懷念初3a~!
mynamechuchu
暱稱: -________朱朱
性別: 女
國家: 澳門
地區: 花地瑪堂區
« January 2015 »
SMTWTFS
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
最新文章
2010-11-07
2010-10-22
2010-10-15
2010-10-13
2010-10-11
文章分類
全部 (309)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 309
留言總數: 3740
今日人氣: 3
累積人氣: 16162
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2010 年 1 月 20 日  星期三   晴天


2010-01-20 分類: 未分類

最中意就係上美術堂架啦

睇d片真笑死我啦

就尼要上美術堂哥d

好快到你地睇架啦

佢地真係勁呀~爆埋粗

今日好似都几多人同我講話我着裙好唔慣

見我快d換返運動服wo~

我都想呀>__________<

近排天到d人講話上體育堂好鬼辛苦

想喊想嘔-.-

我天日上體育

真係要睇睇係唔係真係咁誇

發表時間:2010-01-20 07:31 PM  [ 訪客留言(8) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  


2010 年 1 月 19 日  星期二   晴天


2010-01-19 分類: 未分類

今日第一次着裙

好鬼長-0-但係岩就又着咗條好鬼短架

一d都唔似我

放學去咗秋怡哥班到教佢做功課

有d人係到做野

跟住出咗去c班到一次又返入尼

無端端佢地班架呀sir又入尼

超無奈lo

佢好認j真係到話咩边個鎖門之類架野

無人lo~

跟住好似又話係有個人爆比佢聽有人鎖門

真係超黑人憎lo~個25仔

跟住又話佢地班係唔比其他班入尼架

跟住係到問名

真係死啦

c sir近排心情超差lo

天日唔知點死啦>____________<

發表時間:2010-01-19 08:03 PM  [ 訪客留言(8) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  


2010 年 1 月 18 日  星期一   晴天


2010-01-18 分類: 未分類

地理無端端話又要做報告

真係舊命呀-.-

c sir今日唔知做咩

話咩唔會好似之前咁鬆wo~

講到好鬼嚴重咁

都唔知佢咩事

語文架補充教材又唔見咗啦

之前又唔見語文猪

上年我又唔見過語文猪

真係味睇過人咁好彩架-.-

 

發表時間:2010-01-18 09:10 PM  [ 訪客留言(11) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  


2010 年 1 月 17 日  星期日   晴天


2010-01-17 分類: 未分類

好撚憎你

搞到我一d自由都無

佢唔中意出街就一定要我唔出架啦

脾氣又臭

一d小野就鬧到扑街咁

成日話唔比爆粗

你自己味又爆

係到講講講

都係弔你咩

唔比出味唔比出lo~

我味唔出lo

成日係到屈人

屈你條命

依+我好撚憎你呀

咁多人去死又唔見你死

食屎啦去

發表時間:2010-01-17 02:59 PM  [ 訪客留言(15) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  


2010 年 1 月 16 日  星期六   晴天


2010-01-16 分類: 未分類

ya~考曬啦

但係都係要返學

超衰

物理ok識啦>_____<

但係本來想去食野架ma

聽咗個哥講座都11點几

無時間食啦

搞到依+好得閑呀

好想出街呀>_______<

 

發表時間:2010-01-16 02:36 PM  [ 訪客留言(10) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  


2010 年 1 月 15 日  星期五   晴天


2010-01-15 分類: 未分類

尋日化學簡單~識曬

今日數學種唔駛講

比哥d文科簡單到多多聲

岩就去咗琳琳到幫佢温

温完一边睇電視一边訓敎

真係好悶

天日最後一科

都ookk咁啦

但係最低死架話咩女仔要留低聽講座-.-

唉~考完梗係放學架啦

真係多鬼如架

發表時間:2010-01-15 09:11 PM  [ 訪客留言(6) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  


2010 年 1 月 13 日  星期三   晴天


2010-01-13 分類: 未分類

今日力屎ok咁啦-.-

係唔識哥個默x分析

天日測化學

岩岩去咗琳琳屋企教佢

one by one

同佢温咗3個中

跟住佢話識wo~100分wo-.-

返到尼屋企沖咗個令浪

一陣又要出去教d天才

我好京老豆又唔比我出啦

>___________<

發表時間:2010-01-13 07:06 PM  [ 訪客留言(7) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  


2010 年 1 月 12 日  星期二   晴天


2010-01-12 分類: 未分類

今日地理識呀>_____<

跟住就去咗街市3樓到食咗

悶到抽根

返到屋企老豆話一陣唔比出街

話咩屋企得我呀麻係到

要我幫手抽我細佬

真係救命呀

歷史好多野要背呀

加油~

 

發表時間:2010-01-12 02:13 PM  [ 訪客留言(13) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  


2010 年 1 月 11 日  星期一   晴天


2010-01-11 分類: 未分類

今日英文ok啦~

放咗學之後去食完野返屋企之後

又要出尼秋細佬

講真..佢真係好重

一路上又咩佢又抱佢

真係超攞命..唔係講笑

岩就本來係睇呀凡逹架

但係我遲咗出門-0-

去到水坑美又係到食野

跟住返尼去咗琳琳屋企一陣

本來送佢去補習架..但係去到話唔駛啦

跟住又陪咗佢係到行咗陣就返咗屋企

依+係到為地理努力梗

就死啦~好眼訓呀>_________<

 

發表時間:2010-01-11 11:17 PM  [ 訪客留言(8) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  


2010 年 1 月 10 日  星期日   晴天


2010-01-10 分類: 未分類

朝早9點几起身

對住電視呆咗整粒中

挽咗陣電腦

跟住就開始温習啦

中途幫呀ma送飯

跟住温到2點几換3去嘉裕屋企

等到3唔多4點就去咗北上

返到尼沖完浪莎莎叫我即刻過去佑M

我食完飯過咗去幫d天才係到温

9點几返到尼之後打blog啦~

發表時間:2010-01-10 10:21 PM  [ 訪客留言(6) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  


2010 年 1 月 9 日  星期六   晴天


2010-01-09 分類: 未分類

今日語文~ok識咁啦

但係成個岩就都係好悶"

老豆係到發脾氣

一且且咗個部電(sor,,係腦先岩)架模出尼

-0-真係超京lo哥陣時

跟住等佢訓咗我叫呀哥又整返落去

跟住就做宅女啦~

發表時間:2010-01-09 10:33 PM  [ 訪客留言(8) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  


2010 年 1 月 8 日  星期五   晴天


2010-01-08 分類: 未分類

天日考試啦~

今日朝早好鬼悶

係唔係都係自修

岩就返到屋企

捻返我都無語文豬上哥本

岩岩温曬語文

但係種有3課詞解無豬温唔到

天日先返學先搞掂佢~

我由2點几温到依+3唔多5點啦~

發表時間:2010-01-08 04:52 PM  [ 訪客留言(13) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  


2010 年 1 月 7 日  星期四   晴天


2010-01-07 分類: 未分類

唉~成績差咗勁多

不過都合格曬

今日派咗數學-----78

物理84-0-

唉~今段真係人生之中架低潮呀

體育之前次次都一定會合格

係8,9字頭架

但係今次..竟然全部都唔合格

今次真係開心啦-0-

唉~

發表時間:2010-01-07 10:10 PM  [ 訪客留言(13) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  


2010 年 1 月 6 日  星期三   晴天


2010-01-06 分類: 未分類

今日王逹強講咗我地個組係全班最高分架-----70分

o咀

化學超屈机..比我地自修

有唔識架可以問佢

我乖女尼架~梗係有問啦

佢係臨落堂架時候又唔知發咩神經

又係到講我地...講講講

跟住就話岩岩有問過佢問題架可以+分

唔超過5個人-0-

英文99~好開心>_______<

但係依+日日都對住隻怒帝獸

今日架督課又比佢拎咗去

又要對多佢一堂-想死

跟住平平安安咁就放學返歸啦~

發表時間:2010-01-06 09:26 PM  [ 訪客留言(13) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  


2010 年 1 月 5 日  星期二   晴天


2010-01-05 分類: 未分類

妖~今日怒帝獸都膠膠地架

留堂留到6點先比我地走

種要我地罰抄

食屎啦去

唉~近排成日都好黑仔

好似今日oral咁

我地默都味搞好就抽咗我地哥組出尼

唉~

今段成績..操行全部退曬

老豆都今次唔知又會點插我啦

唉~

發表時間:2010-01-05 10:21 PM  [ 訪客留言(15) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  


2010 年 1 月 4 日  星期一   晴天


2010-01-04 分類: 未分類

唉~今日好黑仔呀

比c sir見到著旋默

跟住就比佢捉咗落咗去買默

超黑仔..咁就毫咗10蚊比佢啦

c sir脾氣好怪呀>_______<

之前佢都有見到都唔捉

但係唔知今日搞默

變得好醋

跟住岩就又比miss張係到講-.-

唉~唔想講佢講我d咩啦

總之今日好黑仔啦

心情都唔係好好呀

唉~

發表時間:2010-01-04 10:11 PM  [ 訪客留言(9) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  


2010 年 1 月 3 日  星期日   晴天


2010-01-03 分類: 未分類

今日岩就本來話睇呀凡逹架

但係去到見到d人已經開始入場啦

咁就無睇啦

同嘉裕一齊係到食食食

食咗哥d唔知見咩架野~有朱古力架>__<

跟住又食咗d魚蛋香腸

之後又飲咗comebuy咁大杯架野

好飽-0-

跟住上佢屋企睇片

7點几就返咗屋企啦

 

發表時間:2010-01-03 08:57 PM  [ 訪客留言(9) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  


2010 年 1 月 2 日  星期六   晴天


2010-01-02 分類: 未分類

0.0今日數學..唔多識

不過一定會合格^^

今日好乖~留係屋企到無出過去

搞到我老豆好開心-0-

12月31哥陣時佢唔比我出街

搞到我好火

點知佢尋日買咗d野食返尼

我捻佢應該係想氹返我^^

做岩啦你~老豆你氹返我啦~

 

發表時間:2010-01-02 07:40 PM  [ 訪客留言(10) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  


2010 年 1 月 1 日  星期五   晴天


2010-01-01 分類: 未分類

又過咗新架一年啦(無得出街街>___<)

雖然係過咗几分中

但係都要講句

happy new year~

yesyesyes

發表時間:2010-01-01 12:08 AM  [ 訪客留言(11) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  


2009 年 12 月 31 日  星期四   晴天


2009-12-31 分類: 未分類

今日物理ok識咁啦

不過怒帝獸好黑人憎

個個miss呀sir都唔比功課

得佢比

種要抄生字2次..佢真係得閑無野做呀

今晚好想出去倒數

但係要問下老豆比唔比

老豆呀老豆

你比我出啦~

--------------------------------------------------------------------------------

過埋今晚12點

又到新一年啦--2010

希望下年會好彩d呀

 

發表時間:2009-12-31 07:56 PM  [ 訪客留言(7) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  


2009 年 12 月 30 日  星期三   晴天


2009-12-30 分類: 未分類

估唔到尋日打針今日先有感覺

痛痛地咁啦

死啦~

今次化學同力屎都測得好差呀

如果成績退咗種唔比老豆老ma子插死>___________<

今日化學除咗計數題至少會扣5分之外

其他都識^^

天日oral..物理

死都死掂佢>__<

發表時間:2009-12-30 07:20 PM  [ 訪客留言(7) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  


2009 年 12 月 29 日  星期二   晴天


2009-12-29 分類: 未分類

今日打針~都唔痛架

都唔明點解有d人會咁痛-0-

化學合格~但係好差

英文比賽100

我自己都o咗-0-

力屎應該都ok架

放學之後去咗哥個咩開會

見到王哥

呆咗

要我地食d餅..又呆咗

k哥d野

呆曬-0-

 

發表時間:2009-12-29 07:44 PM  [ 訪客留言(9) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  


2009 年 12 月 28 日  星期一   晴天


2009-12-28 分類: 未分類

唉~!

今日係到整力屎架片

好鬼黑仔

唉~!

發表時間:2009-12-28 09:48 PM  [ 訪客留言(9) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  


2009 年 12 月 27 日  星期日   晴天


2009-12-27 分類: 未分類

唉~今日勁黑仔

本來以為今日無曬報告做

係超開心架

但係無端端話中毒

搞到我地d力屎全部無曬-0-

聽到o曬咀---要重新拍過

4點几飛去媽閣到拍

超黑仔~想去其他地方拍架時候係到落雨

返到尼..搞英文..

天朝6點又要飛去大三巴到拍

今次真係死得人多啦~

我又味温曬英文同語文

>_________________________<

發表時間:2009-12-28 12:00 AM  [ 訪客留言(7) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  


2009 年 12 月 25 日  星期五   晴天


2009-12-25 分類: 未分類

今日岩就北上

買咗件33"

之後就返歸~

超悶

搞到我捻返學架時候架測驗排住隊尼-0-

真係好鬼京

天日終於去拍英文啦~

我要揾令仔令女>____<

發表時間:2009-12-25 10:29 PM  [ 訪客留言(12) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  


2009-12-25 分類: 未分類

尋日岩就本身去咗塔石架

因為老豆話唔比我出

所以我就早D出-0-

8點返歸

以為唔會出架啦~

點知同哥陣時老豆心情好

係到同佢談判

竟然比出wo~

開心死我

9點几出咗去新馬路到行-0-

都唔知係到行默

12點又返歸了~

發表時間:2009-12-25 09:05 AM  [ 訪客留言(8) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  


2009 年 12 月 23 日  星期三   晴天


2009-12-23 分類: 未分類

yes!!!今日終於拍完啦~

但係如果唔夠18分中架話就要補拍-0-

成個岩就係屋企到過

跟住老豆老ma子又係到講我

話咩補習會變飛女

真係弔弔地

边忽會呀

九唔答八

超撚煩lo~

種話天日平安夜唔比我出街wo~

妖~好撚憎佢地呀>_____________<

發表時間:2009-12-23 10:04 PM  [ 訪客留言(13) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  


2009 年 12 月 22 日  星期二   晴天


2009-12-22 分類: 未分類

今朝食完湯圓之後就去咗拍片

超開心~終於搞掂我哥part啦

跟住佢地就去咗食中午

我就自己返咗屋企到食

廢事我老豆又唔知點啦~

跟住就出咗去開解開解下~

點知出到去佢地又話叫我過去比資料佢

跟住又揾完資料之後就行過去觀音堂

跟住又行咗去盧九到拍拍下無電-0-

之後又去咗人地到睇新月>______<

超好睇~

睇到一半無睇>_<(好想睇埋落去呀)

跟住呀妹打尼話打边爐

叫我飛返去-_________-

飛完返尼都味搞掂好~

-0-昆我...

發表時間:2009-12-22 07:39 PM  [ 訪客留言(12) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  


2009 年 12 月 21 日  星期一   晴天


2009-12-21 分類: 未分類

今日朝早去咗打羽毛球

跟住本來係拍片架

但係好多人都味醒

3點几先去咗拍

但係拍尼拍去得個桔

跟住去食M記(食窮啦)

8點几返到屋企又要食飯-0-

我唔可以比我老豆老ma子知道我係出面食架(超飽)

唔係架話會比佢地插死

天日朝早食湯圓

食完之後又要拍片-0-

希望可以快d拍曬啦~

 

發表時間:2009-12-21 10:52 PM  [ 訪客留言(10) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  


2009 年 12 月 20 日  星期日   晴天


2009-12-20 分類: 未分類

今日好悶呀"

好彩岩就去咗行街街

北上買咗2件33"

3唔多8點就返咗尼

返到尼同咗老豆老ma子講我比人炒咗

點知佢地好開心-0-

超衰lo佢地

發表時間:2009-12-20 10:25 PM  [ 訪客留言(6) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]