| «‹ December 2014 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | 31 | |
|
2010 年 7 月 3 日 星期六  |
| 2010-07-03 | 分類: 未分類 | 尋日朝早去左boxing好爽"""
見到個教練以為佢好惡.....點知佢超搞笑....
之後岩就同now妹..rj..丫菁去鴨沖河游水
哥度超曬>3333<但係好好挽...
-333-中途挽得好勁...挽到件泳衣都差唔多love出尼
之後死now妹又係到引我食野>-<
跟住就好趕咁返到屋企換衫同丫lee去塔石哥边睇倪力同洪卓立
洪卓立真係令仔到不得了...跟住就同丫lee去左食m記啦~~~
今朝早同左莎莎去游水...無端端換左個教練....
好鬼辛苦>0<好想換返開頭哥個呀!!!!!
| | 發表時間:2010-07-03 01:11 PM [ 訪客留言(15) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2010 年 7 月 1 日 星期四  |
| 2010-07-01 | 分類: 未分類 | 今日岩就好黑仔...本來話成班約埋一齊去搭車..
點知臨出門架時候先記得我係考試最尾哥日dum左對鞋...
搞到就啦啦聲同now妹去買鞋""
之後去到見到成大班人..真係嚇死我>3<
去到要上台架時候好淆..因為係最後一個.
丫lee先搞笑..讀左佢丫妹架名-_-
之後係到周圍影相吹水...好開心><
陳成哥d都尼埋挽.......
特別睇小學架相架時候先搞笑...陳成黑到好搞gap..
見到莎莎滑草...我地成班就係到話跌跌跌
最尾真係跌左丫>3<笑左
今日終於見到我好想見到架now冰丫ma啦~
真係超令女唔係講笑~0~皮膚好到不得了....
種有最尾我同我丫ma去搭車架時候先知凍柑細細個就成日去我丫ma架鋪頭到買衫
凍柑~~~原來我地由細細個開始就咁有緣架啦~我好開心呀>3<
總之今日好開心呀>3333<
依+捻返我地架初3咁快就完啦~
真係好唔捨得//睇返d相.....好感動~!
http://www.facebook.com/photo.php?pid=31128690&id=1175294929&fbid=1426233653925#!/video/video.php?v=1411900470701
| | 發表時間:2010-07-01 11:47 PM [ 訪客留言(15) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2010-07-01 | 分類: 未分類 | 我要程清
我朝早打架blog你地個個都唔會曬~
我去哥度唔係要去學游水..
係因為想去游水..游水我都識游啦~~
岩岩睇返哥個blog留言你地個個係到話我學游水...
-3-笑死我~~ | | 發表時間:2010-07-01 02:41 PM [ 訪客留言(17) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2010-07-01 | 分類: 未分類 | 今朝早同莎莎返游水架暑期班..
去包思高哥度...我之前味去過哥边游..一去到"
真係不得了...最深得米5-0-
早知就報包波沙哥边啦.....
不過都ok啦~明明係9點-10點...但係我地等到9:40先游得-_-
游半粒中都無-3-
莎莎好搞gap...本來哥個丫sir係到問有無人識游背泳..
莎莎第1個話識...點知丫sir就要佢游..
佢開頭話~我識小小炸..
之後講下講下佢就話我唔識呀>3<
(游完之後2個中唔比食野...)忍耐中.... | | 發表時間:2010-07-01 11:56 AM [ 訪客留言(12) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2010 年 6 月 30 日 星期三  |
| 2010-06-30 | 分類: 未分類 | 今朝早終於派左成績表啦~~
拎左個第2 +2等奬 +全勤奬
種有我最愛架800蚊呀>0<(但係要9月11先拎得~0~)
之後我地又睇左丫lee尋晚同今朝辛辛苦苦整初3a ga片
好開心呀>0< | | 發表時間:2010-06-30 12:59 PM [ 訪客留言(16) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2010 年 6 月 29 日 星期二  |
| 2010-06-29 | 分類: 未分類 | 今朝早太開心啦~
朝早同秋怡去左游水>3<
秋怡終於識游啦~~~好YAA!!!
游左都有2粒中""中途莎莎佢地尼左>0<
之後我同秋怡就話絶對唔可以食野~~要忍2個中呀!!
我要減肥呀>0<
| | 發表時間:2010-06-29 11:52 AM [ 訪客留言(18) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2010 年 6 月 28 日 星期一  |
| 2010-06-28 | 分類: 未分類 | 依+日日都係屋企唔知做咩好
好鬼悶.....
尋日我呀巴佢地去左電腦展.....
終於買左部電腦返尼啦~~
依+用下用下都覺得ok好用咁啦~
落雨唔知去唔到好...
>3<唉~~ | | 發表時間:2010-06-28 12:57 PM [ 訪客留言(12) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2010 年 6 月 26 日 星期六  |
2010 年 6 月 25 日 星期五  |
| 2010-06-25 | 分類: 未分類 | 今日去左唔知边到做咩faceshow-_-
跟住茶哥d野~太cool啦~~
之後做完就去左工青吹水..吹完係到行水坑美..
行完又返去工青同莎莎,,秋怡一齊返屋企啦~
終於有一日可以唔駛係屋企啦~
好想好似之前咁一齊去王志逹屋企睇片..吹水..一齊食手炸雪糕呀
好想一齊去游水呀~ | | 發表時間:2010-06-25 09:05 PM [ 訪客留言(14) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2010 年 6 月 23 日 星期三  |
2010 年 6 月 22 日 星期二  |
| 2010-06-22 | 分類: 未分類 | 今日6點几比我老母噪醒左..
7點几去到哥度搭車...9點几去到
之後陪我呀媽行左好多間鋪到拎貸..見佢行尼行去
又係到簡尼簡去-_-好鬼辛苦.....
而且我呀媽好似同佢地好熟咁..個個見到佢都話"丫敏呀~丫敏呀~"
我呀媽一去到就指住我地話"我哥2個女呀~我哥2個女呀~"
簡完都成12點几...去食中午...但係哥度覺得無咩野食..
之後我地終於可以去睇下岩我d 3啦~
但係我呀媽好似好趕時間咁..就話快d啦~快d啦~
又行得咁鬼快..簡鬼簡馬咩~簡尼簡去都係d背心同一件t..
平係平好多...但係都買唔到咩3咁-3-
返尼架時候種要我同我呀妹做古尼...
-3-拎到好鬼重.....下次唔去啦~咁鬼趕..都簡唔到
5點几返到尼老豆見我同我呀妹咁辛苦..就比錢我地去買m記..
但係我明明話1號餐加大可樂走冰..要9件架ma~
但係返到屋企只係見到薯條可樂加大..麥落雞就得返6件
好鬼黑人憎lo>3< | | 發表時間:2010-06-22 11:17 PM [ 訪客留言(13) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2010 年 6 月 21 日 星期一  |
| 2010-06-21 | 分類: 未分類 | 今日好鬼熱呀
搞到我唔想去聽日去廣州哥边買野~~
種要朝早6點起身-_-
今日聽冬瓜講肥俊星到~~
超開心>3<
岩就同咗琳琳去嘉裕屋企....
見到佢隻腳因為尋日架力奇傷曬~之後就上左大陸啦~0~
| | 發表時間:2010-06-21 10:24 PM [ 訪客留言(12) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2010 年 6 月 20 日 星期日  |
| 2010-06-20 | 分類: 未分類 | 唉~今日真係悶死我啦~~~
叫人出去又唔知去边........
出面又咁熱wo~
係屋企睇片睇到眼秋根
聽日d人放榜..個個都同我講到京到死~~
又唔知要去边到挽
後日我就跟呀媽上廣州哥边拎貨~佢話哥到有好多3買
全部都係批發價...好鬼平..
但係佢成日去到哥度都無時間去睇...
所以今次就叫左我同我呀妹去哥度數貨啦~~ | | 發表時間:2010-06-20 09:35 PM [ 訪客留言(11) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2010 年 6 月 19 日 星期六  |
| 2010-06-19 | 分類: 未分類 | 今日講定左同大胃行街~~
好耐無見過佢啦~~岩就去左佢到....
去到佢屋企佢又係到話~~
死啦死啦~呀sir味打比我呀~0~
出去架時候種同佢呀妹講如果呀sir打比佢就即刻打返比佢
之後就同佢行去美好到..
明明着拖鞋係超舒服架...但係佢又話行到好痛-_-
身為澳門人-_-竟然唔識路...之後大胃就nownow地咁問左個買菜架呀嬸
行到去就見到成班人-_-之後又行左去m記到吹水....
吹完又去俊青到吹啦~~~
p.s.我終於可以去游水啦>3< | | 發表時間:2010-06-19 09:49 PM [ 訪客留言(14) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2010 年 6 月 18 日 星期五  |
2010 年 6 月 17 日 星期四  |
2010 年 6 月 16 日 星期三  |
| 2010-06-16 | 分類: 未分類 | 尋日同左琳琳去行水坑美~
撞到好多人...但係d人見唔到我地-_-
今日朝早同左呀le出大陸~買得好爽>0<
特別同佢地講價架時候我覺得好有型呀
但係着住對松高行左差唔多5個中...
好累~0~返到尼澳門同左肥俊去温習~~
肥俊你一定要得呀>0<雖然你就算星唔星到都唔讀
但係起碼拎住初3架畢業證書會好d架
加油呀>0<肥俊 | | 發表時間:2010-06-16 05:21 PM [ 訪客留言(12) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2010 年 6 月 14 日 星期一  |
| 2010-06-14 | 分類: 未分類 | 一日唔出街頂唔順呀>0<
係屋企好悶呀~~又唔知做咩好...
今日聽到尋日補考d人講呆左-0-
佢地話英文超級難......全部都唔識做-0-
真係不得了-~-
| | 發表時間:2010-06-14 07:33 PM [ 訪客留言(11) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2010 年 6 月 13 日 星期日  |
| 2010-06-13 | 分類: 未分類 | 今日朝早去左我留下保利達到游水
d水超凍~0~!游下游下種好大風
有几年無游過啦~但係一落到水又識游啦~
但係太凍啦~所以游左差唔多2粒中就上水
真係唔知個次所有几耐無洗>0<
爆cool~~以後都唔尼我留下啦~而且之前明明係可以比着便服去游架
>3<岩就係到幫人温習~
呀lee超有型...挽手机挽到20几關..無端端死机~~
好心涼>0<
本來話聽日岩就去游水架...但係~唉~~唔好彩呀~~
| | 發表時間:2010-06-13 09:12 PM [ 訪客留言(12) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2010 年 6 月 12 日 星期六  |
| 2010-06-12 | 分類: 未分類 | 朝早真係挽野...返到學校唔駛15分中就話走得-_-
之後返到屋企就係到睇書,,
哇~~~本書..真係不得了..喊到我死死下..收唔到聲.
用左成半卷紙巾......
之後岩就同左琳琳出大陸....岩岩返尼
出面真係好鬼熱>3< | | 發表時間:2010-06-12 06:30 PM [ 訪客留言(10) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2010 年 6 月 11 日 星期五  |
| 2010-06-11 | 分類: 未分類 | 都話今日會挽得好開心架啦~
我捻我地班最團結架時候就係今日啦""
因為個個人都有挽^^
又唔知點解今日d人特別積極
個個都同呀sir miss影相~~
今日我叫細陳咩我>3<遅d先比相你地睇
之後c sir又咩細陳...c sir食哇沙b真係好可愛呀>0<
愛死你啦~~
忘不了..忘不了..忘不了初3a..忘不了c sir..
| | 發表時間:2010-06-11 09:32 PM [ 訪客留言(15) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2010 年 6 月 10 日 星期四  |
| 2010-06-10 | 分類: 未分類 | 今日朝早返左學校>0<好慘~放假都返學
首先揾左c sir拎我地班架大合照..
之後就佈置我地初3a班啦~~
之後整完都11點几去左訂野食
一陣就去肥俊到整姐喱啦~
死now妹你挽與世格絶呀..明知你手机cut左
種要浪高屋企架電話~
天日去班活動無論有無落雨~都要踢拖去>3< | | 發表時間:2010-06-10 02:28 PM [ 訪客留言(13) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2010 年 6 月 9 日 星期三  |
| 2010-06-09 | 分類: 未分類 | 今日終於考完啦~~
最衰今日落雨啦~朝早返學架時候濕曬..又搞到無得出街>3<
因為落雨..天日去水城都去唔到啦~0~
依+等梗班活動尼呀...一定會好好挽架
| | 發表時間:2010-06-09 12:52 PM [ 訪客留言(16) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2010 年 6 月 8 日 星期二  |
| 2010-06-08 | 分類: 未分類 | 今日架化學好簡單呀~
我覺得d大測種難過考試-_-
岩岩終於温曬數學
測埋聽日就測完啦~
0.0好開心呀//但係初3a咁就完啦~
好唔捨得~
| | 發表時間:2010-06-08 06:37 PM [ 訪客留言(10) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2010 年 6 月 6 日 星期日  |
2010 年 6 月 5 日 星期六  |
| 2010-06-05 | 分類: 未分類 | 今日力屎用左半粒中...咁就訓着左啦~
訓到只手好臂...之後考完就去左街市到食野.
食左2蚊餃子(因為岩岩好有2蚊-_-)...超cool~
岩就同左琳琳去行街街.....下個星期考語文..之後化學..最後數學
快d考完啦~我要去水城同埋大食會>0< | | 發表時間:2010-06-05 08:32 PM [ 訪客留言(12) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2010 年 6 月 4 日 星期五  |
| 2010-06-04 | 分類: 未分類 | 好憎地理lor~
問答有10几題....但係只係出最簡單哥d
習作又係...係範圍到都無哥個圖
但係又出左....係咁就唔好比咁多範圍啦~
搞到我尋日温哥習作都温左3粒中..
好彩問答無背曬炸...背左3張紫就尼死咁劑
.>3<今日終於用左4粒中温曬力屎啦~
好累呀~0~
| | 發表時間:2010-06-04 09:55 PM [ 訪客留言(9) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2010 年 6 月 2 日 星期三  |
| 2010-06-02 | 分類: 未分類 | 今日考英文..好彩都識.早知尋日就唔用成個岩就尼温啦~
考完之後對住對面哥d初二好心涼
好想同佢地講我地放假呀>0<
岩就出左去温習....我都成日講出去m記係温唔到架.
得rj同凍柑有心温.....温完去左盈利到食野..
食完佢地又話要去返佑m到抄野..-_-岩岩哥陣時又唔温
係到挽腳趾..之後冬瓜同王少鵬又尼左....
教完佢地就去左影印-_-原來我有隻手指留左係影印間鋪到
好彩哥個人好人同埋認得我..就比返隻手指我啦>0<
之後返到屋企就係到狂温物理啦~ | | 發表時間:2010-06-02 10:55 PM [ 訪客留言(12) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2010 年 6 月 1 日 星期二  |
2010 年 5 月 31 日 星期一  |
| 2010-05-31 | 分類: 未分類 | 今日朝早8點几就比莎莎架電話噪醒左
之後就陪左莎莎去街市3樓到食野
食左超多野...開頭食豬腸粉..之後係糖水,,最後就係餃子
都味試過早餐可以食咁多野架-0-
食完就去行水塘..好舒服--好想日日都係咁行
岩就就去左温習......之後温完去左營利到食野...
食完就返屋企啦~ | | 發表時間:2010-05-31 08:24 PM [ 訪客留言(13) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | »
|