懷念初3a~!
mynamechuchu
暱稱: -________朱朱
性別: 女
國家: 澳門
地區: 花地瑪堂區
« December 2014 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031
最新文章
2010-11-07
2010-10-22
2010-10-15
2010-10-13
2010-10-11
文章分類
全部 (309)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 309
留言總數: 3740
今日人氣: 0
累積人氣: 16159
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2010 年 7 月 3 日  星期六   晴天


2010-07-03 分類: 未分類

尋日朝早去左boxing好爽"""

見到個教練以為佢好惡.....點知佢超搞笑....

之後岩就同now妹..rj..丫菁去鴨沖河游水

哥度超曬>3333<但係好好挽...

-333-中途挽得好勁...挽到件泳衣都差唔多love出尼

之後死now妹又係到引我食野>-<

跟住就好趕咁返到屋企換衫同丫lee去塔石哥边睇倪力同洪卓立

洪卓立真係令仔到不得了...跟住就同丫lee去左食m記啦~~~

今朝早同左莎莎去游水...無端端換左個教練....

好鬼辛苦>0<好想換返開頭哥個呀!!!!!

 

發表時間:2010-07-03 01:11 PM  [ 訪客留言(15) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  


2010 年 7 月 1 日  星期四   晴天


2010-07-01 分類: 未分類

今日岩就好黑仔...本來話成班約埋一齊去搭車..

點知臨出門架時候先記得我係考試最尾哥日dum左對鞋...

搞到就啦啦聲同now妹去買鞋""

之後去到見到成大班人..真係嚇死我>3<

去到要上台架時候好淆..因為係最後一個.

丫lee先搞笑..讀左佢丫妹架名-_-

之後係到周圍影相吹水...好開心><

陳成哥d都尼埋挽.......

特別睇小學架相架時候先搞笑...陳成黑到好搞gap..

見到莎莎滑草...我地成班就係到話跌跌跌

最尾真係跌左丫>3<笑左

今日終於見到我好想見到架now冰丫ma啦~

真係超令女唔係講笑~0~皮膚好到不得了....

種有最尾我同我丫ma去搭車架時候先知凍柑細細個就成日去我丫ma架鋪頭到買衫

凍柑~~~原來我地由細細個開始就咁有緣架啦~我好開心呀>3<

總之今日好開心呀>3333<

依+捻返我地架初3咁快就完啦~

真係好唔捨得//睇返d相.....好感動~!

http://www.facebook.com/photo.php?pid=31128690&id=1175294929&fbid=1426233653925#!/video/video.php?v=1411900470701

 

 

 

 

 

發表時間:2010-07-01 11:47 PM  [ 訪客留言(15) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  


2010-07-01 分類: 未分類

我要程清

我朝早打架blog你地個個都唔會曬~

我去哥度唔係要去學游水..

係因為想去游水..游水我都識游啦~~

岩岩睇返哥個blog留言你地個個係到話我學游水...

-3-笑死我~~

發表時間:2010-07-01 02:41 PM  [ 訪客留言(17) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  


2010-07-01 分類: 未分類

今朝早同莎莎返游水架暑期班..

去包思高哥度...我之前味去過哥边游..一去到"

真係不得了...最深得米5-0-

早知就報包波沙哥边啦.....

不過都ok啦~明明係9點-10點...但係我地等到9:40先游得-_-

游半粒中都無-3-

莎莎好搞gap...本來哥個丫sir係到問有無人識游背泳..

莎莎第1個話識...點知丫sir就要佢游..

佢開頭話~我識小小炸..

之後講下講下佢就話我唔識呀>3<

(游完之後2個中唔比食野...)忍耐中....

發表時間:2010-07-01 11:56 AM  [ 訪客留言(12) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  


2010 年 6 月 30 日  星期三   晴天


2010-06-30 分類: 未分類

今朝早終於派左成績表啦~~

拎左個第2 +2等奬 +全勤奬

種有我最愛架800蚊呀>0<(但係要9月11先拎得~0~)

之後我地又睇左丫lee尋晚同今朝辛辛苦苦整初3a ga片

好開心呀>0<

發表時間:2010-06-30 12:59 PM  [ 訪客留言(16) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  


2010 年 6 月 29 日  星期二   晴天


2010-06-29 分類: 未分類

今朝早太開心啦~

朝早同秋怡去左游水>3<

秋怡終於識游啦~~~好YAA!!!

游左都有2粒中""中途莎莎佢地尼左>0<

之後我同秋怡就話絶對唔可以食野~~要忍2個中呀!!

我要減肥呀>0<

 

 

發表時間:2010-06-29 11:52 AM  [ 訪客留言(18) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  


2010 年 6 月 28 日  星期一   晴天


2010-06-28 分類: 未分類

依+日日都係屋企唔知做咩好

好鬼悶.....

尋日我呀巴佢地去左電腦展.....

終於買左部電腦返尼啦~~

依+用下用下都覺得ok好用咁啦~

落雨唔知去唔到好...

>3<唉~~

發表時間:2010-06-28 12:57 PM  [ 訪客留言(12) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  


2010 年 6 月 26 日  星期六   晴天


2010-06-26 分類: 未分類

今日好悶.......岩就落雨搞到唔知去边好

-_-成日係屋企呆.......

發表時間:2010-06-26 06:34 PM  [ 訪客留言(12) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  


2010 年 6 月 25 日  星期五   晴天


2010-06-25 分類: 未分類

今日去左唔知边到做咩faceshow-_-

跟住茶哥d野~太cool啦~~

之後做完就去左工青吹水..吹完係到行水坑美..

行完又返去工青同莎莎,,秋怡一齊返屋企啦~

終於有一日可以唔駛係屋企啦~

好想好似之前咁一齊去王志逹屋企睇片..吹水..一齊食手炸雪糕呀

好想一齊去游水呀~

發表時間:2010-06-25 09:05 PM  [ 訪客留言(14) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  


2010 年 6 月 23 日  星期三   晴天


2010-06-23 分類: 未分類

今日成日係屋企上網睇小說~0~

悶.......

發表時間:2010-06-23 10:35 PM  [ 訪客留言(12) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  


2010 年 6 月 22 日  星期二   晴天


2010-06-22 分類: 未分類

今日6點几比我老母噪醒左..

7點几去到哥度搭車...9點几去到

之後陪我呀媽行左好多間鋪到拎貸..見佢行尼行去

又係到簡尼簡去-_-好鬼辛苦.....

而且我呀媽好似同佢地好熟咁..個個見到佢都話"丫敏呀~丫敏呀~"

我呀媽一去到就指住我地話"我哥2個女呀~我哥2個女呀~"

簡完都成12點几...去食中午...但係哥度覺得無咩野食..

之後我地終於可以去睇下岩我d 3啦~

但係我呀媽好似好趕時間咁..就話快d啦~快d啦~

又行得咁鬼快..簡鬼簡馬咩~簡尼簡去都係d背心同一件t..

平係平好多...但係都買唔到咩3咁-3-

返尼架時候種要我同我呀妹做古尼...

-3-拎到好鬼重.....下次唔去啦~咁鬼趕..都簡唔到

5點几返到尼老豆見我同我呀妹咁辛苦..就比錢我地去買m記..

但係我明明話1號餐加大可樂走冰..要9件架ma~

但係返到屋企只係見到薯條可樂加大..麥落雞就得返6件

好鬼黑人憎lo>3<

發表時間:2010-06-22 11:17 PM  [ 訪客留言(13) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  


2010 年 6 月 21 日  星期一   晴天


2010-06-21 分類: 未分類

今日好鬼熱呀

搞到我唔想去聽日去廣州哥边買野~~

種要朝早6點起身-_-

今日聽冬瓜講肥俊星到~~

超開心>3<

岩就同咗琳琳去嘉裕屋企....

見到佢隻腳因為尋日架力奇傷曬~之後就上左大陸啦~0~

 

發表時間:2010-06-21 10:24 PM  [ 訪客留言(12) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  


2010 年 6 月 20 日  星期日   晴天


2010-06-20 分類: 未分類

唉~今日真係悶死我啦~~~

叫人出去又唔知去边........

出面又咁熱wo~

係屋企睇片睇到眼秋根

聽日d人放榜..個個都同我講到京到死~~

又唔知要去边到挽

後日我就跟呀媽上廣州哥边拎貨~佢話哥到有好多3買

全部都係批發價...好鬼平..

但係佢成日去到哥度都無時間去睇...

所以今次就叫左我同我呀妹去哥度數貨啦~~

發表時間:2010-06-20 09:35 PM  [ 訪客留言(11) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  


2010 年 6 月 19 日  星期六   晴天


2010-06-19 分類: 未分類

今日講定左同大胃行街~~

好耐無見過佢啦~~岩就去左佢到....

去到佢屋企佢又係到話~~

死啦死啦~呀sir味打比我呀~0~

出去架時候種同佢呀妹講如果呀sir打比佢就即刻打返比佢

之後就同佢行去美好到..

明明着拖鞋係超舒服架...但係佢又話行到好痛-_-

身為澳門人-_-竟然唔識路...之後大胃就nownow地咁問左個買菜架呀嬸

行到去就見到成班人-_-之後又行左去m記到吹水....

吹完又去俊青到吹啦~~~

p.s.我終於可以去游水啦>3<

發表時間:2010-06-19 09:49 PM  [ 訪客留言(14) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  


2010 年 6 月 18 日  星期五   晴天


2010-06-18 分類: 未分類

唉~!今日真係好悶呀

見人出尼又無人出..有d又唔得閑~0~

唉~~~~好想去游水呀

發表時間:2010-06-18 11:07 PM  [ 訪客留言(14) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  


2010 年 6 月 17 日  星期四   晴天


2010-06-17 分類: 未分類

好熱呀~熱死我啦~~

發表時間:2010-06-17 04:30 PM  [ 訪客留言(7) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  


2010 年 6 月 16 日  星期三   晴天


2010-06-16 分類: 未分類

尋日同左琳琳去行水坑美~

撞到好多人...但係d人見唔到我地-_-

今日朝早同左呀le出大陸~買得好爽>0<

特別同佢地講價架時候我覺得好有型呀

但係着住對松高行左差唔多5個中...

好累~0~返到尼澳門同左肥俊去温習~~

肥俊你一定要得呀>0<雖然你就算星唔星到都唔讀

但係起碼拎住初3架畢業證書會好d架

加油呀>0<肥俊

發表時間:2010-06-16 05:21 PM  [ 訪客留言(12) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  


2010 年 6 月 14 日  星期一   晴天


2010-06-14 分類: 未分類

一日唔出街頂唔順呀>0<

係屋企好悶呀~~又唔知做咩好...

今日聽到尋日補考d人講呆左-0-

佢地話英文超級難......全部都唔識做-0-

真係不得了-~-

 

發表時間:2010-06-14 07:33 PM  [ 訪客留言(11) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  


2010 年 6 月 13 日  星期日   晴天


2010-06-13 分類: 未分類

今日朝早去左我留下保利達到游水

d水超凍~0~!游下游下種好大風

有几年無游過啦~但係一落到水又識游啦~

但係太凍啦~所以游左差唔多2粒中就上水

真係唔知個次所有几耐無洗>0<

爆cool~~以後都唔尼我留下啦~而且之前明明係可以比着便服去游架

>3<岩就係到幫人温習~

呀lee超有型...挽手机挽到20几關..無端端死机~~

好心涼>0<

本來話聽日岩就去游水架...但係~唉~~唔好彩呀~~

 

發表時間:2010-06-13 09:12 PM  [ 訪客留言(12) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  


2010 年 6 月 12 日  星期六   晴天


2010-06-12 分類: 未分類

朝早真係挽野...返到學校唔駛15分中就話走得-_-

之後返到屋企就係到睇書,,

哇~~~本書..真係不得了..喊到我死死下..收唔到聲.

用左成半卷紙巾......

之後岩就同左琳琳出大陸....岩岩返尼

出面真係好鬼熱>3<

發表時間:2010-06-12 06:30 PM  [ 訪客留言(10) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  


2010 年 6 月 11 日  星期五   晴天


2010-06-11 分類: 未分類

都話今日會挽得好開心架啦~

我捻我地班最團結架時候就係今日啦""

因為個個人都有挽^^

又唔知點解今日d人特別積極

個個都同呀sir miss影相~~

今日我叫細陳咩我>3<遅d先比相你地睇

之後c sir又咩細陳...c sir食哇沙b真係好可愛呀>0<

愛死你啦~~

忘不了..忘不了..忘不了初3a..忘不了c sir..

 

發表時間:2010-06-11 09:32 PM  [ 訪客留言(15) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  


2010 年 6 月 10 日  星期四   晴天


2010-06-10 分類: 未分類

今日朝早返左學校>0<好慘~放假都返學

首先揾左c sir拎我地班架大合照..

之後就佈置我地初3a班啦~~

之後整完都11點几去左訂野食

一陣就去肥俊到整姐喱啦~

死now妹你挽與世格絶呀..明知你手机cut左

種要浪高屋企架電話~

天日去班活動無論有無落雨~都要踢拖去>3<

發表時間:2010-06-10 02:28 PM  [ 訪客留言(13) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  


2010 年 6 月 9 日  星期三   晴天


2010-06-09 分類: 未分類

今日終於考完啦~~

最衰今日落雨啦~朝早返學架時候濕曬..又搞到無得出街>3<

因為落雨..天日去水城都去唔到啦~0~

依+等梗班活動尼呀...一定會好好挽架

 

 

發表時間:2010-06-09 12:52 PM  [ 訪客留言(16) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  


2010 年 6 月 8 日  星期二   晴天


2010-06-08 分類: 未分類

今日架化學好簡單呀~

我覺得d大測種難過考試-_-

岩岩終於温曬數學

測埋聽日就測完啦~

0.0好開心呀//但係初3a咁就完啦~

好唔捨得~

 

發表時間:2010-06-08 06:37 PM  [ 訪客留言(10) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  


2010 年 6 月 6 日  星期日   晴天


2010-06-06 分類: 未分類

岩岩温完語文..明明語文就好小野温

但係我由1點几温到岩岩4點几>0<

好累呀~~

發表時間:2010-06-06 04:44 PM  [ 訪客留言(13) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  


2010 年 6 月 5 日  星期六   晴天


2010-06-05 分類: 未分類

今日力屎用左半粒中...咁就訓着左啦~

訓到只手好臂...之後考完就去左街市到食野.

食左2蚊餃子(因為岩岩好有2蚊-_-)...超cool~

岩就同左琳琳去行街街.....下個星期考語文..之後化學..最後數學

快d考完啦~我要去水城同埋大食會>0<

發表時間:2010-06-05 08:32 PM  [ 訪客留言(12) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  


2010 年 6 月 4 日  星期五   晴天


2010-06-04 分類: 未分類

好憎地理lor~

問答有10几題....但係只係出最簡單哥d

習作又係...係範圍到都無哥個圖

但係又出左....係咁就唔好比咁多範圍啦~

搞到我尋日温哥習作都温左3粒中..

好彩問答無背曬炸...背左3張紫就尼死咁劑

.>3<今日終於用左4粒中温曬力屎啦~

好累呀~0~

 

發表時間:2010-06-04 09:55 PM  [ 訪客留言(9) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  


2010 年 6 月 2 日  星期三   晴天


2010-06-02 分類: 未分類

今日考英文..好彩都識.早知尋日就唔用成個岩就尼温啦~

考完之後對住對面哥d初二好心涼

好想同佢地講我地放假呀>0<

岩就出左去温習....我都成日講出去m記係温唔到架.

得rj同凍柑有心温.....温完去左盈利到食野..

食完佢地又話要去返佑m到抄野..-_-岩岩哥陣時又唔温

係到挽腳趾..之後冬瓜同王少鵬又尼左....

教完佢地就去左影印-_-原來我有隻手指留左係影印間鋪到

好彩哥個人好人同埋認得我..就比返隻手指我啦>0<

之後返到屋企就係到狂温物理啦~

發表時間:2010-06-02 10:55 PM  [ 訪客留言(12) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  


2010 年 6 月 1 日  星期二   晴天


2010-06-01 分類: 未分類

今日六一

...所以

許潤楓生日大快樂>3<

姐喱好好味呀>0<

發表時間:2010-06-01 08:25 PM  [ 訪客留言(9) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  


2010 年 5 月 31 日  星期一   晴天


2010-05-31 分類: 未分類

今日朝早8點几就比莎莎架電話噪醒左

之後就陪左莎莎去街市3樓到食野

食左超多野...開頭食豬腸粉..之後係糖水,,最後就係餃子

都味試過早餐可以食咁多野架-0-

食完就去行水塘..好舒服--好想日日都係咁行

岩就就去左温習......之後温完去左營利到食野...

食完就返屋企啦~

發表時間:2010-05-31 08:24 PM  [ 訪客留言(13) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]