我地就一齊送禮物比佢

我地送得好齊...有頭,眼,鼻,心口,手,下面架色品..好想要佢大住全部野呀>0<

笑死我地啦~但係之後化學佬無端端上尼...比佢收曬d野~

so bad,,,之後放學就同左莎莎拎賽普通話d飛~

彭永琛係入面做嘉賓呀>0<我一定會睇架

之後就返屋企做完d功課沖埋浪就去報薯期活動

莎莎揾佢呀妹細佬d野揾得好辛苦呀

之後好彩岩岩好種有5分中就到9點~

就即刻入左去報啦~

我報左游水同權擊

之後同莎莎吹左陣水就同左冬瓜去影印..之後就返尼狂温語文同化學啦~

 

哈哈哈~笑死我啦~

 

發表時間:2010-05-25 12:37 AM  [ 訪客留言(17) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  


2010 年 5 月 22 日  星期六   晴天


2010-05-22 分類: 未分類

今日好悶好熱呀>0<

今曰整日都無出過街....

好似呀哥呀妹出曬去

無人同我搶電腦>0<

悶死人啦~!

發表時間:2010-05-22 06:29 PM  [ 訪客留言(15) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  


2010 年 5 月 21 日  星期五   晴天


2010-05-21 分類: 未分類

今日好開心呀~

朝早同左香腸牛丸出大陸

去左大陸食完野就開始行街拉~

我地超型...3個着曬人字拖..香腸牛丸大帽..

我同呀lee着短褲..香腸牛丸着黑3-0-

行完就返去澳門美好到行

跟住就去左佑m幫人温習啦~

今日好似買左好多野..好滿足^0^

好善霧牛丸架高度../,,,/

返到尼就狂比老豆弔啦~[-0-]

 

發表時間:2010-05-21 10:56 PM  [ 訪客留言(16) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  


2010 年 5 月 20 日  星期四   晴天


2010-05-20 分類: 未分類

今日架數學小測一般一般咁啦~

但係後日就測啦~

之後英文又話全部測grammar...搞到冬瓜好似好京咁

係咁話一定要幫佢温>0<

今日體育我味測....不過好多人都拎左e-0-

之後岩就now妹唔知係唔係痴得肥祥太多

搞到身上架味好重>0<

我今日終於拎到同倪力一齊影架相啦~

如果有同彭永琛一齊影就好啦>0<

發表時間:2010-05-20 08:54 PM  [ 訪客留言(15) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  


2010 年 5 月 19 日  星期三   晴天


2010-05-19 分類: 未分類

好中意彭永琛呀>0<

發表時間:2010-05-19 09:21 PM  [ 訪客留言(11) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  


2010-05-19 分類: 未分類

尋日開心到搞到都唔知發生左咩野

岩就一放學就即刻返屋企沖浪之後就衝左去綜藝館

見到彭永琛>0<佢種同我地一齊影相呀

因為我地係坐係第1排...

我好想同佢單獨影一張相呀~

莎莎就好,,,有得同佢影

不過都同左佢一齊影左張大合照

但係佢好快就走左啦~

不過之後又見到倪力

睇完佢之後就聽d好無聊架人唱歌

所以我地就走人啦~

之後我地出次所又岩岩好見到倪力係到

就話要一齊影張相,,,但係我手机得几張

有好多都係婷婷到呀

婷婷呀~記得要比相我呀>0<

倪力呀>0<

好令仔呀>0<

莎莎好樣衰!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

發表時間:2010-05-19 01:32 PM  [ 訪客留言(18) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  


2010 年 5 月 17 日  星期一   晴天


2010-05-17 分類: 未分類

唉~今日係我今年第1次遲到

次次我..莎莎,,now妹一齊返學架就一定會遲到

只係多左6秒>0<

我架全勤獎咁就無左啦~>_<

但係好想日日都係sd信息唔駛$$就好啦~

今日我收到爆曬啦~

發表時間:2010-05-17 11:24 PM  [ 訪客留言(9) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  


2010 年 5 月 16 日  星期日   晴天


2010-05-16 分類: 未分類

今日朝早出左大陸買泳衣~

同呀lee行左好耐~

終於簡到件價錢合理d架啦~

之後就去左鴨涌河排音樂劇~

超開心>3<之後就去左前門一边食面一边吹水~

k左好耐~又超開心wo~

發表時間:2010-05-16 08:31 PM  [ 訪客留言(16) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  


2010 年 5 月 15 日  星期六   晴天


2010-05-15 分類: 未分類

今日係比集誦架大日子啦~

去到就要夾頭髮

點知我就夾左個牛屎頭啦>3<

去到都無咩野...只係有小小緊張

比完就上左呀lee屋企作劇本

上到去-_-now妹無椅坐...佢就出左客廳到睇電視

你地都知now妹几多手啦~

佢就拎左本野尼畫~點知本野係呀lee呀妹架~

佢呀妹就即刻話唔好呀~

比佢呀妹鬧左..笑死我同rj啦~

之後返到屋企就等呀lee尼我到cut歌~

10點4左右就走左啦~

天日朝早同呀lee出大陸~happy

發表時間:2010-05-15 10:38 PM  [ 訪客留言(11) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  


2010 年 5 月 14 日  星期五   晴天


2010-05-14 分類: 未分類

今日now妹腦殘~岩就狂落去睇仔

莎莎都好爛腦...成日話好得意好得意~

岩岩睇返尋日我架blog比個個人話腦殘~

搞到我都唔記得曬今日發生過d咩啦~

只係記得今日同莎莎k左好計~

>3<

發表時間:2010-05-14 08:54 PM  [ 訪客留言(14) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  


2010 年 5 月 13 日  星期四   晴天


2010-05-13 分類: 未分類

今日好悶~

---------------------崈(cool唔cool~)---------------------

發表時間:2010-05-13 09:53 PM  [ 訪客留言(15) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  


2010 年 5 月 12 日  星期三   晴天


2010-05-12 分類: 未分類

今日派左好多測驗-_-

無科好架...>3<

跟住岩就放學去左集誦..今日超快~5點2就走得啦~

之後就去左食面~

今日係最快返到屋企架一日~6:30

now妹今日超搞gap呀

今日架唔知朝早定係岩就...見到姑姑

咁now妹就要抱佢啦~

點知係就尼抱到姑姑架過程中

吳智偉無啦啦又行埋尼~所以呢就變左now妹抱吳智偉啦~

你地自己捻下哥情況~地點係初3d門口

搞到笑死我啦~>333333<

now妹你係得架

發表時間:2010-05-12 08:21 PM  [ 訪客留言(11) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  


2010 年 5 月 11 日  星期二   晴天


2010-05-11 分類: 未分類

今日好開心呀>_<

呀lee今日超gap~跌左2次..第一次種要係一跌要車我我頭髮同姣婆架3

之後放學我地又係到畫呀lee呀索架樣

索爆鏡呀>0<

佢地又係到狂搞我頭髮~

雖然我知我頭髮令得劑~但係都唔駛咁架ma>3<

搞到我好cool~

而且今日終於做完壁報啦~好開心呀>3<

但係又好唔捨得..因為今年有好多人都要走呀

 

發表時間:2010-05-11 08:16 PM  [ 訪客留言(13) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  


2010 年 5 月 10 日  星期一   晴天


2010-05-10 分類: 未分類

尋日係母親節--所以呢我就去左做mum i love you

超開心~係到幫人影相>_<

之後影完都2點几就去左幫我對波鞋

99好貴~之後就陪左碩仔去買佢mama架花

不過好熱~所以就返屋企啦~

今日覺得好悶---督課堂去左集誦

之後放學就係到整壁報...

次次都整到6點半比人趕>0<

 

發表時間:2010-05-10 08:24 PM  [ 訪客留言(16) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  


2010 年 5 月 7 日  星期五   晴天


2010-05-07 分類: 未分類

今日只係記得狂温力屎~

温完之後就測驗

我捻最多只會拎到70几

之後放學要去讀誦讀完之後就係到做壁報...

做到6點半毛伯係到趕人

咁就走左啦~!

發表時間:2010-05-07 07:46 PM  [ 訪客留言(14) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  


2010 年 5 月 6 日  星期四   晴天


2010-05-06 分類: 未分類

尋日又出左去温習

依加搞到日日都出去温

但係我呀巴同呀ma超唔中意

成日都話今次係最後一次啦~無下次啦~

超煩lo~

今日好黑仔....上語文堂作完文之後同冬瓜係到挽

挽下挽下miss就行過尼打左個星

話咩有星架人作文會扣10~20分...

超衰lo~跟住又話咩本來挽都無野..但係話挽足成堂

又話咩聽到笑聲(但係我笑都無出過聲)先忍唔住..

話咩搞到做梗其他功課架人都係因為挽d人累架

搞到做功課同挽架人都有粒星-_-

咁又搞到我好似累左佢地咁-_-sorry呀>0<

"莎莎好樣衰呀~"

發表時間:2010-05-06 08:38 PM  [ 訪客留言(13) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  


2010 年 5 月 4 日  星期二   晴天


2010-05-04 分類: 未分類

今日成日都好倦>3<

尋晚2點几先訓.....今日就係到狂到温英文同地理

之後放學又要去蓮鋒

一陣又要出去温習..

好倦呀~

發表時間:2010-05-04 08:25 PM  [ 訪客留言(10) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  


2010 年 5 月 3 日  星期一   晴天


2010-05-03 分類: 未分類

尋日部机死左

話咩係燒左wo...跟住就拎左去整順便洗机..

用左500几...佢地都nownow地架..咁貴不如再買過咪種抵

搞到成日都無得挽

本來要同琳琳買3架..不過之後又同左now妹去做力屎

去到係到等rj(架相机)..因為佢地係到游梗水

我地係圖書館到由2點等到5點几-_-

之後影完返屋企...night就去左佑m到温習啦~

今日呢就係到狂做力屎哥份報告..跟住又要教人化學

搞到好似好busy咁.....

點知化學測左唔係好掂咁-_-

今日覺得有好多功課...聽日又有地理同英文測

又要畫地理架圖~好busy>0<

發表時間:2010-05-03 07:51 PM  [ 訪客留言(11) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  


2010 年 5 月 1 日  星期六   晴天


2010-05-01 分類: 未分類

今日好開心...朝早同左琳琳佢地去做歷史報告

但係5月1好多鋪都放假-_-做唔到

之後我地就去左工人做工作人員啦~

去到見到好耐都無見架陳喻思

佢種記得我lo~

超開心呀>0<跟住又同左佢影几張相

之後中午食完野就開工啦~

做到都几辛苦下.......

不過有個女仔見左佢有几十次都尼挽我地架攤位

問佢原來佢都係菜農...6年d班wo~

之後又見到呀菁..rj佢地..種見到我堂妹tim呀

之後就去左慶工啦~

好開心呀>0<

發表時間:2010-05-01 11:42 PM  [ 訪客留言(16) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  


2010 年 4 月 30 日  星期五   晴天


2010-04-30 分類: 未分類

今日有哥個咩學能xxx比賽

我覺得係唔温習都識小小咁啦~

所以我地200分贏左..

我..now冰..呀lee..羅旭x拎左1個2G架手指

跟住見到呀sir好似超開心咁

呀菁又同我講6月份考完試之後架另一日就去水城

因為哥日係星期4(女仔半價)超開心

語文大測唔多識-_-

之後放學去左集誦...

miss話要星期1要挾頭比佢睇-_-

之後我地又成班一齊去左來記到食野啦~

一路食一路水...結果愈吹愈大-_-

返屋企架途中...琳琳超搞gap>_<

佢今個月搞左好多次..笑死我地^0^

之後就好平咁返到屋企啦~

發表時間:2010-04-30 08:37 PM  [ 訪客留言(19) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  


2010 年 4 月 29 日  星期四   晴天


2010-04-29 分類: 未分類

今日我真係好cool呀~

體育堂架時候落大雨....之後就係到挽打手

打到內出血>0<

岩就睇返見到係紅變紫

真係超cool~真係味試過可以打下打到爆血管架

個個睇到都覺得超核突

跟住岩就now妹超衰lo>-<(佢xx我xx呀)

跟住今日無端端又話唔駛集誦~爽>0<

跟住本來話放學要試中架(哥個咩學能xxx)

但係我唔想...無去到^0^

之後5個人用一把姐~cool呀

去左來記到食完野就返歸啦..

 

發表時間:2010-04-29 10:21 PM  [ 訪客留言(17) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  


2010 年 4 月 28 日  星期三   晴天


2010-04-28 分類: 未分類

今日好悶....

化學堂架時候好爽

同呀lee傳紫仔..係同呀菁同冬瓜傳>_<

之係督課堂又聽呀菁同我講話考完試就去水城挽

佢講到超好挽>_<

搞到我依加真係超想去lo~

之後放學就去左工青拎野

拎完又去返前門同now妹..rj食面

之後就返屋企啦~

 

發表時間:2010-04-28 08:25 PM  [ 訪客留言(12) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  


2010 年 4 月 27 日  星期二   晴天


2010-04-27 分類: 未分類

今日好魚皮>0<

好彩小明好人炸~感謝你>_<

之後今日放學又要集誦

集到6:30先走-0-

不過好彩話聽日唔駛集wo~

happy~

發表時間:2010-04-27 07:43 PM  [ 訪客留言(21) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  


2010 年 4 月 26 日  星期一   晴天


2010-04-26 分類: 未分類

尋日去完黑沙挽~

搞到今日上堂勁眼訓

堂堂都合着左>_<

手臂又超痛wo~

6月份再挽過..

發表時間:2010-04-26 08:14 PM  [ 訪客留言(12) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  


2010 年 4 月 25 日  星期日   晴天


2010-04-25 分類: 未分類

今日超好挽>0<

朝早去左哥個唔知咩架野飲茶.(係紅街市哥頭)

哥間野黑店尼架..一個人10蚊茶位費

..我地叫左1個燒賣同鳳找---28蚊

咁就一共68蚊啦~

但係之後唔知佢係唔係剩計左2個人架茶位費..變左48蚊

跟住飲完去左燒烤..見到有d好耐味見過架人

甘甘同大灰熊>_<

一去到呀sir就叫我地挽左2個game..好好挽>_<

去到我地食曬野..好彩無剩野炸

之後得我同傻詩2個女仔落左水挽

人妖..傻fun..呀郭..mango..墨子落左水

本來老細都有..但係之後唔知係唔係話好凍

咁佢就淆低走左啦-_-

今日架浪好大..不過都超好挽

 好樣衰呀佢地>_<

右边第2個就係我尼架啦~

發表時間:2010-04-25 10:12 PM  [ 訪客留言(21) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  


2010 年 4 月 24 日  星期六   晴天


2010-04-24 分類: 未分類

派左成績表..本來以為係第5第6

點知竟然比我拎左個第2~0~

岩就本來去睇鬼片..但係3點几去到之係山山又打比我..

咁我又走左出去同山山買聽日燒烤d野

買完得我地2個拎好重>0<

之後呀le佢地去完大陸買野返尼之後又話填唔到筆數

~0~依加真係唔知點呀

搞到我都煩埋....

發表時間:2010-04-24 08:18 PM  [ 訪客留言(21) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]