| «‹ January 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | 1 | 2 | 3 | | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
|
2010 年 1 月 20 日 星期三  |
| 2010-01-20 | 分類: 未分類 | 最中意就係上美術堂架啦
睇d片真笑死我啦
就尼要上美術堂哥d
好快到你地睇架啦
佢地真係勁呀~爆埋粗
今日好似都几多人同我講話我着裙好唔慣
見我快d換返運動服wo~
我都想呀>__________<
近排天到d人講話上體育堂好鬼辛苦
想喊想嘔-.-
我天日上體育
真係要睇睇係唔係真係咁誇
| | 發表時間:2010-01-20 07:31 PM [ 訪客留言(8) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2010 年 1 月 19 日 星期二  |
| 2010-01-19 | 分類: 未分類 | 今日第一次着裙
好鬼長-0-但係岩就又着咗條好鬼短架
一d都唔似我
放學去咗秋怡哥班到教佢做功課
有d人係到做野
跟住出咗去c班到一次又返入尼
無端端佢地班架呀sir又入尼
超無奈lo
佢好認j真係到話咩边個鎖門之類架野
無人lo~
跟住好似又話係有個人爆比佢聽有人鎖門
真係超黑人憎lo~個25仔
跟住又話佢地班係唔比其他班入尼架
跟住係到問名
真係死啦
c sir近排心情超差lo
天日唔知點死啦>____________< | | 發表時間:2010-01-19 08:03 PM [ 訪客留言(8) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2010 年 1 月 18 日 星期一  |
| 2010-01-18 | 分類: 未分類 | 地理無端端話又要做報告
真係舊命呀-.-
c sir今日唔知做咩
話咩唔會好似之前咁鬆wo~
講到好鬼嚴重咁
都唔知佢咩事
語文架補充教材又唔見咗啦
之前又唔見語文猪
上年我又唔見過語文猪
真係味睇過人咁好彩架-.-
| | 發表時間:2010-01-18 09:10 PM [ 訪客留言(11) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2010 年 1 月 17 日 星期日  |
| 2010-01-17 | 分類: 未分類 | 好撚憎你
搞到我一d自由都無
佢唔中意出街就一定要我唔出架啦
脾氣又臭
一d小野就鬧到扑街咁
成日話唔比爆粗
你自己味又爆
係到講講講
都係弔你咩
唔比出味唔比出lo~
我味唔出lo
成日係到屈人
屈你條命
依+我好撚憎你呀
咁多人去死又唔見你死
食屎啦去 | | 發表時間:2010-01-17 02:59 PM [ 訪客留言(15) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2010 年 1 月 16 日 星期六  |
| 2010-01-16 | 分類: 未分類 | ya~考曬啦
但係都係要返學
超衰
物理ok識啦>_____<
但係本來想去食野架ma
聽咗個哥講座都11點几
無時間食啦
搞到依+好得閑呀
好想出街呀>_______<
| | 發表時間:2010-01-16 02:36 PM [ 訪客留言(10) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2010 年 1 月 15 日 星期五  |
| 2010-01-15 | 分類: 未分類 | 尋日化學簡單~識曬
今日數學種唔駛講
比哥d文科簡單到多多聲
岩就去咗琳琳到幫佢温
温完一边睇電視一边訓敎
真係好悶
天日最後一科
都ookk咁啦
但係最低死架話咩女仔要留低聽講座-.-
唉~考完梗係放學架啦
真係多鬼如架 | | 發表時間:2010-01-15 09:11 PM [ 訪客留言(6) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2010 年 1 月 13 日 星期三  |
| 2010-01-13 | 分類: 未分類 | 今日力屎ok咁啦-.-
係唔識哥個默x分析
天日測化學
岩岩去咗琳琳屋企教佢
one by one
同佢温咗3個中
跟住佢話識wo~100分wo-.-
返到尼屋企沖咗個令浪
一陣又要出去教d天才
我好京老豆又唔比我出啦
>___________< | | 發表時間:2010-01-13 07:06 PM [ 訪客留言(7) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2010 年 1 月 12 日 星期二  |
| 2010-01-12 | 分類: 未分類 | 今日地理識呀>_____<
跟住就去咗街市3樓到食咗
悶到抽根
返到屋企老豆話一陣唔比出街
話咩屋企得我呀麻係到
要我幫手抽我細佬
真係救命呀
歷史好多野要背呀
加油~
| | 發表時間:2010-01-12 02:13 PM [ 訪客留言(13) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2010 年 1 月 11 日 星期一  |
| 2010-01-11 | 分類: 未分類 | 今日英文ok啦~
放咗學之後去食完野返屋企之後
又要出尼秋細佬
講真..佢真係好重
一路上又咩佢又抱佢
真係超攞命..唔係講笑
岩就本來係睇呀凡逹架
但係我遲咗出門-0-
去到水坑美又係到食野
跟住返尼去咗琳琳屋企一陣
本來送佢去補習架..但係去到話唔駛啦
跟住又陪咗佢係到行咗陣就返咗屋企
依+係到為地理努力梗
就死啦~好眼訓呀>_________<
| | 發表時間:2010-01-11 11:17 PM [ 訪客留言(8) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2010 年 1 月 10 日 星期日  |
| 2010-01-10 | 分類: 未分類 | 朝早9點几起身
對住電視呆咗整粒中
挽咗陣電腦
跟住就開始温習啦
中途幫呀ma送飯
跟住温到2點几換3去嘉裕屋企
等到3唔多4點就去咗北上
返到尼沖完浪莎莎叫我即刻過去佑M
我食完飯過咗去幫d天才係到温
9點几返到尼之後打blog啦~ | | 發表時間:2010-01-10 10:21 PM [ 訪客留言(6) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2010 年 1 月 9 日 星期六  |
| 2010-01-09 | 分類: 未分類 | 今日語文~ok識咁啦
但係成個岩就都係好悶"
老豆係到發脾氣
一且且咗個部電(sor,,係腦先岩)架模出尼
-0-真係超京lo哥陣時
跟住等佢訓咗我叫呀哥又整返落去
跟住就做宅女啦~ | | 發表時間:2010-01-09 10:33 PM [ 訪客留言(8) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2010 年 1 月 8 日 星期五  |
| 2010-01-08 | 分類: 未分類 | 天日考試啦~
今日朝早好鬼悶
係唔係都係自修
岩就返到屋企
捻返我都無語文豬上哥本
岩岩温曬語文
但係種有3課詞解無豬温唔到
天日先返學先搞掂佢~
我由2點几温到依+3唔多5點啦~ | | 發表時間:2010-01-08 04:52 PM [ 訪客留言(13) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2010 年 1 月 7 日 星期四  |
| 2010-01-07 | 分類: 未分類 | 唉~成績差咗勁多
不過都合格曬
今日派咗數學-----78
物理84-0-
唉~今段真係人生之中架低潮呀
體育之前次次都一定會合格
係8,9字頭架
但係今次..竟然全部都唔合格
今次真係開心啦-0-
唉~ | | 發表時間:2010-01-07 10:10 PM [ 訪客留言(13) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2010 年 1 月 6 日 星期三  |
| 2010-01-06 | 分類: 未分類 | 今日王逹強講咗我地個組係全班最高分架-----70分
o咀
化學超屈机..比我地自修
有唔識架可以問佢
我乖女尼架~梗係有問啦
佢係臨落堂架時候又唔知發咩神經
又係到講我地...講講講
跟住就話岩岩有問過佢問題架可以+分
唔超過5個人-0-
英文99~好開心>_______<
但係依+日日都對住隻怒帝獸
今日架督課又比佢拎咗去
又要對多佢一堂-想死
跟住平平安安咁就放學返歸啦~ | | 發表時間:2010-01-06 09:26 PM [ 訪客留言(13) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2010 年 1 月 5 日 星期二  |
| 2010-01-05 | 分類: 未分類 | 妖~今日怒帝獸都膠膠地架
留堂留到6點先比我地走
種要我地罰抄
食屎啦去
唉~近排成日都好黑仔
好似今日oral咁
我地默都味搞好就抽咗我地哥組出尼
唉~
今段成績..操行全部退曬
老豆都今次唔知又會點插我啦
唉~ | | 發表時間:2010-01-05 10:21 PM [ 訪客留言(15) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2010 年 1 月 4 日 星期一  |
| 2010-01-04 | 分類: 未分類 | 唉~今日好黑仔呀
比c sir見到著旋默
跟住就比佢捉咗落咗去買默
超黑仔..咁就毫咗10蚊比佢啦
c sir脾氣好怪呀>_______<
之前佢都有見到都唔捉
但係唔知今日搞默
變得好醋
跟住岩就又比miss張係到講-.-
唉~唔想講佢講我d咩啦
總之今日好黑仔啦
心情都唔係好好呀
唉~ | | 發表時間:2010-01-04 10:11 PM [ 訪客留言(9) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2010 年 1 月 3 日 星期日  |
| 2010-01-03 | 分類: 未分類 | 今日岩就本來話睇呀凡逹架
但係去到見到d人已經開始入場啦
咁就無睇啦
同嘉裕一齊係到食食食
食咗哥d唔知見咩架野~有朱古力架>__<
跟住又食咗d魚蛋香腸
之後又飲咗comebuy咁大杯架野
好飽-0-
跟住上佢屋企睇片
7點几就返咗屋企啦
| | 發表時間:2010-01-03 08:57 PM [ 訪客留言(9) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2010 年 1 月 2 日 星期六  |
| 2010-01-02 | 分類: 未分類 | 0.0今日數學..唔多識
不過一定會合格^^
今日好乖~留係屋企到無出過去
搞到我老豆好開心-0-
12月31哥陣時佢唔比我出街
搞到我好火
點知佢尋日買咗d野食返尼
我捻佢應該係想氹返我^^
做岩啦你~老豆你氹返我啦~
| | 發表時間:2010-01-02 07:40 PM [ 訪客留言(10) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2010 年 1 月 1 日 星期五  |
| 2010-01-01 | 分類: 未分類 | 又過咗新架一年啦(無得出街街>___<)
雖然係過咗几分中
但係都要講句
happy new year~
yesyesyes | | 發表時間:2010-01-01 12:08 AM [ 訪客留言(11) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2009 年 12 月 31 日 星期四  |
| 2009-12-31 | 分類: 未分類 | 今日物理ok識咁啦
不過怒帝獸好黑人憎
個個miss呀sir都唔比功課
得佢比
種要抄生字2次..佢真係得閑無野做呀
今晚好想出去倒數
但係要問下老豆比唔比
老豆呀老豆
你比我出啦~
--------------------------------------------------------------------------------
過埋今晚12點
又到新一年啦--2010
希望下年會好彩d呀
| | 發表時間:2009-12-31 07:56 PM [ 訪客留言(7) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2009 年 12 月 30 日 星期三  |
| 2009-12-30 | 分類: 未分類 | 估唔到尋日打針今日先有感覺
痛痛地咁啦
死啦~
今次化學同力屎都測得好差呀
如果成績退咗種唔比老豆老ma子插死>___________<
今日化學除咗計數題至少會扣5分之外
其他都識^^
天日oral..物理
死都死掂佢>__< | | 發表時間:2009-12-30 07:20 PM [ 訪客留言(7) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2009 年 12 月 29 日 星期二  |
| 2009-12-29 | 分類: 未分類 | 今日打針~都唔痛架
都唔明點解有d人會咁痛-0-
化學合格~但係好差
英文比賽100
我自己都o咗-0-
力屎應該都ok架
掛
放學之後去咗哥個咩開會
見到王哥
呆咗
要我地食d餅..又呆咗
k哥d野
呆曬-0-
| | 發表時間:2009-12-29 07:44 PM [ 訪客留言(9) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2009 年 12 月 28 日 星期一  |
2009 年 12 月 27 日 星期日  |
| 2009-12-27 | 分類: 未分類 | 唉~今日勁黑仔
本來以為今日無曬報告做
係超開心架
但係無端端話中毒
搞到我地d力屎全部無曬-0-
聽到o曬咀---要重新拍過
4點几飛去媽閣到拍
超黑仔~想去其他地方拍架時候係到落雨
返到尼..搞英文..
天朝6點又要飛去大三巴到拍
今次真係死得人多啦~
我又味温曬英文同語文
>_________________________< | | 發表時間:2009-12-28 12:00 AM [ 訪客留言(7) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2009 年 12 月 25 日 星期五  |
| 2009-12-25 | 分類: 未分類 | 今日岩就北上
買咗件33"
之後就返歸~
超悶
搞到我捻返學架時候架測驗排住隊尼-0-
真係好鬼京
天日終於去拍英文啦~
我要揾令仔令女>____< | | 發表時間:2009-12-25 10:29 PM [ 訪客留言(12) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2009-12-25 | 分類: 未分類 | 尋日岩就本身去咗塔石架
因為老豆話唔比我出
所以我就早D出-0-
8點返歸
以為唔會出架啦~
點知同哥陣時老豆心情好
係到同佢談判
竟然比出wo~
開心死我
9點几出咗去新馬路到行-0-
都唔知係到行默
12點又返歸了~ | | 發表時間:2009-12-25 09:05 AM [ 訪客留言(8) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2009 年 12 月 23 日 星期三  |
| 2009-12-23 | 分類: 未分類 | yes!!!今日終於拍完啦~
但係如果唔夠18分中架話就要補拍-0-
成個岩就係屋企到過
跟住老豆老ma子又係到講我
話咩補習會變飛女
真係弔弔地
边忽會呀
九唔答八
超撚煩lo~
種話天日平安夜唔比我出街wo~
妖~好撚憎佢地呀>_____________< | | 發表時間:2009-12-23 10:04 PM [ 訪客留言(13) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2009 年 12 月 22 日 星期二  |
| 2009-12-22 | 分類: 未分類 | 今朝食完湯圓之後就去咗拍片
超開心~終於搞掂我哥part啦
跟住佢地就去咗食中午
我就自己返咗屋企到食
廢事我老豆又唔知點啦~
跟住就出咗去開解開解下~
點知出到去佢地又話叫我過去比資料佢
跟住又揾完資料之後就行過去觀音堂
跟住又行咗去盧九到拍拍下無電-0-
之後又去咗人地到睇新月>______<
超好睇~
睇到一半無睇>_<(好想睇埋落去呀)
跟住呀妹打尼話打边爐
叫我飛返去-_________-
飛完返尼都味搞掂好~
-0-昆我... | | 發表時間:2009-12-22 07:39 PM [ 訪客留言(12) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2009 年 12 月 21 日 星期一  |
| 2009-12-21 | 分類: 未分類 | 今日朝早去咗打羽毛球
跟住本來係拍片架
但係好多人都味醒
3點几先去咗拍
但係拍尼拍去得個桔
跟住去食M記(食窮啦)
8點几返到屋企又要食飯-0-
我唔可以比我老豆老ma子知道我係出面食架(超飽)
唔係架話會比佢地插死
天日朝早食湯圓
食完之後又要拍片-0-
希望可以快d拍曬啦~
| | 發表時間:2009-12-21 10:52 PM [ 訪客留言(10) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2009 年 12 月 20 日 星期日  |
| 2009-12-20 | 分類: 未分類 | 今日好悶呀"
好彩岩就去咗行街街
北上買咗2件33"
3唔多8點就返咗尼
返到尼同咗老豆老ma子講我比人炒咗
點知佢地好開心-0-
超衰lo佢地 | | 發表時間:2009-12-20 10:25 PM [ 訪客留言(6) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | »
|